home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  2 Brugere, 858 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Taktik-råd FM13
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Taktik-råd FM13  (Læst 113167 gange)
22
Landsholdsspiller

Sv: Taktik-råd FM13
« Svar #360: 30 Jul 2013, 21:19 »

Søg på "*klubnavn* tactic" eller se nogle kampe/highlights med dem, og se hvordan de spiller.. Ellers kan du jo downloade en taktik - en som passer til dine spillere.

Svartovich
Gæst

« Svar #361: 30 Jul 2013, 21:24 »

Søg på "*klubnavn* tactic" eller se nogle kampe/highlights med dem, og se hvordan de spiller.. Ellers kan du jo downloade en taktik - en som passer til dine spillere.
Det med at downloade en taktik er jo aldrig den mest optimale måde at gøre det på medmindre at skaberen har lavet den udfra det præcis samme spillermateriale som man har til rådighed. Desuden tager det ens fortjeneste væk hvis man ikke selv laver sin gameplan, men det selvfølglig op til den enkelte Smiley

22
Landsholdsspiller

« Svar #362: 30 Jul 2013, 21:27 »

Det med at downloade en taktik er jo aldrig den mest optimale måde at gøre det på medmindre at skaberen har lavet den udfra det præcis samme spillermateriale som man har til rådighed. Desuden tager det ens fortjeneste væk hvis man ikke selv laver sin gameplan, men det selvfølglig op til den enkelte Smiley

Det siger du ikke  Thumbs Up
Er helt enig, men hvis man virkelig har problemer, og måske er lidt grøn mht. taktik så kan det være en rigtig god ide. Smiley Derudover kan man jo selvfølgelig altid videreudvikle, eller tilpasse.

22
Landsholdsspiller

« Svar #363: 30 Jul 2013, 22:07 »

Hvordan får jeg mine spillere til at lade være med at slippe deres markering?!
Mål imod er altid fordi mine forsvarsspillere ikke kan holde deres mand, og lader ham komme 2-3 meter før på bolden........... (og når min keeper ikke kan gribe en bold i hovedhøjde, uden at været presset ofc) :/

22
Landsholdsspiller

« Svar #364: 31 Jul 2013, 18:28 »

Hvordan får jeg mine spillere til at lade være med at slippe deres markering?!
Mål imod er altid fordi mine forsvarsspillere ikke kan holde deres mand, og lader ham komme 2-3 meter før på bolden........... (og når min keeper ikke kan gribe en bold i hovedhøjde, uden at været presset ofc) :/

Og hvordan kan jeg markere en angriber tæt, uden at begge mine CF løber efter ham og laver verdens største hul, som den anden angriber selvfølgelig søger, og får en kæmpe mulighed?

Burde slet ikke kunne lade sig gøre, spiller i PrL..........  crazy

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #365: 31 Jul 2013, 20:38 »

Hej jeg spiller 4-2-3-1 første sæson med southampton
Jeg bruger indvendige angribere på min kanter og central en fremskudt playmaker support eller angreb
Og mine enlig angriber er adem le fondre og back up( mason bennet og maupay)
Jeg ved ikk om jeg skal spille med dybe stikninger eller spil til føderne til mine angribere?Smiley
Og når ja min angriber er skarpretter og meget få gange fremskudt angriber eller komplet angriber

ptrN
Manager

« Svar #366: 31 Jul 2013, 20:53 »

Hej jeg spiller 4-2-3-1 første sæson med southampton
Jeg bruger indvendige angribere på min kanter og central en fremskudt playmaker support eller angreb
Og mine enlig angriber er adem le fondre og back up( mason bennet og maupay)
Jeg ved ikk om jeg skal spille med dybe stikninger eller spil til føderne til mine angribere?Smiley
Og når ja min angriber er skarpretter og meget få gange fremskudt angriber eller komplet angriber
Prøv at vurder din modstander. Hvis de pakker sig nede foran eget felt, så er det nok ikke den bedste ide at prøve at stikke den i dybden, hvorimod hvis de står højt, så er det måske løsningen at sende en hurtig angriber afsted med en god aflevering.

welbz is dat guy

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #367: 31 Jul 2013, 20:56 »

Prøv at vurder din modstander. Hvis de pakker sig nede foran eget felt, så er det nok ikke den bedste ide at prøve at stikke den i dybden, hvorimod hvis de står højt, så er det måske løsningen at sende en hurtig angriber afsted med en god aflevering.
Okay det gør jeg:) tak

hoffbeck
Reserveholdsspiller

« Svar #368: 01 Aug 2013, 20:19 »

Hvordan stopper folk indlæg ?
jeg synes mine spillere ALTID tillader modstanderens back og kanter at lave et indlæg uden problemer.
De står langt fra kanterne hele tiden selv om man har sat en backs til at mansopdække og tackle hårdt, men sagen bliver ikke bedre, det ser ud som om at alle hold jeg møder og Messi og Ronaldo på hver kant, for de får lov til at komme frem til noget farligt hver gang.
nogen hjælp ?

