home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1140 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  GTA - tråd
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: GTA - tråd  (Læst 223943 gange)
njandersen
Gæst

Sv: GTA - tråd
« Svar #90: 23 Aug 2007, 21:52 »

Få dig et arbejde Opstemt Hvis du allerede har dette, så begynd at spar Grin

Hader den sætning!  ticked off

Gosser
Manager

« Svar #91: 23 Aug 2007, 21:59 »

For satan der er nogen der bliver skuffet hvis spillet er dårligt Shockeret

Gør det ikke Wink

Assasin's Creed skulle ha skuffet vildt meget da det blev vist... de er slet ikke så omfattende som forventet  Græder ticked off

jeg glædede mig ellers så meget

Har jeg også hørt - ret trist!

Nu får vi jo lige Bioshoch i morgen, Halo 3 og Assasin's Creed i mellemtiden. Jeg kan sagtens overskue ventetiden, det er intet problem.

Regner ikke med at skulle have Bioshock, før om noget tid. Får dog CoD3 i morgen Smiley Så må jeg se om det er noget ved - men 150,- DKK for et spil i folie, der koster 400,- DKK ellers, var ikke til at stå for Opstemt

Hader den sætning!  ticked off

Undgå den, ved at få et job! Tunge

njandersen
Gæst

« Svar #92: 23 Aug 2007, 22:02 »

Jeg nægter!

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #93: 23 Aug 2007, 23:04 »

Jeg glæder mig til GTA IV
de første fem timer skal jeg bare Cruise og blive jaget af politiet. jeg glæder mig til bare at kaste bilen rundt i 90 graders sving. det bliver så vildt man.  Grin det er uden tvivl det største spil og der er ikke et eneste Free Roam spil i nærheden af GTA. jeg køber en PS3 og spillet den dag det kommer ud. Udgivelses dagen er for mig størrer end min fødselsdag. DET BLIVER VILDT!!!

Det er også det jeg plejer at bruge de første 10 timer på af spillet.. Det er bare at køre rundt, og lære at styre bilen gennem
de sygeste sving, trafikpropper osv.. Opstemt Alt, alt, alt for grineren! Opstemt

Regner ikke med at skulle have Bioshock, før om noget tid. Får dog CoD3 i morgen Smiley Så må jeg se om det er noget ved - men 150,- DKK for et spil i folie, der koster 400,- DKK ellers, var ikke til at stå for Opstemt

Årh, det kunne jeg godt tænke mig at prøve! Selvom Single player-delen altid har været forholdsvis let for en massiv 1-person shooter som mig (Wink), så har de altid kunne holde mig til.. Hvorfor ved jeg ikke, men tror det har noget at gøre med det er 2. Verdenskrig?

Jeg nægter!

Så må du jo undvære de goder vi andre har, som fx er vi kan gå i byen ugentlig, uden at skulle nasse på nogle, købe en PS3 og de nyeste spil dertil osv.. Wink

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #94: 24 Aug 2007, 11:06 »

Jeg Håber man kan "KØBE" en bil til sig selv man kan gå og passe på(Det ville være godt for samvittigheden) og cruise i. ( MEN JEG BLIVER VILD OG TOVLIG HVIS NOGEN STJÆLER DEN)!

BOYKOT EA GAMES!

njandersen
Gæst

« Svar #95: 24 Aug 2007, 18:55 »

Det er også det jeg plejer at bruge de første 10 timer på af spillet.. Det er bare at køre rundt, og lære at styre bilen gennem
de sygeste sving, trafikpropper osv.. Opstemt Alt, alt, alt for grineren! Opstemt

Årh, det kunne jeg godt tænke mig at prøve! Selvom Single player-delen altid har været forholdsvis let for en massiv 1-person shooter som mig (Wink), så har de altid kunne holde mig til.. Hvorfor ved jeg ikke, men tror det har noget at gøre med det er 2. Verdenskrig?

Så må du jo undvære de goder vi andre har, som fx er vi kan gå i byen ugentlig, uden at skulle nasse på nogle, købe en PS3 og de nyeste spil dertil osv.. Wink

Kerm

Så galt er det nu heller ikke.. Wink

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #96: 25 Aug 2007, 16:47 »

Jeg Håber man kan "KØBE" en bil til sig selv man kan gå og passe på(Det ville være godt for samvittigheden) og cruise i. ( MEN JEG BLIVER VILD OG TOVLIG HVIS NOGEN STJÆLER DEN)!

Har du ingen skam i livet? Det er jo ikke for sjov det hedder Grand Theft Auto, vel? Wink

Så galt er det nu heller ikke.. Wink

Nårh, okay.. Men alligevel.. Os med job har lidt flere gode, og generelt har jeg bedre samvittighed, når jeg køber et eller andet for mine egne penge end for andres. Smiley

Kerm

Helvede i Nord

njandersen
Gæst

« Svar #97: 25 Aug 2007, 16:54 »

Det er nu ikke fordi jeg er ny på "markedet" Smiley Har lige sagt op på noget der hedder Spillestedet Gimle.. Og nu er jeg bare for doven til at finde et nyt job.. Det kommer nok snart Smiley

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #98: 25 Aug 2007, 17:02 »

Det er nu ikke fordi jeg er ny på "markedet" Smiley Har lige sagt op på noget der hedder Spillestedet Gimle.. Og nu er jeg bare for doven til at finde et nyt job.. Det kommer nok snart Smiley

Godt så.. Smiley - Har faktisk altid godt kunne tænke mig, at arbejde sådan et sted, det er så en hel anden side af sagen.. Wink

Kerm

Helvede i Nord

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #99: 29 Aug 2007, 13:57 »

Har du ingen skam i livet? Det er jo ikke for sjov det hedder Grand Theft Auto, vel? Wink

Nårh, okay.. Men alligevel.. Os med job har lidt flere gode, og generelt har jeg bedre samvittighed, når jeg køber et eller andet for mine egne penge end for andres. Smiley

Kerm

Nej jeg vil købe en bil. ligesom i GTA SA. den skal bare hentes fra en container. desuden giver det jo bare en god grund til Skyde en der piller ved din bil. Cool

BOYKOT EA GAMES!

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #100: 17 Jan 2008, 21:15 »

Arhhhhhhhhhhhhhh..

Hjælp Wink Hvordan hunnan får man det frem, som gør man kan pimpe sin bil i GTA Sant Andreas? Kan godt se huse, tankstationer og sådan noget, men ikke et værksted.. Nogen som ved hvad der er galt?

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

FCK88
Manager

« Svar #101: 17 Jan 2008, 21:20 »

Kør efter svensknøglen Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #102: 17 Jan 2008, 21:29 »

Den er ingen steder? Ubeslutsom ticked off :/ :/

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #103: 17 Jan 2008, 21:38 »

jeg overvejer lidt selv og købe det, så vil høre om det er godt. (:

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #104: 17 Jan 2008, 22:09 »

Jaa, jeg kan sgu godt lide det.. Smiley Har næsten selv lige købt det, 100 kroner tror jeg det kostede. Ikke specielt meget jo Smiley

EDIT: Come on.. Opstemt Nogle som ved hvorfor jeg ikke kan finde det værksted? Det kan da ikke passe det ikke er på PS vel?

R.I.P.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 101 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010