home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 459 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Jupp Heynckes' Bayern
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Jupp Heynckes' Bayern  (Læst 34794 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #45: 19 Maj 2013, 21:20 »

Yes okay. Hvor finder jeg den så inde i spillet? Sorry for noob-spørgsmålene  crazy
Du skal indlæse den når du går ind i taktik-delen.
Logged

welbz is dat guy

xpete
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #46: 19 Maj 2013, 21:27 »

Du skal indlæse den når du går ind i taktik-delen.

Super, tak for hjælpen. Det virker vist nu. Kan det passe med meget flydende som filosofi etc?
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #47: 19 Maj 2013, 21:36 »

Super, tak for hjælpen. Det virker vist nu. Kan det passe med meget flydende som filosofi etc?
Ja det skulle jeg mene.
Logged

welbz is dat guy

xpete
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #48: 19 Maj 2013, 21:48 »

Ja det skulle jeg mene.

Jep. Jeg takker for hjælpen og håber taktikken vil hjælpe Smiley
Logged

PatrickOlsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #49: 26 Maj 2013, 10:30 »

ptrN, er der en analyse på vej af Jürgen Klopps Dortmund?
Logged

"I think Paul Scholes is the best player in England. He's got the best skills, the best brain. No one can match him."There isn't a player of his mould anywhere in the world."  - Sir Alex Ferguson

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #50: 26 Maj 2013, 11:17 »

hvorfor kan man ikke hente den taktik der ligger her inde
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #51: 27 Maj 2013, 15:15 »

tror  du denne taktik virker med southampton? jeg prøvede for nogle uger siden men den gik ikke men jeg tror ikk jeg giver taktikke tid nok det tager jo tid før de vænner sig til den og med southampton burde jeg gøre den til kontra eller standard da det ikk er et tophold? min opstilling er stærk synes jeg

clyne     jose -fonte    forren    luke shaw

            schneiderlein   wayamba


dyer                ramirez/paredes      lallana

                          lambart/ le fondre

mine spørgsmål er:
1 hvor lang tid går der før de vænner sig til opstillingen?
og skal jeg spille kontra, standard eller offensiv eller skifte hele tiden eller spille det samme så det vænner sig til det?
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #52: 27 Maj 2013, 15:21 »

tror  du denne taktik virker med southampton? jeg prøvede for nogle uger siden men den gik ikke men jeg tror ikk jeg giver taktikke tid nok det tager jo tid før de vænner sig til den og med southampton burde jeg gøre den til kontra eller standard da det ikk er et tophold? min opstilling er stærk synes jeg

clyne     jose -fonte    forren    luke shaw

            schneiderlein   wayamba


dyer                ramirez/paredes      lallana

                          lambart/ le fondre

mine spørgsmål er:
1 hvor lang tid går der før de vænner sig til opstillingen?
og skal jeg spille kontra, standard eller offensiv eller skifte hele tiden eller spille det samme så det vænner sig til det?

Når baren under den pågældene taktik er fuld bør dine spillere have fundet sig tilrette.
Har du husket modstander instruktionerne? de er vitale for succes.
Mht. til offensiv, standart, kontra, så er det vigtigt at veksle mellem sine taktier, ikke for at spillerne vender sig til dem, eller jo tildels, men lige så meget for at de andre managers ikke lure dig og counter dine taktiker.
Håber det hjalp lidt Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #53: 27 Maj 2013, 15:30 »

Når baren under den pågældene taktik er fuld bør dine spillere have fundet sig tilrette.
Har du husket modstander instruktionerne? de er vitale for succes.
Mht. til offensiv, standart, kontra, så er det vigtigt at veksle mellem sine taktier, ikke for at spillerne vender sig til dem, eller jo tildels, men lige så meget for at de andre managers ikke lure dig og counter dine taktiker.
Håber det hjalp lidt Smiley
tusind tak følger dine råd:)
Backs – Close down og tving dem til at bruge den fod der tvinger dem ud ad i banen. (Eksempelvis tvinges højreback til at bruge højre fod)
Kantspillere – Close down og tving dem til at bruge den fod der tvinger dem ud ad i banen
Offensive midtbanespiller – Close down og tving ham til at bruge hans svageste ben.
Angriber – Tæt markering, hårde tacklinger og tving ham til at bruge hans svageste ben.
hmm kantspillere close down hva det? jeg har den på dansk:) og hvorfor tvinge fx højre back og højre kant til højre side er det ikk omvendt? man skal gøre:)
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #54: 31 Maj 2013, 11:39 »

tusind tak følger dine råd:)
Backs – Close down og tving dem til at bruge den fod der tvinger dem ud ad i banen. (Eksempelvis tvinges højreback til at bruge højre fod)
Kantspillere – Close down og tving dem til at bruge den fod der tvinger dem ud ad i banen
Offensive midtbanespiller – Close down og tving ham til at bruge hans svageste ben.
Angriber – Tæt markering, hårde tacklinger og tving ham til at bruge hans svageste ben.
hmm kantspillere close down hva det? jeg har den på dansk:) og hvorfor tvinge fx højre back og højre kant til højre side er det ikk omvendt? man skal gøre:)
Grunden til Jupp gjorde det mod barca, var fordi de spiller boldbesiddene som er smalt spil, som forgår meget på midten. Derfor tvang han højre back og wing til at holde sig ude på kanten i FM regi, vil det være at tvinge f.eks. Alves til at bruge højreben, på den måde kan han ikke trække ind i banen, og deltage i det boldbesidende spil på samme vis.

