home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 885 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 227238 gange)
Ibraa
Førsteholdsspiller

Sv: TV Serier.
« Svar #945: 30 Sep 2013, 21:18 »

Ja. Den perfekte afslutning, kan ikke forestille mig en mere perfekt afslutning. Rammer mig fuldstændig som Forest Gump.

SPOILER INCOMING

Synes virkelig den serie har været fantastisk. Har fanget mig fra start til slut, og alt har på en eller anden måde en forbindelse, og at han så skal dø til sidst, mens Jesse får muligheden for at slippe væk er jo perfekt. Han var jo dødsdømt, men må sige jeg har sgu ondt af Jesse. Han har været så uheldig, og været igennem helvede (mistet sine kærester, venner, tortur, slave), selvom han så mange gange har været snotdum, så er det stadig svært at se hvordan han skal komme rigtigt videre!  Græder Og synes stadig det var ærgerligt at de tog livet fra min all-time favorit: HANK  Kys

Men alt i alt en fantastisk serie!
« Seneste Redigering: 30 Sep 2013, 21:20 af Ibraa » Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

AFC
Manager

« Svar #946: 08 Dec 2013, 17:36 »

Kan se, at der har været fin snak om serien "Breaking Bad" på de foregående sider og den serie har fået meget omtale i medierne nu, når serien er forbi. Den får ufattelig gode anmeldelser, og det får jo en til at overveje, om man skal sætte sig for, at begynde på et maraton med den serie. Dog kunne jeg godt tænke mig, uden spoiler-alerts at vide fra jer, som har set/følger med i serien, hvad det er, som gør serien så fantastisk?

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #947: 08 Dec 2013, 17:42 »

Kan se, at der har været fin snak om serien "Breaking Bad" på de foregående sider og den serie har fået meget omtale i medierne nu, når serien er forbi. Den får ufattelig gode anmeldelser, og det får jo en til at overveje, om man skal sætte sig for, at begynde på et maraton med den serie. Dog kunne jeg godt tænke mig, uden spoiler-alerts at vide fra jer, som har set/følger med i serien, hvad det er, som gør serien så fantastisk?

Den er jo som en rutsjebane med dine følelser. Der er en evig spænding. Hvad skal der ske? Hvordan sker det? Hvornår sker det? Går det nu galt? Man vil hele tiden have mere.

Har set Breaking bad 3 gange nu. har fulgt den siden det kom, så det nye afsnit så snart jeg kunne efter det var blevet sendt.

Men alt i alt, så synes jeg bare du skal begynde, for du skal blot se få afsnit, før at du har en ide om seriens omfang, hvad den kan byde på - samtidig med at du alligevel vil blive overrasket gang på gang.

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

-KNM-
Manager

« Svar #948: 08 Dec 2013, 17:44 »

Det er en virkelig sjov serie, med fremragende skuespil. Og udviklingen af personerne og behandlingerne af moralske grænser er rigtigt interessant at følge med i.

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #949: 08 Dec 2013, 17:47 »

Nogen som har set Under The Dome? Værd at begynde?

Il Capitano
Lilleputspiller
*

« Svar #950: 08 Dec 2013, 17:52 »

Hvad gør ikke Breaking Bad fantastisk? Kogt ned til et minimum er Breaking Bad en tragedie. En overkvalificeret kemilærer får tildelt sin dødsdom i form af en cancerdiagnose og begiver sig derefter igang med en helt absurd forvandling, fra middelaldrende og vattet, far og kemilærer, til at blive berømt og frygtet Meth-cook. Hans incitement for dette er at sikre sin familie til den dag han er væk, men man finder senere ud af at det stikker lang dybere end dette og at canceren måske i virkeligheden mere er et velkomment værktøj, der kan retfærdiggøre hans lyst til at bryde ud af det hav af undertrykkende faktorer der har smadret hans liv (elever, chefer, familie etc.). Walter bliver i løbet af serien mere og mere forskruet. Hans forbryderiske alterego, Heisenberg, bliver til sidst mere lig med ham selv end hans oprindelige identitet, Walter White og forbrydelserne blivere også grummere og til sidst opdager man at man sidder og hepper på en person der faktisk slår ihjel uden grund.
Det der gør serien så fantastisk er at den med lige dele humor go alvor kan fortælle den her vanvittige historie med så stor validitet at man kan købe fortællingens helt vanvittige præmisser og samtidig tager sig selv i at heppe på en magtsyg meth-kingpin. De psykologiske aspekter af fortællingen er også fantastiske at følge med i og medvirker til at man ikke finder historien urealistisk på nogen måde, samtidig med at den retfærdiggør Walters gerninger overfor seeren.
Må indrømme at jeg aldrig har set noget, film såvel som serier, der er så fantastisk skrevet og produceret. Skuespilspræstation erne er også helt i top og det e ringen tilfældighed at Bryan Cranston høstede så ufatteligt mange emmys på Walter White karakteren i gennem seriens forløb.
100/10 stjerner! Perfekt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #951: 08 Dec 2013, 17:52 »

