home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 278 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  30. Afslutning - Blue Vikings
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: 30. Afslutning - Blue Vikings  (Læst 36453 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
26. Transfers - Blue Vikings
« Svar #105: 26 Apr 2013, 16:42 »


26. Transfers - Blue Vikings
af JimmyGP



>>>
Man vil måske sige at Lyngby har skudt sig selv i foden ved at sælge selv to af klubbens absolut største profiler, men set i bakspejlet har salgene indbragt hele 49.000.000 kroner. Det er hermed officielt at Jóhann Berg Guðmundsson forlader Lyngby til fordel for Rosenborg for hele 25.000.000 kroner. Den islandske landsholdsspiller kom til Lyngby sidste sommer på en fri transfer og kantspilleren etablerede sig hurtigt som fast mand. Det blev til treogtredive Superliga kampe med tre mål og tolv assists for den 25-årige kantspiller, der selv ønskede at komme til en større klub. Et ønske man ikke ville stå i vejen for i Lyngby. ”Vi er naturligvis kede af at Jóhann forlader os, men vi ønsker heller ikke at stå i vejen for vores spilleres ambitioner. Jóhann bliver uden tvivl savnet og vi ønsker ham det bedste i Rosenborg” – Jimmy Poulsen.

Lyngby siger også farvel til midtbanemotoren Simão, der nåede to sæsoner i det sjællandske. Simão kom til på en fri transfer fra kinesiske Shandong og etablerede sig hurtigt som én af de bedste midtbanespillere, der nogensinde har spillet i Superligaen. Simão nåede at optræde syvoghalvtreds gange i den blå trøje og score en enkelt gang for førsteholdet. ”Simão var allerede for stor til Lyngby, da han kom og jeg synes det er imponerende at vi holdt fast i ham i to sæsoner. Simão er måske én af de bedste Superligaen nogensinde har set på hans position og vi takker for samarbejdet. Hans arbejdsiver og høje niveau vil blive savnet” – Jimmy Poulsen . Simão fortsætter karrieren hos tyrkiske Trabzonspor, der har betalt 24.000.000 kroner for midtbanemanden.
 
Lyngby har ligeledes solgt 3. keeper Lasse Staw til norske Tromsø for en overgangssum på 900.000 kroner. Det er næsten en tredobling af hvad man i sin betalte for Staw, der ikke har været den store succes i Lyngby. Staw blev noteret for syv ligakampe, tre pokalkampe og to kampe i Europa League. I denne sæson har han ikke været på græs i Superligaen og unge Vedin Sabic har for længst overhalet Staw. Afslutningsvis skal det nævnes at overgangssummen for Guðmundsson er den højeste Lyngby nogensinde har modtaget.

<<<
Jimmy Poulsen har i vinterpausen hentet tre spillere, hvoraf to af dem er af svensk herkomst. 29-årige Gustav Svensson blev allerede hentet ind i efteråret, men han har ikke været spilleberettiget i Superligaen før nu. Den defensive midtbanespiller har dog været et sikkert kort i pokalturneringen, hvor Gustav Svensson har gjort det fremragende i sin to optrædener. Svensson er skiftet på en fri transfer fra ukrainske Tavria og den tidligere landsholdsspiller skal samtidigt fungere som fysisk træner.

Lyngby har investeret hele 2.200.000 kroner i stortalentet Niclas Emanuelsson, som er hentet i svenske Djurgården. Teenageren er blandt nordens største forsvarstalenter og Emanuelsson optræder primært på højre back. Emanuelssons største minus er hans manglende erfaring fra højeste niveau, men han står dog noteret for femogtyve kampe i Superettan, hvor han har været udlejet til Ljungskilde.

Sidste nye navn på holdkort er den kroatiske komet Matej Bjelobradic, som har kostet Lyngby hele 6.500.000 kroner. Bjelobradic er derfor også den dyreste Lyngby-spiller nogensinde, men Bjelobradic blandt Europas største forsvarstalenter og hvis han fortsætter sin udvikling kan han blive den dyreste spiller, der nogensinde er solgt fra en dansk klub.



