zafirsimon
|
|
Vil gerne lige have lidt hjælp af nogle mac-proffer: I min Finder på Mac har jeg ikke en sports interactive mappe i programmer, men kun et steam ikon som bare åbner selve steam. Jeg har kun en sports interactive mappe i dokumenter men der er ikke nogle filer. Så mit spørgsmål går på hvordan jeg finder frem til min installationsmappe, så jeg f.eks. kan ændre på tysklands landshold. På forhånd tak for hjælpen
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel 2765
|
|
Hejsa jeg ville bare lige høre om der nogen som ved hvordan man får sit FM ned, at ligge i bunden. Grunden er at jeg gerne vil kunne gå på nettet imens jeg spiller ? Så håber der er en som ka hjælpe med det
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011
Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.
|
|
|
|
TheWulf
|
|
Ned at lægge i bunden? Du mener minimere det? Du kan jo bare køre det i et vindue.
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel 2765
|
|
Ned at lægge i bunden? Du mener minimere det? Du kan jo bare køre det i et vindue.
Ja men hvordan gør man det fordi min vil spille i fuld skærm?
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
|
|
|
|
TheWulf
|
|
Det gør du inde under indstilinger og så skærm og lyd. Tror jeg det hedder på dansk. Engelsk er det preferences og så display and sound.
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel 2765
|
|
Tak for det
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Heej drenge nogle af jer der ved om FM2011 det kan køres på en Mac Book Pro uden vanskeligheder? altså om den nu opfylder kravene.
|
|
|
|
|
|
|
|
caspar2
Lilleputspiller
|
|
Heej drenge nogle af jer der ved om FM2011 det kan køres på en Mac Book Pro uden vanskeligheder? altså om den nu opfylder kravene.
Jeg spiller det godt nok ikke på en Pro, men det kører helt upåklageligt - Så kan ikke tro andet, end at det også vil gøre det på en Pro.
|
|
|
|
|
|
|
|
TheWulf
|
|
Jeg har en 15" MacBook Pro med 4gb RAM og det kører vanvittigt godt.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Okai tak for svarene gutter og får nok spillet ind af døren i morgen
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Hej er der on en mac expert der kan fortælle mig om hvordan jeg tager Voiceover fra? det er mega irreterrende at, høre på..
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Hej er der on en mac expert der kan fortælle mig om hvordan jeg tager Voiceover fra? det er mega irreterrende at, høre på.. Gå ind i systemindstillinger, og vælg universal adgang
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Okai tusind tak Benja det er fikset nu!
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Okai tusind tak Benja det er fikset nu! Velbekomme
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Andre end mig som oplever at 'enter' knappen holder op med at fungere i Manager. Ved ikke om det har noget og gøre med at jeg spiller med Manager i et vindue?
|
|
|
|
|
|
|
|