home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 396 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Jupp Heynckes' Bayern
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Jupp Heynckes' Bayern  (Læst 34707 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #15: 11 Maj 2013, 21:40 »

Spændende hold at benytte taktikken med. Det virker som om den virker, især defensiven. Hvornår tog du taktikken i brug? Ved HIK-kampen?
Absolut! Jeg lukkede også færrest mål ind i ligaen, og der er intet som at holde nullet. Ja, jeg tog den i brug ved HIK-kampen.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #16: 11 Maj 2013, 21:47 »

Absolut! Jeg lukkede også færrest mål ind i ligaen, og der er intet som at holde nullet. Ja, jeg tog den i brug ved HIK-kampen.
9 clean sheets i de sidste 14 kampe er helt kanon. Jeg er meget enig, jeg elsker også en stærk defensiv.
Logged

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #17: 11 Maj 2013, 21:50 »

9 clean sheets i de sidste 14 kampe er helt kanon. Jeg er meget enig, jeg elsker også en stærk defensiv.

Det er virkelig vildt, hvor god den her defensiv er ptrN.. har ikke set noget lign. i FM 2013 Smiley
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #18: 11 Maj 2013, 21:56 »

Det er virkelig vildt, hvor god den her defensiv er ptrN.. har ikke set noget lign. i FM 2013 Smiley
Har du andre erfaringer end dem du allerede har delt? I så fald, så del dem endelig.
Logged

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #19: 11 Maj 2013, 22:04 »

Har du andre erfaringer end dem du allerede har delt? I så fald, så del dem endelig.

Altså, jeg synes du skal prøve at skifte dine CB'er om, til at være begrænset -forsvar.. Det virker virkelig godt for mig.. Jeg har ikke lige prøvet at bruge de "normale CB's".. men mine CB'er ligger på:

Samuel Umtiti - 7,21
Phil Jones - 7,37
Koscielny - 7,57
Mertesacker - 7,84

Jones og Umtiti spiller dog nogle gange også backs. & Merte score en del på hjørne.

Ellers tror jeg, at jeg bruger fuldstændig samme indstillinger som dig, i forsvaret Smiley
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #20: 11 Maj 2013, 22:13 »

Altså, jeg synes du skal prøve at skifte dine CB'er om, til at være begrænset -forsvar.. Det virker virkelig godt for mig.. Jeg har ikke lige prøvet at bruge de "normale CB's".. men mine CB'er ligger på:

Samuel Umtiti - 7,21
Phil Jones - 7,37
Koscielny - 7,57
Mertesacker - 7,84

Jones og Umtiti spiller dog nogle gange også backs. & Merte score en del på hjørne.

Ellers tror jeg, at jeg bruger fuldstændig samme indstillinger som dig, i forsvaret Smiley
Jeg må "desværre skuffe dig", da det at ændre deres rolle fra "central forsvarer" til "begrænset forsvarer" ikke gør nogen forskel. Jeg har indstillet de forskellige ting sådan som de skal være. Dermed kan du se, at hvs du prøver at se instruktionerne som "central forsvarer" og så prøver at ændre spillerens rolle til "begrænset forsvarer", kan du se at der ikke er nogen forskel på indstillingerne.

Så faktisk har du spillet med mine indstillinger hele tiden. Badstuber var ganske ustyrlig i mit spil med Bayern. Han scorede ikke voldsomt meget på hjørnespark (ingen hjørnesparkstaktik), men spillede bare generelt godt.
Logged

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #21: 11 Maj 2013, 22:28 »

Jeg må "desværre skuffe dig", da det at ændre deres rolle fra "central forsvarer" til "begrænset forsvarer" ikke gør nogen forskel. Jeg har indstillet de forskellige ting sådan som de skal være. Dermed kan du se, at hvs du prøver at se instruktionerne som "central forsvarer" og så prøver at ændre spillerens rolle til "begrænset forsvarer", kan du se at der ikke er nogen forskel på indstillingerne.

Så faktisk har du spillet med mine indstillinger hele tiden. Badstuber var ganske ustyrlig i mit spil med Bayern. Han scorede ikke voldsomt meget på hjørnespark (ingen hjørnesparkstaktik), men spillede bare generelt godt.

