home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 267 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bowlingtråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Bowlingtråden  (Læst 5677 gange)
Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Bowlingtråden
« : 10 Maj 2013, 12:51 »

Hej alle FmF'ere.

Der er sikkert også nogle andre, der enten spiller eller ser bowling. Jeg selv har altid været lidt af en hyggespiller, der nogle gange tog afsted med et par venner eller familien for at lave et par strikes.

Sidste weekend var jeg dog på besøg hos noget familie i Jylland og der besøgte jeg Grenå Bowlingcenter. Det var fine faciliteter, men jeg kunne ikke spille længe, da det lokale bowling hold Djurs Bowlerne skulle spille. Vi blev og så lidt af kampen og det var faktisk ret interessant. Der var en ældre herre med noget der mindede om page-hår, der virkelig kunne ramme keglerne.

Jeg tror, at de havde deres familie med, da der var en ældre kvinde, der heppede og hujede fra banerne ved siden af.

http://www.djurs-bowleren.dk

Nå, men det var en skildring fra min seneste tur i en bowling hal. Er der andre, som nyder at spille bowling for hyggen skyld eller endda spiller i en klub?
« Seneste Redigering: 10 Maj 2013, 12:54 af Gemma » Logged


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #1: 10 Maj 2013, 13:28 »

Bowling er mega grineren. Spiller også for hyggens skyld med familie og venner, og jeg nakker dem hver gang. Har dog ikke været i Grenå bowling før, kunne være det skulle prøves.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #2: 10 Maj 2013, 14:17 »

Hahah, fremragende indlæg, Gemma. Min far går stadig til bowling (med Djurs Bowleren), men jeg ved dog ikke lige om han har været med til nogle kampe her på det seneste. Martin har også gået til det engang, men er blevet for svag til at kaste kuglerne forbi hans ølmave, så han nøjes med dart hvor han lige akkurat kan løfte pilene.

Jeg selv har aldrig gået til det, men spiller altid med til træning hvis jeg er hjemme om torsdagen hvor det foregår. Jeg synes nu også det er skægt nok, og ligger til en 140-150 i snit pr gang. Grenaa Bowlingcenter er udmærket selvom der dog tit er fejl på banerne.. Men der er tit folk som tager derind for at se fodbold osv.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #3: 10 Maj 2013, 16:04 »

Ja, det var aldeles fremragende synes jeg selv. Kan det passe, at der var engelsk accent over det? Måske var det træning? Det så i al fald meget seriøst ud.  Jeg kaster ikke selv vanvittigt godt i bowling endnu, men jeg ligger vel stabilt på 130-150 i snit. Dog har jeg også runder, hvor jeg er helt væk.

Personligt oplevede jeg ingen umiddelbare fejl, men jeg synes, at skoene var af lidt tvivlsom kvalitet - desværre.
Logged


JF7
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #4: 10 Maj 2013, 22:51 »

Ej hvor fedt med en tråd om bowling.
Jeg er selv god for en 230 pr runde ca.
Logged

Nothing but net

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #5: 10 Maj 2013, 22:57 »

Sjov lille tråd, og fint oplæg, Gemma.

Jeg havde selv gang i mit livs runde her den anden dag, jeg var vel på 100-120 efter 8-9 runder, hvilket siger alt om mit niveau, da jeg rammer bagsiden/siden af mit knæ med kuglen under et kast. Det gør stadig lidt ondt nu, når jeg løber, selvom det er en uge siden det skete - jeg overvejer faktisk at gå til lægen med det... Rullende Øjne Tunge

Når det så er sagt, er jeg helt pjattet med at bowle, selvom jeg er ganske talentløs til det! Wink
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #6: 10 Maj 2013, 23:04 »

Ganske skal vist lige slettes fra den sætning, Jeppe, med den præstation du fremlægger! Tunge

Elsker virkelig at bowle men jeg får slet, slet ikke bowlet nok. Kan ærlig talt ikke engang huske hvornår jeg sidst var ude og kaste med et par bowlingkugler...
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #7: 10 Maj 2013, 23:08 »

Ganske skal vist lige slettes fra den sætning, Jeppe, med den præstation du fremlægger! Tunge

Elsker virkelig at bowle men jeg får slet, slet ikke bowlet nok. Kan ærlig talt ikke engang huske hvornår jeg sidst var ude og kaste med et par bowlingkugler...

