home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 311 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 213266 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #990: 17 Jan 2014, 01:43 »

Har set Dexter færdig, hvad skal jeg nu se?

The Wire.
Lidt tung i starten, men uden tvivl en vanvittig fed serie. Den kræver dog, som så mange andre serie, at man sætter god tid af.
Logged

FCK

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #991: 17 Jan 2014, 02:05 »

Har set Dexter færdig, hvad skal jeg nu se?

The Shield  Thumbs Up
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #992: 17 Jan 2014, 02:35 »

OZ.

Fed, fed fængsels serie, hvor masser af skuespillerne fra Dexter er med.
Hver sæson består også "kun" af 8 afsnit, så det er ikke noget der tager en krig at fuldføre.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #993: 17 Jan 2014, 07:21 »

Har set Dexter færdig, hvad skal jeg nu se?
Sherlock. En moderne indspilningen af historien om Sherlock Holmes der er udført til noget nær perfektion. 9.3/10 på IMDB taler for sig selv.

Indtil nu er der tre sæsoner, med hver tre afsnit på halvanden time.
Logged

welbz is dat guy

Kratos
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #994: 17 Jan 2014, 11:28 »

Ting jeg har set eller ser med min kæreste:

Breaking bad
Suits
American Horror Story
The Blacklist
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #995: 17 Jan 2014, 12:27 »

OZ.

Fed, fed fængsels serie, hvor masser af skuespillerne fra Dexter er med.
Hver sæson består også "kun" af 8 afsnit, så det er ikke noget der tager en krig at fuldføre.

Oz er noget nær den fedeste ikke-komedieserie jeg nogensinde har set. Der er dog 16 afsnit i sæson 4.
Logged



Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #996: 17 Jan 2014, 13:30 »

Plus den holder rekorden for flest mord i en TV-serie Tunge
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #997: 11 Maj 2014, 23:10 »

Så skete det frygtede. Community er blevet cancelled.  Græder

Kunne godt have brugt noget mere "Troy and Abed in the morning".
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #998: 12 Maj 2014, 19:55 »

Så skete det frygtede. Community er blevet cancelled.  Græder

Kunne godt have brugt noget mere "Troy and Abed in the morning".

Men Troy er på jordomrejse?
Logged


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #999: 12 Maj 2014, 20:28 »

Men Troy er på jordomrejse?

Men det er jo kun i 5. sæson. Man kunne altid have håbet på et comeback af Donald Glover.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #1000: 19 Maj 2014, 21:46 »

Nogen der ser Hannibal med Mads Mikkelsen? Har set de første 4 afsnit og jeg er egentlig ret vild med det. Dog synes jeg, at de skynder sig meget igennem afsnittene. Er det noget, der bliver bedre med tiden?
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1001: 19 Maj 2014, 21:53 »

Nogen der ser Hannibal med Mads Mikkelsen? Har set de første 4 afsnit og jeg er egentlig ret vild med det. Dog synes jeg, at de skynder sig meget igennem afsnittene. Er det noget, der bliver bedre med tiden?

Ser du det på Kanal 5? Hvis du gør, så er det værd at bemærke det er 2. Sæson.
Logged

Neal Caffrey!

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1002: 19 Maj 2014, 21:56 »

Nogen der ser Hannibal med Mads Mikkelsen? Har set de første 4 afsnit og jeg er egentlig ret vild med det. Dog synes jeg, at de skynder sig meget igennem afsnittene. Er det noget, der bliver bedre med tiden?

Jeg har selv kun set første sæson, hvilket jeg slet ikke var imponeret over, hvilket gjorde jeg egentlig stoppede. Men efterfølgende har RIGTIG mange af mine kammerater sagt at jeg SKAL se sæson 2, da den skulle være fantastisk.

Så hvis det er sæson 1 du ser, så må jeg stå til ansvar for deres meninger og sige ja, er det sæson 2, så kan jeg ikke sige så meget om det! Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1003: 26 Maj 2014, 16:48 »

Serien 'Gomorrah' på HBO Nordic, som i første omgang blev udgivet som en film, tegner sig allerede efter fem afsnit til at blive ren verdensklasse, hvis man spørger mig. Jeg var ellers ikke ret vild med filmen, idet den ikke fortalte nogen reel historie, men nærmere fungerede som en slags dokumentar om den italienske mafias virke i Napoli. Serien sidder til gengæld lige i skabet, og den virker for mig også meget troværdig og realistisk, hvilket nok især skyldes det faktum, at det hele foregår på italiensk. Lige nu ligger HBO Nordic kun inde med de første fem afsnit, da serien er spritny, men der kommer et nyt afsnit hver onsdag.

Skuespillet er glimrende og ikke klichépræget, og skydescenerne virker skræmmende realistiske. Jeg var fanget af historien allerede efter første afsnit.

At Roberto Saviano står bag idéerne og afsløringerne af den italienske mafias organiserede kriminalitet og nu er gået under jorden med massiv politibeskyttelse, fordi mafiaen vil have fat i ham, gør det blot endnu mere spændende at følge som seer. Denne serie kan ikke anbefales nok.
« Seneste Redigering: 26 Maj 2014, 16:50 af Daniel Nordentoft » Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #1004: 26 Maj 2014, 17:41 »

Serien 'Gomorrah' på HBO Nordic, som i første omgang blev udgivet som en film, tegner sig allerede efter fem afsnit til at blive ren verdensklasse, hvis man spørger mig. Jeg var ellers ikke ret vild med filmen, idet den ikke fortalte nogen reel historie, men nærmere fungerede som en slags dokumentar om den italienske mafias virke i Napoli. Serien sidder til gengæld lige i skabet, og den virker for mig også meget troværdig og realistisk, hvilket nok især skyldes det faktum, at det hele foregår på italiensk. Lige nu ligger HBO Nordic kun inde med de første fem afsnit, da serien er spritny, men der kommer et nyt afsnit hver onsdag.

Skuespillet er glimrende og ikke klichépræget, og skydescenerne virker skræmmende realistiske. Jeg var fanget af historien allerede efter første afsnit.

At Roberto Saviano står bag idéerne og afsløringerne af den italienske mafias organiserede kriminalitet og nu er gået under jorden med massiv politibeskyttelse, fordi mafiaen vil have fat i ham, gør det blot endnu mere spændende at følge som seer. Denne serie kan ikke anbefales nok.

Tak for anbefaling! Lyder interessant, skal da i hvert fald tjekke den ud  Thumbs Up
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010