home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 471 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  En for alle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: En for alle  (Læst 11580 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
En for alle
« : 10 Maj 2013, 12:43 »



Så er vi klar igen med en ny konkurrence til alle jer fantastiske brugere her på FmFreaks. Konkurrencens navn vil blive "En for alle". Denne konkurrence vil foregå som holdkonkurrence, så hvis man vil gå efter guldet kræver det ikke blot en eminent evne til at kunne dirigere tropperne ude på plænen, men også evnen til at kunne samarbejde og hjælpe holdet i nødens stund. Konkurrencen starter så snart alle pladser er fyldt ud, og der er kun 12 pladser til rådighed, så sørg endelig for at melde jer til hurtigst muligt!

Konkurrencen
Konkurrencen går i al sin enkelthed ud på at gennemspille en sæson i FM sammen med de andre brugere på ens hold. Det betyder at man ikke blot kæmper for at hive sejren hjem til sig selv, men også for at hive sejren hjem til hele holdet. Holdene deles tilfældigt allerede inden spilstart. Det betyder at der allerede er lavet en liste, hvor hver deltagernummer er blevet tildelt et hold. Deltagernumret afgøres af hvornår man melder sig til konkurrencen. F.eks. vil den første der tilmelder sig konkurrencen have deltagernummer 1 og så fremdeles. Listen kunne så fortælle at deltagernummer 1 går på hold 2. Der er selvsagt også to andre deltagernumre der fører til hold 2. Der vil være 3 deltagere på hvert hold. På den måde sikrer vi en retfærdig holddeling.

Efter der er blevet delt hold går spillet i gang med første runde. Der spilles i alt tre runder som hver består af én sæson. Alle holdene spiller med samme hold i FM, som ligeledes er forudbestemt. Alle deltagere på holdet skal, så vidt muligt, spille lige mange kampe. Det betyder at hver deltager skal forvente at spille mellem 10 og 15 kampe per sæson. Når hver deltager har spillet alle sine kampe sender han sit save til undertegnede som kigger spillet igennem for snyd(se regler), inden det sendes videre til næste deltager i rækken hurtigst muligt. Hvis der på nogen måde konstateres snyd, erklæres spillet ugyldigt. Når sæsonen er færdigspillet sendes spillet ligeledes til undertegnede, som tæller holdets point sammen (se pointskala herunder). Holdet, der har flest point, når konkurrencen har været igennem alle tre runder, vinder konkurrencen.


Turneringsstruktur
Som sagt har vi 12 pladser ledige, og med tre spillere på hver hold har den vågne bruger allerede opfattet at det giver fire hold. Alle fire hold vil blive kastet ud i tre runder, alle med tre forskellige FM-hold, selvom alle fire hold vil spille med samme FM-hold i den pågældende runde. Efter endt runde tildeles holdet point ud fra den bestemte pointskala. Den ses herunder. Holdet med flest point efter tre runder vinder selvfølgelig det hele. Ved pointlighed, vinder holdet med flest point i sidste runde og hvis nødvendigt også anden runde.

Pointskala
Hjemlig liga: point per kamp * 100
Ligabonus: Point for placering. 10 point pr. placering. En grafisk oversigt findes ved at klikke her. Grafikken gælder kun dette punkt.
1.Pokalturnering: For hver runde nået gives 40 point.
2.Pokalturnering: For hver runde nået 20 point.
Europa League: For hver runde nået gives 50 point. (Kvalifikation tæller ikke som en runde. Gruppespil er 1.runde)
Champions League: For hver runde nået gives 75 point(Kvalifikation tæller ikke som en runde. Gruppespil er 1.runde).

Bonusser:
Mesterskab : 150 point.
Vinder af 1.Pokalturnering : 100 point
Vinder af 2.Pokalturnering : 70 point
Europa League vinder: 140 point
Champions League vinder: 220 point.

