home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 937 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224293 gange)
Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #315: 11 Feb 2009, 21:11 »

Hvor mange herinde ser Eli Stone? Udmærket serie som jeg griner af når det bliver sendt. Synes faktisk skuespillet er overaskende godt. Den kan dog på ingen måde måle sig med Friends som er den U L T I M A T I V E serie - elsker den (og min boks!)!
På 2. pladsen må King of Queens nok være. Igen en super serie, Doug og Arthur er kanon sjove.
Sidst kan der nok være plads til en dansk serie som Klovn. Frank Hvam er så ufattelig pinlig at det bliver sjovt, uden det er FOR plat.
Simpsons har jeg ikke fået set meget af. Mest på grund af at jeg sjældent er hjemme når det sendes og så at min bror ynder at se Disney Channel 25/7.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #316: 11 Feb 2009, 22:10 »

 1: Kongen af Queens(har de 2 første sæsoner på Dvd, go underholdning, De er begyndt at sende den forfra igen på zulu tror jeg det er.
2:Klovn, har sæson 1-3 på Dvd, Frank Hvam kvajer sig igen og igen.
3:venner, hvem nyder ikke at se vennerne.
4:War at home, på grund af Michael Rapaport, genial skuespiller, specielt i Higher Learning, hvor han spiller Nazist.
5. Langt fra las vegas, igen Frank Hvam og casper Christensen, og med Klaus bondam som den fantastiske Niels buckingham.
6: Alle elsker Raymond, Ray Romano er  genial.
7. Two & a half men.
8. Simpsons.
9- Spenny vs. Kenny(hvis den tæller med som serie.)
10. Happy Days, på grund af Fonzie og musik af Weezer.
11:I Den Syvende Hmmel, fantastisk kristen serie.
12: Helt Hysterisk.
13:According to Jim.
14:A Team

Åh ja en genial serie er OC Orange County.

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 14 Mar 2009, 02:41 af Blackstone » Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #317: 20 Feb 2009, 15:14 »

Endnu en serie, som jeg synes er fed, er Cold Case på 3+. Så lige et afsnit, der var rigtigt godt. Vil anbefale andre også at se serien.
Så er der også CSI Miama, så et af de sidste afsnit, hvilket egentlig også var meget godt, skal vist til at se noget mere af den serie, der er noget detektiv serie over den.

Vh. Blackstone.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #318: 20 Feb 2009, 15:15 »

Ved ikke om det er en serie men Scariest Places On Earth er jeg helt vild med.. det er fandeme sjovt at se Smiley
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #319: 21 Feb 2009, 13:06 »

Scariest Places On Earth er en kanon serie. Ser den hver torsdag der ved middagstid fordi jeg kommer hjem fra skole og lige kan nå og se det Smiley. Godt at få sig et godt gang gys Smiley
Logged

Mattias_agger
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #320: 21 Feb 2009, 13:19 »

Mine klare favoritter er:

1. Simpsons
2. 'Allo 'allo
3. Twin Peaks (give us more Skuffet)
4. Friends
5. Band of brothers

Meget tæt kamp mellem alle 5, så ikke helt sikker omkring rangeringen.
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #321: 21 Feb 2009, 13:47 »

1. LVFL
2. The Simpsons
3. Family Guy
4. X-Files (Báh)
5. Klovn/KOQ (King of Queens).
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #322: 21 Feb 2009, 20:36 »

1. King of Queens
2. The Simpsons
3. Friends
4. Two and a Half Men
5. According to Jim

Det er lige mine 5 favoritter, som der bliver brugt meget af min eftermiddag på.
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #323: 21 Feb 2009, 20:50 »

1.  Kongen af Quens
2. Friends
3. Two And A Half Men.
4. Klovn
5. Langt Fra Las Vegas.
Især de to første bliver der set meget af Wink
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

motZ
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #324: 21 Feb 2009, 22:22 »

En anden god serie er da Top Gear hvis man er til biler. Det er simpelthen så gennemført med de tre værter Jeremy Clarkson, Richard Hammond og James May der tester biler og laver forskellige forsøg.

Det der pjat, Fifth Gear er da en ordenlig gang bras, som prøver at efterligne Top Gear, og deres værter i "I femte gear" er bare så utrolig dumme at høre på og de ved måske hvad de snakker om, men det lyder på ingen måde som når de andre fra Top Gear fortæller om forskellige biler. Fifth Gear er bare en efterligning som ikke er ordenlig lavet.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #325: 21 Feb 2009, 22:30 »

Ser en del; Simpsons, King of Queens, Friends, Two and a half men, Married - With children, American dad, Family guy, Langt fra Las Vegas, According to Jim, My name is Earl, Joey, Just shoot me og Home Improvement. Men det er klart mest Simpsons, King of Queens, Friends og Two and a half men jeg ser.

Thumbs Up
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #326: 21 Feb 2009, 23:12 »

Ser Friends, Simpsons, klovn, Langt fra las Vegas, King of Queena, Two and a half men og According to Jim Opstemt

Ser en del; Simpsons, King of Queens, Friends, Two and a half men, Married - With children, American dad, Family guy, Langt fra Las Vegas, According to Jim, My name is Earl, Joey, Just shoot me og Home Improvement. Men det er klart mest Simpsons, King of Queens, Friends og Two and a half men jeg ser.

Thumbs Up

Så mange serier, og så er Klovn ikke blandt dem! Skuffende..  Skuffet
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #327: 21 Feb 2009, 23:16 »

Ser Friends, Simpsons, klovn, Langt fra las Vegas, King of Queena, Two and a half men og According to Jim Opstemt

Så mange serier, og så er Klovn ikke blandt dem! Skuffende..  Skuffet

Glemte den Opstemt
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #328: 21 Feb 2009, 23:18 »

5. Klovn/KOQ (King of Queens).
Jeg har tænkt over at mange gør det, og det undrer mig: Hvorfor skrive en forkortelse, og så skrive navnet i parentes? Er det ikke spild af tid?  Wink

Hvor mange herinde ser Eli Stone? Udmærket serie som jeg griner af når det bliver sendt. Synes faktisk skuespillet er overaskende godt. Den kan dog på ingen måde måle sig med Friends som er den U L T I M A T I V E serie - elsker den (og min boks!)!
På 2. pladsen må King of Queens nok være. Igen en super serie, Doug og Arthur er kanon sjove.
Sidst kan der nok være plads til en dansk serie som Klovn. Frank Hvam er så ufattelig pinlig at det bliver sjovt, uden det er FOR plat.
Simpsons har jeg ikke fået set meget af. Mest på grund af at jeg sjældent er hjemme når det sendes og så at min bror ynder at se Disney Channel 25/7.
Er der ingen der ser ES (Eli Stone)?  Peace
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #329: 21 Feb 2009, 23:21 »

Som tidligere nævnt i tråden så er de serier jeg ser mest: Prison Break, Simpsons, Klovn, King of Queens og Freinds.

Logged

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010