home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 482 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  GTA - tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: GTA - tråd  (Læst 211729 gange)
Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GTA - tråd
« Svar #60: 25 Jul 2007, 14:57 »

Jo, det er kun Playstation 3 og Xbox 360 - så du må til at anskaffe dig sådan en, hvis du vil have spillet til konsol Thumbs Up
« Seneste Redigering: 25 Jul 2007, 14:59 af Gosser » Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GTA - tråd
« Svar #61: 25 Jul 2007, 14:58 »

Mon ikke det også kommer til PC efter noget tid, ligesom de andre. Det ville da være underligt hvis det kæmpe store marked ikke skulle udnyttes.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GTA - tråd
« Svar #62: 25 Jul 2007, 15:00 »

Det vides ikke endnu om det kommer til PC, men mon ikke. Det er ikke offentliggjort nogen steder i hvert fald, så jeg ved sgu ikke.

Det kommer dog til at kræve en kick-ass PC, hvis det kommer til PC, tror jeg Smiley
Logged


arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GTA - tråd
« Svar #63: 25 Jul 2007, 15:29 »

Jeg glææææææææææder mig!

Assasins Creed

Halo 3

Bioshock

GTA IV

CoD 4

Hvor søde har vi været, siden vi skal forkæles sådan? Opstemt
Logged

Go you Gunners!

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GTA - tråd
« Svar #64: 25 Jul 2007, 15:33 »

Jeg glææææææææææder mig!

Assasins Creed

Halo 3

Bioshock

GTA IV

CoD 4

Hvor søde har vi været, siden vi skal forkæles sådan? Opstemt

PES7 ej at forglemme!
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

den gule fare
Gæst
 
Sv: GTA - tråd
« Svar #65: 25 Jul 2007, 15:33 »

Hvis det ikke kommer til PS2 er det, det dårligste jeg har hørt!
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GTA - tråd
« Svar #66: 25 Jul 2007, 15:35 »

Det vides ikke endnu om det kommer til PC, men mon ikke. Det er ikke offentliggjort nogen steder i hvert fald, så jeg ved sgu ikke.

Det kommer dog til at kræve en kick-ass PC, hvis det kommer til PC, tror jeg Smiley

Altså når spil som Assasins Creed og Crysis kommer til PC, så er det nok ikke grafikken der holder det væk fra PC  Smiley
Jeg er 95% sikker på at det kommer til PC.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GTA - tråd
« Svar #67: 25 Jul 2007, 15:58 »

Hvis det ikke kommer til PS2 er det, det dårligste jeg har hørt!

Det gør det ikke.

Altså når spil som Assasins Creed og Crysis kommer til PC, så er det nok ikke grafikken der holder det væk fra PC  Smiley
Jeg er 95% sikker på at det kommer til PC.

Nej, det er bestemt ikke grafikken der skal kunne holde det væk fra PC. Siger bare at man skal have en god computer for at kunne køre det, hvis det kommer til PC. Ligesom Crysis, der kræver en voldsom PC. Dog er Crysis nok lidt mere krævende end GTA IV, hvad angår grafik i hvert fald.

Jeg tror også det kommer til PC. Der kommer dog nok til at gå et års tid e.l. Synes bare det er mærkeligt at det endnu ikke er annonceret til PC - men wtf, jeg skal også have det til konsol Opstemt
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GTA - tråd
« Svar #68: 25 Jul 2007, 21:54 »

Previews

IGN

Gamespot

Computer and Videogames

Edit: Hmm, hvorfor vil den ikke vise den sidste? Nå, linket er:

Kode:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=168874
« Seneste Redigering: 25 Jul 2007, 21:56 af Gosser » Logged


den gule fare
Gæst
 
Sv: GTA - tråd
« Svar #69: 25 Jul 2007, 22:13 »

Har lige gemt nogen penge til det og så kommer det ikke til ps2! Det er sgu for ringe!
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GTA - tråd
« Svar #70: 25 Jul 2007, 22:22 »

Det er jo ikke for ringe.

Så skulle de til at bruge tid på at lave to spil, og så får vi to spil der er knap så gode, istedet for ét der er voldsom godt (tyder det da på)!

Det er tilgengæld for ringe, at du ikke har undersøgt at det ikke kommer til PS2, før du gemte penge Wink
Logged


Red love
Gæst
 
Sv: GTA - tråd
« Svar #71: 31 Jul 2007, 14:29 »

GLæder mig vildt til det nye GTA, der er noget underligt beroligende ved at slagte uskykdige mennesker i massevis.. Efter en dårlig dag gør et par timers GTA underværker..
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GTA - tråd
« Svar #72: 31 Jul 2007, 15:32 »

GLæder mig vildt til det nye GTA, der er noget underligt beroligende ved at slagte uskykdige mennesker i massevis.. Efter en dårlig dag gør et par timers GTA underværker..

Det har jeg faktisk aldrig set som den sjove side af GTA. Det med bare og slå mennesker ihjel bliver hurtig kedelig efter min mening.
Så er jeg mere til nogle gode bil jagter med politiet  Djævel
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

njandersen
Gæst
 
Sv: GTA - tråd
« Svar #73: 31 Jul 2007, 15:59 »

Det er noget med at det "map" der bliver brugt i det nye ikke er størrere end San andreas right? Der havde ellers været rygter om et langt større map.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GTA - tråd
« Svar #74: 31 Jul 2007, 16:41 »

Det er noget med at det "map" der bliver brugt i det nye ikke er størrere end San andreas right? Der havde ellers været rygter om et langt større map.

San Andreas er nu også rimelig stor  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010