Den handler meget om dine modstanderes formation, spiller de en 4-4-2, kan du også tit drage fordel af det, især som bayeren, fordi de er utroligt stærke i luften, er du derimod svag i luften, vil det være at fortrække at få dem ind i banen, så de ikke kan slå indlæg. Det handler meget om at tilpasse sig sine modstandere.
Så husk at læse modstander rapport, og se hvad de formentligt benytter sig af, og hvilken spillestil de plejer at spille med.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #55: 31 Maj 2013, 11:51 »

Grunden til Jupp gjorde det mod barca, var fordi de spiller boldbesiddene som er smalt spil, som forgår meget på midten. Derfor tvang han højre back og wing til at holde sig ude på kanten i FM regi, vil det være at tvinge f.eks. Alves til at bruge højreben, på den måde kan han ikke trække ind i banen, og deltage i det boldbesidende spil på samme vis.

Det er i hvert fald halvdelen af sandheden. Normalt spiller Barcelona nemlig ret bredt, for at strække modstanderne ud, så under normale omstændigheder, ville de slet ikke have noget imod, at skulle spille boldene helt ud på kanterne. Det er som udgangspunkt en fast integreret del af Barcelonas spil. At det ikke er fra kanterne at de bliver farlige, er så en helt anden ting, og lige netop det centrale i forbindelse med kampene mod Bayern. Havde man nu stadig haft Zlatan i Barcelona, var interessen for at tvinge dem ud på kanten, nok ikke nær så stor som den var i virkeligheden, for noget af det helt essentielle i at tvine Barcelona ud på kanterne og mod baglinjen, er at et indlæg mod Messi, Pedro, Xavi eller hvem der nu befinder sig i feltet, er særdeles håbløst overfor spillere som Dante og Jérôme Boateng. Dermed ikke sagt at det ikke var for at fratage Alves muligheden for at spille bolden ind centralt, for det var helt sikkert også et af de vigtigere aspekter i forbindelse med de kampe.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #56: 31 Maj 2013, 11:53 »

ptrN, er der en analyse på vej af Jürgen Klopps Dortmund?
Ikke umiddelbart, nej.

hvorfor kan man ikke hente den taktik der ligger her inde

Benyt linket i første post.
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #57: 31 Maj 2013, 11:55 »

tusind tak følger dine råd:)
Backs – Close down og tving dem til at bruge den fod der tvinger dem ud ad i banen. (Eksempelvis tvinges højreback til at bruge højre fod)
Kantspillere – Close down og tving dem til at bruge den fod der tvinger dem ud ad i banen
Offensive midtbanespiller – Close down og tving ham til at bruge hans svageste ben.
Angriber – Tæt markering, hårde tacklinger og tving ham til at bruge hans svageste ben.
hmm kantspillere close down hva det? jeg har den på dansk:) og hvorfor tvinge fx højre back og højre kant til højre side er det ikk omvendt? man skal gøre:)
Jeg har beskrevet det i første post, men here goes. Ideen er at tvinge kantspillere og backs ud af i banen, således at de ikke kommer ind foran mål. Det er selvsagt at de ikke kan score fra sidelinjen, og dine forsvarsspillere kan sagtens tage sig af de indlæg der måtte komme.
Logged

welbz is dat guy

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #58: 31 Maj 2013, 11:55 »

Det er i hvert fald halvdelen af sandheden. Normalt spiller Barcelona nemlig ret bredt, for at strække modstanderne ud, så under normale omstændigheder, ville de slet ikke have noget imod, at skulle spille boldene helt ud på kanterne. Det er som udgangspunkt en fast integreret del af Barcelonas spil. At det ikke er fra kanterne at de bliver farlige, er så en helt anden ting, og lige netop det centrale i forbindelse med kampene mod Bayern. Havde man nu stadig haft Zlatan i Barcelona, var interessen for at tvinge dem ud på kanten, nok ikke nær så stor som den var i virkeligheden, for noget af det helt essentielle i at tvine Barcelona ud på kanterne og mod baglinjen, er at et indlæg mod Messi, Pedro, Xavi eller hvem der nu befinder sig i feltet, er særdeles håbløst overfor spillere som Dante og Jérôme Boateng. Dermed ikke sagt at det ikke var for at fratage Alves muligheden for at spille bolden ind centralt, for det var helt sikkert også et af de vigtigere aspekter i forbindelse med de kampe.
Det er korrekt, og som du selv er inde på, så er indlæg til en mænd på omkring 170 som vejer -75 kilo ret nytteløst Peace
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jupp Heynckes' Bayern
« Svar #59: 31 Maj 2013, 17:55 »

Jeg kan ikke hente filen, da min computer siger den ikke er sikker. Hvad kan jeg gøre? Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010