Jeg begyndte at se Breaking Bad efter at folk havde snakket om hvor fantastisk den er. Derfor blev jeg sådan lidt 'meh' over den de første par sæsoner, men generelt er den ganske god - pas bare på ikke at have for store forventninger til den på forhånd.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Korzika
Gæst

« Svar #952: 08 Dec 2013, 22:21 »

Hvad gør ikke Breaking Bad fantastisk? Kogt ned til et minimum er Breaking Bad en tragedie. En overkvalificeret kemilærer får tildelt sin dødsdom i form af en cancerdiagnose og begiver sig derefter igang med en helt absurd forvandling, fra middelaldrende og vattet, far og kemilærer, til at blive berømt og frygtet Meth-cook. Hans incitement for dette er at sikre sin familie til den dag han er væk, men man finder senere ud af at det stikker lang dybere end dette og at canceren måske i virkeligheden mere er et velkomment værktøj, der kan retfærdiggøre hans lyst til at bryde ud af det hav af undertrykkende faktorer der har smadret hans liv (elever, chefer, familie etc.). Walter bliver i løbet af serien mere og mere forskruet. Hans forbryderiske alterego, Heisenberg, bliver til sidst mere lig med ham selv end hans oprindelige identitet, Walter White og forbrydelserne blivere også grummere og til sidst opdager man at man sidder og hepper på en person der faktisk slår ihjel uden grund.
Det der gør serien så fantastisk er at den med lige dele humor go alvor kan fortælle den her vanvittige historie med så stor validitet at man kan købe fortællingens helt vanvittige præmisser og samtidig tager sig selv i at heppe på en magtsyg meth-kingpin. De psykologiske aspekter af fortællingen er også fantastiske at følge med i og medvirker til at man ikke finder historien urealistisk på nogen måde, samtidig med at den retfærdiggør Walters gerninger overfor seeren.
Må indrømme at jeg aldrig har set noget, film såvel som serier, der er så fantastisk skrevet og produceret. Skuespilspræstation erne er også helt i top og det e ringen tilfældighed at Bryan Cranston høstede så ufatteligt mange emmys på Walter White karakteren i gennem seriens forløb.
100/10 stjerner! Perfekt
Eminent skrevet! Du indkapsler på fortrinlig vis de elementer, der gør serien til et mesterværk. AFC, det er bare med at komme i gang!

Hvilke serier underholdes folk af i øjeblikket? Personligt ser jeg selv den amerikanske version af The Office, der er ganske morsom. Ellers ser jeg med spænding frem til den ugentlige episode af Homeland, der også er en glimrende serie. Serien var nede og skrabe bunden i anden sæson, men Showtime og co. har fået taget sig sammen, og niveauet i sæson 3 er virkeligt højt. Er dog bange for at Showtime fucker Homeland op på et tidspunkt. Det må helst ikke ende som med Dexter, hvor niveauet simpelthen bare var pinligt til sidst.

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #953: 08 Dec 2013, 22:29 »

Eminent skrevet! Du indkapsler på fortrinlig vis de elementer, der gør serien til et mesterværk. AFC, det er bare med at komme i gang!

