home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #29 The Special One V2
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: #29 The Special One V2  (Læst 15660 gange)
mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #6 The Special One V2
« Svar #15: 01 Jun 2013, 18:12 »

#6 Månedens manager






Som I kan se har jeg kaldt min managerprofil José Mourinho. Jeg manglede et navn, og manageren skal jo ses som den rigtige Mourinhos efterkommer. Desuden bruger jeg tit navnet i mine andre FM-saves. Nå, men i hvert fald kan jeg kalde mig Premier Leagues bedste manager i oktober. På baggrund af disse resultater har jeg modtaget kåringen.

Der er ikke kun blevet spillet Premier League i oktober. Vores B-kæde slog blandet andet Man Citys stjerner ud efter straffe – igen igen! I Chl var LOSC Lille meget tæt på at snyde os, men Demba Ba reddede os. En ting, der er værd at lægge mærke til er Chelseas forsvarspræstatione r i Premier League. Det er meget imponerende, og mit forsvar ser ud til at forstå hinanden til perfektion.



Månedens manager


NB: Jeg glemte desværre at tage billede af ligastillingen, så det må I klare jer uden i denne omgang.  Peace
Logged

Neal Caffrey!

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #7 The Special One V2
« Svar #16: 01 Jun 2013, 22:36 »

#7 Svær November




Der er ingen tvivl om, at november er fodboldverdenens mest kedelige måned. Sådan kan man dog ikke sige om Chelseas. Et monster tætpakket program fyldt med topkampe mod Manchester United, Liverpool og Arsenal.

Det bliver en måned, der muligvis kan afgøre mesterskabet i Premier League.
Indtil videre har jeg kun mødt Manchester City og Tottenham af de store hold, og det har været med blandet succes. To nederlag og to ”uafgjorte”. Der har været problemer når modstanderen bliver hård. Derfor er jeg gået i tænkeboks for at overveje taktiske alternativer til november måned.



Kampprogram
Logged

Neal Caffrey!

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #8 The Special One V2
« Svar #17: 03 Jun 2013, 11:23 »

#8 Topkampe





November måned var som nævnt en vigtig, og ikke mindst ufattelig svær måned. Ikke nok med at der er hele 6 kampe. Der er også de betydningsfulde topkampe, som i sidste ende kan afgøre mesterskabet. De røde fra Manchester var det første opgør af de tre svære. De blev sendt hjem fra Stamford Bridge med et 1-0 nederlag. Juan Mata scorede lige før pausefløjtet, og det punkterede hele kampen. United formåede endda kun at have 5 forsøg i alt.

Så stod den på Liverpool på et toptændt Anfield. Om det var stemningen, der forskrækkede spillerne ved jeg ikke. Vi spillede elendigt. I hvert fald var vi utrolig heldige med at være foran 1-0 ved pausen. I anden halvleg forsatte de dårlige takter, og det udnyttede José Enrique til at udligne. 1-1. Lige som jeg troede, at nu ville det gå galt, kom der styr på mit fantastiske forsvar, som hidtil kun har lukket 6 mål i.
Desværre blev Arsenal-kampen udsat, da vi som nævnt kvalificerede os til kvartfinalen i Capital One Cuppen via en sejr over Manchester City. I COC’en skal vi nu møde Brighton, og det skulle gerne blive til videre avancement. 



NB: Igen har jeg været uheldig med billeder. Min computer har ikke lige gjort, hvad jeg har bedt den om, derfor heller ingen billeder i denne omgang

Logged

Neal Caffrey!

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #9 The Special One V2
« Svar #18: 04 Jun 2013, 14:07 »

#9 Ny angriber?




Et blik ned over mine tre angribere viser hurtigt, at de slet ikke scorer nok mål. Hazard er delvist undtaget da han er kant, men han skal være min Cristiano Ronaldo, og så er 6 mål i 16 kampe bare ikke godt nok. Dog er det reelle problem hos Demba Ba og Fernando Torres. De har til sammen scoret 14 mål i 25 kampe, og det er heller ikke synderligt imponerende. Men når man har spillere som Varane, så behøver man da ikke en angriber!