Regler
  • Alle hold spiller med samme hold in-game.
  • Vi spiller med databasen tilhørende patch 1.3.
  • Ingen editor-filer tilladt.
  • Spillet må maks gemmes en ekstra gang pr. mand. Bemærk at det ikke er tilladt at gemme sine saves til en medspiller såfremt et holdmedlem ikke bruger sine to gange(OBS! Husk at slå autosave fra).
  • Ingen køb af spillere. Ej heller lejeaftaler.
  • I tilfælde af fyring sendes spillet straks til undertegnede, og pointene tælles op. Holdet fortsætter ikke spillet
  • Holdets spilrækkefølge er valgfri, så længe dette bare oplyses inden hver rundestart.
  • Navnet på savegamet skal indeholde holdnavn og runde. Eks. Hold 1 - 1.Runde
  • Brydes nogle af ovenstående regler erklæres spillet ugyldigt og holdet mister alle opnåede point i sæsonen.


Tilmelding og præmier
Tråden her vil agere både info-, tilmeldings- og snakketråd. Altså foregår tilmelding bare i tråden her.

Præmier:
200.000 freak$ til hver spiller på det vindende hold.
« Seneste Redigering: 10 Maj 2013, 13:27 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En for alle
« Svar #1: 10 Maj 2013, 12:46 »

Tilmeldte brugere

1. Dehli
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
« Seneste Redigering: 08 Sep 2013, 01:21 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En for alle
« Svar #2: 10 Maj 2013, 13:05 »

Anfield når jeg trykker på linket til undertegnede åbner den til min profil?
Har jeg sagt ja til at stå for, for dette?
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En for alle
« Svar #3: 10 Maj 2013, 13:06 »

Anfield når jeg trykker på linket til undertegnede åbner den til min profil?
Har jeg sagt ja til at stå for, for dette?
Hmmm, den skal jeg nok få klaret.
Nej, det har du ikke. Det har jeg.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En for alle
« Svar #4: 10 Maj 2013, 14:53 »

Jeg er med :-)
Logged


Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: En for alle
« Svar #5: 10 Maj 2013, 15:17 »

Jeg er osse klar Thumbs Up
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En for alle
« Svar #6: 10 Maj 2013, 15:58 »

Jeg er med! Cool Thumbs Up
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En for alle
« Svar #7: 10 Maj 2013, 18:44 »

Jeg vil gerne være med Wink
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En for alle
« Svar #8: 11 Maj 2013, 19:14 »

Lyder sjovt, im in.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En for alle
« Svar #9: 13 Maj 2013, 20:21 »

Vi minder om at det stadig er muligt at melde sig til, hvis man synes konkurrencen lyder spændende. Vi skal helst have fyldt ud så vi kan komme igang jo!
« Seneste Redigering: 13 Maj 2013, 20:24 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En for alle
« Svar #10: 26 Maj 2013, 21:04 »

Vi må desværre erkende at tilslutningen til denne konkurrence ikke har været som håbet, så derfor har vi valgt at udskyde konkurrencen i første omgang. Ideen er ikke gået tabt, men da det ikke giver mening at lave en holdkonkurrence med blot 5 deltagere, udskyder vi konkurrencen. Der vil selvfølgelig komme info, når ideen bliver vakt til live igen, og de på nuværende tidspunkt tilmeldte brugere vil naturligvis få førsteret til at tilmelde sig igen.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En for alle
« Svar #11: 26 Maj 2013, 22:24 »

En skam, men der er vel ikke så meget andet at gøre ved det...
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En for alle
« Svar #12: 27 Maj 2013, 00:04 »

En rigtig stor skam ja. Men det er dejligt at den bare lige er på pause for øjeblikket, istedet for bare at lukke denne virkelig spændende konkurrence ned. Smiley
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En for alle
« Svar #13: 27 Maj 2013, 23:04 »

Jep en skam, men som Iznogood, som jeg egentligt har mest lyst til at kalde Morfar, da det lyder så hyggeligt, skriver.
Så er det jo super den bare er på pause! og ikke lagt i glemmekassen!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En for alle
« Svar #14: 08 Sep 2013, 01:23 »

Så åbner vi efter 3 måneders pause, endnu en gang op for denne lille konkurrence. Info findes i toppen. Tilmelding foregår bare i tråden her, ligesom den også agerer både info- og snakketråd.

Vi håber som altid på at i vil være med til at spille, så vi kan få sat fire gode og vinderlystne hold op. Kom frisk!
« Seneste Redigering: 08 Sep 2013, 01:30 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010