|
Enevoldsen
|
|
Bare træls at jeg skal leve med min mors pc til at starte med på HHX -.-' skal nærmest møde 2 timer før hvis den skal nå at starte op 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Kan du muligvis finde et link til din pc, eller finde ud af, hvad den hedder? 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
der er mange slimlines  og jeg har smidt kassen ud, er der et sted på pc'en enten på selve pc'en, eller på nettet eller noget hvor man kan finde navnet? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Min bærbar bliver brændene varm når jeg spiller på den, så varm så det næsten gør ondt  Er der et eller andet man kan købe til den så den ikke bliver så varm, for jeg går ud fra at det ikke er det bedste for den?  Håber meget i kan hjælpe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
olle111
Gæst
|
|
Jeg har samme problem og ved virkelig heller ikke hvad jeg skal gøre ! Nogen forslag ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niszen
|
|
Stil den så den får mest muligt luft.
|
|
|
|
|
|
Manchester United Odense Boldklub
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Som Niszen siger mangler den luft  En anden ting som i kan gøre er at støvsuge luftindtaget  Hvis jeres pc'er også er lidt langsom skulle det også hjælpe på det  Men i skal vide at det kan gå galt, og resultere i at i skal købe ny pc
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
Jeg har samme problem og ved virkelig heller ikke hvad jeg skal gøre ! Nogen forslag ?
jeg har i ikea købte såden en holde til den så computerens blæsere får luft nedenunder gav 29 kr for den desuden kan du f.eks i elgiganten køe en kølestation du stiller din bærbar nedi som køler din computer. bruger nogen af jer jeres computer i sengen? for det skal i lade være med for den kan ikke ånde md madras eller dyne under sig. har brændt en bærbar sammen på den måde, så har lært det på den hårde måde
|
|
|
|
|
|
Årets Event 2010 FMD Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD Årets Download 2010 FMF Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD Årets Crewmedlem 2012 FMD
Tidligere Crew på FMDanmark
"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
En kølestation vil hjælpe jer... lidt, problemet med de bærbare er at de reelt ikke kan tåle at blive brugt som gamer maskine - blæseren er ofte af en ringe kvalitet, nogle kan skiftes til en bedre kvalitet og de vil også give lidt bedre køling.
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
southside
|
|
En kølestation vil hjælpe jer... lidt, problemet med de bærbare er at de reelt ikke kan tåle at blive brugt som gamer maskine - blæseren er ofte af en ringe kvalitet, nogle kan skiftes til en bedre kvalitet og de vil også give lidt bedre køling.
du har fuldstændig ret. de lidt dyre men det en investering værd. hvis i skal finde dem lidt billigere så kunne ebay være stedet, men der er et nok svært at købe dem med garanti på
|
|
|
|
|
|
Årets Event 2010 FMD Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD Årets Download 2010 FMF Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD Årets Crewmedlem 2012 FMD
"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Tak for svarene 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
hvor meget koster en god en ca? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
hvor meget koster en god en ca?  alt efter mærke og størrelse så mener jeg det fra 300 kr og opefter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
alt efter mærke og størrelse så mener jeg det fra 300 kr og opefter
nå ok, det må jeg vel investere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
nå ok, det må jeg vel investere  du kan osse lede efter en på ebay f.eks det hedder en docking station
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|