Men tilbage til det seriøse igen. Det snart forestående vinter transfervindue skal måske bruges til at hente en klasseangriber til Chelsea. Spørgsmålet er bare hvem, der er villige til at sælge midt i sæsonen.



Varane/ligastilling


Logged

Neal Caffrey!

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #10 The Special One V2
« Svar #19: 05 Jun 2013, 12:24 »

#10 Uovervindelige City





Selvom vi spiller fremragende fodbold og næsten vinder alle kampe for tiden, så er der et hold, der bare overgår alt og alle. Nemlig Manchester City, med Roberto Mancini i spidsen har de kun tabt en og spillet to uafgjorte i deres første 16 kampe. Det er ovenud besværligt for forfølgerne at hænge på, og i Chelsea frygter man at det tætte kampprogram henover julen kan ødelægge mesterskabschancen. Der skal også lyde ros til overraskelsen Tottenham, som virkelig ser skarpe ud i år. Walisiske Gareth Bale er hovedårsagen bag deres succes, og jeg har da også et vågent øje på ham, hvis nu han ville søge nye græsgange.
Logged

Neal Caffrey!

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #10 The Special One V2
« Svar #20: 05 Jun 2013, 13:20 »

Kan godt lide den måde du skriver på, men personligt syntes jeg at dine updates er lidt for korte
Logged

Brøndby IF!!!!

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #10 The Special One V2
« Svar #21: 05 Jun 2013, 13:22 »

Kan godt lide den måde du skriver på, men personligt syntes jeg at dine updates er lidt for korte

Mange tak. Jeg er helt enig med dig omkring de korte updates. Jeg forsøger, at få gjort dem længere hen ad vejen. Lige pt. har jeg dog skrevet nogen updates i forvejen, der er lige så korte. Derefter vil jeg få gjort dem lidt længere Smiley
Logged

Neal Caffrey!

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #11 The Special One V2
« Svar #22: 06 Jun 2013, 16:16 »

#11 Verdensmesterskabet for klubhold





Eftersom Roberto di Matteo sidste år førte Chelsea til ChL-triumf skal vi spille VM for klubhold, og vi er selvfølgelig storfavoritter til at vinde, og det ville også være smukt hvis vi hev klubbens tredje trofæ hjem i denne sæson.
I semifinalen blev vi trukket ud til at møde japanske Okayama FC, som umiddelbart er en overkommelig opgave. Vi stiller i stærkeste opstilling, og det skulle meget gerne give en finaleplads.

En stensikker 2-0 sejr blev hevet hjem, målene blev sat ind af en storspillende Obi Mikel og Demba Ba. En lille finurlighed var at Okayama FC overhovedet ikke fik skudt mod mål. 25-0 i skudstatistik er lige efter min bog.

FINALEN:
I den anden semifinale mødtes Monterrey og Corinthians. Brasilianerne vandt ligesom os sikkert 2-0. Derfor bliver det en spændende finale mellem Sydamerikas og Europas bedste klubhold…



Okayama FC-Chelsea
Logged

Neal Caffrey!

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #12 The Special One V2
« Svar #23: 08 Jun 2013, 15:17 »

#12 Optakt til finalen





Line-ups:

Chelsea: 4-2-3-1 – Cech – Azpilicueta – Luiz –Terry –Bertrand-Mikel-Lampard –Marin –Mata –Hazard –Torres

Corinthians: 4-4-2 – Cássio –Alessandro –Chicão-Paulo André-Gil-Renato Augusto-Ralf-Paulinho-Douglas-Guerrero-Pato


Der er ingen tvivl om, hvem stjernen på Corinthians er. Brasilianske Alexandre Pato bliver en nøglefigur for dem, men han kommer til at stå over for sin landsmand David Luiz. Inden kampstart må jeg indrømme, at jeg er en anelse nervøs. Spillet har på det seneste været slingrende. Resultaterne har været fine, men selve spillet er lidt bekymrende. Jeg tror dog på mine spillere kan klare den.
Logged

Neal Caffrey!

