home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 354 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  The Baggies # 24
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: The Baggies # 24  (Læst 27425 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
The Baggies # 24
« : 01 Apr 2013, 00:03 »


Managerskifte i W.B.A. l 01.07.12
Roy Hodgson har sagt stop i W.B.A, og en ny manager er blevet præsenteret. Det er den ukendte Garry Moore, der ingen professionel erfaring har, som nu sidder ved roret i klubben.

West Bromwich offentliggjorde tidligere i dag, at Roy Hodgson har sagt sin stilling som manager i W.B.A. op. Landstrænerjobbet i England skal nu varetages af Hodgson, og det ligger til grund for Hodgson opsigelse. Den nu forhenværende manager i klubben er taknemmelig over hans tid i klubben, og han vil altid huske tiden i West Bromwich for noget godt.
- Det er med stor beklagelse, at jeg nu er færdig som manager her i klubben, men jeg mener, at det er det rette tidspunkt at holde. I den seneste tid har jeg gået rundt med tanken om at prøve mig selv af i en større klub, og så er det bedst at sige stop, før det går galt. Når det så er sagt, vil jeg gerne takke alle omkring klubben for en god periode. Ledelsen har jeg arbejdet godt sammen med, fansene har være fantastiske og spillerne har været fortrinlige. Så jeg vil egentligt bare gerne takke for samarbejdet og ønske alt muligt held til W.B.A. fremover, sagde Roy Hodgson under et telefoninterview tidligere på dagen.

Garry Moore
- 42 år gammel
- Uddannet psykolog
- Familiefar
- Bosiddende i Birmingham
- Har været på trænerophold
i Danmark og Brasilien bl.a.

Ny manager er klar

Kort tid efter, at meddelelsen om Hodgson opsigelse tikkede ind, indkaldte West Bromwich til pressekonference på The Hawthorns. Ingen var i tvivl om, at det var den nye træner, som skulle præsenteres, og ganske rigtigt var der er et ukendt ansigt ved pressebordet. Det er den 42-årige Garry Moore, som overtager managerposten i West Bromwich Albion. Moore har ingen erfaring som træner for et professionelt hold, men han har været rundt omkring i verden på trænerkurser og som ungdomstræner. I det seneste år Garry Moore arbejdet som ansvarlig for W.B.A.'s U18-hold, og det med stor succes. Det har altså nu ført til en væsentlig forfremmelse, og det er den nyudnævnte træner da også glad for.
- Da jeg fik tilbuddet om at overtage klubbens seniorhold, var jeg ikke et sekund i tvivl om noget som helst. Intet talte i mit hoved for ikke at gøre det, og desuden mener jeg, at jeg er klar til at stå i spidsen for et professionelt hold. Den seneste tid har for mig gået med at forberede mig mest muligt til den periode, som er startet i dag. Derudover er hele setuppet i denne klub fantastisk, så jeg har store ambitioner for holdet, sagde Garry Moore under pressemødet på The Hawthorns.

Vil sætte sit præg på holdet
Transfervinduet er netop åbnet igen i lang de fleste ligaer, så transfers var naturligvis også et emne på pressekonferencen. Garry Moore siger, at han vil sætte et aftryk på holdet i form af indkøb efter hans ønskeseddel. Navne på den kom Moore ganske givet ikke ind på, men et par interessante tilføjelser blev der aliggevel lokket ud af ham.
- Gennem mine ophold i udlandet (Danmark og Brasilien, red.) har jeg arbejdet sammen med flere ungdomsspillere, som nu har potentiale til Premier League. Derudover har jeg jo et godt kendskab til udenlandske spillere, men engelske spillere er selvfølgelig også i kikkerten, forklarer Garry Moore.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2013, 16:45 af Risom » Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #1: 01 Apr 2013, 00:04 »


Så er blogkonkurrencen skudt i gang, og jeg skal naturligvis være med. Jeg havde fra november t.o.m. januar en blog kørende her på forum, 'Frem til fortiden', hvilket var min første af slagsen. Nu er jeg så klar med en ny blog, som jeg håber på får succes.

Denne gang har jeg, som I nok har fundet ud af(medmindre I er helt væk), kastet mig over et andet Premier League-hold, nemlig West Bromwich. Jeg skriver fra en journalistisk vinkel, og her er det vigtigt at påpege, at det er en fiktiv avis. Managerpersonen er også fiktiv for lige at have det på plads. Det her er jo en indholdfortegnelse, så her kan man finde informationer om spillet og en oversigt over updates mm..

