home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 266 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  30. Afslutning - Blue Vikings
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: 30. Afslutning - Blue Vikings  (Læst 36466 gange)
LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 2. Den første tid - Blue Vikings
« Svar #15: 02 Apr 2013, 18:16 »

Jamen først og fremmest tak for din ærlige mening - den sætter jeg pris på.. Jeg har valgt at sløre navnet/kalde ham Noname fordi at managerens navn ikke så relevant.. Der er fuldt fokus på spillet og resultaterne frem for managers ve og vel.. der kommer et par citater fra ham undervejs, hvor han også omtales Noname.. Jeg kan fuldt ud følge kedsomheden i det, men Noname er for mig lige så godt som "Ukendt dansker overtager Barcelona", hvis du forstår.. Jeg er lidt foran (meget foran) i spillet og de updates der er skrevet med SS, der hedder han Noname - men jeg kan sagtens ændre i updatesne så I får det rigtige navn.. Wink bare ikke på SS'ne..  Peace

EDIT: Fuck en gang bavl.. håber det giver mening Wink

Håber du kan bruge ovenstående svar til noget.. Jeg er frisk at ændre Noname til hans sande identient, hvis det er .. Og tak for du synes at resten er rigtig fin.. Thumbs Up

Jeg kan godt følge dig i at det er spillet og ikke manageren det handler om, men det giver bare en anden virkeligheds-fornemmelse, hvis han rent faktisk har et navn Smiley Det er selvfølgelig helt op til dig, jeg vil bare have det nemmere med et navn at forholde sig til. Ellers glæder jeg mig meget til at følge bloggen og se hvad der sker! Smiley
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2. Den første tid - Blue Vikings
« Svar #16: 02 Apr 2013, 18:46 »

Super at du er på banen igen Jimmy  Thumbs Up

På trods af jeg ikke er den store beundrer af danske blogs, læser jeg sgu med her, det plejer at være godt, når det er dig:).... and so far so good  Thumbs Up

I år skulle vi jo gerne have dig i mål Wink
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2. Den første tid - Blue Vikings
« Svar #17: 02 Apr 2013, 23:11 »

Jeg kan godt følge dig i at det er spillet og ikke manageren det handler om, men det giver bare en anden virkeligheds-fornemmelse, hvis han rent faktisk har et navn Smiley Det er selvfølgelig helt op til dig, jeg vil bare have det nemmere med et navn at forholde sig til. Ellers glæder jeg mig meget til at følge bloggen og se hvad der sker! Smiley

Tak for det.. Jeg ændrer det i mine updates for det er sgu lidt fesent, men jeg går ikke dybere ind i min managerprofil, der i øvrigt er mig selv Peace

Super.. Det er jeg glad for.. og glad for at have dig med om bord Thumbs Up

Super at du er på banen igen Jimmy  Thumbs Up

På trods af jeg ikke er den store beundrer af danske blogs, læser jeg sgu med her, det plejer at være godt, når det er dig:).... and so far so good  Thumbs Up

I år skulle vi jo gerne have dig i mål Wink

Tak Triple  Thumbs Up

Nej det er jeg faktisk heller ikke - men jeg er blevet helt tosset med Lyngby Thumbs Up Tak for rosen.. det er jeg meget glad og stolt over Thumbs Up

Jeg er forberedt til fingerspidser denne gang så det vil jeg gerne love dig at jeg kommer.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
3. Det sidste touch - Blue Vikings
« Svar #18: 02 Apr 2013, 23:12 »


3. Det sidste touch - Blue Vikings
af JimmyGP


Lyngby 1:0 EfB
1:0 Boysen '65

Lyngby 1:3 FCK
0:1 Abdellaoue '15
1:1 Pimpong '27
1:2 Bolaños '30
1:3 Vetokele '47

