home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1125 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224342 gange)
kipmand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #345: 18 Jul 2009, 11:12 »

Følger meget med i Klovn, Langt fra Las Vegas, også sker det da også jeg ser lidt Venner en gang imellem, men ser nu mest Simpson ..
Logged

Engang Odense
ALTID Odense


___________________ ________
PSN: kasparlyk

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #346: 18 Jul 2009, 11:42 »

Klovn må jeg nu også indrømme at jeg er fuldblods fan. Jeg kan huske hvert et afsnit i hovedet Smiley
Logged

J-KobZ
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #347: 20 Jul 2009, 15:23 »

Jeg er mest til Jackass, Wildboyz og Viva la bam og alt sådan noget MTV pjat Smiley
Logged


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #348: 15 Aug 2009, 02:10 »

Så fik jeg set hele 1. sæson af Dexter. Det er godt nok en fremragende serie. En fantastisk anderledes fortælling styret af en eminent Michael C. Hall i hovedrollen. Det er fantastisk med en ny anderledes krimiserie, der virkelig viser tingene fra et andet synspunkt.

Hvad syntes i andre om serien?

Til de nysgerrige, der ikke har set Dexter før, kan 1. afsnit ses gratis på cdon.com, hvis man opretter en bruger.

http://downloads.cdon.com/index.phtml?action=nav_page&navigation_id=23738
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #349: 15 Aug 2009, 08:38 »

Jeg er selv kæmpe fan af Dexter, har set sæson 1, 3 gange og sæson 2 gange, den er ikke mindre end verdensklasse. Og Michael C Hall spiller rollen rigtig godt.

Jeg kan så fortælle at sæson 3 starter den 7 September på 3+ eller TV3. Og sæson 4 starter i USA i slutningen af september.

Kan slet ikke vente til den 7 september! Og jeg synes helt klart at folk skal give denne serie en chance, for som Rooland også skriver så bliver den fortalt på en anderledes og meget spændende måde.

NB: Har selv købt 2 T-Shirts med Dexter Opstemt

Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #350: 21 Okt 2010, 14:20 »

Har fået hakket mig igennem Californication sæson 1-2-3 og den kan bestemt anbefales hvis man er til comedie drama.

Fedeste serie jeg længe har set udover The Wire....  Opstemt
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #351: 21 Okt 2010, 15:22 »

Ovre på min efterskole er vi nogle drenge der ser Prison Break sammen. Vandvittig fed serie, som man bare hele tiden har lyst til at se mere af. Vi nåede lige at blive færdig med 2. sæson inden ferien. Glæder mig til at komme i gang med 3.!
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #352: 23 Okt 2010, 23:05 »

Hep hey!

Jeg har lige set alle syv sæsoner af Entourage, og er intet mindre end forelsket i serien. Men nu mangler jeg en serie at se, imens jeg venter på sæson 8.

Jeg har overvejet The Wire, Mad Men og HIMYM. Men jeg ved ikke helt, om der er nogen af dem, der er den rigtige. Og ja, jeg har set et afsnit af hver, men er ikke blevet fanget. Nogle forslag eller protester?
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #353: 23 Okt 2010, 23:08 »

1) Entourage er klasse!

2) Har ikke selv erfaring med Mad Men, men en af mine kammerater, som er rimelig inde i serier vægter klart The Wire over den.

3) HIMYM er sjovt ja, men The Wire er klasse. Første sæson er ihvertfald noget helt særligt!
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #354: 24 Okt 2010, 00:24 »

Mine syv helt klare favoritter:

1. Venner
2. How I Met Your Mother
3. Two And A Half Man
4. Simpsons
5. Langt Fra Las Vegas
6. South Park
7. Seinfield

Humor på højeste plan Opstemt
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #355: 24 Okt 2010, 00:30 »

Ja ingen tvivl. Venner ligger i toppen uden sidestykke.
Logged

:-)

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #356: 24 Okt 2010, 00:34 »

Hep hey!

Jeg har lige set alle syv sæsoner af Entourage, og er intet mindre end forelsket i serien. Men nu mangler jeg en serie at se, imens jeg venter på sæson 8.

Jeg har overvejet The Wire, Mad Men og HIMYM. Men jeg ved ikke helt, om der er nogen af dem, der er den rigtige. Og ja, jeg har set et afsnit af hver, men er ikke blevet fanget. Nogle forslag eller protester?
Jeg kan kun anbefale Californication - den serie er spækket med humor og gode citater. Samtidig er historien ganske fangende og man får hele tiden lyst til at se et afsnit til.

Forresten, nogen der ved hvor man kan købe Entourage sæson 5? Har kun set de første 4.
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #357: 24 Okt 2010, 00:35 »

1: HIMYM - Genial serie
2: Friends - Behøver jeg sige noget?
3: According To Jim/Two And a Half Men/Lang fra las vegas

En joker, som jeg dog kun har set et par afsnit af kl 6 om morgen efter et par gange i byen, ved ikke om jeg var beruset, men fandt det ret interresant, kunne være man skulle se flere afsnit af det Opstemt
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #358: 24 Okt 2010, 00:36 »

Nej, men glæd dig. Serien gav for mig først rigtig mening efter at have set syv sæsoner. Bevares den er verdensklasse underholdning indtil da, men efter syvende sæson, der løfter serien lige sig selv op på et højere niveau!
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #359: 24 Okt 2010, 00:43 »

Nej, men glæd dig. Serien gav for mig først rigtig mening efter at have set syv sæsoner. Bevares den er verdensklasse underholdning indtil da, men efter syvende sæson, der løfter serien lige sig selv op på et højere niveau!
Okay ser jeg frem til. Synes nu Ari Gold er en fantastisk karakter sammen med Drama. VICTORY!!!! Grin
Logged

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010