home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  2 Brugere, 251 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Viaplay
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Viaplay  (Læst 22228 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Viaplay
« : 26 Mar 2013, 18:42 »

Hej folkens Smiley
nu da der allerede er en tråd om netflix, så syntes jeg da også der skal være en med viaplay.
Fortæl om nogle af de film/serier du har set som du mener der var andre der kunne have glæde af Smiley

Skal lige siges jeg lige har fået det i går og mens jeg nu sidder og spiller FM og tv kører kunne det være fedt med en film eller en serie istedet for de lorte TV-programmer der nu kører på de forskellige kanaler Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viaplay
« Svar #1: 26 Mar 2013, 18:49 »

Ser kun Two and a half men... Ser næsten ikke film. Ser til gengæld en del fodbold, samt formel 1, når jeg husker at stå op til tiden her tidligt på sæsonen.

Jeg kunne dog godt tænke mig at vide, om det er muligt at få en "app" til Playstation ligesom man kan med netflix.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viaplay
« Svar #2: 26 Mar 2013, 18:53 »

Viaplay har i mine øjne ikke så mange serier, og kun enkelte sæsoner af dem, men har tilgengæld gode film og masser af dem. Og de er væsenligt bedre til at hive blockbustere fra biografen ind, end Netflix er. Jeg har selv kun benyttet Viaplay til Paradise, Desperate Housewives og Safe House, men hvis der er nogen der har et andet øje på deres indhold så følger jeg også med.

At de så tilgengæld har fodbold er jo så meget positivt.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viaplay
« Svar #3: 26 Mar 2013, 18:58 »

Det jeg bedst kan li' ved VIAPLAY er at jeg kan se alle Arsenals kampe uden problemer. Fantastisk streaming service de har! Derudover sidder drengene og jeg ofte med en CHL-kamp på TV-skærmen og en anden CHL-kamp på computeren, så vi ikke går glip af et eneste mål eller fræk detalje (lidt nørdet af den sport her er man vel).

Jeg er ikke typen der går op i serier, men engang i mellem kan jeg godt finde på at smække en film på, dog rigtig sjældent. Jeg er mest til gyserfilm, og jeg synes VIAPLAY har et helt okay udvalg. Jeg er mere til at se dokumentarer og blive klogere, og der er også nogle fine nogen at vælge i mellem. Nu er jeg mest til historiske, og der er ikke så meget, men jeg klarer mig.

Men at bruge min tid på film osv. siger mig ikke så meget, så bruger det virkelig virkelig sjældent.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Viaplay
« Svar #4: 26 Mar 2013, 19:06 »

Ser kun Two and a half men... Ser næsten ikke film. Ser til gengæld en del fodbold, samt formel 1, når jeg husker at stå op til tiden her tidligt på sæsonen.

Jeg kunne dog godt tænke mig at vide, om det er muligt at få en "app" til Playstation ligesom man kan med netflix.
du kan godt få viaplay på din ps3 Smiley

Viaplay har i mine øjne ikke så mange serier, og kun enkelte sæsoner af dem, men har tilgengæld gode film og masser af dem. Og de er væsenligt bedre til at hive blockbustere fra biografen ind, end Netflix er. Jeg har selv kun benyttet Viaplay til Paradise, Desperate Housewives og Safe House, men hvis der er nogen der har et andet øje på deres indhold så følger jeg også med.

At de så tilgengæld har fodbold er jo så meget positivt.
ja du har helt ret, syntes netflix har for lidt udvalg af film Smiley
det der så er træls at man skal betale 229 kr for at se sport lidt øv Skuffet
Logged

H A L A   M A D R I D!

Skovby
Gæst
 
Sv: Viaplay
« Svar #5: 26 Mar 2013, 19:08 »

Man kan godt få viaplay på PS3, man skal dog have Playstationplus for at kunne se programmerne Smiley
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viaplay
« Svar #6: 27 Mar 2013, 17:36 »

Vi har lige haft det, og jeg blev overrasket over HVOR mange film de rent faktisk havde. Smiley
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viaplay
« Svar #7: 27 Mar 2013, 20:27 »

Man kan godt få viaplay på PS3, man skal dog have Playstationplus for at kunne se programmerne Smiley

du kan godt få viaplay på din ps3 Smiley

Super. Tak gutter!

@ Skovby

Koster det noget at have playstation plus? Det virker håbløst hvis det koster ekstra for en tjeneste man allerede betaler for.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Skovby
Gæst
 
Sv: Viaplay
« Svar #8: 27 Mar 2013, 20:37 »

Self gør det, det! Og det er endda ret dyrt. Men du får vist 30 dage gratis, første gang du bruger viaplay Smiley
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viaplay
« Svar #9: 27 Mar 2013, 20:39 »

Self gør det, det! Og det er endda ret dyrt. Men du får vist 30 dage gratis, første gang du bruger viaplay Smiley

Modtaget. Tak for hjælpen Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viaplay
« Svar #10: 28 Mar 2013, 12:14 »

jeg bruger sådan set ikke VIAPLAY til andet end at se NFL og en sjælden gang imellem Champions League

men det er skide godt. kan klart anbefales til dem der overvejer at bruge det... hvis altså man ser de ting de har derinde
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viaplay
« Svar #11: 28 Mar 2013, 12:26 »

Får gratis viaplay idet jeg har en viasat pakke via Energi Fyn/whaoo... desværre dækker den ikke sports pakken Skuffet

Men film og tv er helt ok og mine unger på 10 og 13 er begejstret!

Der er fint med serier og gode film udover det så er det dejligt at man kan leje film relativt billigt.

Kvaliteten er ok og jeg syntes de er hurtige til at løse opståede fejl.

Logged

YNWA

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viaplay
« Svar #12: 28 Mar 2013, 12:40 »

Jeg synes Viaplay er fantastisk. jeg har den store pakke, og købte den da den kostede 159 kr, så jeg skal bare se 3 kampe om måneden, så er den betalt hjem, og alt der over gør bare dealen bedre.

Jeg har det dog ikke til min playstation, men kunne være man skulle overveje det, så jeg kan spille imens jeg ser det på fjernsynet Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Viaplay
« Svar #13: 28 Mar 2013, 13:00 »

Jeg synes Viaplay er fantastisk. jeg har den store pakke, og købte den da den kostede 159 kr, så jeg skal bare se 3 kampe om måneden, så er den betalt hjem, og alt der over gør bare dealen bedre.

Jeg har det dog ikke til min playstation, men kunne være man skulle overveje det, så jeg kan spille imens jeg ser det på fjernsynet Tunge

Så vil jeg for at få mest ud af det håbe at din internet forbindelse er super god... jeg har en 15/15 og med min PS3 hakker det vildt både med NETFLIX og VIAPLAY men på både min MacBook Pro og min iPhone 5 og min iPad virker det super godt
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viaplay
« Svar #14: 28 Mar 2013, 13:16 »

Jeg sidder på universitetets internet, så om aftenen/natten er det ret hurtigt Tunge

Men det kan variere meget. Alt i alt går der nok noget tid før jeg gør det, for skal liiige have råd til Playstation Plus først. Men kunne godt overveje det til den tid
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010