home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 485 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Hvordan spiller i? (hyggetråd)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan spiller i? (hyggetråd)  (Læst 3878 gange)
TheGreens
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« : 23 Maj 2013, 20:35 »

Hej alle,

Vil lige starte en lille hyggetråd, hvordan spiller i FM?

Jeg starter selvfølgelig, jeg starter altid som arbejdsløs uden noget omdømme, og arbejder mig op. I mit nuværende save kom jeg til Solleftå GIF FF i den svenske 2. division N på en halvårlig kontrakt. Målet var overlevelse, det lykkedes men ville ikke forlænge min kontrakt, så er nu i FC Halifax Town i Blue Square north i England.

Så med andre ord, er en "klubluder" (må man sige det?), hvilket vil sige jeg skifter hvis jeg får et bedre tilbud og prøver at spille nogenlunde realistisk. Fx, kan jeg leve af den løn jeg er tilbudt, kan jeg opnå noget med klubben.
Logged

Tidligere erfaring: Serie 6
Start: Oftest arbejdsløs.

Play fair!

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #1: 23 Maj 2013, 20:50 »

Hej alle,

Vil lige starte en lille hyggetråd, hvordan spiller i FM?

Jeg starter selvfølgelig, jeg starter altid som arbejdsløs uden noget omdømme, og arbejder mig op. I mit nuværende save kom jeg til Solleftå GIF FF i den svenske 2. division N på en halvårlig kontrakt. Målet var overlevelse, det lykkedes men ville ikke forlænge min kontrakt, så er nu i FC Halifax Town i Blue Square north i England.

Så med andre ord, er en "klubluder" (må man sige det?), hvilket vil sige jeg skifter hvis jeg får et bedre tilbud og prøver at spille nogenlunde realistisk. Fx, kan jeg leve af den løn jeg er tilbudt, kan jeg opnå noget med klubben.

Respekt med dit save!
Jeg har en dårlig vane ang "facepack" .. hvis klubben ikk har en facepack eller jeg laver en selv så gider jeg ikk spille med en klub! Opstemt

Men har prøvet næsten alt!

Er ved at lave Christiania Sports Club i FM (2div Øst) som skal afprøves! Wink

/Rottenburg
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #2: 23 Maj 2013, 21:20 »

Jeg spiller enten med Inter, eller også giver jeg mig selv en challenge. Eksempelvis har jeg gang i en med atalanta, men jeg vil ikke afsløre challengen da det ikke er afsløret i bloggen endnu.
« Seneste Redigering: 24 Maj 2013, 02:08 af rolighed99 » Logged




Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #3: 23 Maj 2013, 21:37 »

Indtil videre i FM har jeg bare kørt 'klassiske' spil med hold som Liverpool og WBA, som jeg har blogget med, samt Dortmund.

Nu er jeg dog for første gang i min FM-karriere startet uden job med tidligere erfaring som serie-6 spiller. Det har sendt mig til den tyske 3. division og Karlsruhe, der har skuffet fælt. Håber jeg kan kæmpe mig frem i verdenstoppen, men det vil jo tage noget tid.  Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

TheGreens
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #4: 23 Maj 2013, 22:19 »

Indtil videre i FM har jeg bare kørt 'klassiske' spil med hold som Liverpool og WBA, som jeg har blogget med, samt Dortmund.

Nu er jeg dog for første gang i min FM-karriere startet uden job med tidligere erfaring som serie-6 spiller. Det har sendt mig til den tyske 3. division og Karlsruhe, der har skuffet fælt. Håber jeg kan kæmpe mig frem i verdenstoppen, men det vil jo tage noget tid.  Smiley

Det kan sagtens lade sig gøre, men ja det er en lang og hård kamp! Smiley
Har et andet save hvor jeg startede som arbejdsløs og tidligere erfaring som serie 6 spiller. Kom til Hyde, og her 18 sæsoner efter ca har jeg vundet Champions league 2 gange, europa league en gang, vm for klubhold 2 gange, spansk mester 2 gange osv. Men har så også været i en 12-13 forskellige klubber. Men det har fået mit omdømme fra ukendt til verdensklasse Smiley
Logged

Tidligere erfaring: Serie 6
Start: Oftest arbejdsløs.

