home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 12:48:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 562 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 251675 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Eksamen
« Svar #2835: 31 Maj 2012, 14:44 »

Matematik-eksamen overstået. Det gik forfærdeligt.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #2836: 31 Maj 2012, 14:51 »

AT er crap og spil af tid. Ikke desto mindre, så har jeg jo ikke ligefrem udført forsøg i Naturgeografi (emnet er katastrofer og mit underemne er Hurricane Katrina og det politiske efterspil), men blot forladt mig på hvad eksperter mener vi kan forvente med hensyn til orkaner. Jeg er helt lost i det der metode himsterbims. Jeg tror bare jeg krydser fingre for mig selv!

Jeg er fuldstændig enig. Det er patetisk og det er som om, at man laver opgaven først, hvorefter man leder efter metoder som kan beskrive det, som man har gjort. Det er helt klart noget af det, som man må sætte sig ned som undervisningsminist er og se på, om det er noget, som man kan ændre, for jeg kan virkeligt ikke se hvad skulle kunne forsvare den mængde af tid, som man i gymnasiet bruger på det.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2837: 31 Maj 2012, 15:14 »

Jeg er fuldstændig enig. Det er patetisk og det er som om, at man laver opgaven først, hvorefter man leder efter metoder som kan beskrive det, som man har gjort. Det er helt klart noget af det, som man må sætte sig ned som undervisningsminist er og se på, om det er noget, som man kan ændre, for jeg kan virkeligt ikke se hvad skulle kunne forsvare den mængde af tid, som man i gymnasiet bruger på det.

Jeg er meget enig i. AT er et lorte fag, og jeg synes det er spild af tid. Dog håber jeg at skaffe en god karakter i morgen, da den trods alt er meget vigtig..

Manchester United

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #2838: 31 Maj 2012, 15:42 »

AT-eksamen er direkte til grin, og isaer dengang at den blev ganget med 2. Nu er det jo 1.5, saa vidt jeg ved. Da jeg sidste aar var oppe til AT-eksamen gennemgik jeg foerst, rigtig hurtig min opgave, hvoraf jeg undervejs med vilje sprang over nogle af de halvvigtige omraader, for saa kunne jeg vaere ret saa sikker paa, at det var til det jeg blev spurgt ind til, og af den grund kunne jeg styre hele forloebet.
Metode snakkede jeg ogsaa helt vildt lang tid om (Havde fagene samf a og his a i AT), det handler bare om at kunne give eksempler i f.eks. historie, hvorfor det kan vaere en god eller en daarlig kilde, og hvad folket bagved ville med kilden (men det ved I jo nok allerede)

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #2839: 31 Maj 2012, 16:00 »

AT-eksamen er direkte til grin, og isaer dengang at den blev ganget med 2. Nu er det jo 1.5, saa vidt jeg ved. Da jeg sidste aar var oppe til AT-eksamen gennemgik jeg foerst, rigtig hurtig min opgave, hvoraf jeg undervejs med vilje sprang over nogle af de halvvigtige omraader, for saa kunne jeg vaere ret saa sikker paa, at det var til det jeg blev spurgt ind til, og af den grund kunne jeg styre hele forloebet.
Metode snakkede jeg ogsaa helt vildt lang tid om (Havde fagene samf a og his a i AT), det handler bare om at kunne give eksempler i f.eks. historie, hvorfor det kan vaere en god eller en daarlig kilde, og hvad folket bagved ville med kilden (men det ved I jo nok allerede)

Den tæller desværre stadigvæk 2 til dette års eksamen.

Hvis der er andre der som mig sidder og forbereder sig til AT-eksamen, som kommer her en perlerække af forslag som formegentlig er mere interessante og helt sikkert vil være mere nyttige i fremtiden:

Se græsset gro
Tælle til 25000 - og så tælle ned igen
Lære de første 300 decimaler i pi udenad
Pudse dørhåndtaget til dit værelse
Forsøge at få Danmark op på en førsteplads: http://www.clickclickclick.com/
Lære et bandeord på mindst 6 fremmedsprog
Tage lidt af alt du har i køleskabet og putte det i blenderen, for derefter at konsumere resultatet

Find selv på flere

Build Me Up Buttercup!

alek9000
Manager

« Svar #2840: 31 Maj 2012, 16:07 »

Sidder også med AT om Katrina til på mandag. Aldrig har jeg følt mig så langt væk fra et godt resultat (med undtagelse af matematik). Har ikke nogen idé om, hvad jeg har skrevet i min synopsis og egentlig heller ikke om, hvad jeg skal gå ind og forklare til eksamen.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2841: 31 Maj 2012, 16:09 »

Sidder også med AT om Katrina til på mandag. Aldrig har jeg følt mig så langt væk fra et godt resultat (med undtagelse af matematik). Har ikke nogen idé om, hvad jeg har skrevet i min synopsis og egentlig heller ikke om, hvad jeg skal gå ind og forklare til eksamen.

Haha jeg har det på nøjagtig samme måde. Det skal virkelig bare overståes. Har solgt den eksamen for et 7 tal!

Var du ikke oppe i spansk i dag?

Manchester United

alek9000
Manager

« Svar #2842: 31 Maj 2012, 16:12 »

7-tal? Skal sgu bare bestå :-D

Jo, det var jeg :-)

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2843: 31 Maj 2012, 16:12 »

7-tal? Skal sgu bare bestå :-D

Jo, det var jeg :-)

Fik 10 sidste år, måske derfor jeg har så store forventninger..

Og hvordan synes du så det gik? Smiley

Manchester United

alek9000
Manager

« Svar #2844: 31 Maj 2012, 16:14 »

Ah, så kan jeg bedre forstå det Wink

Det gik fint, tror jeg. Spansk er et af mine bedre fag. Emnet var lidt tis, men oversættelsen gik uden de store problemer.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2845: 31 Maj 2012, 16:21 »

Ah, så kan jeg bedre forstå det Wink

Det gik fint, tror jeg. Spansk er et af mine bedre fag. Emnet var lidt tis, men oversættelsen gik uden de store problemer.

Kan høre vi er meget modsætninger så. Er i tvivl om jeg lavede en sætning rigtig, i hele opgaven.

Manchester United

alek9000
Manager

« Svar #2846: 31 Maj 2012, 16:24 »

Kan høre vi er meget modsætninger så. Er i tvivl om jeg lavede en sætning rigtig, i hele opgaven.
Haha, er det nu, jeg skal spørge ind til, om du huskede verbalperifraserne? Wink

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2847: 31 Maj 2012, 16:28 »

Haha, er det nu, jeg skal spørge ind til, om du huskede verbalperifraserne? Wink

Ja nogle håber jeg da jeg har rigtig af dem Opstemt!! Men vores lærer sagde der ikke var en verbalperifrase i oversættelsen.. Snakkede med hende efter

Manchester United

alek9000
Manager

« Svar #2848: 31 Maj 2012, 16:36 »

Ja nogle håber jeg da jeg har rigtig af dem Opstemt!! Men vores lærer sagde der ikke var en verbalperifrase i oversættelsen.. Snakkede med hende efter
Haha, det passer i hvert fald ikke, med mindre I havde en anden end vores.. "har lige" er acabar + de + infinitiv og der var også en eller to med tener + que + infinitiv Wink

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2849: 31 Maj 2012, 16:37 »

Haha, det passer i hvert fald ikke, med mindre I havde en anden end vores.. "har lige" er acabar + de + infinitiv og der var også en eller to med tener + que + infinitiv Wink

Aner ikke hvad du snakker om  Grin Grin Grin

Manchester United

Sider: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010