home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1229 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  |45| El Que Escapó
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint
Forfatter Emne: |45| El Que Escapó  (Læst 49438 gange)
Vinokourov
Manager

Sv: |33| El Que Escapó
« Svar #165: 22 Apr 2013, 20:01 »

Imponerende, at du kan fortsætte det høje niveau!

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #166: 22 Apr 2013, 21:12 »

Imponerende, at du kan fortsætte det høje niveau!
Mange tak Vinokourov. Det er altid dejligt, at der lige kommer en læser og byder ind. Det er også fedt, at du har set med så længe. Tak!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #167: 23 Apr 2013, 16:26 »

Med afstand en af de bedste blogs i konkurrencen. Hvis ikke den bedste. Jeg vil ikke være skuffet eller utilfreds på nogen måde, hvis du vinder, Gemma. Du har gjort det sublimt.

Ariana Grande
Manager

« Svar #168: 23 Apr 2013, 16:52 »

Jeg er enig med Jakob.
En yderst god blog.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #169: 23 Apr 2013, 17:29 »

Med afstand en af de bedste blogs i konkurrencen. Hvis ikke den bedste. Jeg vil ikke være skuffet eller utilfreds på nogen måde, hvis du vinder, Gemma. Du har gjort det sublimt.
Wow. Bare wow. Det er sgu en stor besked at få, jeg er virkelig beæret. Det er overvældende, at du så godt kan lide bloggen. Der har også ligget virkelig mange timer bagved, som de færreste nok har en idé om. Det er trods alt det mere krævende at skrive storytelling end en simpel resultatblog.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #170: 23 Apr 2013, 19:38 »

Manuel mødte op på træningsbanen. Det var en håbefuld trup,  der alle kendte Manuels navn uden at kende hans ansigt. Manuel var en legende i byen, klubben og omegn. De havde hørt, at Manuel havde været træner i Europa. Det var for spillerne en helt ny verden. Manuel var tilfreds med sin trup, den var god. Der var potentiale til en god placering.

Klubben havde længe ligget i bunden af den næstbedste række, men med Manuel ved roret så tingene lysere ud. Spillerne troede på projektet med en angrebsorienteret taktik. Der var håb for Bucaramanga. Håb for Real Santander og håb for Catalina og Manuel. Det eneste det krævede var, at Manuel fik omtale i byen. Det ville Catalina med garanti høre. Det kunne få hende tilbage.

Manuel snørede sine støvler og gik ud på den tørre bane. Græsset var længe væk og solen havde lagt sig tungt på banen. Det var varmt og nærmest umuligt at træne. Det var her, at fårene blev skilt fra bukkene. Manuel ville hurtigt finde ud af, hvem der var i form, og hvem der ikke var. Han følte sig klar som træner for Corporación Deportiva Real Santander.

Gemma
Førsteholdsspiller

Sv: |34| El Que Escapó
« Svar #171: 23 Apr 2013, 22:26 »

De mange timer på træningsbanen havde givet Manuel mod på resultater. Han troede virkelig på, at der skulle ske ting og sager for Real Santander. Den offensive taktik skulle opbygges omkring holdets stjerne Diego Herrera. Han var en dygtig offensiv spiller, der var ekstremt dygtig til at sætte spil op med hans glimrende pasningsevner. Deslige havde Diego vist, at han var i en glimrende form. Manuel satte pris på Diegos arbejdsomhed.

Resultaterne kom dog ikke helt, som Manuel håbede på. Klubben var startet sløvt ud og den offensive fodbold var ikke, som Manuel drømte om. I Spanien var der succes for Manuel. Succesen var nærmest konstant og der var ingen grænser for hans evner, lod det til.  Nu var det anderledes. Holdet lukkede massere af mål ind. Det gjorde ondt at se på Manuel, men han vidste ikke, hvordan han skulle løse det.

De kolde facts for Manuel var, at der skulle point på bordet. Det vidste han. Det pressede liv som fodboldtræner tyngede Manuel, der manglede indhold udenfor banen. Hans bedste ven var efterhånden blevet Ron Viejo De Caldas. Længe havde den stået der uden at gøre væsen af sig, men når Manuel tog låget af den, så fandt han ro. Det var den bedste rom i Columbia.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #172: 24 Apr 2013, 00:28 »

Jeg er enig med Jakob.
En yderst god blog.
Tusinde tak, X. Eller Demi må jeg hellere kalde dig. Det kan jeg ikke lide, 7-9-13 - skift snart igen. Jeg er glad for, at den falder i din smag.

Magn
Landsholdsspiller

Sv: |35| El Que Escapó
« Svar #173: 24 Apr 2013, 08:12 »

Elsker den måde du har fået FM med i historien.
Du skriver forsat rigtig flot!