Play fair!

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #5: 23 Maj 2013, 22:22 »

Ligesom Risom, har jeg i FM13 oftest spillet de klassiske spil. Bortset fra en enkelt tur til Offenbach i 3. bundesligaen, så har det primært været Premier League, og i særdeleshed Manchester United, som jeg har befundet mig i.

Lige pt. er jeg i gang med et spil med Swansea, hvori jeg forsøger at implementere et 4-4-2(diamant) system.  Thumbs Up
Logged

Neal Caffrey!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #6: 24 Maj 2013, 01:37 »

Igen ligesom en del andre har jeg altid spillet de klassiske spil. Jeg plejer altid at spille i en af de fire store ligaer, men er gået hen og er blevet utrolig træt af det. Så nu er jeg begyndt med at spille dansk fodbold, hvilket er første gang for mig i FM.
Lige nu er jeg gået igang med et OB save, med et Europæisk mål. Smiley
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #7: 24 Maj 2013, 07:33 »

starter som arbejdløs serie 6 spiler og fik tilbuddet i arsenao
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #8: 24 Maj 2013, 08:04 »

Jeg spiller med Tottenham.
Er igennem en del sæsoner efterhånden. Trykker på Space. Vinder nogle kampe. Taber nogle kampe. Vinder ikke PL. Vinder ikke CL. Køber nogle spillere. Trykker på Space. Vinder nogle kampe. Taber nogle kampe. Vinder ikke PL. Vinder ikke CL. Køber nogle spillere. Trykker på Space. Vinder nogle kampe. Taber nogle kampe. Vinder ikke PL. Vinder ikke CL.

Og sådan har det fortsat i nu 5-6 sæsoner.
Logged


Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #9: 24 Maj 2013, 10:45 »

Starter med Arsenal hvor jeg sælger alle ikke brittere og kun spiller med britiske spillere, denne udskiftning sker allerede i første sæson så første sæson er self. lidt af en udfordring hehe

Nu hvor jeg er et par år inde i savet, er det stortset umuligt at forbedre min startopstilling, da de bedre spillere er i bedre klubber så der bliver satset hårdt på talenterne hvilket forhåbentligt bærer frugt snart. Jeg har i hvertfald 6 regens med et potientiale på 5 stjerne ifølge mine assistenter så fremtiden ser udemærket ud.  Smiley
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #10: 27 Maj 2013, 14:59 »

Lidt blandet, starter som regel med hjertklubben Barca, dernæst reder jeg brøndby og føre dem til verdenstoppen, og så køre den lidt på gefühlen der fra.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #11: 27 Maj 2013, 15:30 »

Lidt blandet, starter som regel med hjertklubben Barca, dernæst reder jeg brøndby og føre dem til verdenstoppen, og så køre den lidt på gefühlen der fra.

Hvor længe kan du spille på et Barca save? Kan ikke forestille mig at det er længe da. Tunge
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #12: 27 Maj 2013, 15:41 »

Hvor længe kan du spille på et Barca save? Kan ikke forestille mig at det er længe da. Tunge

Nogen kan jo godt lide at spille med de store klubber, Iznogood  Peace
Logged

Neal Caffrey!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #13: 27 Maj 2013, 15:47 »

Nogen kan jo godt lide at spille med de store klubber, Iznogood  Peace

Hahah, det har du selvfølgelig ret i. Wink Det er nok også nemmere når det er hjerteklubben. Smiley
Logged

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #14: 27 Maj 2013, 16:53 »

Jeg spiller med Tottenham.
Er igennem en del sæsoner efterhånden. Trykker på Space. Vinder nogle kampe. Taber nogle kampe. Vinder ikke PL. Vinder ikke CL. Køber nogle spillere. Trykker på Space. Vinder nogle kampe. Taber nogle kampe. Vinder ikke PL. Vinder ikke CL. Køber nogle spillere. Trykker på Space. Vinder nogle kampe. Taber nogle kampe. Vinder ikke PL. Vinder ikke CL.

Og sådan har det fortsat i nu 5-6 sæsoner.

Du er for vild! Hvordan undgår du at spille uafgjort? Det er mit store problem Wink
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010