home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 473 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 282312 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1710: 23 Apr 2015, 21:51 »

Tak for buddene! Jeg kigger lige på dem. Men er dem fra topdata ikke mest til gaming?

Det skal være stationær Smiley

Så kig bestemt mod mmvision. De er gode og koster ikke ret meget!
Logged

H A L A   M A D R I D!

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1711: 01 Maj 2015, 22:50 »

Jeg sidder og overvejer at opgrader min computer, så jeg kan spiller med nogle flere ligaer i fm. Men hvad skal der til, og hvad er det vigtigste i forhold til hvor mange ligaer man kan have med i fm.

Specs lige nu:
CPU: Intel i7-3970X 4.3Ghz
RAM: 32GB 1866Mhz
GPU: GTX670-DC2T (SLI)

Jeg kan pt spille med 28 ligaer fra 13 lande til 3 stjerner i game speed og 5 stjerner i computer performance.

* Er det Ram der er vigtigst
* CPU der skal opgraderes
* Eller er det grafikkortene der skal skiftes ?

Har overvejet at købe ASUS MATRIX-GTX980-P-4GD5 som erstatning for de grafikkort jeg har.
« Seneste Redigering: 01 Maj 2015, 22:53 af STAAL » Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1712: 03 Maj 2015, 15:28 »

Jeg sidder og overvejer at opgrader min computer, så jeg kan spiller med nogle flere ligaer i fm. Men hvad skal der til, og hvad er det vigtigste i forhold til hvor mange ligaer man kan have med i fm.

Specs lige nu:
CPU: Intel i7-3970X 4.3Ghz
RAM: 32GB 1866Mhz
GPU: GTX670-DC2T (SLI)

Jeg kan pt spille med 28 ligaer fra 13 lande til 3 stjerner i game speed og 5 stjerner i computer performance.

* Er det Ram der er vigtigst
* CPU der skal opgraderes
* Eller er det grafikkortene der skal skiftes ?

Har overvejet at købe ASUS MATRIX-GTX980-P-4GD5 som erstatning for de grafikkort jeg har.
 

Ingen af delene trænger til udskiftning og det vil kun være milisekunder du kan hente jeg tror ikke FM udnytter kapaciteten af dine gfx kort og med 32 gb ram har du alt rigelig og din cpu er super stærk og det er FM glad for...så vent du bare 3 år med at skifte cpu og ramm det rækker de næste mange år.

jeg sidder selv med en intel I7som er sat til at køre 4,0 ghz og selv med 16 gigabyte ramm er jeg flyvende og her scorer jeg præcis samme antal stjerner... men det gjorde jeg også med min 5 år gamle AMD cpu... så jeg tror ikke man kan stole på de der stjerner... men min gamle AMD var markant langsomme når jeg målte tid og så led den af varme problemer når der blev gamet FM over længere perioder.

Logged

YNWA

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1713: 03 Maj 2015, 15:31 »

Hypotetisk spørgsmål, hvad skal der til for at man ville kunne spille med alle ligaer som er med i spillet.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1714: 03 Maj 2015, 15:51 »

STAAL det kommer fuldstændig an på hvor hurtigt det skal gå Peace

Alle pc'er kan spille med alle ligaere, men jo kraftigere din PC er jo, jo hurtigere kan den komme igennem spillet Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1715: 03 Maj 2015, 16:06 »

Hypotetisk spørgsmål, hvad skal der til for at man ville kunne spille med alle ligaer som er med i spillet.

Tja spændende kunne det være at teste... men det er en dyr hobby at købe sidste nye cpu ... jeg har istedet brugt mine kroner på en bedre og helt lydløs strømforsyning hvor blæseren ikke kører 80 % af tiden.. faktisk kun når der afvikles meget tunge spil.
Desuden har jeg købt et super lydisoleret kabinet... det er skønt at arbejde med.. og så blev der sgu også lige købt en nyt gfx kort hvor der sidder 2 gode kølere som ikke støjer... det er en drøm.
Logged

YNWA

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1716: 03 Maj 2015, 21:22 »

Hej freaks.

Jeg står i den uheldige situation at min oplader på min Asus bærbar computer er gået i stykker. Jeg skal derfor bestille en ny, jeg er ikke den store computer ekspert.

