home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 446 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Mac-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 Udprint
Forfatter Emne: Mac-tråden  (Læst 176095 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #960: 14 Nov 2014, 21:19 »

Jeg søger desperat MAC-hjælp, i Football Manager øjemed. Enten via tråden her, eller via privat-beskeder. Er der en venlig sjæl der kan stå mig bi? Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #961: 14 Nov 2014, 21:54 »

Du kunne lige starte med at beskrive dit problem:-). Har selv Mac, så måske jeg kan være behjælpelig
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #962: 19 Nov 2014, 10:01 »

Hej drenge..

Jeg har et spørgsmål vedrørende RAM på min Macbook Pro fra 2009.. Jeg har 4 GB i nu, og kan knap lige køre FM i 3D uden effekter - ingen tilskuere, intet stadion osv.

Så mit spørgsmål er på om det ville hjælpe hvis jeg satte flere RAM i?
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #963: 25 Dec 2014, 18:31 »

Hej freaks. Er så heldig at jeg har fået men MBP med Retina skærm. Jeg har hørt man skal have noget beskyttelse på skærmen. Nogle der ved hvor man kan anskaffe det?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #964: 25 Dec 2014, 21:21 »

Hej freaks. Er så heldig at jeg har fået men MBP med Retina skærm. Jeg har hørt man skal have noget beskyttelse på skærmen. Nogle der ved hvor man kan anskaffe det?

hvorfor skal man det? kommer an på hvordan du behandler den*?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #965: 25 Dec 2014, 23:25 »

Hej freaks. Er så heldig at jeg har fået men MBP med Retina skærm. Jeg har hørt man skal have noget beskyttelse på skærmen. Nogle der ved hvor man kan anskaffe det?

hvorfor dog det? et cover til den i god kvalitet skulle være rigeligt.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #966: 26 Dec 2014, 14:32 »

hvorfor skal man det? kommer an på hvordan du behandler den*?
hvorfor dog det? et cover til den i god kvalitet skulle være rigeligt.
Har bare en kammerat der har fået huller i sin skærm. :-)
Logged

casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #967: 29 Dec 2014, 20:07 »

Nogen der kan få skin til at virke på mac? og hvad gør i så ?  ?? ?
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #968: 30 Dec 2014, 13:18 »

Hej jeg står med et problem, jeg ved ikke hvad jeg har lavet, men når jeg åbner safari er det ikke den normale side med favoritter der kommer op mere det er en eller anden underlig søge side og jeg kan ikke ændre den hverken til facebook, børsen eller noget som helst. Der åbnes popup vinduer konstant uanset hvilken hjemme side jeg er på. Min tanke var at formatere computeren, men eftersom jeg kun har haft Mac i små 4 måneder ved jeg ikke om det vil hjælpe og ved slet ikke hvordan man gør.. Er der en der kan hjælpe mig?
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #969: 30 Dec 2014, 16:18 »

Hej jeg står med et problem, jeg ved ikke hvad jeg har lavet, men når jeg åbner safari er det ikke den normale side med favoritter der kommer op mere det er en eller anden underlig søge side og jeg kan ikke ændre den hverken til facebook, børsen eller noget som helst. Der åbnes popup vinduer konstant uanset hvilken hjemme side jeg er på. Min tanke var at formatere computeren, men eftersom jeg kun har haft Mac i små 4 måneder ved jeg ikke om det vil hjælpe og ved slet ikke hvordan man gør.. Er der en der kan hjælpe mig?

Prøv måske at gøre følgende:
Ind i safaris indstillinger og tryk så udvidelser. Se om et program har lagt sig ind der, og hvis der er det, så fjern det Smiley
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #970: 30 Dec 2014, 17:14 »

Hej jeg står med et problem, jeg ved ikke hvad jeg har lavet, men når jeg åbner safari er det ikke den normale side med favoritter der kommer op mere det er en eller anden underlig søge side og jeg kan ikke ændre den hverken til facebook, børsen eller noget som helst. Der åbnes popup vinduer konstant uanset hvilken hjemme side jeg er på. Min tanke var at formatere computeren, men eftersom jeg kun har haft Mac i små 4 måneder ved jeg ikke om det vil hjælpe og ved slet ikke hvordan man gør.. Er der en der kan hjælpe mig?

Prøv evt. at hente AdwareMedic som tjekker din computer for Adware. Det kan hentes gratis her : http://www.adwaremedic.com/index.php
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #971: 30 Dec 2014, 20:49 »

Prøv måske at gøre følgende:
Ind i safaris indstillinger og tryk så udvidelser. Se om et program har lagt sig ind der, og hvis der er det, så fjern det Smiley

Det var ikke her problemet lå, men kan du måske forklare mig hvad de der udvidelser er? Er det ligesom man til Firefox fuldstændig kunne designe sin browser med alle de ekstra programmer man ønskede eller hvad?


Prøv evt. at hente AdwareMedic som tjekker din computer for Adware. Det kan hentes gratis her : http://www.adwaremedic.com/index.php

Indtil videre siger jeg fantastisk og tusind mange tak! Det virker som om problemet er løst, har i hvert fald ikke oplevet det efter jeg har gjort det og den der search engine er også væk fra indstillingerne.

Tror jeg skal stoppe med at streame PL på en Mac når jeg ikke fatter hvad der foregår  (Y)
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #972: 03 Jan 2015, 19:19 »

Hvilken opløsning bruger I til at spille FM? Har lige fået købt en ny Mac Book Pro Retina 13", men jeg synes godt nok ikke opløsningen er noget at råbe hurra for.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mac-tråden
« Svar #973: 06 Jan 2015, 22:45 »

Hvilken opløsning bruger I til at spille FM? Har lige fået købt en ny Mac Book Pro Retina 13", men jeg synes godt nok ikke opløsningen er noget at råbe hurra for.
Jeg bruger det den er sat til som standard, og så windowed mode. Har installeret Cinch også hvis det gør en forskel :-)
Logged

LosGuardiola
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Mac-tråden
« Svar #974: 07 Jan 2015, 07:06 »

Jeg går lidt og overvejer en Mac. Den skal bruges til almindelig brug, til skole og så til fm.
Det skal dog ikke være en air. Hvad vil i forslå for en som kan disse ting, og er en god og hurtig computer, dog uden at det er den dyreste Smiley
Logged

Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010