Logged

- Veni, vidi, vici -

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 26. Toppen af poppen - Blue Vikings
« Svar #106: 26 Apr 2013, 16:52 »

Jeg har fulgt med her fra starten af, men på det seneste har du virkelig overbevist mig om, at du skal have en af min tre stemmer. Du er begyndt at lave nogle lange og flotte updates, der virkelig imponerer mig Thumbs Up
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 26. Transfers - Blue Vikings
« Svar #107: 26 Apr 2013, 18:45 »

Endnu engang en god update Smiley Jeg følger stadig og du får en mine stemmer i hvertfald Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 26. Toppen af poppen - Blue Vikings
« Svar #108: 27 Apr 2013, 12:32 »

Jeg har fulgt med her fra starten af, men på det seneste har du virkelig overbevist mig om, at du skal have en af min tre stemmer. Du er begyndt at lave nogle lange og flotte updates, der virkelig imponerer mig Thumbs Up

Det er jeg glad for Roche.. Fedt.. det er jeg glad for og tak Thumbs Up Tak for den flotte ros Thumbs Up

Endnu engang en god update Smiley Jeg følger stadig og du får en mine stemmer i hvertfald Smiley

Tak for det Fogt.. Thumbs Up Cool og tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
27. Pokalfinalen - Blue Vikings
« Svar #109: 27 Apr 2013, 12:48 »


27. Pokalfinalen - Blue Vikings
af JimmyGP



Lyngby (4-2-3-1): 36. Sabic, 23. Johannesen, 24. Helstrup, 5. Pavlyuchek, 2. Henning, 13. Sigurjónsson, 28. Svensson, 31. Kvist, 14. Kromann, 7. Bech og 9. Jepsen
Bænk: 1. Højlund, 4. Iñaki Sangroniz, 16. Colin, 15. Lyng, 20. Zondo, 22. Russo og 11. Mortensen

FCK (4-4-2): 21. Willand, 12. Ciss, 26. Ben Ayed, 17. Sigurðsson, 6. Lustig, 38. Kusk, 29. Thorstad, 27. Delaney, 7. Claesson, 14. Stokes og 11. Ganea
Bænk: 1. Mané, 32. Bundgaard, 27: Lebese, 16. Nyman, 41. Mujcic, 43. Ibáñez og 44. Andersen


Med luttre sejre over Frederiksborg Boldklub med (1-0), Esbjerg fB (2-0) og Brabrand (2-0) spillede Lyngby sig i semifinalen i pokalturneringen. Her stod man over for FC Midtjylland, som man sikkert besejrede med 2-1 i Lyngby, mens en lige kamp i Herning endte 2-2. Aftens modstander fra FC København besejrede Silkeborg (2-0), Randers (2-0), Brøndby (2-1) og afslutningsvis besejrede man Viborg fra første division med samlet 3-1. Så det er to formstærke hold, der står overfor hinanden og det er kun den offensive allround-spiller Andy Little fra Lyngby, der sad udenfor grundet en skade. Kim Olsen var manden med fløjten d. 4. maj 2016 i et regnfuldt PARKEN med otte graders varme og 23.642 tilskuere.

00.01: Olsen fløjter og FCK giver bolden op.

06.22: Johannesen tackler Claesson hårdt og der dømmes frispark. Kusk sparker bolden i Lyngby-feltet, hvor Sigurðsson og Helstrup stiger til vejrs. Sigurðsson vinder duellen, men hårdt presset header han forbi mål.

08.43: Tronstad sender Claesson af sted på kanten, hvor han oversprinter Johannesen og slår bolden ind i feltet. Efter lidt tumult ender bolden for fødderne af Ganea, der resolut banker bolden over mål med en ellers veludført first timer.

11.10: Johannesen laver professionelt frispark på Claesson. Kusk lader bolden svæve ind i boksen, hvor Claesson får hovedet på og kun en superredning fra Sabic forhindring en FCK scoring.

11.34: Et kort hjørnespark fra Kusk til Claesson og Claeeson slår en god bold i feltet. Der heades væk, men bolden falder for fødderne af Delany, som tager et enkelt træk og få lagt bolden til retten. Delany sparker bolden tæt forbi mål.

