home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 420 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Glory Glory Man United [31] - Skal vi slutte af her? afstemning
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal der ske?  (Afstemning slut: 20 Jun 2013, 23:39)
Skriv videre, skrab updates sammen over sommeren og vend tilbage i august
- 1 (33,3%)
Start ny blog, ny start, ny stil - start august (denne gang ikke et top hold)
- 2 (66,7%)
Antal Stemmer: 3

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Glory Glory Man United [31] - Skal vi slutte af her? afstemning  (Læst 20476 gange)
Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Glory Glory Man United [31] - Skal vi slutte af her? afstemning
« : 25 Maj 2013, 17:25 »

KÆRE LÆSER HVAD SKAL DER SKE!! GIV DIN STEMME
-Dehli




Forord

Efter at have læst en masse fede blogs her inde, er jeg blevet inspireret til at starte min egen. Jeg har valgt de røde djævle fra Manchester. Vi springer direkte ind i sæsonoptakten af anden sæson. Jeg vil bygge bloggen om fra en personlig vinkel som manager, hvor man følger spillet gennem hans/mine øjne, samtidige vil jeg bygge artikler op, så man også får mediernes vurdering.

ENJOY!
« Seneste Redigering: 15 Jun 2013, 23:39 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [1]
« Svar #1: 25 Maj 2013, 17:37 »


1.Sæson resume

1. Sæson er godkendt, vi fik 93 point i den hjemlige liga, vandt FA cuppen i finalen mod Arsenal
som ellers tidligere på sæsonen havde slagtet os 6-0. Vi nåede kvartfinalen i Champions league hvor Bayern blev en for stor mundfuld.
Rooney blev topscore, De Gea var fantastisk mellem stængerne.

Ind kom:
Bale - 485 millioner
Varane -  185 millioner
Luke Shaw(vinter) - 155 millioner

Bale var et sandt bæst, og Varane voksede med opgaven og endte som fast mand.

Ud gik:
Anderson - 150 millioner
Ashley young - 180 millioner
Ben Amos - 10 millioner

 
« Seneste Redigering: 25 Maj 2013, 17:50 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [1]
« Svar #2: 25 Maj 2013, 17:42 »

Lyder super fedt!

- Jeg vil gerne følge dine opdateringer, keep goin' Peace!
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [1]
« Svar #3: 25 Maj 2013, 17:49 »

Lyder super fedt!

- Jeg vil gerne følge dine opdateringer, keep goin' Peace!

Er jeg glad for at høre!!
Der kommer 1-2 opdateringer efter CHL i aften Peace
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

PatrickOlsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [1]
« Svar #4: 25 Maj 2013, 17:52 »

MUFC! Dejligt valg:D
Du skal dog lige have rettet en overskrift.... det hedder forord, ikke fordord:-)
Logged

"I think Paul Scholes is the best player in England. He's got the best skills, the best brain. No one can match him."There isn't a player of his mould anywhere in the world."  - Sir Alex Ferguson

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [1]
« Svar #5: 25 Maj 2013, 17:57 »

MUFC! Dejligt valg:D
Du skal dog lige have rettet en overskrift.... det hedder forord, ikke fordord:-)

GODT SPOTTET, takker
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [1]
« Svar #6: 25 Maj 2013, 19:32 »

Glæder mig til at følge med. Smiley Indtil videre er den i hvert fald interessant. Smiley
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [1]
« Svar #7: 26 Maj 2013, 13:06 »


___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ _______


---
By:
Andy Grey
mail: ag@thesun.com

Velkommen til min klumme, mit navn er Andy Grey, jeg er kommentator og sportsjournalist.

Fantastisk
Danskeren Mads Wedderkopp har denne sæson gjort det, alle sagde var umuligt.
Samtlige medier havde afskrevet unge Wedderkopp, og spået en dårlig sæson for et tyndt besat United hold. Vi var alle overbevist om, at denne sæson ville stå mellem Chealsea og Mancheaster City, men Wedderkopp har modbevist dette, med en fantastisk præstation!
Ikke nok med Wedderkopp vandt ligaen i overbevisende stil med hele 10 point ned til nærmeste udfordre Tottenham, som i øvrigt også har være en kæmpe overraskelse denne sæson! De er dog blevet overskygget at Wedderkopp og co’s. Fremragende præstationer.

Manchester har være suveræne hele sæsonen igennem, med imponerende 29 sejere, og kun 5 nederlag hvoraf 3 af dem var efter de var sikret titlen har de overtrumfet alt, og alle denne sæson!

Den kommende sæson tror jeg dog ikke Wedderkopps drenge kan klare sig på samme vis, hvert fald ikke uden nogle nøgle indkøb, lad os tage et kig på truppen fra første sæson.

Nøglerne til succesen

Målmand: De Gea har været urokkeligt førstevalg, og har været Europas klart bedste målmand!

Forsvare: I forsvaret har det unge indkøb Varane været utrolig stabil, med et snit på 7.40 har han været en af ligaens bedste unge forsvare. Den centrale styrmand Vidic har været vital for holdet, i en alder af 30 har han virkelig vist at han ER verdensbedste forsvarsspiller. Evra og Rafael har dog været en anden historie, Evra toppede først på sæsonen, men var ALT for svingende i det nye år, en skam. Rafael har manglet konkurrence, det har været tydeligt han til tider har taget alt for let på opgaverne, det er 2 poster Wedderkopp bliver nødt til at forstærke hvis han vil gøre sig forhåbninger om at vinde The double igen.
jeg vil forslå den unge Wedderkopp, at komme af med Evra imens der stadig er værdi i ham, og hente en ny erfaren Venstre back ind, som kan agerer mentor for det unge indkøb Luke Shaw, som bidragede med nogle stabile præstationer i de 10 kampe han fik fra start. Til højre backen bør han købe en der kan udfordre Rafael så han kan forsætte sin udvikling.

