home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 820 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  GTA - tråd
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: GTA - tråd  (Læst 223880 gange)
rudz
Landsholdsspiller

Sv: GTA - tråd
« Svar #75: 31 Jul 2007, 22:25 »

GTA er virkelig helt for sig selv, har haft sindsygt mange sjove timer med alle der har været til PC i serien lige fra den første.
Syntes bare det er for plat at der aldrig har været nogen multiplayer fra start i alle spil, ved godt det er "muligt" at spille multiplayer.

Nok det folk har savnet mest , multiplayer.. Havde det ganske sjovt i de første GTA (med overhead display) i lan med gutterne, lave en god bunke af biler og snuppe bazooka og så vente på en eller anden torsk kom hamrende for derefter at nakke aben ved en gigant explosion, ak ja de dage er ovre crazy

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

njandersen
Gæst

« Svar #76: 31 Jul 2007, 22:44 »

Vil hellere have at de koncentrerer sig om selve spillet end en multiplayer del må jeg nok indrømme.

Thore
Manager

« Svar #77: 31 Jul 2007, 22:59 »

Vil hellere have at de koncentrerer sig om selve spillet end en multiplayer del må jeg nok indrømme.

Det er jeg ening i. Hvis man kan lave det uden det går udover kvaliteten af singleplayer delen ville det da være okay.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #78: 31 Jul 2007, 23:47 »

Tjaa nogle har det jo sådan, men nu er det jo sådan at det er hvad de fleste gerne ville have - hvorfor mon der ellers kommer fed multiplayer i det nye? Smiley

Det er jeg ening i. Hvis man kan lave det uden det går udover kvaliteten af singleplayer delen ville det da være okay.

Så var der jo ingen grund til det, multiplayer skulle self være god, ellers ingen der gad spille det vel? Smiley

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Thore
Manager

« Svar #79: 31 Jul 2007, 23:49 »

Ja men hvis man laver multiplayer til et spil som GTA, så kan man jo være bange for at de sætter sig mellem to stole, så de bliver to mindre gode dele, i stedet for en rigtig god.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #80: 01 Aug 2007, 00:38 »

Jeg sidder lige og hører noget musik fra vice city, det nok mest geniale soundtrack ever.

Hører Lovefist med Fist Fury.. nummeret starter med en gude kommentar af Lazlow:
Don’t forget lovefist are in town right now, or is it lovefist is in town? Whatever I flunked school cause im hardcore  Grin

njandersen
Gæst

« Svar #81: 01 Aug 2007, 00:46 »

Den eneste band der er værd at høre på fra gta er kiss!

Thore
Manager

« Svar #82: 01 Aug 2007, 00:49 »

Den eneste band der er værd at høre på fra gta er kiss!

Ahhh? Ozzy Osbourne, Slayer, Twisted Sisters osv. altså hele Vrock kan altid høres  Smiley

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #83: 23 Aug 2007, 21:32 »

Jeg glæder mig til GTA IV
de første fem timer skal jeg bare Cruise og blive jaget af politiet. jeg glæder mig til bare at kaste bilen rundt i 90 graders sving. det bliver så vildt man.  Grin det er uden tvivl det største spil og der er ikke et eneste Free Roam spil i nærheden af GTA. jeg køber en PS3 og spillet den dag det kommer ud. Udgivelses dagen er for mig størrer end min fødselsdag. DET BLIVER VILDT!!!

BOYKOT EA GAMES!

Gosser
Manager

« Svar #84: 23 Aug 2007, 21:35 »

Jeg glæder mig til GTA IV
de første fem timer skal jeg bare Cruise og blive jaget af politiet. jeg glæder mig til bare at kaste bilen rundt i 90 graders sving. det bliver så vildt man.  Grin det er uden tvivl det største spil og der er ikke et eneste Free Roam spil i nærheden af GTA. jeg køber en PS3 og spillet den dag det kommer ud. Udgivelses dagen er for mig størrer end min fødselsdag. DET BLIVER VILDT!!!

Ja, det bliver alt for sygt!

Aldrig før har jeg glædet mig så meget til et spil Wink Surt det er blevet udsat, men de må jo bruge den tid de skal. Håber der kommer en demo, så man kan prøve det før det kommer ud - så kan man da dræbe lidt af ventetiden sådan!

Uha, glæder mig!

njandersen
Gæst

« Svar #85: 23 Aug 2007, 21:36 »

Nogen der vil sælge deres ps3 for en krone? Så kan jeg nemlig også glæde mig Smiley

Gosser
Manager

« Svar #86: 23 Aug 2007, 21:37 »

Nogen der vil sælge deres ps3 for en krone? Så kan jeg nemlig også glæde mig Smiley

Få dig et arbejde Opstemt Hvis du allerede har dette, så begynd at spar Grin

arsenalistic
Manager

« Svar #87: 23 Aug 2007, 21:43 »

Ja, det bliver alt for sygt!

Aldrig før har jeg glædet mig så meget til et spil Wink Surt det er blevet udsat, men de må jo bruge den tid de skal. Håber der kommer en demo, så man kan prøve det før det kommer ud - så kan man da dræbe lidt af ventetiden sådan!

Uha, glæder mig!

Nu får vi jo lige Bioshoch i morgen, Halo 3 og Assasin's Creed i mellemtiden. Jeg kan sagtens overskue ventetiden, det er intet problem.

Go you Gunners!

Soccerpop
Gæst

« Svar #88: 23 Aug 2007, 21:46 »

For satan der er nogen der bliver skuffet hvis spillet er dårligt Shockeret

molle
Landsholdsspiller

« Svar #89: 23 Aug 2007, 21:51 »

Nu får vi jo lige Bioshoch i morgen, Halo 3 og Assasin's Creed i mellemtiden. Jeg kan sagtens overskue ventetiden, det er intet problem.

Assasin's Creed skulle ha skuffet vildt meget da det blev vist... de er slet ikke så omfattende som forventet  Græder ticked off

jeg glædede mig ellers så meget

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 101 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010