home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  |31| l'Adige
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: |31| l'Adige  (Læst 24588 gange)
LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |31| l'Adige
« Svar #105: 30 Apr 2013, 17:39 »

Får vi at vide hvad afslutningen handler om Wink?
Logged

Kolo Abib Touré

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |31| l'Adige
« Svar #106: 30 Apr 2013, 17:41 »

Får vi at vide hvad afslutningen handler om Wink?
Ja, det er da meningen, at I får den engang i aften, hvis I altså ønsker den. Er der stemning for det? Ellers er folk selvfølgelig stadig velkomne til at byde løs. :-)
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |31| l'Adige
« Svar #107: 01 Maj 2013, 00:05 »

Ligesom Gemma vil jeg også gerne fortælle lidt om tankerne bag min blog her på falderebet. Som jeg skrev i min indledning, så var planen at udfordre mig selv på en måde, jeg ikke selv havde prøvet før. Jeg synes, at det lykkedes, da det var problematisk at inddrage FM. Næst krævede bloggen meget research. Jeg har en passion for Trentino og kender området. Alligevel var der mange ting, der skulle tjekkes op påfor at give læseren den bedst mulige oplevelse. Derfor skulle informationer meget gerne være korrekte.   
Med hensyn til afslutningen så er det meget vigtigt, at man har læst bloggen grundigt for at kunne lure den. Igennem de 31 updates er der givet mange informationer. For mange er det nok overflødigt spild, men jeg prøvede at gøre dem vigtige for afslutningen som hele tiden har skulle være bloggens klimaks. Afslutningen kan tolkes på to måder.

Første mulighed er, at hovedpersonen bliver ført bag lyset. Han bliver en del af et kup uden at have den fjerneste anelse om det. Han rapporterer om det her bygningsværk, som han er utrolig begejstret for. Han udgiver nogle informationer i avisen, som chefen og resten af redaktionen udnytter til at begå tyverier. For at få mest muligt ud af det, skal det selvfølgelig være liebhaver-villaer, der skulle bygges. Der gives blandt andet et kraftigt hint til denne handling i update 17, hvor chefen har gemt alle torsdagsaviserne, hvor der rapporteres om villakvarteret. Pengene skulle bruges til at udvide redaktionen, da det ville resultere i et salg af avisen. Vores hovedperson indser sin andel i den kriminelle handling og kan ikke se sig selv i Trentino mere. Hjemme i Genova fortæller han det til sin familie, hvor sønnen rasende forlader stedet. Den sidste update der er identisk med den første er altså sønnen, der er taget ud for at hævne sig. Der gives også flere hints til dette. Blandt andet i update 8, hvor hovedpersonen giver Alfa Romeo'en til sin søn. Det gentages også flere gange, at sønnen ikke har brudt den sociale arv med hensyn til uddannelse og derfor er fulgt i sin fars fodspor.

Anden mulighed er meget simpel, men bestemt ikke urealistisk. Det hele kunne være en drøm. Hovedpersonen har aldrig haft en eneste af disse oplevelser, og da han vågner fra sin drøm, står han i virkelighedens verden, hvor drømmen startede.

Jeg håber, at det gav nogenlunde mening. Atter engang tak til alle der har fulgt med i bloggen! 
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010