home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 263 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 119 120 [121] 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 281473 gange)
Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1800: 09 Dec 2018, 05:23 »

Er der nogle freaks herinde med computerviden der kan fortælle mig hvad "Processortype: Processorhastighed med boost" betyder? Har læst mig frem til at det betyder at computeren øger hastigheden hvis systemet kræver det. Men betyder det at hvis den har 1,1 Ghz, med 2,4 Ghz Processorhastighed med boost at den så fx. kan køre et spil der kræver 2,2 Ghz?





Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1801: 10 Dec 2018, 14:16 »

Er der nogle freaks herinde med computerviden der kan fortælle mig hvad "Processortype: Processorhastighed med boost" betyder? Har læst mig frem til at det betyder at computeren øger hastigheden hvis systemet kræver det. Men betyder det at hvis den har 1,1 Ghz, med 2,4 Ghz Processorhastighed med boost at den så fx. kan køre et spil der kræver 2,2 Ghz?

Hey,

Jeg havde lignende spørgsmål og jeg smuttede ind og lavede en profil på Hardwareonline.dk - De kan hjælpe derinde.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1802: 16 Dec 2018, 21:23 »

Når det kommer til grafikkort, og FM kræver minimum Intel GMA X4500, og computeren har Intel HD Graphics 4000 (eller 3000), er det så nok til at køre FM?
« Seneste Redigering: 16 Dec 2018, 21:56 af Nephilim » Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1803: 16 Dec 2018, 23:00 »

Jeg vil ikke anbefale at køre med 3d match engine, ellers tror jeg det nok skal fungere fint, hvis du sætter grafik indstillingerne på det laveste.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1804: 16 Dec 2018, 23:04 »

Jeg kører altid kun med kommentarer... jeg er oldschool på den måde Smiley

Den anden jeg har kig på, har Intel(R) HD Graphics 4600 som grafikkort.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2018, 23:05 af Nephilim » Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1805: 16 Dec 2018, 23:56 »

Jeg er ikke expert, men så længe processoren er god og der er fint med ram, så tror jeg grafikkortet er lidt underordnet, hvis du kører med kun kommentarer.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1806: 17 Dec 2018, 00:19 »

Jeg er ikke expert, men så længe processoren er god og der er fint med ram, så tror jeg grafikkortet er lidt underordnet, hvis du kører med kun kommentarer.

Det lyder rigtigt, det var også min første tanke, men ville lige høre ad.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1807: 17 Dec 2018, 14:55 »

Jeg er ikke expert, men så længe processoren er god og der er fint med ram, så tror jeg grafikkortet er lidt underordnet, hvis du kører med kun kommentarer.

Uden at være noget geni på nogen måde, så tror jeg ikke, at man kan være HELT sikker på, at det er helt rigtigt, for når man spiller FM, kører 3D match engine vel hele tiden i baggrunden, gør den ikke? Du har jo altid muligheden for at skifte indstillingen fra udelukkende kommentator til at kunne se kampen, eller jeg er helt ved siden af?
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1808: 17 Dec 2018, 15:04 »

Personligt ville jeg var meget træt af at min computer bruger kræfter på ting jeg ikke bruger.

Så efter min mening burde det ikke være sådan. Kunne huske da match engine blev introduceret, gik mange over til 2d, fordi 3d var fyldt med bugs. Er ret sikker på de ikke har "connections".

Nej det vil faktisk slet ikke give mening at man bruger grafik, som man ikke har tændt for! Wink
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1809: 20 Dec 2018, 09:29 »

Personligt ville jeg var meget træt af at min computer bruger kræfter på ting jeg ikke bruger.

Så efter min mening burde det ikke være sådan. Kunne huske da match engine blev introduceret, gik mange over til 2d, fordi 3d var fyldt med bugs. Er ret sikker på de ikke har "connections".

Nej det vil faktisk slet ikke give mening at man bruger grafik, som man ikke har tændt for! Wink
I de nyere versioner af FM der kører 3D motoren kampene selv om du ikke har det aktiveret, så den kræver et ok grafik kort, så vidt jeg har læst mig frem til et eller andet sted på denne side.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1810: 20 Dec 2018, 12:06 »

I de nyere versioner af FM der kører 3D motoren kampene selv om du ikke har det aktiveret, så den kræver et ok grafik kort, så vidt jeg har læst mig frem til et eller andet sted på denne side.


Det mener jeg nemlig også!
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1811: 20 Dec 2018, 23:09 »

Altså, når jeg ser kampene med kun kommentarer, så kører kampen ikke i baggrunden. Så skal jeg ind og slå 3D til igen.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1812: 08 Jan 2019, 20:00 »

Hurtigt spørgsmål: Tror i man kan køre spil på en com der har Windows 10, der er fra en tid hvor Win 10 ikke eksisterede? Her tænker jeg på Pro Cycling Manager 2010 og Zoo Tycoon 2. Begge spil er jo fra før Win 10 tiden, så ved ikke om de kan køre med Win 10.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1813: 09 Jan 2019, 10:48 »

Hurtigt spørgsmål: Tror i man kan køre spil på en com der har Windows 10, der er fra en tid hvor Win 10 ikke eksisterede? Her tænker jeg på Pro Cycling Manager 2010 og Zoo Tycoon 2. Begge spil er jo fra før Win 10 tiden, så ved ikke om de kan køre med Win 10.

Det afhænger først og fremmest af, om computeren kan køre det, vil jeg tro. Men jeg har da selv spillet Age of Empires og Zoo Tycoon spil på computere, der er væsentligt nyere, end spillene er - Dog ikke på en Windows 10 maskine... Endnu.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1814: 09 Jan 2019, 14:57 »

Computeren kan sagtens køre PCM10, og kunne godt installere det uden problemer, men det ville ikke åbne spillet.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sider: 1 ... 119 120 [121] 122 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010