home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bowlingtråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Bowlingtråden  (Læst 5679 gange)
OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #30: 11 Maj 2013, 16:19 »

Hahaha, ja jeg er forbandet venlig. Jeg er hyggeonkel og hyggemorfar i en og samme person! Tunge
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #31: 11 Maj 2013, 17:00 »

Jeg får altid en vabel på tommelfingeren når jeg bowler, så jeg gør det ikke så ofte som det kunne være. Men sjovt, det er det satme. Smiley

Jeg får ondt i min langefinger faktisk, da jeg skruer bolden den modsatte vej, altså mod uret (jeg er venstrehåndet) og det vrider i fingeren så jeg ikke kan holde til mere end 1 times intens bowling eller 2 timers hyggebowling Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #32: 11 Maj 2013, 17:01 »

Jeg får ondt i min langefinger faktisk, da jeg skruer bolden den modsatte vej, altså mod uret (jeg er venstrehåndet) og det vrider i fingeren så jeg ikke kan holde til mere end 1 times intens bowling eller 2 timers hyggebowling Tunge

Jeg får ondt i bagsiden af mit højre knæ................ ..... Rullende Øjne Tunge
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #33: 11 Maj 2013, 17:03 »

Jeg får ondt i bagsiden af mit højre knæ................ ..... Rullende Øjne Tunge

Underligt...  Rullende Øjne

Det eneste man ikke skal gøre, er at klippe negle lige inden man skal bowle. Ved ikke hvad det er, men ens fingre dør bogstavelig talt når man bowler bagefter man har klippet negle. Tunge
Logged

Bünyamin
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #34: 11 Maj 2013, 17:35 »

Jeg kan godt lide bowling. Sjovt at spille Smiley
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #35: 11 Maj 2013, 17:39 »

BOWLING ER SJOVT! Basta!
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #36: 11 Maj 2013, 17:39 »

Og du undrer dig over, hvorfor du ikke er egnet til at komme i crewet? Hvis du i øvrigt kunne se lidt ud over din egen næsetip, ville du også have opdaget, at Gemma har ændret sig til at være en kæmpe gevinst for siden... noget adskillige herinde ville kunne lære lidt af.

Back to topic. Jeg er faktisk blevet udfordret i en gang bowling her i aften af nogle kammerater, så jeg skal ud og have revanche for mit lille stunt, og se om jeg kan genvinde noget af den tabte ære. Wink



Pas nu på du ikke slår dig selv til krøbling  crazy
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #37: 11 Maj 2013, 17:41 »

Hvilken ære, Jeppe? Der kan umuligt være meget tilbage efter det stunt du lavede sidst. Wink
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #38: 11 Maj 2013, 17:45 »

Hvilken ære, Jeppe? Der kan umuligt være meget tilbage efter det stunt du lavede sidst. Wink

Du har desværre nok ret... Alligevel vil jeg forsøge at rede de sidste stumper der eventuelt er tilbage! Wink
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bowlingtråden
« Svar #39: 11 Maj 2013, 17:49 »

Du har desværre nok ret... Alligevel vil jeg forsøge at rede de sidste stumper der eventuelt er tilbage! Wink

Så må du se om du kan få lige så gode resultater som g00n. Tunge Har min tvivl, men alle kan jo have en god dag. Wink
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010