Fremad Amager 0:2 Lyngby
0:1 Henriksen '46
0:2 Helstrup (str) '52

FC Roskilde 0:0 Lyngby

Skjold 2:3 Lyngby
0:1 Mortensen '20
1:1 Blond '48
1:2 Poulsen '54
2:2 Elkjær '68
2:3 Karlsen '70

FC Svendborg 0:2 Lyngby
0:1 Pimpong '49
0:2 Poulsen '90+3

Jimmy Poulsens drenge har haft en hård opstart med fokus på fysik, teknik og sammenhold. Holdet har ligeledes i opstartsfasen måtte se bort fra rutinerede kræfter som Thomas Rasmussen og Mathias Tauber, der begge er skadet et stykke ind i den nye sæson. Stjernefrøet William Kvist var så uheldig at blive skadet til første træning og Kvist kommer tidligst i spil i femte eller sjette spillerunde. Det betyder også, at ingen af de tre har deltaget i Lyngbys træningskampe op mod sæsonstart.

Lyngby startede hjemme mod EfB, hvor hjemmet holdet sikrede en yderst sikker og velfortjent 1-0 sejr takket været et godt mål fra David Boysen. Succesen blev fulgt med et 3-1 nederlag til vicemestrene fra FCK, der gjorde det rigtigt svært at se at det var Lyngby som havde ”hjemmebanefordel”. FCK satte dog fut under Lyngby, der ikke tabte nogen af de resterende træningskampe. Lyngby rejste herefter på fremmed græs og fik lagt et godt fundament inden sæson start med 2-0 over Fremad Amager, 0-0 mod FC Roskilde, 3-2 mod Skjold og 2-0 mod FC Svendborg.

Samarbejdsvanskelig heder mellem Jimmy Poulsen og assistenttræner Jack Majgaard har betydet Majgaards afgang. Lyngby har efterfølgende offentliggjort at Brian Laudrup er ny assistenttræner i klubben og har skrevet under på en kontrakt, der gælder frem til 2015. Efter bare tre spillerunder blev Lyngby beskyldt for at score for få mål og klubben reagerede ved at leje angriberen Oke Akpoveta i Brøndby. Lejemålet gik igennem efter en storsejr på 5-0 og Akpoveta er lejet for resten af sæsonen i en aftale, hvor Lyngby betaler 40 % af lønnen.

Logged

- Veni, vidi, vici -

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3. Det sidste touch - Blue Vikings
« Svar #19: 03 Apr 2013, 14:52 »

Fint, fint! Kan man tilsnige sig et SS af Kvist? Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3. Det sidste touch - Blue Vikings
« Svar #20: 03 Apr 2013, 23:02 »

Fint, fint! Kan man tilsnige sig et SS af Kvist? Smiley

Tak tak Jharn..

Nej det er det faktisk ikke.. (jeg beklager Ubeslutsom Græder)  jeg er et stykke foran, men han ser jo ud som han gør i starten af spillet.. En ung knøs med masser af potentiale.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
4. Kanon start - nu med klubrekord - Blue Vikings
« Svar #21: 03 Apr 2013, 23:02 »


4. Kanon start - nu med klubrekord - Blue Vikings
af JimmyGP



Syv kampe med syv sejre og samtidigt formåede Nicklas Højlund at holde rent mål i alle syv kampe. En målscore på 14-0 takket være bl.a. en nedsabling af Vejle Boldklub Kolding på 5-0 i Lyngby og en vital 1-0 sejr på fremmed græs hos HB Køge. I ottende forsøg ødelagde lejesvenden Bjørn Paulsen den stime, da han efter 51 minutter udlignende kampens resultat til 1-1 på Viborg Stadion. Det uafgjorte resultat blev fulgt op med en kollektiv offday, hvor intet gik Lyngbys vej til trods for overvægt i spil og chancer. Dette kombineret med ni indkaldelser til diverse ungdomslandshold var stærkt medvirkende til at et amputeret Lyngby-hold indkasserede et skuffende 2-0 nederlag til gæsterne fra Skive.

