home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  30. Afslutning - Blue Vikings
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: 30. Afslutning - Blue Vikings  (Læst 36451 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
30. Afslutning - Blue Vikings
« : 01 Apr 2013, 01:16 »


1. Intro - Blue Vikings
af JimmyGP



Så blev FmFreaks’ store, fantastiske blogkonkurrence anno 2013 endelig skudt i gang. Jeg har glædet mig som et lille barn og jeg kan ikke gøre andet end at sige velkommen til mit bidrag i denne skønne konkurrence. Min første umiddelbare tanke er det et spændende felt, der deltager og jeg forventer et meget højt niveau fra mine ”konkurrenter”. Jeg ser frem til at blogge for, med og sammen med jer.

Jeg har været igennem en længere proces for at udvælge det rigtige hold og der har været flere forskellige ligaer, landshold og klubhold i spil. Premier League, Serie A, Liga Adelante og arbejdsløs manager med serie 6 erfaring var med i de allersidste overvejelser, men de kunne ikke helt måle sig med mit endelige valg. Flere koncepter blev overvejet, men i sidste instans ønskede jeg at prøve kræfter med en sovende kæmpe med et stort udviklingspotential e.

Med mit banner er det vel ikke nogen stor overraskelse at jeg endte med at prøve kræfter med Lyngby. Jeg har ikke det store tilhørsforhold til Lyngby, men jeg er af den overbevisning af de på ingen måde hører til i første division. Jeg er vild med deres ungdomsarbejde og jeg synes det er fedt at de ”tør” bruge deres unge spillere på førsteholdet. Det vil blive én af mine grundprincipper at lade unge spillere få chancen på førsteholdet og den meget langsigtede plan er at holdet engang kun består af spillere fra egne rækker.

Jeg vil i de kommende updates så småt sparke bloggen i gang med alt det formelle og så handler det om det sjove - resultater. Men en ting er sikkert og det er klubbens simple målsætning; Lyngby skal tilbage i Superligaen..

Velkommen til Blue Vikings... Thumbs Up



Info om spillet:
Database: 13.3.3
Databasestørrelse: stor
Valgte ligaer: Danmark (alle), Sverige (de to bedste), Norge  (de to bedste) og Island (Bedste)
« Seneste Redigering: 30 Apr 2013, 17:01 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Det store overblik - Blue Vikings
« Svar #1: 01 Apr 2013, 01:16 »

« Seneste Redigering: 30 Apr 2013, 17:01 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1. Intro – Blue Vikings
« Svar #2: 01 Apr 2013, 01:18 »

Glæder mig til at følge det her, det er altid rart med et "underdog" projekt Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1. Intro – Blue Vikings
« Svar #3: 01 Apr 2013, 01:23 »

Glæder mig til at læse noget fra dig. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1. Intro – Blue Vikings
« Svar #4: 01 Apr 2013, 08:40 »

Kommer helt sikkert til at følge, nu når du har valgt at blogge om min hjerteklub. Smiley
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1. Intro – Blue Vikings
« Svar #5: 01 Apr 2013, 10:18 »

Det blive da helt sikkert spændende at følge med her.
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1. Intro – Blue Vikings
« Svar #6: 01 Apr 2013, 13:47 »

Glæder mig til at følge det her, det er altid rart med et "underdog" projekt Smiley

Det er jeg glad for at høre Thumbs Up

Glæder mig til at læse noget fra dig. Smiley

Super.. håber du glad for at læse det  Thumbs Up

Kommer helt sikkert til at følge, nu når du har valgt at blogge om min hjerteklub. Smiley

Fedt med en fan.. Håber mine evner kan leve op til dine forventninger og forhåbninger til Lyngby Wink Thumbs Up

Det blive da helt sikkert spændende at følge med her.

Tak darkalf.. Wink Det håber jeg du bliver ved med at synes Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1. Intro – Blue Vikings
« Svar #7: 01 Apr 2013, 16:37 »

Hej Jimmy, godt at se dig i konkurrencen igen i år.

Du plejer at levere en blog med et højt niveau, og da jeg bor i Lyngby gør det jo kun bloggen bedre (:

Jeg har gang i et travlt semester for tiden, men lover at kigge ind fra tid til anden for at se hvordan det kører for De Blå Vikinger.

Go Vind!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1. Intro – Blue Vikings
« Svar #8: 01 Apr 2013, 23:05 »

Hej Jimmy, godt at se dig i konkurrencen igen i år.

Du plejer at levere en blog med et højt niveau, og da jeg bor i Lyngby gør det jo kun bloggen bedre (:

Jeg har gang i et travlt semester for tiden, men lover at kigge ind fra tid til anden for at se hvordan det kører for De Blå Vikinger.

Go Vind!

