home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  1 Bruger, 958 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV Serier.
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: TV Serier.  (Læst 224763 gange)
Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #705: 04 Aug 2012, 18:55 »

Kan anbefale Hatfields & McCoys!

"Mini"-serie på 3 afsnit á ca. 1½ timer hver.

http://www.imdb.com/title/tt1985443/combined

http://www.tv.com/shows/hatfields-and-mccoys/



Kan også anbefale den britiske serie Sherlock. Om Sherlock Holmes og Dr. John Watson i nutidens England.
Helt fantastisk serie! Der har indtil videre været 2 sæsoner på hver kun 3 afsnit á ca. 1½ times længde.

http://www.imdb.com/title/tt1475582/combined

http://www.tv.com/shows/sherlock/
« Seneste Redigering: 04 Aug 2012, 22:02 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #706: 04 Aug 2012, 19:08 »

Overvejer at se den. Er den sjov?

Personligt er jeg mere til Ally McBeal.
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #707: 14 Aug 2012, 10:06 »

Er Breaking Bad værd at begynde på her i sommerferien? Opstemt
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #708: 14 Aug 2012, 10:25 »

Er Breaking Bad værd at begynde på her i sommerferien? Opstemt

Jo senere du kommer igang, jo mere ærgrer du dig.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #709: 14 Aug 2012, 11:11 »

Nu nævnte Fraize lige Breaking Bad - jeg har før overvejet at tage et kig på den. Alle jeg kender som har set den elsker den - men hvad handler den helt præcist om?
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #710: 14 Aug 2012, 12:01 »

Hey guys, har lige et enkelt spørgsmål. Tror nu jeg har set samtlige afsnit af 24 timer 3 gange, og leder derfor efter en serie der minder lidt om den. Har derfor hørt lidt om Prison Break, og omkring at den skulle være super fed, og lidt derhen af i forhold til 24 timer, er det korrekt, og er det noget der er værd at se?

- Tak på forhånd!  Thumbs Up
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: TV Serier.
« Svar #711: 14 Aug 2012, 12:05 »

Har brugt sommerferien på at se tv-serien Entourage. Man følger TV-stjernen Vincent Chase og hans barndomsvenner bestående af hans bror Drama, manageren "E" og sidst Turtle. Derudover spiller Jeremy Piven den højtråbende, Ari Gold, der er Vincents agent. Jeremy Piven har vundet ikke færre end tre Emmy-statuetter for sin rolle som Ari Gold i 'Entourage'. Man følger hvordan de erobre Hollywood, og serien, som er produceret af Mark Walhberg, er lavet omkring Mark Wahlbergs egne erfaringer fra Holllywood. Det er virkelig en genial serie, og jeg er sgu træt af den kun er 8 sæsoner. De snakker om at lave en spillefilm nu, hvor selveste Barack Obama skal gæsteoptræde.

Serien handler i grove træk om at Vinny Chase, er skuespiller, og efter et par gode film, bliver tilbudt rollen i en kæmpe spillefilm som James Cameron skal lave. Den bliver den mest sete film i verden, og efter det er alle døre åbne for Vince. Men Vinny vil gerne producere hans egen film, og han har en god mavefornemmelse der den skal præsenteres i Cannes, dog ender det med at blive en fiasko, og Vinny har svært ved at få styr på sit liv igen.

Serie indeholde også en række kendte menneske som selvfølgelig spiller sig selv, heriblandt; T.I, Kanye West, Eminem, 50 Cent, Snoop Dogg, Mandy Moore, Mark Wahlberg, Matt Damon, Christina Aguilera, Bob Saget, Jamie-Lynn Sigler, Sasha Gray,  Bow Wow, Mark Cuban, Jessica Alba, Scharlett Johansson, James Cameron og Lebron James. Andre kan ses her; http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_celebrities_appearing_on_Entourage

Det er virkelig den fedste og mest gennemførte serie jeg nogensinde har set. 10/10 klart.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #712: 14 Aug 2012, 14:03 »

Nu nævnte Fraize lige Breaking Bad - jeg har før overvejet at tage et kig på den. Alle jeg kender som har set den elsker den - men hvad handler den helt præcist om?

Sådan kort fortalt.

En kræftramt kemilærer der gerne vil sørge for at efterlade nogen penge til sin familie når han dør, så han bruger sine kemi skills på at koge meth. Så ruller bolden ellers derfra, og som man nok kan regne ud, er det ikke et helt problemfrit side erhverv han har valgt sig.

Logged


JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #713: 14 Aug 2012, 14:11 »

Sådan kort fortalt.

En kræftramt kemilærer der gerne vil sørge for at efterlade nogen penge til sin familie når han dør, så han bruger sine kemi skills på at koge meth. Så ruller bolden ellers derfra, og som man nok kan regne ud, er det ikke et helt problemfrit side erhverv han har valgt sig.