Vi har ikke helt samme indstillinger. Skimtede lige din (Så satte den ikke bare direkte ind), og satte næsten det samme - ikke helt. Spiller også lidt mere boldbesiddende fodbold, så derfor har mine CB's lidt kortere bolde.

Desuden ved jeg ikke hvor meget indstillingerne versus "spiller posistionen" betyder. Altså hvis du f.eks har 2 angribere. Den ene er skarpretter og dybdeliggende angriber. Selvom de har fuldstændig samme indstilinger, så tror jeg ikke de vil opføre sig ens (eller, det er min teori! For jeg har ikke testet det), jeg tror de opføre sig som deres "spiller position" siger, også arbejde med de indstillinger du har givet. Jeg ved ikke om det giver nogen mening - Men tror stadig der er forskel på at lave dem om fra Central forsvar til begrænset forsvar, Altså jeg tror de "arbejder" forskelligt. Jeg ved det dog ikke Smiley
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #22: 11 Maj 2013, 22:43 »

Vi har ikke helt samme indstillinger. Skimtede lige din (Så satte den ikke bare direkte ind), og satte næsten det samme - ikke helt. Spiller også lidt mere boldbesiddende fodbold, så derfor har mine CB's lidt kortere bolde.

Desuden ved jeg ikke hvor meget indstillingerne versus "spiller posistionen" betyder. Altså hvis du f.eks har 2 angribere. Den ene er skarpretter og dybdeliggende angriber. Selvom de har fuldstændig samme indstilinger, så tror jeg ikke de vil opføre sig ens (eller, det er min teori! For jeg har ikke testet det), jeg tror de opføre sig som deres "spiller position" siger, også arbejde med de indstillinger du har givet. Jeg ved ikke om det giver nogen mening - Men tror stadig der er forskel på at lave dem om fra Central forsvar til begrænset forsvar, Altså jeg tror de "arbejder" forskelligt. Jeg ved det dog ikke Smiley
Okay, vidste ikke at du blot havde brugt den som inspiration.

Til din teori: Hvis du har to angribere og sætter den ene som skarpretter og den anden som komplet angriber, og derefter ændrer den komplette angribers indstillinger så de ligner skarpretterens til forveksling, så har du to skarprettere. Der ligger ikke nogle indstillinger skjult i rollen, men rollen er udformet af SI, ud fra de indstillinger der er synlige; roaming, close down, dybe stikninger, osv.
Logged

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #23: 11 Maj 2013, 23:02 »

Okay, vidste ikke at du blot havde brugt den som inspiration.

Til din teori: Hvis du har to angribere og sætter den ene som skarpretter og den anden som komplet angriber, og derefter ændrer den komplette angribers indstillinger så de ligner skarpretterens til forveksling, så har du to skarprettere. Der ligger ikke nogle indstillinger skjult i rollen, men rollen er udformet af SI, ud fra de indstillinger der er synlige; roaming, close down, dybe stikninger, osv.

Aha .. Okay det vidste jeg ikke Smiley jeg føler dog at de gør det bedre med begrænset forsvarspligt!

Altså, det er meget tæt på en replica Smiley

Backs har dog en mere defensiv indstilling, mindre kreativ frihed.

Mentaliteten på forsvaret er lidt mere defensiv, hvis bare en tak mere + har lidt kortere afleveringer & intet af det med at spille den op på en targetmand..

jeg har også 2-3 foran bagkæden som er dybdeliggende og defensiv midtbane. De har næsten samme indstillinger også. Jeg har 1 tak væk fra eget felt under skærm af. Altså, det er meget meget tæt på at være det samme, med få ændringer tæt på det du har. Spiller også offensivt & ikke kontra, så jeg prøver selvfølgelige nogle ting af. Men som du kan høre er det meget tæt på det du har lavet Smiley
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #24: 12 Maj 2013, 20:54 »

Meget meget spændende læsning ptrN. Jeg testede lige, for sjov og spas da jeg har vundet mesterskabet, taktikken med mit United-hold, og den fungerede virkelig godt. Jeg spillede 8 ligakampe og vandt dem alle sammen ret sikkert, blandt andet på Etihad og Emirates, så det er et solidt stykke arbejde, der bestemt kan anbefales til brugere, der står og mangler en effektiv taktik. Jeg lukkede i øvrigt blot 2 mål ind i de 8 kampe.




