|
Zulue
|
|
Serier som jeg gerne ser: Simpsons Friends Kongen af Queens Two and a half men 24 timer Klovn  Det så tit som muligt, ja .. Og så en masse, løst, når det lige er der.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SoAP
Gæst
|
|
Top Fem:
1. Friends 2. Two and a Half Men 3. My Name is Earl 4. married With Children 5. Simpsons / Klovn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Simpsons Friends Kongen af Queens Two and a half men Married - With Children Dengang i 70'erne David Letterman American Dad
Er serier jeg godt kan lide!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
1. Simpsons 2. Friends 3. Kongen af Queens
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
1. Family Guy (også kendt som American Dad) 2. Two and a Half Men 3. King of Queens 4. Friends 5. Simpsons
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
1 .Malcom in the middle 2. 24 timer 3. Langt fra las vegas 4. Rejseholdet 5. Klovn
Jeg forstår ikke det sjove i :
Friends.
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
1. Kongen af Queens 2. Dengang i 70'erne/Simpsons 3. Friends 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersvilster
Gæst
|
|
1. Simpsons  2. Friends/Prison Break: I love those series 3. Joey - Alf - American Dad 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Two and a half men Simpsons Vore værste år Kongen af Queens Reno 911 - når det vises på fornuftige tidspunkter War at home
Konge serier!
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
jemil
|
|
Du har da lidt smag, Zone  Two and a half men Simpsons Vore værste år - With Children Kongen af Queens NCIS Konge serier!
|
|
|
|
|
|
19-18!
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Friends Simpsons Kongen af Queens Joey Hope and Faith Stortset alt der blev sendt om eftermiddagen på TV2 indtil de begyndte at vise Baywatch var fedt bortset fra Desperate Housewifes og alletiders mest irriterende serie i Beverly Hills lort var nice¨ Der er dog i det mindste nogle gode babes i Baywatch.  EDIT: Ser også gerne Klovn og LFLV når jeg ser der er det. 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 08 Okt 2008, 21:24 af -LFC- »
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Hørt om kommaet, LFC? ;-) @ Jemil: Selvfølgelig har jeg da go' smag 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Suckins
|
|
Ser gerne når jeg kan: Venner Hope and Faith Las Vegas Langt fra Las Vegas Klovn 24 timer Joey Der er simpelthen for mange fede serier 
|
|
|
|
|
|
former zoesuckins
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Nope Zone.  Men du burde alligevel sætte et par stykker, hist og her 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|