home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Computer tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 122 Udprint
Forfatter Emne: Computer tråden  (Læst 282150 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1695: 01 Apr 2015, 15:32 »



Den ser ihvertfald ikke ud til at være for varm!
Så ved ikke helt hvad problemet er, da det først er opstået her indenfor de sidste 2-3 dage. Det er efter en reinstallation :S

Hvilket Styresystem bruger du ? win 7 eller 8 ?

Jeg kan se at du har en relativ ny cpu der burde sikre flyvende afvikling af dine programmer og da den kører ved lav temp så virker det ikke som varme problemer.

Hvad var årsagen til at du reinstallerede windows ? og når du skriver reinstallation var der så tale om gendannelse eller en formatering af din HD - det er relevant hvis du har været udsat for malware/virus.

Hvilket antivirusprogram kører du med ? - har du flere så kan fejlen være her.

Ramm fejl kan det også være - tjek om de sidder korrekt i bundkortet og tjek om de er registreret i windows som aktive det kan du se i system info i kontrolpanelet
Logged

YNWA

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1696: 01 Apr 2015, 18:39 »

Hvilket Styresystem bruger du ? win 7 eller 8 ?

Jeg kan se at du har en relativ ny cpu der burde sikre flyvende afvikling af dine programmer og da den kører ved lav temp så virker det ikke som varme problemer.

Hvad var årsagen til at du reinstallerede windows ? og når du skriver reinstallation var der så tale om gendannelse eller en formatering af din HD - det er relevant hvis du har været udsat for malware/virus.

Hvilket antivirusprogram kører du med ? - har du flere så kan fejlen være her.

Ramm fejl kan det også være - tjek om de sidder korrekt i bundkortet og tjek om de er registreret i windows som aktive det kan du se i system info i kontrolpanelet

Jeg kører Windows 7. Jeg slettede alt på computeren, fordi det ikke var blevet gjort siden jeg fik den. Syntes der var meget lort på og derfor formaterede jeg svinet. Jeg bruger Malwarebytes, og har kørt 1000 test og den finder intet.

Har selv lidt en ide at det kan være de skide RAM, men forstår bare ikke hvis det er, for det er lige pludselig kommet. Hvor siger du jeg finder det med RAM? kan ikke rigtig finde noget under kontrolpanelet.
Logged

H A L A   M A D R I D!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1697: 02 Apr 2015, 02:39 »

Jeg kører Windows 7. Jeg slettede alt på computeren, fordi det ikke var blevet gjort siden jeg fik den. Syntes der var meget lort på og derfor formaterede jeg svinet. Jeg bruger Malwarebytes, og har kørt 1000 test og den finder intet.

Har selv lidt en ide at det kan være de skide RAM, men forstår bare ikke hvis det er, for det er lige pludselig kommet. Hvor siger du jeg finder det med RAM? kan ikke rigtig finde noget under kontrolpanelet.

Kontrolpanel/system og sikkerhed/ system   så skulle du gerne kunne se hvor mange ram der er i din pc

Logged

YNWA

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1698: 02 Apr 2015, 02:40 »

Kontrolpanel/system og sikkerhed/ system   så skulle du gerne kunne se hvor mange ram der er i din pc



Nå på den måde. Jeg ved godt jeg har 8GB RAM Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1699: 02 Apr 2015, 12:19 »

Nå på den måde. Jeg ved godt jeg har 8GB RAM Smiley

men hvis de ikke stod der så kunne fejlen være at de ikke var sat ordentlig i ram blokken på motherboardet

hvor gammel er strømforsyningen
Logged

YNWA

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1700: 11 Apr 2015, 10:10 »

Halløjsa.. Hvis jeg skal have en ny bærbar som skal kunne kører FM15 og gerne de næste par sæsoners FM også, hvad skal jeg så smide penge efter.. Budgettet er en små 5000-6000 og den skal bruges udelukkende til at skrive op også spille FM.
Logged


JF7
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1701: 11 Apr 2015, 13:09 »

Har du overvejet at kigge på minimumskravene til spillet og sammenligne med hvad  du kan få for de penge?
Logged

Nothing but net

Bünne
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1702: 11 Apr 2015, 13:20 »

det var et godt forslag jf7, det følger jeg Peace
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #1703: 13 Apr 2015, 20:50 »

Har desværre fået et Windows Crash Dump, den dejlige blå skærm der fortalte at windows lukkede uventet ned pga et crash dump. Derefter genstartede computeren, og har kørt fint siden da (skete for en fire timer siden). Efter lidt søgen osv., fandt jeg ud af at årsagen var hal.dll filen... Så mit spørgsmål er: Hvordan kan jeg forhindre at computeren gør det igen? Skal man opdatere et eller andet, geninstallere et eller andet, eller lade en professionel se på computeren og ordne det hele?
Logged

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1704: 22 Apr 2015, 19:57 »

Nogle bekendte, som ikke er de allerbedste til elektronik, men godt kan finde ud af bruge en computer, søger en ny computer. Jeg spørger herinde, da jeg lidt i tvivl om hvilke specs, der skal være i den. Den skal være rimelig hurtig, den må ikke larme for meget og den skal ikke bruges til grafiktunge spil. Der søges ikke computere som dukaPC. Budget er omkring 4-5.000 kr. Er det realistisk og har I nogle anbefalinger til nogle specifikke computere?
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1705: 22 Apr 2015, 21:18 »

Nogle bekendte, som ikke er de allerbedste til elektronik, men godt kan finde ud af bruge en computer, søger en ny computer. Jeg spørger herinde, da jeg lidt i tvivl om hvilke specs, der skal være i den. Den skal være rimelig hurtig, den må ikke larme for meget og den skal ikke bruges til grafiktunge spil. Der søges ikke computere som dukaPC. Budget er omkring 4-5.000 kr. Er det realistisk og har I nogle anbefalinger til nogle specifikke computere?

Hurtig = SSD
-larm prøv at se på noget luft køling evt. et firma der hedder BeQuiet.

 
Logged

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1706: 23 Apr 2015, 16:28 »

Hurtig = SSD
-larm prøv at se på noget luft køling evt. et firma der hedder BeQuiet.

 

Tak! Andre der har nogle gode råd? Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #1707: 23 Apr 2015, 19:22 »

Tak! Andre der har nogle gode råd? Smiley
Prøv og kig på mmvision.dk

Nu giver du ikke lige info om det skal være bærbar eller stationær. Men de er super gode i forhold til prisen Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1708: 23 Apr 2015, 21:24 »

Logged

YNWA

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #1709: 23 Apr 2015, 21:41 »


Tak for buddene! Jeg kigger lige på dem. Men er dem fra topdata ikke mest til gaming?

Prøv og kig på mmvision.dk

Nu giver du ikke lige info om det skal være bærbar eller stationær. Men de er super gode i forhold til prisen Smiley

Det skal være stationær Smiley
Logged

Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 122 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010