Hvilken bringer mig til mit spørgsmål, hvordan finder jeg ud af hvilken model Asus computer jeg har? Har tjekket bagsiden og der er ikke noget klistermærke med computerens navn på. Er der en måde inde i kontrolpanel man kan se det:)?

På forhånd mange tak.
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1717: 04 Maj 2015, 10:33 »

Jeg sidder og overvejer at opgrader min computer, så jeg kan spiller med nogle flere ligaer i fm. Men hvad skal der til, og hvad er det vigtigste i forhold til hvor mange ligaer man kan have med i fm.

Specs lige nu:
CPU: Intel i7-3970X 4.3Ghz
RAM: 32GB 1866Mhz
GPU: GTX670-DC2T (SLI)

Jeg kan pt spille med 28 ligaer fra 13 lande til 3 stjerner i game speed og 5 stjerner i computer performance.

* Er det Ram der er vigtigst
* CPU der skal opgraderes
* Eller er det grafikkortene der skal skiftes ?

Har overvejet at købe ASUS MATRIX-GTX980-P-4GD5 som erstatning for de grafikkort jeg har.
 

Jeg går ud fra, du allerede har en SSD. Ellers vil det være den opgradering, du har brug for.
Logged

Aldrig alene!

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1718: 04 Maj 2015, 16:03 »

Jeg går ud fra, du allerede har en SSD. Ellers vil det være den opgradering, du har brug for.

Jeg har en SSD til Windows, har dog overvejet at købe 2-3 1TB SSD'er til resten af min cumputer. Jeg har lige nu 6TB harddisk plads i min computer.
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1719: 04 Maj 2015, 16:05 »

Hej freaks.

Jeg står i den uheldige situation at min oplader på min Asus bærbar computer er gået i stykker. Jeg skal derfor bestille en ny, jeg er ikke den store computer ekspert.

Hvilken bringer mig til mit spørgsmål, hvordan finder jeg ud af hvilken model Asus computer jeg har? Har tjekket bagsiden og der er ikke noget klistermærke med computerens navn på. Er der en måde inde i kontrolpanel man kan se det:)?

På forhånd mange tak.

Nogen gange sidder klistermærket under batteriet.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1720: 10 Maj 2015, 21:03 »

Fik lige mit andet Windows Crash Dump idag for nogle minutter siden, og det fjerde crash på 3 måneder... Jeg kan se at det er hal.dll driveren der har været skyld i det ved alle fire crashes. Hvad fa'en et det, og kan jeg eller andre gøre noget, så jeg kan få sat en stopper for disse crashes?
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1721: 10 Maj 2015, 21:07 »

Fik lige mit andet Windows Crash Dump idag for nogle minutter siden, og det fjerde crash på 3 måneder... Jeg kan se at det er hal.dll driveren der har været skyld i det ved alle fire crashes. Hvad fa'en et det, og kan jeg eller andre gøre noget, så jeg kan få sat en stopper for disse crashes?

Prøv at læse her. http://www.sevenforums.com/general-discussion/184516-hal-dll-what-does-do-why-broken.html
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1722: 10 Maj 2015, 21:09 »

Der står derinde at hal.dll kun bruges i Windows XP og tidligere versioner. Jeg bruger Windows 7, så kan jeg i teorien slette den fil/driver og så burde der ikke komme crash dumps?

Edit: Der siges også at "Hal.dll errors always display shortly after the computer is started but before Windows fully starts", hvilket ikke er korrekt hos mig. Der kommer meddelelsen lige pludselig, efter windows har kørt fint i lang tid.
« Seneste Redigering: 10 Maj 2015, 21:12 af Gungner » Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1723: 10 Maj 2015, 21:20 »

Der står derinde at hal.dll kun bruges i Windows XP og tidligere versioner. Jeg bruger Windows 7, så kan jeg i teorien slette den fil/driver og så burde der ikke komme crash dumps?

Edit: Der siges også at "Hal.dll errors always display shortly after the computer is started but before Windows fully starts", hvilket ikke er korrekt hos mig. Der kommer meddelelsen lige pludselig, efter windows har kørt fint i lang tid.

Jeg har også lige prøvet at google det, der står at problemet kan være fordi at din hal.dll inden er corrupt eller ligger forkert, men lige meget hvad så skål den åbenbart genindstallers.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1724: 10 Maj 2015, 21:26 »

Fantastisk  Skuffet
Logged

Sider: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 122 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010