home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 276 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Sheffield United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Sheffield United  (Læst 26143 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sheffield United
« : 16 Maj 2013, 16:40 »

Så har jeg spillet første sæson med "The Blades" Thumbs Up

Holdet


Transfers


Kampe del 1


Kampe del 2


League One tabel


League One spillerstatistik


League One holdstatistik


Det blev til en turbulent start i ligaen, men fik vendt det på hovedet og vi endte med at vinde League One i sikker stil. I Carling Cuppen blev det til et forventet, men ufortjent nederlag til Stoke, mens vi havde store problemer i FA Cuppen mod lavere rangerede hold og røg fortjent, men skuffende ud! I Vans trofæet spillede vi os i "Nord finalen", hvor vi sikkert besejrede Hartepool på hjemmebane med 2-0. I returen var vi vanvittig ineffektive og tabte 2-0. Efter forlænge spilletid tabte vi på straffespark.



Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #1: 16 Maj 2013, 23:29 »

Jeg glæder mig til at komme i gang med sæson 2 - mine transfers ser ud til at virke rigtig lovende og jeg tør allerede spå om overlevelse til trods for at vi stadig kun er i juni 2013 Thumbs Up

Jeg mangler nu blot at forstærke mit midterforsvarer, finde en målfarlig herre og en målmand.. Go go go Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #2: 17 Maj 2013, 00:14 »

Fedt fedt. Wink Hvordan ser din taktik ud?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #3: 18 Maj 2013, 01:10 »

Fedt fedt. Wink Hvordan ser din taktik ud?

Taktikken kommer lige her sammen med mit "nye" Sheffield hold Thumbs Up


Tranfers


Jeg missede desværre Michael Keane som valgte Nottingham Forrest i stedet.. Derudover har jeg lige opdaget at Marco Rojas ikke har arbejdstilladelse så den pønser jeg lige på og jeg er derfor nød til at hive Jermaine Pennant på fir.. Så håber jeg bare at jeg får ham Wink
« Seneste Redigering: 18 Maj 2013, 01:17 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #4: 20 Maj 2013, 10:29 »

Sæson 2:

Så har jeg færdigspillet sæson 2 og det blev til en godkendt sæson, hvor vi kom bedre med i de to pokalturneringerne. Vi havde intet at gøre i oprykningsræsset, selvom vi lå godt til efter de første fjorten runder, men vi formåede at ikke at udnytte de chancer vi fik. Vi burde nok have sluttet som nummer 7 eller 8, men jeg er faktisk fuldt tilfreds med en plads som nummer 9. Vi formåede derudover at vinde 2 x 2-0 over Sheffield Wednesday og det er jo en skøn bonus med det minus, at de "desværre" spiller i League One efter sommerferien.

Jeg har afvist flere Premier League klubber og det vil jeg fortsætte med. Projekt Sheffield er ganske underholdende og det ligner et underholdende tranfervindue. Der er intet på plads, men hvis hvis alt går i den rigtige retning kunne spillere som Jacob Mellis, Vito Mannone og Ji Dong-Won skrives på holdkortet i sæson 3. Vi får se.. Peace

Holdet


Kampe del 1


Kampe del 2


Transfers


Ligaen


Årets spiller IMO
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #5: 20 Maj 2013, 23:29 »

Optakt til sæson 3:

Jeg elsker uforudsigelige transfervinduer, hvor der pludseligt bliver smidt en bombe og man kan hente en stjerne til en slik. Min stjerne så længe ud til at blive Danny Graham fra Sunderland, men han valgte Premier League og West Bromwich. Stjernen blev erstattet af en tidligere holdkammerat i form af Adam Le Fordre, mens det ikke lykkes at få arbejdstilladelse til Ji Dong-Won og så blev der fundet en stjerne i svøb; danske Jeppe Jensen. Afslutningsvis skal det siges at Marco Rojas endelig fik arbejdstilladelse, men det kostede da også 100.000 kroner ekstra i lønposen til Rojas og 40.000 kroner til Maguirre grundet en "Højest betalte klausul".