Haha, ja det skulle det vist Grin

Men jeg var lige 'in the mood,' og så skulle den have hele armen, så jeg lige kunne hive de sidste point i land. I stedet ramte jeg mit knæ, kuglen røg i pisrenden, og jeg endte i en forfatning, hvor jeg måtte bowle på et ben resten af tiden, hvilket også endte med at koste min fantastiske førsteplads... crazy
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #8: 10 Maj 2013, 23:09 »

Ja, det var aldeles fremragende synes jeg selv. Kan det passe, at der var engelsk accent over det? Måske var det træning? Det så i al fald meget seriøst ud.  Jeg kaster ikke selv vanvittigt godt i bowling endnu, men jeg ligger vel stabilt på 130-150 i snit. Dog har jeg også runder, hvor jeg er helt væk.

Personligt oplevede jeg ingen umiddelbare fejl, men jeg synes, at skoene var af lidt tvivlsom kvalitet - desværre.

Jeg ved ikke lige hvem det skulle være - min far taler ikke med engelsk accent, min mor tager ikke ud og ser kampene og hujer og hepper bestemt ikke, og der er ikke træning i weekenderne - og træningen er heller ikke vanvittig seriøs. Desuden er skoene faktisk ganske nye i forhold til så mange andre steder, så måske det ikke var i Grenaa alligevel? 130-150 lyder som et ganske godt niveau for en der kun kaster i sjov, så det kan du sagtens være stolt af  Thumbs Up

Sjov lille tråd, og fint oplæg, Gemma.

Jeg havde selv gang i mit livs runde her den anden dag, jeg var vel på 100-120 efter 8-9 runder, hvilket siger alt om mit niveau, da jeg rammer bagsiden/siden af mit knæ med kuglen under et kast. Det gør stadig lidt ondt nu, når jeg løber, selvom det er en uge siden det skete - jeg overvejer faktisk at gå til lægen med det... Rullende Øjne Tunge

Når det så er sagt, er jeg helt pjattet med at bowle, selvom jeg er ganske talentløs til det! Wink

Haha, det er da ellers en fin runde, men dumt at du så kegler (hahaha) i det Tunge. Når jeg engang imellem spiller med vennerne ligger de som regel på en 80-110 i snit, så det er bestemt ikke tosset det du havde gang i der - bortset fra det kast selvfølgelig Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #9: 10 Maj 2013, 23:10 »

Ville sgu gerne have set den omgang storkebowling, Jeppe! Tunge
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #10: 10 Maj 2013, 23:12 »

Mine venner syntes også at det var pisse skægt, og det gjorde jeg egentligt også selv, selvom det gjorde mega ondt! Tunge

Som sagt spillede jeg også over evne der, Hawk... plejer at ligge omkring 100 hvilket er ringe, hvis man tager i betragtning hvor ofte, jeg alligevel bowler Wink
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #11: 10 Maj 2013, 23:13 »

Hehe, I like the effort.

Men ja, er pissesej til bowling. 4 jyske rekorder, et jysk mesterskab (godt nok kun for 2-mandshold), en 8. plads ved DM og en udtagelse til Jyllandsholdet blev det til. Som ungdomsspiller.

Det gik lidt nedad bakke da man blev senior. Der var det ypperste vist en sølvmedalje i 3. division.

Logged



Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #12: 10 Maj 2013, 23:15 »

Hehe, I like the effort.

Men ja, er pissesej til bowling. 4 jyske rekorder, et jysk mesterskab (godt nok kun for 2-mandshold), en 8. plads ved DM og en udtagelse til Jyllandsholdet blev det til. Som ungdomsspiller.

Det gik lidt nedad bakke da man blev senior. Der var det ypperste vist en sølvmedalje i 3. division.



Har du prøvet at lave 300 point?
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #13: 10 Maj 2013, 23:15 »

Tsk, en 8. plads g00n. Hva' den af? Tunge
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #14: 10 Maj 2013, 23:16 »

Har du prøvet at lave 300 point?

Desværre, 267 er det højeste. Har lavet de første 9 strikes i træk og så choket for vildt til sidst.

Tsk, en 8. plads g00n. Hva' den af? Tunge

Banerne. Det er altid banernes skyld.
Logged



Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010