home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1226 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The FM-Gaffer II - [SLUT]
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: The FM-Gaffer II - [SLUT]  (Læst 15490 gange)
JKJ
Gæst

Sv: The FM-Gaffer II - [2]
« Svar #15: 14 Maj 2013, 21:01 »

Man kan jo næsten ikke lade være med at følge dine blogs, Wester, så jeg kigger med.  Smiley

Enig, jeg er også med  Thumbs Up

Men Wester, hvis det går galt med Southampton igen igen, så lov mig lige at du starter med et andet hold  Wink

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: The FM-Gaffer II - [2]
« Svar #16: 14 Maj 2013, 21:09 »

Enig, jeg er også med  Thumbs Up

Men Wester, hvis det går galt med Southampton igen igen, så lov mig lige at du starter med et andet hold  Wink

Jeg lover at dette bliver mit sidste forsøg overhovedet... Ellers må jeg hoppe på de challenges i FM14...

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: The FM-Gaffer II - [3]
« Svar #17: 17 Maj 2013, 16:01 »

Den mørkeste periode

December 1989 har Sir Alex Ferguson beskrevet som den mørkeste periode i hans karriere. En lang række elendige resultater gjorde, at United kun lige holdte sig over nedrykningsstregen da man gik ind i det nye årti. Klubbens fans var ikke ligefrem tilfredse og rygterne i pressen sagde, at Ferguson nok stod foran en fyring. Heldigvis endte historien anderledes, for holdet slog formstærke N. Forrest i FA Cuppens 4. runde og den nedadgående formkurve blev vendt. United endte på en 13. plads men vigtigere endnu, så gik de hele vejen i FA Cuppen og Ferguson hentede sin første titel til klubben efter en finalesejr over to kampe mod Crystal Palace.

Her i 2. sæson i mit Southampton save kan jeg allerede overgå Ferguson og hente min første titel til klubben noget hurtigere. For jeg har spillet mig i Mælke Cup finalen eller League Cuppen om man vil og modstanderen er Championship klubben Brighton. En kamp der selvfølgelig skal vindes, eftersom jeg er kæmpe favorit, jeg står dog modsat SAF i den heldig situation, at en fyreseddel ikke ligefrem hænger truende over mit hoved, hvilket tager en del af presset. For Southampton er nemlig fantastisk godt kørende. Efter 22 runder er jeg stadig med i kampen om Champions League billetter.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Dehli
Landsholdsspiller

Sv: The FM-Gaffer II - [4]
« Svar #18: 17 Maj 2013, 17:53 »

Man må sige din anden sæson har været god indtil nu denne gang! Wink lad os se om du kan holde det fine niveau hele sæsonen, eller om dine spillere topper nu! Wink
God vind med det wester! det er stadig alt for god læsning til at jeg kan lade være med at følge med Peace

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #19: 17 Maj 2013, 18:15 »

Tak Smiley

Ja man må sige det går ret fornuftigt!

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #20: 17 Maj 2013, 18:18 »

League Cup finalen

Sir Alex Ferguson nåede at vinde 4 League Cup finaler i hans tid som United manager. Den første blev hentet i 1992. United hentede en 1-0 sejr over N. Forrest. I Uniteds start 11er var blandt andet Ryan Giggs og Peter Schmeichel. To spillere som havde stor andel i mit valg af United som ”mit” hold.

<a href="http://www.youtube.com/v/xBqvCj4ps-Y?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/xBqvCj4ps-Y?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

I En hyldest til.. Challengen skal man selvfølgelig prøve at kopiere eller toppe de 4 sejre og dermed tjene 40 point. Og jeg er allerede godt på vej. For jeg vandt League Cup finalen med 1-0 over Brighton og min første titel er dermed i hus.

Desværre blev det en dyr sejr, for holdets bedste spiller indtil videre i denne sæson, Morgan Schneiderlin, røg ud med en skade som vil holde ham ude resten af sæsonen. Jeg er bange for, at tabet af holdet playmaker kommer til at koste lidt point i Premier League.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: The FM-Gaffer II - [5]
« Svar #21: 17 Maj 2013, 20:41 »

Gung-Ho 13

Jeg har lavet mange fine resultater i CM/FM igennem tiderne men den sæson jeg pt. har gang i, det er sq nok min flotteste nogensinde. Efter triumfen i League Cuppen, så var jeg bange for, at holdet ville lave en Swansea og hvile på lauerbærene. Det skal jeg love for, at de ikke har gjort!

De flotte resultater tilfalder selvfølgelig min taktik Gung-Ho 13, som jeg har brugt i hver eneste kamp. Det eneste jeg ændre i løbet af kampene, det er holdets mentalitet, alt efter om jeg vil jagte et resultat er holde et. Jeg har uploadet min taktik, hvis noget af jer gerne vil prøve den. I kan hente den HER.

Om jeg bliver mester, det er svært at sige for jeg har et voldsomt svært slutprogram men ligegyldig hvad der sker, så har det været en fantastisk sæson.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: The FM-Gaffer II - [6]
« Svar #22: 17 Maj 2013, 23:07 »

Slået af mesteren

Alt lagde op til en episk afslutning, for årets sidste kamp var på Old Trafford imod United og med en sejr, så kunne jeg hive mesterskabet hjem. Desværre var Sir Alex Ferguson stadig manager og mesteren gav mig en ordentlig røvfuld. Jeg tabte 4-1 og måtte noget slukøret nøjes med en 2. plads i Premier League. Skuffelsen var selvfølgelig stor lige efter kampen men hvis jeg skal være ærlig, så havde jeg nok solgt den for den 2. plads før sæsonen.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mathiasnh
Førsteholdsspiller

Sv: The FM-Gaffer II - [7]
« Svar #23: 17 Maj 2013, 23:11 »

Voldsomt imponerende resultater, Wester! Mon ikke du får mesterskabet næste sæson?  Thumbs Up

Neal Caffrey!