19.01: Claesson modtager bolden og trækker ind mod midten. Han udfordres af en fremstormende Pavlyuchek og Claesson lobber bolden over hviderusseren. Ganea modtager bolden med ryggen mod muren og drejer rundt. Hårdt presset af Helstrup og Svensson når han kanten af feltet, hvor han trykker af. Bolden sniger sig langs jorden og selvom Sabic gør hvad han kan for at nå bolden går den ligefor ham og ind i mål. 1-0 til FCK!

20.00: Lyngby giver bolden op.

26.45: Ganea slider sig forbi Sigurjónsson og sender Stokes afsted i dybden. Han stoppes af Pavlyuchek, der går for hårdt til ham og FCK får frispark. Kusk sparker bolden ind i felt, men Sabic stiger højest og griber sikkert bolden.

31.02: Helstrup afleverer tilbage til Sabic, der efter lidt betænkningstid sparker bolden op mod Jepsen. Jepsen vinder duellen med Delaney og header bolden mod højre, hvor Bech står klar. Bech finder hurtigt Jepsen igen, der er faldet ned i banen og Jepsen sender med en præcis aflevering Kromann af sted i dybden. Kromann dribler forbi Tronstad og Ben Ayed, hvorefter han afslutter på Wiland, som sikkert slår bolden ud til Ben Ayed og der bliver sparket væk. Helstrup header frem mod Kromann, der hurtigt er over den og fra tredive meter trykker han af. Kromanns projektil går få centimeter over mål.

33.45: Johannesen tackler Stokes hårdt, hvorefter Olsen fløjter frispark og giver Johannesen et gult kort for gentagede frispark.

36.29: Tronstad nedlægger Kromann ude i venstre siden og Kromann får frispark. Kromann sparker selv og sparker den ind i feltet mellem venner og fjender. Her stiger Helstrup højere end alle andre og med et knaldhårdt hovedstød udligner Helstrup uden chance for en sprællende Wiland.

38.39: FCK sparker kampen i gang igen.

40.42: Ciss sparker benene væk under Bech og får et gult kort. Bech sparker selv frisparket og med en flad tværaflevering ender bolden hos Jepsen, der trykker af på kanten af feltet. Bolden går tæt forbi mod højre stolpe.

45.00: Der er lagt et minut til.

45+1: Kim Olsen fløjter første halvleg af. FCK har været dominerende, men Lyngby har haft deres momenter. 1-1 ved pausen.

45.01: Lyngby sætter anden halvleg i gang.

49.04: Bech går ind i bag og forsøger at finde Mads Jepsen. Jepsen bliver dog overrumplet af Sigurðsson, der tackler bolden væk. Bech er hurtigt over bolden og elegant glider han forbi Ciss, inden han sender en hård tværaflevering ind i feltet. Lustig kommer på mellemhånd og header bolden ud til hjørnespark.

51.12: Kromann sparker bolden ind mod Pavlyuchek, der forlænger til Helstrup som slider sig forrest. Helstrup tvinger Wiland til at lave en fantomredning og give et nyt hjørnespark. Kromann sparker igen og finder igen Helstrup. Viceanfører slider sig forrest igen og knalder bolden mod overliggeren. Målspark til FCK.

54.46: Delaney sender Claesson af sted i dybden og han jagtes af Johannesen. Claesson finder Ganea og de to spiller et-to. Johannesen fortsætter jagten og tackler hårdt, men rent bolden ud til indkast. Lustig kaster den ind til Stokes som øjeblikkelig går mod baglinjen. Stokes finder Claesson umarkeret og han modtager bolden. Inden han får slået et indlæg tackles han af Johannesen, der erobrer en Lyngby kontra.

56.03: Kusk bryder Lyngby kontraen og sender bolden ud til Lustig. Lustig dribler op af højrekanten og med en milimeter præcis aflevering sender han bolden hen over Sigurjónsson og hen til en fremstormende Kusk. Kusk tager et enkelt træk og knalder bolden af sted mod bolden. Forsvaret lader den passere og Sabic har ingen problemer med at gribe bolden.

57.00: Tronstad går ud til fordel for Andersen.

63.57: Et flot opstil fra FCK ender i feltet, hos Ganea, som vinder duellen med Pavluychek og header mod mål. Sabic leverer en feberredning tæt under mål og Helstrup er hurtigt over returbolden.