Det uafgjorte resultat og nederlaget ændrer ikke ved at Lyngby slog den tidligere rekord med seks kampe uden at indkassere mål og at Lyngby sidder sikkert på førstepladsen i første division med et forspring på seks point til Vejle Boldklub Kolding, der dog kun har spillet ti kampe. Lyngby har ligeledes seks og syv point til Brønshøj og FC Vestsjælland, der ligger på de efterfølgende pladser. Fredericia og Hjørring er pt. mest i fare for at rykke ned i anden division med blot ni point hver.

Lyngby ligner derfor allerede en mulig oprykker, men hvem der skal sikre sig den anden billet til Superligaen står stadig hen i det uvisse. Vejle Boldklub Kolding ligner dog pt. det bedste bud på en medoprykker.

Frederik Helstrup er én af grundene til Lyngbys fornemme start og den blot 19-årige forsvarstalent styrer bagkæden med hård hånd. Han er pt. den Lyngby-spiller, der har gjort det bedst efterfulgt af forsvarskollegaen Frederik Krabbe og playmaker Kim Aabech. Det er også værd at nævne topscorer Patrick Mortensen og blot den 18-årige venstreback Nicolai Johannesen, som har gjort et fortræffeligt arbejde i Thomas Rasmussens fravær. Afslutningsvis er det værd at nævne at på transfervinduets sidste dag sikrede Lyngby sig stortalenterne Oliver Sigurjónsson og Marcus Solberg, der begge er hentet på en fri transfer hos Superligaklubben AGF. Begge skal i første omgang spille på klubbens u19-hold, men begge skal testes i første division i løbet af den kommende sæson.
 

Logged

- Veni, vidi, vici -

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4. Kanon start - nu med klubrekord - Blue Vikings
« Svar #22: 03 Apr 2013, 23:07 »

Flot start Jimmy. Lad os håbe det holder og du ikke løber ind i for mange skader.
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4. Kanon start - nu med klubrekord - Blue Vikings
« Svar #23: 04 Apr 2013, 16:24 »

Flot start Jimmy. Lad os håbe det holder og du ikke løber ind i for mange skader.

Tak darkalf Thumbs Up Ja det må vi sgu håbe x2 Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
5. Kriseramt efterår - Blue Vikings
« Svar #24: 04 Apr 2013, 22:14 »


5. Kriseramt efterår - Blue Vikings
af JimmyGP



Efter sæsonens første elleve kampe så det yderst positivt ud for Lyngby, der var placeret sikkert i front og var videre i pokalturneringen. Det gik sågar så godt at ”Styrmand Karlsen” fik forlænget sin kontrakt frem til juni 2014. Holdet så uovervindeligt ud og ingen så ud til at skulle kunne forhindre Lyngby i at vinde første division. Men så kom krisen og en forfærdelig oktober måned med blot en sejr ud af seks mulige, heriblandt et pokalexit til FC Roskilde efter straffespark. Den ene sejr var over HB Køge på udebane og derefter fulgte seks kampe i træk uden sejr.

I syvende forsøg var Lyngby på besøg hos FC Fyn og det var et meget gæstfrit fynsk forsvar, som Lyngby blev mødt af. Lyngby vandt uden de store problemer med hele 4-1 og det var med Patrick Mortensen, som dobbelt målscorer. I samme runde tabte FC Vestsjælland, Hobro, Vejle Boldklub Kolding og Brønshøj point, så Lyngby kunne rykke fra femtepladsen og op på andenpladsen. Det satte gang i Lyngby, der sluttede efteråret af med to sejre mod AB og FC Fredericia. Lokalderbyet blev vundet med sikre 3-0, mens at Fredericia blev sendt til Jylland med et 2-0 nederlag i bagagen. Resultaterne betyder at krisen ikke fik den store betydning og at Lyngby sluttede på førstepladsen i første division et point foran Vejle Boldklub Kolding.