Midtbanen: Carrick og Fletcher har været exceptionelle denne sæson, og 2 meget vigtige herrer i Wedderkopps succes, de har helt sikkert stadig en sæson eller 2 i sig, den unge Jones, Kagawa og Powell har alle 3 også været gode til at tage deres tørn på den centrale midtbane.
Ny indkøbet Bale har været fantastisk, med store solopræstationer har han redet holdet point når det var krævet. Nani har været en svingende affære, og rygterne sviger allerede, har Wedderkopp planer om at sælge Nani? Det må tiden vise.

Angribere: Ronney har overskygget alle! Med imponerende 50 mål i alle konkurrencer. Ronney blev også kåret til Verdens mest målfarlige angriber samt Player of the year i England. Van Persie har været en skuffelse med kun 11 mål, og nogle meget svingende præstationer, formår Wedderkopp at få gang i ham i næst sæson? Eller henter han Falcao ind som han har udtalt at han gerne vil? Wellbeck har været rigtig god når han har været med, og formåede at score 15 mål i PL imponerende af den unge englænder! Hernandez er formentlig på vej ud af klubben, og ender nok i Real Madrid.

Det bliver interessant at se hvad Wedderkopp har i ærmet til den kommende sæson! Jeg har stadig min tvivl, men tiden på vise om Wedderkopp's succes var begynderheld eller om han rent faktisk er et geni.

Andy over and out!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [1]
« Svar #8: 26 Maj 2013, 13:07 »

Glæder mig til at følge med. Smiley Indtil videre er den i hvert fald interessant. Smiley

Lyder godt!!  Thumbs Up
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [2]
« Svar #9: 26 Maj 2013, 19:57 »


Optakten

Transferen var i gang ligeså, var den obligatoriske trupgennemgang, jeg havde en lang række emner i kiggerten, og følte egentligt også, at jeg havde et par gode salgsemner i klubben.
En ting var sikker, Evra skulle ud af klubben! Han var simpelthen alt for ustabil og jeg havde brug for en bedre rollemodel til fremtidens mand Luke Shaw! Baines var manden jeg bare MÅTTE hente til klubben, jeg var heldig, han var blevet sat til salg til kun 90 millioner. 
Neymar var også rigtig interessant, ligeså var Falcao, jeg havde lagt mærke til, at vi tit vandt luftdueller mod defensivt svage hold, men havde problemer mod de stærkerer hold, og de dueller vi endelig vandt ,var altid kun lige ved og næsten, det følte jeg Falcao kunne lave om på! Og Neymar kunne erstatte Nani, som jeg heller ikke følte havde præsteret stabilt nok til at blive i klubben. Der ud over tror jeg også Robin Van Persie kunne bruge noget mere konkurrence end bare Welbeck, her ville Neymar også være til stor hjælp! Men med et sølle transferbudget op 208 millioner  blev jeg nødt til at gå i tænke boks!

Et andet sted har Arsenal hente den lovende forsvarstalent Marc Bartra
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [2]
« Svar #10: 26 Maj 2013, 20:01 »

Jeg er hoppet med på den her... God start Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [2]
« Svar #11: 26 Maj 2013, 21:15 »

Jeg er hoppet med på den her... God start Smiley

Dejligt, håber du kommer til at nyde min lige så meget som jeg har nydt dine!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [2]
« Svar #12: 26 Maj 2013, 21:44 »


Nu skulle det bære frugt!


Jeg var udmærket klar over, at vi ikke kunne bruge nøjagtig samme fremgang som sidste sæson, det ville de andre managers simpelthen lure, derfor havde jeg, og gutterne arbejdet hårdt på en ny taktik i 6 uger. Det var ikke blevet til så meget fysisk træning som jeg havde håbet, det var nok mest af 2 oversager, 1. Vi har et par nye mand med i start 11’eren, Alex Sandro, og Radamel Falcao, 2. Det er aldrig nemt at vende sig til nye spilsystemer. 

De første par kampe i opstartsfasen var ikke ligefrem lovende, vi vandt kun med meget få må,l mod bitte små hold som jeg ikke engang kendte, men vi var da solide i defensiven. Den store dag nærmede sig med hastige skridt! Jeg var utroligt opsat på at vinde Charity Shield! Jeg følte det ville give spillerne endnu mere tro på min nye fremgangsmåde!

Jeg havde haft en snak med Sandro et par dage før, han følte sig ikke helt tilrette i klubben, og var ked af hans lidt svingende præstationer i optaktskampene. Jeg beroligede ham blot, og fortalte ham, at jeg godt var klar over at det aldrig er nemt at falde til i en ny klub.
Da jeg i min egen aktive karrier skiftede fra hjerteklubben Brøndby, til AC Milan tog det også mig lang tid, at falde til i klubben, det var bare ikke det samme at stå inden mellem stængerne, og at medierne lagde et kæmpe pres på mig gjorde det da heller ikke nemmere, det var unge Sandro heldigvis fri for. Jeg var sikker på han var klar, og havde bestemt også tænkt mig at bruge ham, allerede fra første rigtige kamp.


Ind:
Falcao - 380 millioner
Alex Sandro - 140 millioner

Ud:
Evra - 55 millioner
Javier Hernandez - 115 millioner
Büttner - 60 millioner
Macheda - 30 millioner
Fabio - 30 millioner
« Seneste Redigering: 27 Maj 2013, 10:40 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [2]
« Svar #13: 26 Maj 2013, 22:48 »

Jeg er hoppet med på den her... God start Smiley

 Thumbs Up
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glory Glory Man United [2]
« Svar #14: 27 Maj 2013, 10:35 »

Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010