Med indkøbet af Le Fordre satser jeg på at vi når playoffs og så må vi se om vi kan være heldige.. GO GO GO Thumbs Up

Holdet


Transfers


Jeppe Jensen
Logged

- Veni, vidi, vici -

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #6: 21 Maj 2013, 01:14 »

Hehe, det her er jo NÆSTEN endt som en blog, du har ikke overvejet at lave spillet til en blog Jimmy, følger tråden uden reel at have et spil, bare fordi det er spændene at følge dit. LOL
Peace
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #7: 21 Maj 2013, 14:17 »

Hehe, det her er jo NÆSTEN endt som en blog, du har ikke overvejet at lave spillet til en blog Jimmy, følger tråden uden reel at have et spil, bare fordi det er spændene at følge dit. LOL
Peace

Så er det lightudgaven... crazy Nej det har jeg ikke.. Jeg spiller pt. ret hurtigt og skulle holde "pause" for at få skrevet updates ville tærre på lysten..  Wink




Her er manden, der skal tackle mig i Premier League (medmindre han får livstidskarantæne pga voldelig adfærd) Peace

Logged

- Veni, vidi, vici -

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #8: 21 Maj 2013, 14:38 »

Så er det lightudgaven... crazy Nej det har jeg ikke.. Jeg spiller pt. ret hurtigt og skulle holde "pause" for at få skrevet updates ville tærre på lysten..  Wink




Her er manden, der skal tackle mig i Premier League (medmindre han får livstidskarantæne pga voldelig adfærd) Peace



Genialt indkøb Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #9: 21 Maj 2013, 15:57 »

Så er det lightudgaven... crazy Nej det har jeg ikke.. Jeg spiller pt. ret hurtigt og skulle holde "pause" for at få skrevet updates ville tærre på lysten..  Wink




Her er manden, der skal tackle mig i Premier League (medmindre han får livstidskarantæne pga voldelig adfærd) Peace



Man forstår ikke hvordan han ikke har 20 i aggressivitet! Tunge
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #10: 21 Maj 2013, 23:09 »

Genialt indkøb Opstemt

Ja det ser faktisk sådan ud.. Han har spillet til 7.08 som bolderobrende midtbanespiller i ni kampe.. Me like Thumbs Up

Man forstår ikke hvordan han ikke har 20 i aggressivitet! Tunge

Nej det forstår man jo ikke.. Han har kun fået to gule i ni kampe efterhånden  crazy Og det ene var ret tyndt  Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #11: 27 Maj 2013, 09:30 »

Sæson 3

Jeg troede at holdet var sat da vi smed andenplads i de sidste to spillerunder og med en 3. plads skulle vi ud i Playoff. Vi trak Sunderland og startede med at tabe 3-2 på udebane efter at have været nede med 3-0, så jeg sender en særlig tak til Sunderland for at sælge Adam Le Fondre til mig Djævel I returkampen kunne vi gå på vandet og vi vandt sikkert med 5-0 inden Reading ventede på Wembley. På Wembley blev det til en taktisk affære, hvor begge hold stod godt i defensiven, men vi havde overtaget og takket være en dødbold kunne Scott Wotton heade os i Premier League med en yderst sikker 1-0 sejr!!!

Holdet


Kampprogram del 1


Kampprogram del 2


Scott Wotton


Harry Maguire


Adam Le Fondre


Championship tabel


Championship Spillerstatistik


Championship Holdstatistik
Logged

- Veni, vidi, vici -

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #12: 27 Maj 2013, 12:34 »

Tillykke med oprykningen! Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Sheffield United
« Svar #13: 27 Maj 2013, 12:51 »

Jeg er også i gang med dem. kom op i første sæson med 109p anden sæson var jeg 2p fra Playoff. Jeg synes Sheffield er spændene at spille med Smiley Så fik jeg også David Beckham til klubben Opstemt
« Seneste Redigering: 27 Maj 2013, 13:58 af MichaelPaw » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #14: 28 Maj 2013, 19:17 »

Tillykke med oprykningen! Smiley


Tak Thumbs Up

Jeg er også i gang med dem. kom op i første sæson med 109p anden sæson var jeg 2p fra Playoff. Jeg synes Sheffield er spændene at spille med Smiley Så fik jeg også David Beckham til klubben Opstemt

Det var da en meget sikker oprykning fra League One.. Ærgerligt med anden sæson, men det er stadig et flot resultat  Wink Cool med Becks.. Jeg nåede desværre ikke at signe ham..  Sur

Er du gået i gang med 3. sæson?




Jeg kommer med optakten til min sæson 4 om lidt.. har lavet lækre, primært engelske transfers.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010