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Gemma
Førsteholdsspiller

Sv: |35| El Que Escapó
« Svar #174: 24 Apr 2013, 10:52 »

Elsker den måde du har fået FM med i historien.
Du skriver forsat rigtig flot!
Mange tak. Jeg er glad for, at du kan lide, at FM er blevet en del af historien igen.

Gemma
Førsteholdsspiller

Sv: |36| El Que Escapó
« Svar #175: 24 Apr 2013, 22:20 »

Flasken var blevet sat tilbage på hylden. Manuel måtte ikke give op og søge tilflugt. Det klædte ham slet ikke. Manuel måtte ikke blive påvirket af sine lyster, der trak ham tilbage mod ludomanien, afhængigheden og det dårlige selskab. Ville Manuel nogensinde se Catalina igen, så skulle han tage sig sammen. Prioritere det vigtige i hans liv.

Manuel gav sig selv en moralsk opsang ikke verbalt, men bare i håbet om lyset for enden af tunnelen, hvor han kunne se et liv sammen med Catalina. Manuel var begyndt at komme i medierne igen og hver dag sendte Manuel et nyt udklip fra avisen med hans navn. Det skulle bevise, at han ikke løj for hende. Men ville hun lytte?

Manuel kunne ikke slippe sine taktikbøger, der var stakkevis af noter, koncepter og dårlige tegninger skrevet ned. Problemet var, at Manuel havde fejlvurderet ligaen. Det var ikke så let, som han troede. Manuel havde ikke været klar til at blive træner, men han kæmpede videre og han vidste med sig selv, at bestyrelsen ikke forventede mere end overlevelse.

Gemma
Førsteholdsspiller

Sv: |36| El Que Escapó
« Svar #176: 25 Apr 2013, 16:01 »

Manuel sad stille hjemme i huset, da det ringede på døren. Det var en regnfuld aften, hvor man mest af alt ville holde sig inden døre. Det var den tid på året i Columbia. Det regnede og regnede hele tiden. Langt fra den varme sommeridyl, som ellers herskede det meste af året. Nogle ville mene, at dette var den værste tid på året, men for Manuel var årstiden den bedste.

Regnvejret virkede beroligende på Manuel, det fik ham til at tænke. Det bankede på igen. Manuel gik op til døren og åbnede stille op. Der stod hun. Kvinden. Catalina. Manuel kunne ikke lade være med at smile, det var alt han drømte om bare, at de to skulle være sammen. Altid. De snakkede intenst, som var det første gang de mødtes. Manuels hjerte bankede. Han følte sig i live.

Catalina virkede tilgivende for, at hun ikke havde troet på ham. Hun kunne ikke forestille sig, at Manuel skulle være træner. Det sagde hun til ham flere gange. Det irriterede ham, men hun sagde det med den uskyldige stemme, som han elskede så højt. Manuel tænkte på lufthavnen igen. Barnet. Hvad var der sket med det? Han turde stadig ikke spørge.

impervious
Reserveholdsspiller

Sv: |37| El Que Escapó
« Svar #177: 25 Apr 2013, 20:36 »

Har ikke fået smidt en kommentar, men har følget med helt fra begyndelsen. syntes det er en rigtig god blog, hvor du har fået skabt en god historie, og samtidig fået fm13 ind i bloggen. godt nok fik du fm13 ind i bloggen rimelig sent, men syntes bestemt også at da det kom ind blev det på en realistisk og god måde. i øvrigt syntes jeg også at du skal fortsætte din "normale" skrivestil, med de kortere sætninger.

Brøndby IF!!!!

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #178: 25 Apr 2013, 21:14 »

Har ikke fået smidt en kommentar, men har følget med helt fra begyndelsen. syntes det er en rigtig god blog, hvor du har fået skabt en god historie, og samtidig fået fm13 ind i bloggen. godt nok fik du fm13 ind i bloggen rimelig sent, men syntes bestemt også at da det kom ind blev det på en realistisk og god måde. i øvrigt syntes jeg også at du skal fortsætte din "normale" skrivestil, med de kortere sætninger.
Mange tak for et indlæg, det gør mig virkelig glad her til sidst. Det er lækkert, at bloggen falder i din smag. Jeg håber da, til trods for mit sene FM, at jeg måske kunne få et par stemmer. Nu må vi se, hvordan det går. Man bliver lidt spændt, synes jeg. Peace

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #179: 26 Apr 2013, 19:01 »

Mer' mer' mer'! Smiley

Den her blog har virkelig været flot skrevet igennem hele måneden og at du har fået FM med her til sidst må være prikken over i'et for de fleste brugere herinde. Det er alt for flot skrevet det her Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010