Ørbech's Debut som landstræner10.08-13
At være landstræner er ikke et enkelt job. Mest når man starter mod et hold, som Rusland. Daniel Ørbech skal finde sin endelige opstilling og taktik til kampen imod russerne. -Dansk jubel. Denne gang uden Thomas Sørensen
Information om Rusland-DanmarkDer bliver 19'grader i dagens kamp i Parken. Russerne er favoritter til kampen, men Danmark vil alligevel kæmpe sig til sejren
Dansk opstilling: Lindegaard, Juelsgård, Agger, Kjær, Jacobsen, Kvist;, Eriksen, Fischer;, Dehli, Rommendahl, Bendtner;
MINUT MÅL
20 Bendtner
25 Rusland
90' Cornelius
- 2-1 til DanmarkKamp Referat:Jeg startede med den opstilling jeg sikkert ville bruge i mod malta, - bendtner som ikke kan pga karantæne.
Jeg må sige jeg er overrasket over at kunne vinde kampen. Ikke nok med de er i bedre form, også at spillerne ikke kendte så godt til min taktik.
Det startede godt for Danmark. Rommendahl viste sin hurtighed og gav en bold til bendtner som desværre ikke kunne udnytte chancen. De næste 10 minutter viste Danmark flot kontrollerende fodbold, var gode i det defensive men manglede skarpheden i den anden ende. I det 20 minut afdriblede Eriksen 2 mand og skød lige i stolpen, men bendtner var klar på riposten og scorede det første mål for Ørbech.
Det skulle vise sig ikke at være den største jubel for Danmark, da Rusland skød den på mål fra direkte frispark til 1-1. Danmark viste hvorfor de er danmark. Rusland fik ikke mange skud på mål, mens danmark stadig, mangler skarpheden.
- I halvejen skiftede Ørbech 3 spillere. Kvist, Fischer og bendtner. Så kom henholdvis: Zimling, Lucas Andersen, Cornelius.
I det 90' minut viste Andreas Cornelius hvorfor han fortjener at tage Malta pladsen, hvor han scorede et godt hovedstød og fansne brød ud af vanvigtig jubel. Danmarks første sejr i mange kampe er i hus.
- Næste update handler om Malta