Du fortsatte ikke med at bruge taktikken så, eller hvordan?
Logged

welbz is dat guy

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #25: 12 Maj 2013, 20:56 »

Du fortsatte ikke med at bruge taktikken så, eller hvordan?

Jeg har udviklet min egen taktik, som jeg primært ønsker at bruge da det nu engang er sjovest, og nu hvor sæsonen er gået igang igen fra start er jeg skiftet tilbage til den taktik jeg selv har designet. Men jeg har kun roser til overs for denne taktik.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #26: 12 Maj 2013, 21:25 »

Jeg har udviklet min egen taktik, som jeg primært ønsker at bruge da det nu engang er sjovest, og nu hvor sæsonen er gået igang igen fra start er jeg skiftet tilbage til den taktik jeg selv har designet. Men jeg har kun roser til overs for denne taktik.
Helt cool. Du skal have tak for du gad prøve taktikken. Det er altid rart med feedback.
Logged

welbz is dat guy

pelbug
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #27: 15 Maj 2013, 23:13 »


Jeg er i gang med at afprøve din taktik med OB og det er gået godt indtil videre. Men jeg kunne godt tænke mig at hører din begrundelse for, at presse modstandernes backs og kanter udad i banen. Er det for, at strække deres spil som skaber plads til kontraangreb eller hvordan?

Jeg har nemlig haft nogle problemer med modstanderens kanter når de spiller i deres foretrukne bens side.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #28: 16 Maj 2013, 14:45 »

hej ptrN
jeg har startet et save med southampton og vil følge din taktik.
jeg har nogle spørgsmål jeg håber du gider besvare:)
1) de to wing den ene er wing og den anden er indvendig angriber, men kan jeg godt bytte om på dem så min venstre wing er indvendig angriber og min højre er wing det passer min trup bedre?
2) min angriber skal han være targetman eller kan man godt skifte ham om til skarpretter?
3) de der holdindstrukser du har vist laver du dem hver kamp eller kan man gemme dem? jeg tænker det der hvor man skal trykke "tving til brug svag ben, tackle hårdt og skærm af? skal man lave det før hver kamp eller kun hvis man "orker"
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #29: 16 Maj 2013, 14:58 »

Jeg er i gang med at afprøve din taktik med OB og det er gået godt indtil videre. Men jeg kunne godt tænke mig at hører din begrundelse for, at presse modstandernes backs og kanter udad i banen. Er det for, at strække deres spil som skaber plads til kontraangreb eller hvordan?

Jeg har nemlig haft nogle problemer med modstanderens kanter når de spiller i deres foretrukne bens side.
Det er for at tvinge modstanderne til at forsøge indlæg. I virkeligheden søger Bayern mod dette, da deres centrale forsvarsspillere er rigtigt gode i luftspillet.

hej ptrN
jeg har startet et save med southampton og vil følge din taktik.
jeg har nogle spørgsmål jeg håber du gider besvare:)
1) de to wing den ene er wing og den anden er indvendig angriber, men kan jeg godt bytte om på dem så min venstre wing er indvendig angriber og min højre er wing det passer min trup bedre?
2) min angriber skal han være targetman eller kan man godt skifte ham om til skarpretter?
3) de der holdindstrukser du har vist laver du dem hver kamp eller kan man gemme dem? jeg tænker det der hvor man skal trykke "tving til brug svag ben, tackle hårdt og skærm af? skal man lave det før hver kamp eller kun hvis man "orker"
1) Det gør ingen forskel. Som jeg skriver i tråden, så er rillerne kun vejledende. Alle spillernes individuelle indstillinger er lavet således at disse ikke kan ændres blot ved at skifte spillerens rolle.
2) Han skal være targetmand.
3) Du skal lave dem hver gang, i og med at du vil opleve mange forskellige opstillinger fra modstanderens side af.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010