Hvilke serier underholdes folk af i øjeblikket? Personligt ser jeg selv den amerikanske version af The Office, der er ganske morsom. Ellers ser jeg med spænding frem til den ugentlige episode af Homeland, der også er en glimrende serie. Serien var nede og skrabe bunden i anden sæson, men Showtime og co. har fået taget sig sammen, og niveauet i sæson 3 er virkeligt højt. Er dog bange for at Showtime fucker Homeland op på et tidspunkt. Det må helst ikke ende som med Dexter, hvor niveauet simpelthen bare var pinligt til sidst.

White Collar. Absolut en af de bedste serier nogensinde. Den  er både sjov, og alvorlig på en god måde, der bare skaber en fremragende klang. Derudover har jeg også givet mig i kast med Lost, hvor jeg dog endnu ikke er nået så langt, men den virker spændende. Smiley

EDIT: Begge serier findes på netflix

Neal Caffrey!

Korzika
Gæst

« Svar #954: 08 Dec 2013, 23:11 »

White Collar. Absolut en af de bedste serier nogensinde. Den  er både sjov, og alvorlig på en god måde, der bare skaber en fremragende klang. Derudover har jeg også givet mig i kast med Lost, hvor jeg dog endnu ikke er nået så langt, men den virker spændende. Smiley

EDIT: Begge serier findes på netflix
Cool! White Collar ser bestemt spændende ud, så den skal jeg da helt sikkert i gang med i den nærmeste fremtid! Lost har jeg fået mig tykket i gennem for efterhånden mange år siden, og det er sgu også en klasse serie.

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #955: 08 Dec 2013, 23:17 »

Cool! White Collar ser bestemt spændende ud, så den skal jeg da helt sikkert i gang med i den nærmeste fremtid! Lost har jeg fået mig tykket i gennem for efterhånden mange år siden, og det er sgu også en klasse serie.

White Collar har sin helt egen form for charme, giv den en chance over de første episoder, og du vil blive positivt overrasket. Smiley

Neal Caffrey!

JG7
Gæst

« Svar #956: 08 Dec 2013, 23:30 »

Jeg følger ikke med i så mange serier lige for tiden. Jeg fulgte Breaking Bad intenst, og jeg elsker den serie, men efter den er sluttet, har jeg ikke rigtigt fundet en serie, som jeg synes er interessant nok. Jeg overvejer dog at se Entourage igen (jeg så lige et YouTube-klip her tidligere i dag, og oh my god, jeg elsker Ari Gold).

Men ellers følger jeg, hvad jeg lige falder over. How I Met Your Mother er nærmest pinligt, men nu har jeg fulgt med i så mange år, at jeg lige vil se det helt til ende. Big Bang Theory får jeg også set fra tid til anden, men slet ikke intenst. Modern Family ser jeg efterhånden også kun lige, når det kommer. Orange is the New Black, Devious Maids, The Carrie Diaries har jeg alle givet en lille chance, og selvom de faktisk er fine nok (især Orange is the new black), så er det heller ikke noget, jeg kommer til at følge med i. Men en masse serier, som jeg lige får set lidt af fra tid til anden.

Jeg følger kun en serie regelmæssigt lige nu, og det er Agents of S.H.I.E.L.D, der stadig er forholdsvist ny. Den er ret fin, og jeg elsker universet, så den regner jeg med at bruge noget tid på. The Blacklist skal jeg også følge med i, jeg giver den dog lige en chance for at komme en masse afsnit foran, så jeg lige kan holde en mindre marathon før season 2.

AFC
Manager

« Svar #957: 09 Dec 2013, 22:35 »

Tusind tak for svarene! Jeg har netop begyndt på første sæson og jeg er faktisk allerede fanget af serien i første afsnit! Fantastisk.

ptrN
Manager

« Svar #958: 09 Dec 2013, 22:41 »

Til dem der har tid til at se serier; kom for guds skyld igang med Game of Thrones. 4. sæson starter nu her i starten af 2014 og den serie er simpelthen den bedste jeg nogensinde har set.

welbz is dat guy

Pjævs
Ynglingespiller

« Svar #959: 09 Dec 2013, 22:54 »

Nogen der har set Sons of Anarchy? Og kan den anbefales?

Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010