66.12: Lustig kaster et indkast op mod Claesson, der resolut finder Stokes med en dyb stikning. Stokes finder Ganeas pandebrask med en førstegangsafleveri ng og angriberen er tæt på at bringe FCK foran.

67.34: Ben Ayed river Jepsen omkuld og modtager efterfølgende et gult kort.

68.03: Sabic sætter gang i spillet med en aflevering til Henning, der slår en lang bold op mod Jepsen. Jepsen header den ud til Kvist, som hurtigt går mod baglinjen. Kvist sender et høj bold ind i feltet og Ben Ayed giver hjørnespark

69.00: Bundgaard kommer ind i stedet for Ben Ayed.

69.22: Kvist sparker hjørnesparket indover og Helstrup forlænger bolden til Pavlyuchek. Bolden ender for fødderne af anføreren, der med Lustig på ryggen med en lang tå sparker bolden ind bag Wiland, som ikke kan se noget for sit forsvar. Lyngby foran 2-1.

72.00: Kromann får et gult kort for film.

74.39: Kromann finder Jepsen med en perleaflevering og Jepsen kommer forbi Bundgaard. Fra en meget spids vinkel sparker Jepsen mod trekanten, men Wiland får det yderste af fingerspidserne på bolden og må give hjørnespark. Lyngby får ikke noget ud af hjørnesparket og Wiland griber bolden.

76.23: Delaney sender Ciss af sted på venstrekanten og Ciss kom lynhurtigt forbi Henning. Ciss sender et godt indlæg i boksen, hvor Helstrup noget modvilligt må give hjørnespark. Pavlyuchek stiger højest og header bolden ud af farezonen.

78.00: Nyman erstatter Stokes.

79.56: Lyngby fører bolden frem ved Kromann og han sætter Kvist af sted mod baglinjen. Kvist fører bolden ind i banen og nedlægges af Lustig på kanten af feltet. Sigurjónsson gør klar til at sparke. Han sparker over muren og lige i favnen på Wiland, der sikkert griber bolden.

84.22: Kvist fører bolden frem og finder Jepsen centralt. Jepsen spiller et-to med Johannesen og Jepsen forsøger herefter at ligge bolden til rette for Kromann. Kromann finder en fremstormende Johannesen i venstresiden og Johannesen tackles af Lustig. Lustig sparker bolden ind på Johannesen og bolden ender for fødderne af Bundgaard. Bundgaard mistimer sin tæmning og fumler bolden ud til hjørnespark. Kvist sparker bolden ind og Bundgaard header bolden ud af farezonen. Bolden ender hos Svensson, der sparker til det og losser den et godt stykke over mål.

89.37: Lustig finder Delaney med en lang aflevering og han finder hurtigt Kusk. Kusk fører bolden frem, men en veltimet Svensson tackler Kusk hårdt og erobrer bolden. Helstrup losser herefter bolden væk.

90.00: Der erlagt tre minutter til.

90+1: Claesson finder lidt tilfældigt Nyman, der dribler igennem Lyngby-forsvaret og får afsluttet. Sabic får en lap på og efterfølgende smider han sig hen over bolden.

90+2: Jepsen brysttæmmer en svær aflevering fra Kvist og vender om mod mål. Jepsen kigger op og finder Kvist i feltet med en flad aflevering. Kvist tager et træk og fra en spids vinkel hamrer Kvist bolden i sidenettet.

90+3: Kvist dribler forbi Lustig og sender bolden skråt bagud på kanten af feltet. Her dukker Svensson op og klasker bolden på stolpen, inden Wiland kan få fat på den.

90+3: Kim Olsen fløjter en underholdende finale af.

