home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 282 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Hvordan spiller i? (hyggetråd)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hvordan spiller i? (hyggetråd)  (Læst 3876 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #15: 27 Maj 2013, 17:08 »

Starter altid med Brøndby, normalt har jeg så startet med dem igen og igen, og så haft små hyggespil med hold som Svendborg Huddersfield, Plymouth eller korte spil med hold som Dortmund, Bayern og Barcelona, men ender altid tilbage i dansk fodbold.

Lige nu rodder jeg så med projektet om at få den danske liga i top 5 over ligaer, og efter det regner jeg med at tage et spil med Brøndby IF hvor jeg ikke må handle, før de har et plus på 500 millioner på kontoen (lån indregnet)...

Mere teknisk set spiller jeg gerne i et højt tempo, med auto-next på 5 sekunder, og læser sjældent mine ingame nyheder...
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #16: 27 Maj 2013, 18:02 »

Jeg har siden 2007 ikke haft et spil uden for Danmark og England - indtil nu hvor jeg er en af mine favoritter Dortmund. Men ellers er jeg stort set altid danske klubber, mit sidste spil var NB Bornholm som jeg fik op i Superligaen, og spillet før det var Brøndby som jeg vandt mesterskabet en masse år i træk med. Så det et typisk spil for mig. Jeg har dog næste år tænkt mig at være Arsenal, så jeg kan få et overblik over talenterne i spillet hurtigere. Smiley
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #17: 27 Maj 2013, 18:06 »

Jeg kan se, at mange af jer ynder at spille i Danmark. Selvom jeg gerne ville, kan jeg simpelthen ikke holde motivationen i de danske rækker. Har prøvet med tophold som FCK, OB, AAB osv. og hold fra 2. division, og det der er lavere, men intet har kunne holde min interesse i mere end en sæson eller to.

Jeg plejer at spille i en af de store europæiske lande med et hold fra bunden af den bedste række og nedad. Ellers er jeg helt pjattet med at spille med Liverpool også. Jeg når sjældent mere end 2-4 forskellige saves for hvert spil FM. Smiley
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #18: 27 Maj 2013, 22:07 »

Jeg har spillet lige siden det allerførste CM'93 kom på gaden. Det var dengang man kun kunne være manager i England.  Wink

Siden da er der sket meget, og efter der kom flere ligaer med i samme spil, og specielt med FM, er jeg blevet noget af en klubluder. Jeg tager meget rundt i forskellige klubber, og er sjældent mere end fire-fem år i samme klub. Til gengæld har meget lange spil. Det længste må være i FM2007, hvor jeg blev 136 år...

Jeg ved ikke hvorfor, men i 90% af mine spil, starter jeg i Lyon. Men nu har sat mig for at prøve noget helt nyt; Jeg er startet i Sydafrika, der har jeg aldrig prøvet at være manager før. Mit mål er selvfølgelig at vinde alle turneringer dernede, men også at være der i minimum 20-25 sæsoner. Jeg er startet i Platinum Stars, mest fordi de har det fedeste logo, og dragter.

Og så en anden ting jeg er begyndt på, og det er uanset om jeg er i Mansfield eller Man City: Jeg scouter rigtig meget, og køber kun stortalenter på højst 17 år.
Logged

Veni, vidi, vici

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #19: 27 Maj 2013, 22:13 »

Jeg spiller virkelig varieret. Normalt starter jeg altid med Chelsea for at få styr på spillet og lære det nye at kende. I år tog det overhånd og jeg fik spillet 18 sæsoner - ender nok på 20 der. Men ellers har jeg været forbi OB og Venezia. Ellers har jeg været forbi Ajax, Bilbao, Rangers og nu er jeg lige startet i Chemnitz.

Chemnitz er altid en gentagelse og det er altid et glædeligt gensyn, hvor jeg tester alt i FM og skal skabe verdens bedste hold baseret på talentudvikling.

Logged


Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #20: 27 Maj 2013, 22:29 »

Jeg spiller virkelig varieret. Normalt starter jeg altid med Chelsea for at få styr på spillet og lære det nye at kende. I år tog det overhånd og jeg fik spillet 18 sæsoner - ender nok på 20 der. Men ellers har jeg været forbi OB og Venezia. Ellers har jeg været forbi Ajax, Bilbao, Rangers og nu er jeg lige startet i Chemnitz.

Chemnitz er altid en gentagelse og det er altid et glædeligt gensyn, hvor jeg tester alt i FM og skal skabe verdens bedste hold baseret på talentudvikling.



Chemnitz, lyder interessant, kan du fortælle lidt mere om klubben, ja i know, er doven! magter ikke lige at google dem  crazy
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan spiller i? (hyggetråd)
« Svar #21: 27 Maj 2013, 22:45 »

Altså de er kendt for at være klubben, som Ballack startede i. Det ligger i det gamle Østtyskland og byen hed vist nok Karl-Marx-Stadt før. Det er en helt igennem fantastisk klub at være, da de har mange gode spillere og de fleste er unge. Deslige synes jeg, at de får gode unge regens, men de er seedet ad helvede til i FM13.
Logged


Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010