home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  GTA - tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: GTA - tråd  (Læst 211138 gange)
ZhotLog
Gæst
 
Sv: GTA - tråd
« Svar #30: 01 Jul 2007, 10:33 »

Jeg brugte heldigvis ikke penge på Liberty City.. Var stadig bitter over købet af San Andreas ticked off
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: GTA - tråd
« Svar #31: 01 Jul 2007, 10:33 »

Jeg brugte heldigvis ikke penge på Liberty City.. Var stadig bitter over købet af San Andreas ticked off

Det skal du være glad for, nørd Wink
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: GTA - tråd
« Svar #32: 01 Jul 2007, 10:38 »

Det skal du være glad for, nørd Wink
Hov hov! Det var også meget dyrt for en arbejdsløs knægt som mig...
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: GTA - tråd
« Svar #33: 01 Jul 2007, 10:42 »

Hov hov! Det var også meget dyrt for en arbejdsløs knægt som mig...

Jeg gav 150 .. Wink
Logged

Hado
Gæst
 
Sv: GTA - tråd
« Svar #34: 01 Jul 2007, 10:49 »

GTA Vice City var nu også legendarisk i mine øjne. San Andreas stinker til gengæld noget så grusomt...

Hvorfor kan du ikke lide San Andreas?  Shockeret
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GTA - tråd
« Svar #35: 01 Jul 2007, 10:53 »

Hvor meget koster San Andreas?
Logged

I ain't playin', nigga

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: GTA - tråd
« Svar #36: 01 Jul 2007, 10:55 »

San Andreas er genialt... Men damn 4'eren ser fantastisk ud, det ligner jo en storby i USA! Jeg glæder mig allerede Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hado
Gæst
 
Sv: GTA - tråd
« Svar #37: 01 Jul 2007, 10:56 »

Hvor meget koster San Andreas?

Jeg gav 200 for det i Merlin. Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GTA - tråd
« Svar #38: 01 Jul 2007, 11:02 »

Er der slet ikke nogen der kan huske det helt, helt gamle hvor man så det hele fra fugleperspektiv (eller er det bare mig der er gammel Huh )... det var da også kanonfedt..

Det skal da også lige siges at Vice City & Saint Andreas er baner man kan spille i den allerførste udgave af GTA,s om vist er fra 97-98 eller ligende..
Thumbs Up
har nok nørdet lidt for meget GTA, da jeg har været den stolte ejer af:
GTA
GTA London
GTA 2
GTA 3: Vice City
GTA 3: Saint Andreas

Nogen der kan slå den? har også spillet GTA 3, bare på andre folks computere... Hævet Øjenbryn


Logged

- Veni, vidi, vici -

Hado
Gæst
 
Sv: GTA - tråd
« Svar #39: 01 Jul 2007, 11:06 »

Er der slet ikke nogen der kan huske det helt, helt gamle hvor man så det hele fra fugleperspektiv (eller er det bare mig der er gammel Huh )... det var da også kanonfedt..

Det skal da også lige siges at Vice City & Saint Andreas er baner man kan spille i den allerførste udgave af GTA,s om vist er fra 97-98 eller ligende..
 Thumbs Up
har nok nørdet lidt for meget GTA, da jeg har været den stolte ejer af:
GTA
GTA London
GTA 2
GTA 3: Vice City
GTA 3: Saint Andreas

Nogen der kan slå den? har også spillet GTA 3, bare på andre folks computere... Hævet Øjenbryn




Jeg ejer også alle GTA spil (GTA 2 og Liberty City er til PC, resten til PS eller PS2), undtagen Liberty City Stories og Vice City Stories.
Det første GTA kunne man spille alle tre byer, ja. Så var der GTA London, hvor det krævede at man også havde det første GTA, for at man kunne spille det, rimelig belastende når man skulle starte spillet.  Tunge
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GTA - tråd
« Svar #40: 01 Jul 2007, 11:08 »

Jeg gav 200 for det i Merlin. Smiley
Okay, tak..
Logged

I ain't playin', nigga

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: GTA - tråd
« Svar #41: 01 Jul 2007, 11:10 »

Er der slet ikke nogen der kan huske det helt, helt gamle hvor man så det hele fra fugleperspektiv (eller er det bare mig der er gammel Huh )... det var da også kanonfedt..

Det skal da også lige siges at Vice City & Saint Andreas er baner man kan spille i den allerførste udgave af GTA,s om vist er fra 97-98 eller ligende..
 Thumbs Up
har nok nørdet lidt for meget GTA, da jeg har været den stolte ejer af:
GTA
GTA London
GTA 2
GTA 3: Vice City
GTA 3: Saint Andreas

Nogen der kan slå den? har også spillet GTA 3, bare på andre folks computere... Hævet Øjenbryn




Prøv at læs det første af tråden Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GTA - tråd
« Svar #42: 01 Jul 2007, 11:14 »

Prøv at læs det første af tråden Wink

He he.. jeg læste bare GTA tråd.. sorry.. GTASA er et fedtspil, som jeg i perioder har gamet lige så meget som FM...
Logged

- Veni, vidi, vici -

Hado
Gæst
 
Sv: GTA - tråd
« Svar #43: 01 Jul 2007, 11:21 »

GTA SA er klart det fedeste, grundet alle de muligheder man har i spillet.
I forhold til GTA LC er der mange flere våben, der er motorcykler (hvad skulle man gøre uden dem?). GTA VC var der også nogle gode muligheder, for der kunne man også købe nye savehouses forskellige steder. Men GTA SA kan man få lavet sin frisure, få en tatovering, tune sin bil og selv bestemme hvad man vil have at spise ud fra det udvalg den pågældende restaurant man er på. Der er også mulighed for at vinde mange penge på hestevæddeløb, black jack, videopoker og roulette. Man kan tage kørekort og "flyvekort". Man kan tage i træningscenter og pumpe sig til ens muskler nærmest springer. Man kan træne sin stamina, så man kan løbe, cykle og svømme hurtigt i længere tid, jo mere man har i stamina. Man taber fedt når man løber rundt og ikke får spist. Man kan score piger, så man evt. kan få en kæreste og dermed kan have en ven med i spillet, så man pludselig er to. Og missionerne er selvfølgelig fede, men det er de også i de andre GTA spil Smiley
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: GTA - tråd
« Svar #44: 01 Jul 2007, 14:27 »

San Andreas er genialt... Men damn 4'eren ser fantastisk ud, det ligner jo en storby i USA! Jeg glæder mig allerede Smiley

Aka New York Smiley
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010