Lyngby 2:1 FCK
0:1 Ganea '19
1:1 Helstrup '37
2:1 Pavlyuchek '69

Kampoverblik

Logged

- Veni, vidi, vici -

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 27. Pokalfinalen - Blue Vikings
« Svar #110: 27 Apr 2013, 12:59 »

Kan jeg ikke få dig til at smide et billed op af Johannesen? Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 27. Pokalfinalen - Blue Vikings
« Svar #111: 28 Apr 2013, 11:23 »

Kan jeg ikke få dig til at smide et billed op af Johannesen? Smiley

Jeg er lige foran i spillet - men jeg kan klippe det til så du kan se ham.. Jeg smider det lige op i aften..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
28. En kamp tilbage - Blue Vikings
« Svar #112: 28 Apr 2013, 11:24 »


28. En kamp tilbage - Blue Vikings
af JimmyGP



Lyngby var ellers blevet bortdømt af alle eksperter, da man solgt to af klubbens største profiler tilbage i januar måned, men afløserne har trådt op på den store scene og gjort et godt stykke arbejde. Lyngby har leveret flot spil i foråret og det blev senest kronet med en flot sejr på 2-1 i pokalturneringen over lokalrivalerne fra FC København. Lyngby topper Superligaen før sidste spillerunde med et points forspring til FC København, mens FC Nordsjælland er placeret på tredjepladsen blot to point efter førerholdet.

I front finder vi den gode, den onde og den grusomme i form af Kristoffer Kromann, Mads Jepsen og Uffe Bech. De har gjort kål på modstander på godt og ondt, mens Bech har været den store kreatør på højrekanten. Helstrup og Pavlyuchek er efterhånden blevet fast inventar, men det er også Superligaens bedste forsvarduo, der formår at holde de bedste angribere fra at score mål og selv er ganske farlige på standardsituationer . De fantastiske fem skal give alt hvad de har i sæsonens sidste kampe og med tre point er de sikre på at skrive Lyngby-historie med klubbens første Double siden, ja nogensinde!. Det ville være en fantastisk præstation for de blå vikinger, der ser ud til at blive bedre og bedre.

Lyngby står overfor Brøndby i sidste spillerunde og Brøndby har før voldt Lyngby problemer på hjemmebane. Statistisk er begge hold bedst på udebane mod hinanden og der er derfor lagt op til en gyser. I Horsens kan det blive både fugl og fisk i en kamp, hvor ingen af holdene har råd til at tabe. FCK er lille favorit, selvom om de tabte den seneste kamp i Horsens med 3-1. FC Nordsjælland er det eneste af de tre titelaspriranter, der er storfavoritter i deres kamp og FCN står overfor allerede nedrykkede SønderjydskE på Farum Park. FCN har statistisk et godt tag på sønderjyderne, der ikke er levnet mange chancer og FCN bør sætte de to andre under pres med en sikker sejr.

Mads Jepsen - Uffe Bech - Kristoffer Kromann
Kirll Pavlyuchek - Frederik Helstrup
Superliga
Spillerstatistik - Holdstatistik


Kampene i 33. spillerunde
:     
Lyngby (1) vs. Brøndby IF (6) (4-2-2)
AC Horsens (4) - FC København (2) (2-2-5)
AGF (10) - FC Midtjylland (5) (5-2-4)
FC Nordsjælland (3) - SønderjydskE (12) (8-4-1)
Randers FC (7) - AaB (8) (4-2-5
Silkeborg (11) - Esbjerg (9) (3-3-6)

Hvor ender guldet?

Logged

- Veni, vidi, vici -

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 28. En kamp tilbage - Blue Vikings
« Svar #113: 28 Apr 2013, 11:33 »

Glemte helt at kommentere på gårsdagens update. Jeg synes, det var fedt med en anderledes update med liveopdateringerne. & Tillykke med titlen! Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 28. En kamp tilbage - Blue Vikings
« Svar #114: 28 Apr 2013, 22:58 »

Kan jeg ikke få dig til at smide et billed op af Johannesen? Smiley

Som lovet.. et beskåret billede af Johannesen Wink


Glemte helt at kommentere på gårsdagens update. Jeg synes, det var fedt med en anderledes update med liveopdateringerne. & Tillykke med titlen! Smiley

Hehe.. Det går nok - jeg skylder også en kommentar eller to hos dig Wink De er på vej Thumbs Up Tak tak - er glad for at du kan lide det og tak.. Det var fandeme fedt Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 28. En kamp tilbage - Blue Vikings
« Svar #115: 29 Apr 2013, 05:38 »

Fed ide med at update live og tillykke med succesen bliver spændende at følge også når konkurrencen er slut;)
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 28. En kamp tilbage - Blue Vikings
« Svar #116: 29 Apr 2013, 09:19 »

Fed ide med at update live og tillykke med succesen bliver spændende at følge også når konkurrencen er slut;)

hehe.. Tak for det darkalf Thumbs Up Jeg har tidligere benyttet mig af fremgangsmetoden, når finaler eller storkampe skulle beskrives.. det giver en bedre føling med kampen for læseren end bare at "Lyngby vandt en nervepirrende og yderst intens finale med 2-1 over FCK". Her få man lov til at se med og se at FCK har haft mange chancer til at score og at f.eks. Sabic stod en brandkamp, mens Helstrup viste hvilket monster han er Thumbs Up hehe..