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #13 The Special One V2
« Svar #24: 11 Jun 2013, 13:04 »

#13 VM-Finalen





Kampen blev fløjet i gang, og jeg bed negle på sidelinjen. Men nervøsiten forsvandt allerede efter 32 sekunder. Marin snuppede aggressivt bolden fra en Corinthians-spiller, og smækkede fladt ind foran, hvor Torres dukkede op. Flot mål! Resten af 1. halvleg var noget af en langgaber. Der var ingen tvivl om, hvad Corinthians’ taktiske oplæg var. Alle mand bag bolden, og slå kontra når muligheden byder sig. En del langskud blev fyret af fra vores side, men intet der blev rigtig farligt.

Kampbilledet forblev det samme i hele anden halvleg, og blev vel en af dem mest ensidige finaler i nyere tid. Vi vandt kampen 2-0, da John Terry headede bolden i nettet efter et hjørnespark. Dermed var sæsonens tredje trofæ sikret, og vi kunne kalde os verdensmestre.  YES!
Logged

Neal Caffrey!

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #14 The Special One V2
« Svar #25: 13 Jun 2013, 01:45 »

#14 23 kampe uden nederlag





Ja, statistikken taler for sig selv. Vi er ubesejrede i hele 23 kampe. Det skal især tilskrives forsvaret men bestemt også den lille spanier Juan Mata, som med afstand er vores bedste spiller, og tilmed også topscorer. Selvom jeg i virkeligheden elsker juleprogrammet i Premier League, så er det godt nok træls i FM. Det kræver en stor trup, at klare skærene. Arsenal fik desværre ufortjent 2-2 mod os, mens West Ham led et 4-2 nederlag. Reading kommer på besøg i næste kamp, og efter det står den på topopgør mod Manchester City. En kamp der meget vel, kan afgøre mesterskabet.


Kampe

Premier League
Logged

Neal Caffrey!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #14 The Special One V2
« Svar #26: 13 Jun 2013, 03:06 »

Lyder som om du skal have fat i en angriber der kan banke nogen mål ind HOST* Falcao HOST*
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #15 The Special One V2
« Svar #27: 13 Jun 2013, 20:54 »

#15 Mesterskabsklasse!




Et af årets største kampe skulle spilles i slutningen af december. Chelsea vs Manchester City. Hvis vi tabte vil det uomtvisteligt betyde enden på mesterskabschancen, men en sejr ville derimod bringe os i en god position. Det skal dog siges, at Chelsea har to kampe i hånden pga. VM. Jeg var i hvert fald meget spændt på, hvordan kampen skulle falde ud.

Om det stadig var julemaden, der lå tungt i Citys maver skal jeg ikke kunne sige. De blev ikke desto mindre spillet baglæns ud af Stamford Bridge. Demba Ba scorede to gange i 2-0 sejren.
Det betyder altså, at hvis jeg vinder de to kampe jeg mangler, at jeg blot er ét enkelt point efter City og af point med overraskelsen Tottenham.

Nu begynder det jo at blive spændende…



Chelsea-Manchester City
Logged

Neal Caffrey!

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #15 The Special One V2
« Svar #28: 14 Jun 2013, 07:57 »

Super fed blog! Håber, du lige henter City og vinder mesterskabet - ville være en fantastisk præstation.
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #16 The Special One V2
« Svar #29: 14 Jun 2013, 22:16 »

#16 Chancerne smulder...




For fire kampe siden lå vi lunt i svinget til en drabelig mesterskabskamp, men to dumme resultater mod Stoke og Everton betød, at forhåbningerne om en Premier League titel er formindsket drastisk. Grunden til de halvdårlige resultater skal uden tvivl findes i et alt for tæt kampprogram. 2-3 kampe om ugen er efterhånden hverdagskost for os.

I mellemtiden har vi også fået spillet Capital One cup semifinale. Det var en oplagt chance til, at få sparet nogle af de stærkeste kræfter. Selv med et ungt og reservepræget hold slog vi Newcastle hjemme med 4-1. FA-Cuppen begynder også snart, og den har jeg simpelthen vejet for let. Det bliver med de unge og reserverne.



Premier League

Resultater
« Seneste Redigering: 14 Jun 2013, 22:35 af mathiasnh » Logged

Neal Caffrey!

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010