Mange tak, kan være jeg tjekker det ud Wink
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #714: 14 Aug 2012, 14:17 »

Mange tak, kan være jeg tjekker det ud Wink

Kan være?!? Du skal tjekke den ud, det fås ikke meget bedre, det vil jeg gerne garantere!  Thumbs Up
Logged


JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #715: 14 Aug 2012, 14:36 »

Kan være?!? Du skal tjekke den ud, det fås ikke meget bedre, det vil jeg gerne garantere!  Thumbs Up

Haha Smiley

I så fald, skal jeg nok tjekke det ud Wink  Peace
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #716: 14 Aug 2012, 15:07 »

Har brugt sommerferien på at se tv-serien Entourage. Man følger TV-stjernen Vincent Chase og hans barndomsvenner bestående af hans bror Drama, manageren "E" og sidst Turtle. Derudover spiller Jeremy Piven den højtråbende, Ari Gold, der er Vincents agent. Jeremy Piven har vundet ikke færre end tre Emmy-statuetter for sin rolle som Ari Gold i 'Entourage'. Man følger hvordan de erobre Hollywood, og serien, som er produceret af Mark Walhberg, er lavet omkring Mark Wahlbergs egne erfaringer fra Holllywood. Det er virkelig en genial serie, og jeg er sgu træt af den kun er 8 sæsoner. De snakker om at lave en spillefilm nu, hvor selveste Barack Obama skal gæsteoptræde.

Serien handler i grove træk om at Vinny Chase, er skuespiller, og efter et par gode film, bliver tilbudt rollen i en kæmpe spillefilm som James Cameron skal lave. Den bliver den mest sete film i verden, og efter det er alle døre åbne for Vince. Men Vinny vil gerne producere hans egen film, og han har en god mavefornemmelse der den skal præsenteres i Cannes, dog ender det med at blive en fiasko, og Vinny har svært ved at få styr på sit liv igen.

Serie indeholde også en række kendte menneske som selvfølgelig spiller sig selv, heriblandt; T.I, Kanye West, Eminem, 50 Cent, Snoop Dogg, Mandy Moore, Mark Wahlberg, Matt Damon, Christina Aguilera, Bob Saget, Jamie-Lynn Sigler, Sasha Gray,  Bow Wow, Mark Cuban, Jessica Alba, Scharlett Johansson, James Cameron og Lebron James. Andre kan ses her; http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_celebrities_appearing_on_Entourage

Det er virkelig den fedste og mest gennemførte serie jeg nogensinde har set. 10/10 klart.

Jeg kan godt lide Entourage, men jeg sidder og tænker "meh" efter mange sæsoner. De første par sæsoner er jeg helt vilde med, men derefter bølger det meget for mig.
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: TV Serier.
« Svar #717: 14 Aug 2012, 16:59 »

Entourage er klasse. Jeg genså også serien i sommerferien, men stoppede efter sæson 4. De første 3/4 sæsoner er klasse, men så begynder den at falde i niveau. Det moment Sascha Grey indtræder, så rammer seriens den low point. Men Californication er defo en cool drengerøvsserie med et fedt persongalleri. Drama er seriøst klasse!

I sommerferien så jeg også de første 4 sæsoner af Californication. Har hørt sæson 5 er dårlig. Den har jeg ikke taget fat på. Vil folk helt fraråde at se sæsonen eller er den ikke så ringe, som jeg har hørt?

Jeg er i øjeblikket i gang med Breaking Bad, som folk også nævner. Det er en ganske spændende serie, som jeg vil anbefale. Jeg er næsten færdig med sæson 2, og selvom det ikke er 100 % drugZ, så er serien stadig super interesserende.
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #718: 14 Aug 2012, 17:02 »

Hey guys, har lige et enkelt spørgsmål. Tror nu jeg har set samtlige afsnit af 24 timer 3 gange, og leder derfor efter en serie der minder lidt om den. Har derfor hørt lidt om Prison Break, og omkring at den skulle være super fed, og lidt derhen af i forhold til 24 timer, er det korrekt, og er det noget der er værd at se?

- Tak på forhånd!  Thumbs Up

Prison Break er fantastisk. Sæson 1, er den bedste sæson af noget jeg har set. Dog falder den i niveau i de andre, men stadig super dope..
Logged

Manchester United

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TV Serier.
« Svar #719: 14 Aug 2012, 17:09 »



I sommerferien så jeg også de første 4 sæsoner af Californication. Har hørt sæson 5 er dårlig. Den har jeg ikke taget fat på. Vil folk helt fraråde at se sæsonen eller er den ikke så ringe, som jeg har hørt?



Jeg fandt sæson 5 mere interessant end sæson 4, så det er nok ikke så slemt som du har hørt  Smiley
Logged


Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010