home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 282201 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #75: 29 Jul 2010, 22:03 »

Jep Thumbs Up
Tak, men kan det ikke være lidt risikabelt at gå over til en 64-bit fra en 32-bit af? Jeg mener. Kan min com trække det?
Logged

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #76: 29 Jul 2010, 22:20 »

Hvad siger folk til denne computer http://www.sony.dk/product/vn-e-series/vpceb1s1e-bj.

Skal bruge den til skole, FM på højt niveau med 5-6 ligaer og selvfølgelig andre spil som Civilization, MoH m.m./lignende.
Logged

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #77: 29 Jul 2010, 22:24 »

Hej drenge!

Jeg har kigget på denne http://getmore.dk/k%C3%B8b-microsoft-windows-7-professional-billig/operativsystem/fqc-00763_113321_p.html og bestiller den nok lige om lidt, men vil lige høre jer om en ting.

Kan det passe, at Windows 7 (lige meget hvad version) skal bruge langt færre ressourcer end Windows Vista skal? Og at Windows 7 er mere hurtig?

Håber I kan hjælpe hurtigt til - bestiller lige om lidt! Wink

Prøv at downloade denne og se hvilken version din computer kan køre. http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/upgrade-advisor.aspx
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #78: 29 Jul 2010, 22:37 »

Hvad siger folk til denne computer http://www.sony.dk/product/vn-e-series/vpceb1s1e-bj.

Skal bruge den til skole, FM på højt niveau med 5-6 ligaer og selvfølgelig andre spil som Civilization, MoH m.m./lignende.


Det skulle ikke blive noget problem fin bærbar  Thumbs Up
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #79: 29 Jul 2010, 22:39 »

Hej drenge!

Jeg har kigget på denne http://getmore.dk/k%C3%B8b-microsoft-windows-7-professional-billig/operativsystem/fqc-00763_113321_p.html og bestiller den nok lige om lidt, men vil lige høre jer om en ting.

Kan det passe, at Windows 7 (lige meget hvad version) skal bruge langt færre ressourcer end Windows Vista skal? Og at Windows 7 er mere hurtig?

Håber I kan hjælpe hurtigt til - bestiller lige om lidt! Wink

Win 7 kræver færer ressourcer og kører meget bedre en Vista  Thumbs Up
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #80: 29 Jul 2010, 22:41 »

Tak, men kan det ikke være lidt risikabelt at gå over til en 64-bit fra en 32-bit af? Jeg mener. Kan min com trække det?

Hvis du ikke skal bruge mere end 4 gb ram er der pt ikke meget der taler for 64 -bit - se mere om emnet på PCworld.dk

Test viser at på nogen områder giver det problemer... jeg har dog ikke oplevet nogen problem ved at køre med 64 bit .
Logged

YNWA

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #81: 30 Jul 2010, 10:22 »

Hvis du ikke skal bruge mere end 4 gb ram er der pt ikke meget der taler for 64 -bit - se mere om emnet på PCworld.dk

Test viser at på nogen områder giver det problemer... jeg har dog ikke oplevet nogen problem ved at køre med 64 bit .

Har heller ikke haft problemer med min mors stationær med 64/7.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #82: 30 Jul 2010, 18:12 »

Davs

Jeg har mac og vil gerne spille FM10 hvor jeg også kan minmere det når som helst og tage det op igen. så skal jeg jo ind i indstillinger og ind i billed og lyd og vælge vindue men så er mit dashboard stadig fremme?! det skal det ikke.

Nogen hjælp?
Logged

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #83: 02 Aug 2010, 14:18 »

Davs

Jeg har mac og vil gerne spille FM10 hvor jeg også kan minmere det når som helst og tage det op igen. så skal jeg jo ind i indstillinger og ind i billed og lyd og vælge vindue men så er mit dashboard stadig fremme?! det skal det ikke.

Nogen hjælp?

Prøv at se disse videoer, måske gemmer løsningen sig i en af dem.

Hide or Show the Dock

Click the ‘System Preferences’ icon in the Dock.

Click the ‘Dock’ icon in the Personal section of the System Preferences window.