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 18 Maj 2013, 01:43 »

Igen en Super blog du har gang i - ligesom dine tidligere Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #25: 18 Maj 2013, 08:24 »

Tak Smiley

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #26: 18 Maj 2013, 10:18 »

Købmanden

Ferguson har igennem sine mange år i United vist sig som en glimrende købmand, når det galt spillerhandler, selvom der selvfølgelig har været enkelte fejlkøb imellem men det ville være underligt andet efter 26 år. Så vi ”glemmer” lige navnene Bébé, Massimo Taibi, Eric Djemba-Djemba, Gabriel Obertan, Kléberson, Juan Sebastián Verón, Diego Forlán, Jordi Cruyff og Karel Poborský. – Og nævner i stedet Peter Schmeichel, Eric Cantona, Cristiano Ronaldo, Denis Irwin, Roy Keane, Ole Gunnar Solskjaer, Steve Bruce, Edwin van der Sar og Nemanja Vidic.

Den fornemmelse for den gode handel er grundlæggende i Moneyball challengen og en evne hvor jeg håber, at jeg kan kopiere SAF. Indtil videre syntes jeg selv, at det er gået ganske fint.

Neal Maupay - 1,3 mio. £

Ashley Williams – 6,5 mio. £

Víctor Valdés – Free Transfer

Det var dog ikke kun på transfermarkedet Ferguson slog sine folder. Han var også med til at skabe et af de stærkeste fodboldakademier i England og unge spillere af egen avl har altid været et varemærke for SAF. Det har jeg selvfølgelig også fokus på i Southampton, hvor jeg håber at navne som Luke Shaw, James Ward-Prowse, Adam Lallana og Morgan Schneiderlin kan være mit svar på Giggs, Scholes, Neville m.fl.

A-kæden                                    B-kæden

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: The FM-Gaffer II - [8]
« Svar #27: 21 Maj 2013, 09:28 »

Den 3. sæson

Alex Ferguson fik en fornuftig start i United, hvor han “reddede” dem fra nedrykning i den første sæson og i den efterfølgende sæson fik en flot 2. plads hjem. Ja præcis samme resultater som jeg har opnået i Southampton. Desværre minder min 3. sæson også voldsomt den Ferguson lavede i United tilbage i 1988-89 sæsonen. Hvor United skuffede fælt og sluttede på en 11. plads.

Helt så galt gik det ikke for mig men tæt på. Det blev til en skuffende 8.plads i Premier League og dermed kunne jeg ikke gentage succesen med at kvalificere holdet til en af de europæiske turneringer. Hvilket måske kan vise sig at være en stor fordel. For jeg måtte sande, at truppen nuværende kvaliteter slet ikke er gode nok til at deltage i 4 turneringer på en sæson. Truppen har alt for mange unge spillere der på trods af deres enorme potentiale slet ikke kan levere i både Premier League og de europæiske turneringer. Så det tætte kampprogram dræbte mig fuldstændigt og viste måske truppens sande niveau.

Jeg kom dog videre fra gruppespillet i CHL men røg ud med et brag i efterfølgende knockout runde, hvor Juventus blev min overmand. Derudover kom jeg endnu engang langt i League Cuppen, hvor Sir Alex Ferguson slog mig i semifinalen. - Det er ikke nogen skam at tabe til en bedre modstander

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: The FM-Gaffer II - [9]
« Svar #28: 23 Maj 2013, 09:03 »

Det magiske ur

Citat
At score sene mål er ikke held – det har vi gjort i 25 år. Det er en frygtelig vane, siger Ferguson ifølge Goal.

Sene mål og en eventyrlig tro på at det nok skal lykkes har været et af Fergusons varemærker i United. Holdet har alle dage kæmpet lige til det sidste, hvilket har givet klubbens fans nogle episke øjeblikke. Nu håber jeg bare, at denne evne og tradition videreføres af David Moyes og han arver Sir Alex Fergusons magiske ur.

Og jeg ville hellere end gerne have den samme magi og evne i mit savegame med Southampton. Måske den netop overståede kamp mod Leicester i Premier League kan kickstarte en sådan tradition. Jeg fik i hvert fald lavet et episk comeback kombineret med et sent mål.

Jeg ville elske hvis jeg kunne give Southamptons fans de samme oplevelser som United fansene har fået igennem de sidste 26 år. Som dengang Owen scorede langt inde i overtiden mod City. Hvor jeg dog elsker følgende klip  Grin

<a href="http://www.youtube.com/v/BG4HV8D2vYg?hl=da_DK&amp;amp;version=3" target="_blank">http://www.youtube.com/v/BG4HV8D2vYg?hl=da_DK&amp;amp;version=3</a>

« Seneste Redigering: 23 Maj 2013, 09:09 af Wester » Logged

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Dehli
Landsholdsspiller

Sv: The FM-Gaffer II - [10]
« Svar #29: 24 Maj 2013, 22:08 »

Fanzone videoen er lidt alla mig da Phiri scorede til 0-1 i ACH-BIF

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010