home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 336 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Mac-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 65 66 [67] Udprint
Forfatter Emne: Mac-tråden  (Læst 175815 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #990: 01 Aug 2016, 16:40 »

Ja men loade tiden - er det så kun når man loader spillet i FM eller er det også når man trykker fortsæt inde i spillet?

Og har kun harddisken på computeren indtil videre, men tænkte for ikke at belaste den mere, så kunne man købe en ekstern harddisk og installere spillene derover, og så gik spørgsmål på, om hvorvidt man oplever problemer med dette - især med henblik på FM (altså er det kun ved opstart på spillet eller også inde i spillet når man trykker videre)

Jeg syntes ikke der var nogle ændringer inde i selve spillet, men når jeg startede spillet op var der lidt Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #991: 01 Aug 2016, 23:27 »

Jeg købte min mac for lidt over en måned siden, men uanset om det er FM eller et andet spil, så larmer den helt vildt og bliver hurtig rigtig varm. Nogen ved hvorfor? er langt fra den største computernørd, så det kan sikkert været nogen indlysende, uden jeg ville vide det haha.
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #992: 03 Aug 2016, 12:29 »

Jeg syntes ikke der var nogle ændringer inde i selve spillet, men når jeg startede spillet op var der lidt Smiley

Okay så et køb af en ekstern harddisk ville være en udmærket løsning, hvis jeg ikke ønsker at gøre min nuværende harddisk langsommere?

Og det er forresten en Samsung 250GB SSD-harddisk, jeg har fået sat i min nuværende. Og synes jeg kunne se, at jeg har 183 gb plads tilbage
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #993: 11 Aug 2016, 13:26 »

Jeg købte min mac for lidt over en måned siden, men uanset om det er FM eller et andet spil, så larmer den helt vildt og bliver hurtig rigtig varm. Nogen ved hvorfor? er langt fra den største computernørd, så det kan sikkert været nogen indlysende, uden jeg ville vide det haha.
Prøver lige igen.
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #994: 11 Aug 2016, 22:19 »

Prøver lige igen.

Det gør de. De er slet ikke beregnet til at trække sådan nogle spil med bare lidt grafik  Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #995: 12 Aug 2016, 20:01 »

Det gør de. De er slet ikke beregnet til at trække sådan nogle spil med bare lidt grafik  Smiley
Hvordan kan i andre så holde ud af spille FM?  crazy
Logged


Svart18
Gæst
 
Sv: Mac-tråden
« Svar #996: 20 Aug 2016, 21:15 »

Det kører fint på min Macbook Pro, sålænge jeg tager Retina funktionen væk, og samtidig spiller kampene i 2D (hvilket jeg foretrækker anyways).
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #997: 21 Aug 2016, 18:03 »

Det gør de. De er slet ikke beregnet til at trække sådan nogle spil med bare lidt grafik  Smiley

Jeg har lige solgt min Macbook Retina 13 2015 model. Den kunne godt trække FM2016, men det var en noget træg oplevelse. Det er en møgfed surfingmaskine og til almen brug, men spil kommer den hurtigt til kort. Den blev rigtig varm og havde bare ikke kræftene til at køre det acceptabelt (for mig). Nu har jeg købt en brugt Imac 2013 model og her er en verden til forskel.
Det er også en quad core og det kan altså mærkes, trods spillet ikke understøtter quad core, men der ligger bare det mere power i
Logged

Svart18
Gæst
 
Sv: Mac-tråden
« Svar #998: 21 Aug 2016, 19:06 »

Det kommer an på hvordan du spiller spillet. Jeg er heldig at det intet betyder for mig at spille kampe i 3D, for jeg kan tydeligt mærke hvor stor forskel det gør, når jeg tager Retina opløsning og 3D af. Den bliver overhovedet ikke varm, langsom eller andet. Jeg har så også den dyre 15" model, så skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på 13" som har en del dårligere specs.
Logged

Sider: 1 ... 65 66 [67] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010