Put a check mark in the ‘Automatically hide and show the Dock' box if you want the Dock to go away when you're not using it. Remove the check mark if you want the Dock to always be visible.

Close the Dock's preferences panel.


http://macs.about.com/od/switchersnewusers/qt/hidethedock.htm
« Seneste Redigering: 02 Aug 2010, 14:20 af bettepjevs » Logged

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #84: 02 Aug 2010, 21:15 »

Min næsten 2 år gamle HP bærbar er begyndt at blive mega varm, efter at man har brugt den i kort tid, er det noget man selv kan gøre ved problemet?  Huh
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #85: 02 Aug 2010, 21:17 »

Du kan evt. prøve at støvsuge blæseren, hvis du vel og mærke kan komme til denne. Det burde du dog kunne, under bunden på din PC.
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #86: 03 Aug 2010, 15:52 »

Hej igen.

Jeg har lige fået Windows 7 Professional 64-bit ind af døren og har lige sat disken i. I det, jeg sætter disken i, går jeg ind i Computer og dobbeltklikker på DVD-drevet. Bagefter får jeg flg. besked:

''Installationsdisken er ikke kompitabel med denne version af Windows. Du skal bruge den korrekte installationsdisk for at kunne opgradere. Se systemoplysningerne for computeren for at få flere oplysninger. Du kan installere en ny udgave af Windows ved at genstarte computeren med installationsdisken og herefter vælge Brugerdefineret.''

Nu har jeg læst på microsofts hjemmeside, at man ikke kan opgradere Windows Vista Home Premium til en Windows 7 Professional?

Nogle der ved hvad der er galt? Please, hjælp mig.
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #87: 03 Aug 2010, 16:04 »

Hej igen.

Jeg har lige fået Windows 7 Professional 64-bit ind af døren og har lige sat disken i. I det, jeg sætter disken i, går jeg ind i Computer og dobbeltklikker på DVD-drevet. Bagefter får jeg flg. besked:

''Installationsdisken er ikke kompitabel med denne version af Windows. Du skal bruge den korrekte installationsdisk for at kunne opgradere. Se systemoplysningerne for computeren for at få flere oplysninger. Du kan installere en ny udgave af Windows ved at genstarte computeren med installationsdisken og herefter vælge Brugerdefineret.''

Nu har jeg læst på microsofts hjemmeside, at man ikke kan opgradere Windows Vista Home Premium til en Windows 7 Professional?

Nogle der ved hvad der er galt? Please, hjælp mig.

Hvis microsoft selv skriver det på deres hjemmeside, så er der vel ikke meget at gøre ved det.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

søgaard
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #88: 03 Aug 2010, 16:08 »

Formater computeren og installer Windows 7 i stedet for Vista ville da være det klart nemmeste. Så står du med en helt ny computer Smiley
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #89: 03 Aug 2010, 16:16 »

Hej igen.

Jeg har lige fået Windows 7 Professional 64-bit ind af døren og har lige sat disken i. I det, jeg sætter disken i, går jeg ind i Computer og dobbeltklikker på DVD-drevet. Bagefter får jeg flg. besked:

''Installationsdisken er ikke kompitabel med denne version af Windows. Du skal bruge den korrekte installationsdisk for at kunne opgradere. Se systemoplysningerne for computeren for at få flere oplysninger. Du kan installere en ny udgave af Windows ved at genstarte computeren med installationsdisken og herefter vælge Brugerdefineret.''

Nu har jeg læst på microsofts hjemmeside, at man ikke kan opgradere Windows Vista Home Premium til en Windows 7 Professional?

Nogle der ved hvad der er galt? Please, hjælp mig.

Jeg ville starte med at formatere min pc
Inden du gør det skal du sikre dig at du har alle driver m.m desuden skal du sikre dig at du har har key nr. på din nuværende Win Vista og at du har din win Vista installations disk.

Du burde herefter kunne formatere din pc og derefter boote op med din win 7 skive også starte installation.

prøv at kigge nettet efter for guides hvis du ikke er bekendt med windows installation.

Hel og lykke  Thumbs Up
Logged

YNWA

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 122 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010