Og så vil jeg lige ønske alle andre deltagere held og lykke med konkurrencen. Må den bedste vinde!


Info om spillet
Ligaer:
  1. Division (vis kun)
1. Divison
  npower League 2
  Ligue 1(vis kun)
  Serie A
  Liga Adelante
  2. Liga


Databasestørrelse: Middel
Antal spillere: 22.000
Editorændringer: Real name fix
Computerens ydeevne: ★★★★★
Anslået spilhastighed: ★★★★
Patch: 13.2.3 Altså uden vintertransfers

Oversigt over updates
1. Managerskifte i W.B.A.
2. Moore aktiv på transferfronten
3. Trupoverblik
Titler
Capital One Cup, 2013

4. Sæsonen skudt i gang
5. Moore henrykker W.B.A.-fans
6. West Brom falder ikke igennem
7. Imponerende jule- og nytårsperiode
8. Nu gælder det Wembley
9. Dalende form
10. Vanvittig triumf
11. Resultater på det jævne
12. Dårlig stime fortsætter
13. Udmærket sæsonafslutning
14. Overblik over sæsonen
15. Preseason med tranfers
16. Kvalificeret til Europa League
17. West Brom-truppen
18. Middelmådig sæsonstart
19. Bøtten vendt
20. Værdifulde resultater
21. Fortsat svingende resultater
22. Middelmådig start på det nye år

1. sæson
Premier League: 9. plads, 56 point, 31 efter vinder.
FA Cup: Slået ud i 5. runde mod Southampton.
Capital One Cup: Vinder efter sejr mod Arsenal i finalen.
Penge brugt på transfers: £29.000.000
Penge indkommet ved salg: £13.000.000
Topscorer: Romelu Lukaku, 27 mål.
2. Topscorer: Shane Long, 21 mål
Flest assists: James Morrison, 13 oplæg
Gennemsnitsbedømmel se: Jonas Olsson, 7.56
Priser til Garry Moore: Ingen
« Seneste Redigering: 28 Apr 2013, 13:46 af Risom » Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #2: 01 Apr 2013, 00:05 »

Er det med vilje at det hedder West Birmingham News i banneret?  Forseglede Læber
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Skovby
Gæst
 
Sv: The Baggies
« Svar #3: 01 Apr 2013, 00:06 »

Jeg er fan!
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #4: 01 Apr 2013, 00:07 »

Er det med vilje at det hedder West Birmingham News i banneret?  Forseglede Læber

Ja. West Bromwich ligger i den vestlige del af Birmingham og så skulle jeg lige finde på et navn til 'min' avis. At det så måske ikke er verdens bedste, håber jeg ikke gør for meget. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #5: 01 Apr 2013, 00:08 »

Fedt fedt, du forvirrede mig bare et øjeblik  crazy
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #6: 01 Apr 2013, 00:27 »

Fin start. Ærgeligt at du kun har en måned....
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #7: 01 Apr 2013, 00:33 »

Jeg er fan!

Sounds good. Smiley

Fin start. Ærgeligt at du kun har en måned....

Taktak.. Sådan er vilkårene  crazy Peace
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #8: 01 Apr 2013, 00:33 »

Spændende, Risom! Kunne godt lide din blog om Liverpool, så kommer sikkert også til at kunne lide den her! Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #9: 01 Apr 2013, 00:37 »

Spændende, Risom! Kunne godt lide din blog om Liverpool, så kommer sikkert også til at kunne lide den her! Smiley

Jeg takker. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #10: 01 Apr 2013, 00:42 »

Wow! Kæft hvor er det en fed idé med avisen! Rigtig, rigtig, rigtig flot udseende på bloggen indtil videre! Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #11: 01 Apr 2013, 00:50 »

Wow! Kæft hvor er det en fed idé med avisen! Rigtig, rigtig, rigtig flot udseende på bloggen indtil videre! Smiley

Tusind tak! Håber, at jeg kan holde dig fast Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #12: 01 Apr 2013, 00:56 »

Din 'pool blog havde jo nogenlunde samme setup, så håber ikke jeg bliver skuffet ! Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #13: 01 Apr 2013, 01:05 »

Din 'pool blog havde jo nogenlunde samme setup, så håber ikke jeg bliver skuffet ! Smiley

Ja, bare uden den anden synsvinkel denne gang... Og det håber jeg heller ikke! Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies
« Svar #14: 01 Apr 2013, 01:26 »

Det ser sgu meget spændende ud.. jeg tror jeg er fan allerede.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010