home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 474 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 282314 gange)
STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1725: 10 Maj 2015, 21:48 »

Fantastisk  Skuffet

hal.dll skal ligge her -> C:\Windows\System32]C:\Windows\System32

hal.dll kan downloads her -> http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?hal
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1726: 10 Maj 2015, 21:57 »

Jamen jeg skal jo ikke bruge den?
Og filen ligger også derinde.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1727: 12 Maj 2015, 00:19 »

Jeg oplever en "whea_uncorrectable_ error" aner ikke hvad det er, og hvordan jeg kan rette den.

Jeg har lagt mærke til det kun er bestemte spil (CS:GO og Rust) hvor fejlen kommer frem. Er der nogen herinde der kan hjælpe med den?

Har søgt guides på internettet, men har ikke kunne finde noget, når jeg har fulgt de guides. (Måske gør jeg det forkert Peace)
chkdsk og hukommelsesdiagnost icering, finder intet.


EDIT: Har tænkt på om en frabriksgendannelse ville kunne hjælpe, men som sagt aner jeg intet.
« Seneste Redigering: 12 Maj 2015, 00:32 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1728: 12 Maj 2015, 01:10 »

Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1729: 12 Maj 2015, 13:04 »

Jo, jeg bruger windows 8.1 (ja fint skal det være, opdateret og alt muligt Grin )

Men den guide der, enten virker den ikke, ellers kan jeg ikke finde ud af det.

1. Hvordan skal man kunne opdaterer drivers i "safe mode" (det samme som fejlsikret tilstand), når det kræver internet, hvilket "safe mode" ikke opretter.

2. Har været igennem chkdsk og hukommelsesdiagnost iceringen, uden nogle fundne fejl Peace

EDIT: Kan se jeg ikke havde fået tjekket efter opdateringer til alle drivers, håber på det kan klare det Peace
« Seneste Redigering: 12 Maj 2015, 13:15 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1730: 13 Maj 2015, 22:55 »

Yay, nyt windows crash dump pga. den skide hal.dll fil.
Nu tager jeg computeren til reperatøren i morgen, og hvis han ikke ved hvad der skal gøres, smider computeren ud fra taget.
Så må jeg leve uden computer i de år det tager at spare sammen til en ny.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1731: 14 Maj 2015, 09:13 »

Yay, nyt windows crash dump pga. den skide hal.dll fil.
Nu tager jeg computeren til reperatøren i morgen, og hvis han ikke ved hvad der skal gøres, smider computeren ud fra taget.
Så må jeg leve uden computer i de år det tager at spare sammen til en ny.

selvom filen er der så er det ikke sikkert at den virker - hvis du har hentet en ny så prøv at slette den gamle og smide den ny derind hvor den gamle lå.. husk at tømme din skraldespand


Har bøvler med noget lignende på en af mine ungers pc og det valgt jeg sgu den lette løsning formaterede lortet og brugte så en dag på at sikre mig at have alle de nyeste opraderinger
Logged

YNWA

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1732: 14 Maj 2015, 16:19 »

Nogle danske hjemmesider I kan anbefale, der sælger gamingcomputere? Jeg har kigget på både mmvision og topdata, men det skader ikke at kende nogle flere Smiley
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1733: 14 Maj 2015, 16:49 »

Schmidt vil du selv være klar på at bygge, eller skal de bygge computeren for dig?

Men Sharkgaming eller Komplett kan der vel også snakkes om Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1734: 14 Maj 2015, 17:07 »

selvom filen er der så er det ikke sikkert at den virker - hvis du har hentet en ny så prøv at slette den gamle og smide den ny derind hvor den gamle lå.. husk at tømme din skraldespand


Har bøvler med noget lignende på en af mine ungers pc og det valgt jeg sgu den lette løsning formaterede lortet og brugte så en dag på at sikre mig at have alle de nyeste opraderinger

Problemet er bare at jeg næsten ikke "tør" røre ved filer jeg ikke kender. Har fået rådet at downloaded filen og så installere den over den der er på computeren nu.
Logged

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1735: 14 Maj 2015, 19:24 »

Schmidt vil du selv være klar på at bygge, eller skal de bygge computeren for dig?

Men Sharkgaming eller Komplett kan der vel også snakkes om Wink

Jeg vil gerne have at computeren er bygget i forvejen. Kigger lige lidt på sharkgaming og komplett. Er der nogen sider du har erfaringer med i forhold til gamercomputer?
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1736: 14 Maj 2015, 19:37 »

mm-vision er alt jeg har erfaring med, min PC fejlede intet, men min ven der købte samtidigt.
Havde et problem med at de havde skruet pc'en forkert sammen, så den sendte han ind, og de fiksede det. Tror service niveauet er ca. det samme hele vejen rundt, komplett var dog påtænkt hvis du selv ville bygge.

Men hvis du finder nogle pc'er du synes ser fine ud, til en fin pris efter dine idéer, så bare slå til Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1737: 14 Maj 2015, 23:59 »

Jeg vil gerne have at computeren er bygget i forvejen. Kigger lige lidt på sharkgaming og komplett. Er der nogen sider du har erfaringer med i forhold til gamercomputer?

Jeg har gode erfaringer med Topdata, men der kan man ikke altid vælge lige præcis de dele man vil have, det kan man bedre hos Komplett. Jeg valgte dog selv at bygge men købte alle løsdele hos komplett.

MM vision har jeg også personlige erfaringer med, her er det ikke altid de bedste dele der sidder i deres samlede pc og det er begrænset hvad du kan ændre.

Sharkgaming kender jeg ikke personligt, men det virker til at være ok idet de anvender gode produkter.

hvad er din prisramme og går du efter en stille pc ? spar nu ikke på PSUen og køb noget ordentlig køling kan anbefale følgende:

https://www.komplett.dk/noctua-nh-d14-cpu-kjler/512803 og denne psu https://www.komplett.dk/corsair-rm650-650w-psu/796966 tjek også de forskellige test af gfx kort og især om de er lavet med en ordentlig køler Thumbs Up
Logged

YNWA

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1738: 15 Maj 2015, 01:13 »

Du kan også prøve Føniks Computer, der findes inde på www.fcomputer.dk
Der kan du købe færdige PC'er eller samle din egen. Har du spørgsmål kan du ringe til dem, fx mens du samler din egen, og så svarer de på alt hvad du måtte have spørgsmål til. Har kun gode erfaringer med dem.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1739: 23 Maj 2015, 23:12 »

Låner lige den her tråd til en problem jeg har. Mine venner brokker sig meget over min baggrundsstøj der er når jeg sidder på skype med dem. Ved det ikke er mikrofonen den er gal med, da jeg har prøvet flere headset og hvis jeg sætter det nuværende til en anden com så er der ingen støj. Så det må være computeren den er gal med. Er der noget jeg kan gøre for at komme denne støj til livs?
Logged

Sider: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 122 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010