Frederik Krabbe har spillet sig ind i varmen på bekostning af anfører Jeppe Brandrup og Krabbe ligner efterhånden et sikkert navn på holdkortet. Det samme gør sig gældende for Patrick Mortensen og Kim Aabech, der begge er vokset med opgaven. Mortensen er den næstmest scorende i efteråret, mens Aabech er den spiller med flest assists. Forsvarstalentet Frederik Helstrup har ligeledes taget første division med storm og ifølge hans kollegaer er han valgt til årets profil.
 

Logged

- Veni, vidi, vici -

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5. Kriseramt efterår - Blue Vikings
« Svar #25: 05 Apr 2013, 14:22 »

Vigtigt at overvintre på førstepladsen! Keep going, Jims!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5. Kriseramt efterår - Blue Vikings
« Svar #26: 05 Apr 2013, 17:57 »

Vigtigt at overvintre på førstepladsen! Keep going, Jims!

Det er super vigtigt Thumbs Up Også for moralen Thumbs Up

Og så kan jeg da afsløre at Vejle er første modstander efter vinterpausen så det bliver spændende Thumbs Up

Og tak Jharn.. det vil jeg gøre Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 5. Kriseramt efterår - Blue Vikings
« Svar #27: 05 Apr 2013, 19:58 »

Jeg kan rigtig godt lide dit layout.. Det er fint sammensat og behageligt..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5. Kriseramt efterår - Blue Vikings
« Svar #28: 05 Apr 2013, 22:05 »

Jeg kan rigtig godt lide dit layout.. Det er fint sammensat og behageligt..


Tak skal du have Wester.. Thumbs Up Det er jeg glad for at du synes Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
6. Forstærkninger - Blue Vikings
« Svar #29: 05 Apr 2013, 22:22 »


6. Forstærkninger - Blue Vikings
af JimmyGP



Jimmy Poulsen har længe været en aktiv spiller på transfermarkedet og Poulsen har ønsket at finde en angriber for at have flere strenge at spille på end blot Patrick Mortensen. 18-årige Yussuf Poulsen har sammen med lejesvenden Oke Akpoveta ikke formået at presse Mortensen nok om pladsen i front, men nu er konkurrencen kommet for at blive. Man har hentet den 27-årige nordmand Mohammed Ahamed Jama eller bare ”Mo” i norske Tromsdalen på en fri transfer. Hurtigløberen scorede elleve mål i den næstbedste norske række i sidste sæson og nu skal han være med til at bombe Lyngby tilbage i Superligaen.

Defensiven er også blevet forstærket med den alsidige hviderusser Kirill Pavlyuchek, der er skiftet på en fri transfer fra Dnepr Mogilev. 28-årige Pavlychek har sine forcer i midterforsvaret og hovedspillet, men Pavlyuchek kan også vikariere på venstre back og den defensive midtbane. Pavlyuchek har underskrevet en kontrakt, der gælder frem til sommeren 2015. Lyngby har indledt forhandlinger med veteranen Thomas Rasmussen om en kontraktforlængelse, men parterne er pt. for langt fra hinanden til at det bliver til noget. Man har samtidigt valgt at leje en direkte konkurrent i form af Erik Marxen fra Vejle Boldklub Kolding. Marxen er blevet til overs i Nørreskoven og Lyngby har lejet ham kvit og frit. Marxen skifter i øvrigt til netop Lyngby til sommer på en fri transfer sammen med Lausanne-spilleren Emil Lyng.

Lyngby har haft et stort ønske om at se flere spillere an til prøvetræning, men navne som Ragnvald Soma, Marc Pedersen, Chris Killen, Dag Alexander Olsen og Erling Knutzon har afvist denne mulighed. Rajko Lekic er eneste mand, der har taget udfordringen op efter at hans kontrakt med Roskilde udløb. Lekic er dog ikke blevet tilbudt en kontrakt med Lyngby, da parterne har været for langt fra hinanden rent økonomisk.


Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010