Tak for det min ven Thumbs Up

Tak for det - det håber jeg også at kunne gøre med de kongblå Thumbs Up hehe.. cool Opstemt Peace Så er der jo lokal opbakning til bloggen  Grin

Du skal være mere end velkommen  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1. Intro – Blue Vikings
« Svar #9: 01 Apr 2013, 23:13 »

Som Lyngby-mand er jeg MEGET begejstret over, at en blogger med din garant for kvalitet, står i spidsen for Lynke! Glæder mig!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
2. Den første tid - Blue Vikings
« Svar #10: 01 Apr 2013, 23:35 »


2. Den første tid - Blue Vikings
af JimmyGP



”Noname” blev 20. juni 2012 ansat som ny manager for Lyngby og erstattede dermed Niels Frederiksen, der ellers havde været ansat siden 01. januar 2005. Frederiksen blev 20. februar 2009 forfremmet fra sit job som cheftræner for u-18-holdet til at overtage førsteholdet. Frederiksen ledte sit Lyngby-hold i 2010 til oprykning via en andenplads i første division og formåede at holde Lyngby i Superligaen indtil i sommers. Efter sidste sæsons nedrykning vedtog en enstemmig bestyrelse at nu var det tid til nyt blod og samarbejdet med Niels Frederiksen måtte ophøre.

Noname lagde ud med et par dage på kontoret, hvor der blev drøftet kontraktforlængelse r med trænerteamet og efterfølgende blev agenter samt spillere hidkaldt. Noname valgte i første omgang at forlænge kontrakterne med Uffe Bech, Frederik Krabbe, Jonas Henriksen og Nicolai Johannesen, mens veteranerne Thomas Rasmussen og Morten Karlsen skal bruge det næste halve år på at bevise at de stadig er i form til at kunne tage del i en eventuel oprykning. Derimod blev tomlen vendt nedad for Gustav Bang, Jasin Khayat, Frederik Gytkjær, Ryan Laursen og Rasmus Nielsen. De to sidstnævnte er dog udtaget til førsteholdet og får derfor mulighed for at ændre på trænerteamets foreløbige beslutning.

Noname har sammen med trænerteamet gennemgået klubbens transfermuligheder og lagt en slagplan for transfervinduet. Trænerteamet har vurderet en håndfuld mulige forstærkninger og efter længere tids overvejelse valgte man overraskende ”kun” at satse på tre 1-årige lejeaftaler. Razak Pimpong fra Viborg, Frederik Holst fra Brøndby og William Kvist fra Helsingborg. Pimpong spiller gratis det næste år i Lyngby, mens Holst modtager 30 % af sin løn fra sin nye arbejdsgiver. Kvist er den eneste der modtager hele sin løn fra Lyngby, mens Helsingborg modtager cirka 10.000 kroner i måneden for ulejligheden.

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1. Intro – Blue Vikings
« Svar #11: 01 Apr 2013, 23:37 »

Som Lyngby-mand er jeg MEGET begejstret over, at en blogger med din garant for kvalitet, står i spidsen for Lynke! Glæder mig!

Fedt Jharn Thumbs Up Tak for rosen og jeg håber jeg kan leve op til dine forventinger.. Sorry jeg missede din kommentar før jeg smed en update, men nu ligger der en update ovenover mit svar Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 2. Den første tid - Blue Vikings
« Svar #12: 02 Apr 2013, 17:36 »

Det virker kedeligt og uambitiøst at du kalder din manager Noname, det er jeg godt nok ikke stor fan af... beklager Skuffet
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Svartovich
Gæst
 
Sv: 2. Den første tid - Blue Vikings
« Svar #13: 02 Apr 2013, 17:51 »

Det virker kedeligt og uambitiøst at du kalder din manager Noname, det er jeg godt nok ikke stor fan af... beklager Skuffet
Ved ikke hvorfor det er uambitiøst, men er enig i at jeg heller ikke er fan af at din manager ikke har en identitet. Dog er selve bloggen rigtig fin. Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2. Den første tid - Blue Vikings
« Svar #14: 02 Apr 2013, 18:07 »

Det virker kedeligt og uambitiøst at du kalder din manager Noname, det er jeg godt nok ikke stor fan af... beklager Skuffet

Jamen først og fremmest tak for din ærlige mening - den sætter jeg pris på.. Jeg har valgt at sløre navnet/kalde ham Noname fordi at managerens navn ikke så relevant.. Der er fuldt fokus på spillet og resultaterne frem for managers ve og vel.. der kommer et par citater fra ham undervejs, hvor han også omtales Noname.. Jeg kan fuldt ud følge kedsomheden i det, men Noname er for mig lige så godt som "Ukendt dansker overtager Barcelona", hvis du forstår.. Jeg er lidt foran (meget foran) i spillet og de updates der er skrevet med SS, der hedder han Noname - men jeg kan sagtens ændre i updatesne så I får det rigtige navn.. Wink bare ikke på SS'ne..  Peace

EDIT: Fuck en gang bavl.. håber det giver mening Wink

Ved ikke hvorfor det er uambitiøst, men er enig i at jeg heller ikke er fan af at din manager ikke har en identitet. Dog er selve bloggen rigtig fin. Smiley

Håber du kan bruge ovenstående svar til noget.. Jeg er frisk at ændre Noname til hans sande identient, hvis det er .. Og tak for du synes at resten er rigtig fin.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010