manutdman
|
|
To centrale hvoraf den ene er defensivt orienteret, og den anden er playmaker Okay tak mener du dybdteliggende eller fremskudt playmaker og support eller offensiv:) jeg har Will hughes på den plads:)
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Jeg forstår det ikke den nyeste Update er 13.3.3 men jeg Har stadig mener det er 13.1.3 hvorfor burde steam ikke opdatere selv?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caviezel
|
|
Fordi FM ikke bruger præsidenter. Det er Chairman/Bestyrelsesformand, som øverste post.
|
|
|
|
♥ Manchester United ♥
#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7
|
|
|
|
christianknudsen
Lilleputspiller
|
|
Men burde der ikke stadig være valg som i virkeligheden? For det har jeg lige fået en mail om at der skal til at være i Real Madrid
|
|
|
|
|
|
|
|
Gustav holm
Lilleputspiller
|
|
Nogle der kan forklare mig hvad de nye "emblemer" på steam er for noget og hvordan man optjener dem?
|
|
|
|
|
|
|
|
daugaard
|
|
Undskyld mig, burde man ikke være møg eftertragtet hvis man har vundet CL de sidste 5 år + premier league? Forstår ikke hvorfor jeg ingen job tilbud får
|
|
|
|
|
|
|
|
Roxer
|
|
Undskyld mig, burde man ikke være møg eftertragtet hvis man har vundet CL de sidste 5 år + premier league? Forstår ikke hvorfor jeg ingen job tilbud får Er du uden job nu da? Eller er du stadig i den klub du har vundet i?
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Har et spørgsmål vedrørende arbejdstilladelse Jeg er southampton i første sæson og ville købe stanciu kan ikk huske fra hvilken klub men han kan ikke få arbejdstilladelse hva kan man gøre skal man vente et år eller hvad?
|
|
|
|
|
|
|
|
El-Pistolero
|
|
Har et spørgsmål vedrørende arbejdstilladelse Jeg er southampton i første sæson og ville købe stanciu kan ikk huske fra hvilken klub men han kan ikke få arbejdstilladelse hva kan man gøre skal man vente et år eller hvad?
Der er ikke noget du aktivt kan gøre for at give ham arbejdstilladelse, desværre. Jeg mener at spillere ude fra EU skal have spilledet en hvis procent-del af hans lands sidste x/antal kampe før han får grønt lys.
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Der er ikke noget du aktivt kan gøre for at give ham arbejdstilladelse, desværre. Jeg mener at spillere ude fra EU skal have spilledet en hvis procent-del af hans lands sidste x/antal kampe før han får grønt lys. Nåh okay underligt:) jeg kunne godt købe ham til Real sociedad:) men ja ved ikk hvorfor men okay køber bare paredes:)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Reglerne er vist strammere i england Ja det må det være tak for hjælpen:)
|
|
|
|
|
|
|
|
morten #7
|
|
Hey Hvordan får man sendt kamprapporten over sin næste modstander? så man kan se hvordan de vil spille
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Hej jeg har et vigtigt spørgsmål som jeg gerne vil have svar på tak. Jeg er i første halve sæson med southampton og er i carling cup semi finale. Mit spørgsmål er hvis man vinder Carling cup kommer man så til Europa League eller kval? Eller ingenting og hva med hvis man vinder fa cup? Jeg har set hvis man bliver nummer 5 i Premier League kommer man i Europa League men i mit sidste southampton save blev jeg nummer 7 eller 8 og kom i eruopa League hvordan det?
|
|
|
|
|
|
|
|