home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 213278 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #975: 11 Jan 2014, 06:11 »

Suits er også en fremragende serie efter min mening! Er næste. Færdig med de to første sæsoner som begge er at finde på netflix.
Logged

Arsenal <3

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #976: 11 Jan 2014, 11:23 »

Hej!

Mig og min kæreste har et problem, vi har nu set Lost igennem rimelig lang tid, og det er ved at være slut og har været noget af det fedeste jeg nogensinde har set, men spørgsmålet er så, hvad fanden skal vi se nu?

Nogen der har gode forslag til en serie man kan se med sin kæreste?

Serier som er udelukket.
Lost
Games Of Thrones
Under The Dome
Alt med zombier.


HIT ME!! gerne hvorfor også.

Prøv White Collar, den har bare det hele! Desværre er der kun 2 sæsoner på den danske Netflix, men det skal ikke afhold jer fra at se den. Smiley
Logged

Neal Caffrey!

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #977: 11 Jan 2014, 11:55 »

Heroes - verdens bedste serie ifølge mig! På en delt andenplads ligger Lost og Game of Thrones.Hroe

https://www.youtube.com/v/wgYvgDxHC5g

Heroes er en amerikansk science fiction tv-serie, som følger en række helt almindelige mennesker, der gradvist opdager, at de er i besiddelse af overnaturlige evner. Evner som at kunne flyve, være usårlig, læse tanker og få tiden til at stå stille.
Karaktererne er ret forskellige; en cheerleader, en politiker, en sygehjælper, og en internetstripper er bare nogle at de personer vi møder. Lidt efter lidt går det op for alle, at deres evner har en mening, og at de har en stor rolle at spille, i at redde verden fra den ultimative katastrofe sammen.
« Seneste Redigering: 11 Jan 2014, 12:30 af Messi1987 » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #978: 11 Jan 2014, 20:10 »

Jeg er begyndt at se Modern Family og er faktisk ret forbløffet over hvor god den er. Det er virkelig nogle elskelige figurer de har med, og man lærer dem hurtigt og deres små querks at kende. Phil er mit nye idol.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #979: 11 Jan 2014, 20:25 »

Jeg er begyndt at se Modern Family og er faktisk ret forbløffet over hvor god den er. Det er virkelig nogle elskelige figurer de har med, og man lærer dem hurtigt og deres små querks at kende. Phil er mit nye idol.

Phil Dunphy er intet mindre end genial.
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #980: 11 Jan 2014, 20:51 »

Hej!

Mig og min kæreste har et problem, vi har nu set Lost igennem rimelig lang tid, og det er ved at være slut og har været noget af det fedeste jeg nogensinde har set, men spørgsmålet er så, hvad fanden skal vi se nu?

Nogen der har gode forslag til en serie man kan se med sin kæreste?

Serier som er udelukket.
Lost
Games Of Thrones
Under The Dome
Alt med zombier.


HIT ME!! gerne hvorfor også.

Deadwood - Western serie, HBO kvalitet. halvanden håndfuld Emmys. Slutter desværre 1-2 sæsoner for tidligt.
Six Feet Under - Familiedrevet funeral home, HBO kvalitet. En røvfuld Emmys. Tilfredsstillende afslutning på serien.
Carnivale - Fantastisk serie, svær at forklare. HBO, Emmys, aaalt for kort levetid.
The Shield - Den bedste politi serie ever?
The Wire - Bedste drama serie ever? Alt er knivskarpt her! Hvordan det her show aldrig vandt en Emmy, er et af livets store gåder.
American Horror Story - Horror serie, er i gang med at afslutte sin tredje sæson. Solidt skuespil, Interessante storylines.
Breaking Bad - Kan man skrive noget der ikke allerede er skrevet om den serie, must watch.
OZ - Fængsels serie, en masse kendte LOST ansigter med.
Logged


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #981: 11 Jan 2014, 23:52 »

DEXTER.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #982: 12 Jan 2014, 03:53 »

Hej!

Mig og min kæreste har et problem, vi har nu set Lost igennem rimelig lang tid, og det er ved at være slut og har været noget af det fedeste jeg nogensinde har set, men spørgsmålet er så, hvad fanden skal vi se nu?

Nogen der har gode forslag til en serie man kan se med sin kæreste?

Serier som er udelukket.
Lost
Games Of Thrones
Under The Dome
Alt med zombier.


HIT ME!! gerne hvorfor også.

Serien Glamour er en rendyrket mesterværk og er spækket med action og spænding. Den bliver i nok heller ikke færdig med lige med det første.
Logged

Manager123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #983: 15 Jan 2014, 14:01 »

Hvorfor er Game of Thrones udelukket? Har set den med min kæreste og hun var også vild med den, så den er absolut ikke kun for piger! Du kan læse mere om den her: http://www.cmore.dk/serier/game%20of%20thrones - alternativt er Banshee også ret fed http://www.cmore.dk/serier/banshee .

Hvad har I set udover Lost? Så er det måske nemmere at komme med bud.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #984: 15 Jan 2014, 14:22 »

Hvorfor er Game of Thrones udelukket? Har set den med min kæreste og hun var også vild med den, så den er absolut ikke kun for piger! Du kan læse mere om den her: http://www.cmore.dk/serier/game%20of%20thrones - alternativt er Banshee også ret fed http://www.cmore.dk/serier/banshee .

Hvad har I set udover Lost? Så er det måske nemmere at komme med bud.
Mon ikke det er fordi de har set den. Game of Thrones kun for piger? Det postulat har jeg dog aldrig hørt - nærmere den anden vej rundt.
Logged

welbz is dat guy

Gungner
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #985: 16 Jan 2014, 02:16 »

Phil Dunphy er intet mindre end genial.

Plus hans ældste datter er jo tæske-lækker!! (måske lidt ung, men alligevel!)
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #986: 16 Jan 2014, 03:11 »

Plus hans ældste datter er jo tæske-lækker!! (måske lidt ung, men alligevel!)

23 år er da en fin alder  Hævet Øjenbryn
Logged


Dennerbif
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #987: 16 Jan 2014, 09:33 »

Banshee : helt klart en fed serie . der er kun lavet 1 sæson . men sæson er vist lige på trapperne hvis ik den er startet. Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #988: 16 Jan 2014, 09:46 »

Banshee : helt klart en fed serie . der er kun lavet 1 sæson . men sæson er vist lige på trapperne hvis ik den er startet. Smiley
Sæson to er netop startet (første afsnit havde premiere d. 10. januar).
Logged

welbz is dat guy

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #989: 17 Jan 2014, 01:30 »

Har set Dexter færdig, hvad skal jeg nu se?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010