Tak for det - det er faktisk overvældende.. havde ikke regnet med at den ville komme så tidligt, men holdet spiller sgu godt Thumbs Up Jeg har endnu ikke taget stilling til om bloggen fortsætter efter konkurrencen, men hvis den gør bliver der nok ikke opdateret dagligt som ellers har været tilfældet.. Men vi får se Thumbs Up

Tak for din kommentar Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
29. The Double - Blue Vikings
« Svar #117: 29 Apr 2013, 15:40 »


29. The Double - Blue Vikings
af JimmyGP


AC Horsens 2:0 FC København
1:0 Barrett Laursen '6
2:0 Nworuh '84

FC Nordsjælland 4:0 SønderjyskE
1:0 Hallberg '8
2:0 Laudrup '35
3:0 Hallberg '48
4:0 Laudrup '60

Lyngby 4:0 Brøndby
1:0 Jepsen '15
2:0 Kromann '20
3:0 Pavlyuchek '33
4:0 Helstrup '63



FC København blev den store taber på sidste spilledag, da de tabte med 2-0 i Horsens og smed det hele på gulvet efter en ringe indsats. De regerende mestre endte derfor med en skuffende tredjeplads fire point foran netop AC Horsens, mens FC Nordsjælland og Lyngby trak fra i toppen. En sejr til københavnerne havde dog ikke gjort den store forskel, da de konkurrenter begge hentede point på deres respektive hjemmebaner. Hjemvendte Barrett Laursen bragede bolden ind bag ved en sagesløs Wiland efter bare seks minutter og i anden halvleg kunne Nworuh cementere sin topscorertitel med sit tyvende Superligamål.   

I Farum var Laudrup og Hallberg de store helte med hver to scoringer. Nordsjælland leverede sprudlende angrebsfodbold og kørte i sikker stil de sønderjyske gæster over. Nordsjælland havde spillet til at score flere mål, men en heroisk kæmpende Håkon Opdal, der gjorde sit til at holde gæsterne inde i kampen.

Mads Jepsen blev den store helt i Lyngby, da han åbnede ballet mod Brøndby skrapt forfulgt af forårets profil i form af Kristoffer Kromann. I det hele taget blev den en kamp, hvor de store profiler tråde i karakter og viste hvorfor de skulle være Danmarksmestre anno 2015/2016. Viceanfører Frederik Helstrup spillede sig igen igen på årets hold og Helstrup lukkede på Lyngby stadion, der i samme ombæring blev kåret til Man of the match for tiende gang i sæsonen.

Lyngby er derfor danske mestre for første gang siden 1992 og holdet skal for første gang prøve kræfter med mægtige Champions League. Mads Jepsen, Kristoffer Kromann, Frederik Helstrup og Jimmy Poulsen er på alles læber, men alle svoret troskab til de kongeblå. "Jeg er stolt af mine drenge og jeg vil kæmpe for at holde på dem alle sammen. Det er en fantastisk holdpræstation vil har leveret og i dag er drenge blevet til mænd. Jeg er ovenud lykkelig og hvem havde regnet med "The Double"? Jeg ved bare at vi ser frem til prøve kræfter med Champions League, men i første omgang har vi lige en double at fejre. " - Jimmy Poulsen.


Logged

- Veni, vidi, vici -

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 29. The Double - Blue Vikings
« Svar #118: 29 Apr 2013, 19:21 »

Stort tillykke med the double Smiley

Alt for fedt! Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 29. The Double - Blue Vikings
« Svar #119: 29 Apr 2013, 21:09 »

Tillykke med the double! Opstemt

Gode update du har smidt ud på det seneste. Mon ikke du får en af mine tre stemmer.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010