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #369: 01 Aug 2013, 20:23 »

Hjælp hvordan forsvare man på frispark?
Jeg har en hurtig man oppe
2 på muren
2 "gå tilbage"
Resten mandsopdækning

Money
Lilleputspiller
*

« Svar #370: 01 Aug 2013, 20:40 »

Jeg har bare virkelig brug for noget hjælp angående alt taktik!

Min største svaghed er at sætte taktik i FM, kan ikke selv tro hvor dårlig jeg er til det. Er selv blevet nød til at downloade taktikker, men alligevel efter noget tid. Synes jeg det begynder at blive lidt kedeligt! Det er altid mest sjovt at lave sin egen taktik.

Jeg synes altid jeg taber mange kampe, scorer ikke så meget, og endda lukker jeg så mange mål ind at jeg selv ikke kan tro det.
Står her og kigger hvordan folk tager CHL med FCK, OB og sådan nogen småhold. Mens jeg ikke engang kan tag ligaen, cup, eller noget med et stort hold.
Er i 2016 med Newcastle. Jeg vil vælge at sige op som manager. Få fat i en lille klub og gøre det så godt som muligt!
Den eneste hjælp jeg mangler er bare at lære at sætte en ordenlig taktik.

Det ville hjælpe stort, hvis i gad/kunne hjælpe mig med at komme rigtig igang. Skriv over beskeder, eller her. Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #371: 01 Aug 2013, 20:45 »

Hvordan laver man et godt presspil? Jeg er virkelig i vildrede, og har prøvet virkelig meget forskelligt, synes jeg. Jeg vil gerne presse højt og aggressivt og erobre bolden så tidligt som muligt. Til dette har jeg sat den defensive linje på "Højt Pres" - helt op. Og ligeledes har jeg sat "Skærme af" på "Pres mere på". Men mine spillere presser usammenhængende, og Marcus Pedersen brager bare frem i modstanderens forsvar, mens de så spiller den op på midtbanen, og først der kommer næste pres.. Kan dette ændres?

Jeg prøvede at gå lidt på kompromis, og gå ind under den enkelte spiller, og sætte alle til at skærme af på egen banehalvdel, men også her fløj Marcus Pedersen frem i ansigtet på modstanderen, ligeså snart de var retvendt.. Er der nogle, der har nogen forslag, til at forbedre dette?

- Og nu hvor vi er ved snakken.. Hvordan får jeg mine midterforsvar til at holde positionen. Enten følger de angribere, også selvom han søger dybt ned i banen, og efterlader en KÆMPE hul, eller også bakker han helt unormalt meget op på backsene. Kan han for fanden ikke bare blive i midten??

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #372: 02 Aug 2013, 12:30 »

Er der en der har en rigtig rigtig god kontra taktik med denne opstilling
           XX
XX.    xX.    XX.   Xx

XX
         XX.   XX

XX.                       XX

Xx

Risom
Manager

« Svar #373: 02 Aug 2013, 12:53 »

Er der en der har en rigtig rigtig god kontra taktik med denne opstilling
           XX
XX.    xX.    XX.   Xx

XX
         XX.   XX

XX.                       XX

Xx

Er den taktik ikke mere offensivt præget? Uden at være sikker vil jeg mene, at en kontra-indstilling med denne formation ikke vil være den bedste kombination.

Evt. skal fløjene smides en tak ned, og så ligner det måske noget. Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #374: 02 Aug 2013, 13:06 »

Er den taktik ikke mere offensivt præget? Uden at være sikker vil jeg mene, at en kontra-indstilling med denne formation ikke vil være den bedste kombination.

Evt. skal fløjene smides en tak ned, og så ligner det måske noget. Smiley
Jeg tror du forstår den forkert:)
Målmanden er den øverste:)?

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010