Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
0 Brugere, 1087 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
17
18
[
19
]
20
21
...
23
Forfatter
Emne: Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League (Læst 72648 gange)
Ymer
Reserveholdsspiller
Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #57
«
Svar #270:
18 Maj 2013, 19:22 »
OKSerne i Superligaen
1. marts - 4. april 2021
Kamp om førstepladsen
De første seks spillerunder i superligaens forårssæson 2021 har været spændende. Toppen er utrolig tæt og i bunden er det
Viborg -
OKS II
1-1
mål: CC
OKS II
- OB
1-1
mål: Custers
FC Midtjylland -
OKS II
0-5
mål: Sneijder x4, CC
OKS II
- VB Kolding
3-2
mål: Høgsholt x2, CC
skader: Berg, Elgaard, Høgsholt
OKS II
- FC Vestsjælland
2-0
mål: Møller, CC
udv: Lundquist
FC Nordsjælland -
OKS II
0-2
mål: CC, Elgaard
ligeledes ved at udvikle sig til et drama.
OKSernes første forårskamp mod Viborg var lidt af en fuser. Den var dårligt spillet og endte med en kedelig 1-1'er. Et resultat Ymers drenge ikke rigtig kan bruge i jagten på guld.
Det blev ikke meget bedre i den næste kamp, som oven i købet var et New New Firm på et propfyldt OKSon Park. OB kom foran og pressede Kammeraterne i bund i store dele af kampen og det eneste mål hjemmeholdet kom frem til blevscoret på straffespark af Custers. Endnu en øv-kamp. 8-0 sejren over Wien ligger stadig i baghovedet og derfor er alle resultater pr definition bare ringe hvis ikke vi vinder.
22 spillerunder er gået og OKS II ligger nummer tre i suppen, hvilket betyder at klubben bliver tildelt 17,04 millioner i præmiepenge. Det luner, jo jo, men en førsteplads havde ikke været af vejen.
I næste runde venter FC Midtjylland, og her skal der simpelthen tre point på kontoen. Ulvene fra Herning har skuffet fælt og ligger på en ottende plads. De skal besejres!
Det bliver de i stor stil. OKSerne har fundet de gode fodboldstøvler frem og snørret dem op til dans. Cees Sneijder imponere med et hattrick i første halvleg og ender med at have scoret fire gange. Kampen slutter hele 5-0 og Møller, Custers, CC og selvfølgelig Sneijder er på ugens hold.
Kampen i toppen er tæt og næste modstander er Vejle Boldklub Kolding. Med en sejr vil OKSerne stjæle andenpladsen fra dagens modstander. Der er intet vi hellere vil! Jo, guld selvfølgelig, men en kamp af gangen som man siger.
Første mål falder efter 21 minutters spil hvor Høgen opsnapper en løs bold og giver den et ordenligt hak forbi målmanden. Kammeraterne sidder på kampen og Vejle ligner ikke et hold der hører til i toppen af tabellen. Da CC scorer på kontra til 2-0 efter 37 minutter, har Vejle endnu ikke haft et eneste skud på mål! I første halvlegs overtid bliver de dog tilelt et straffespark som Carstensen i målet ikke kan stille noget op imod. Tyve minutter før tid scorer Høgsholt sit andet mål. Uheldigvis for ham bliver han skadet i skudøjeblikket. På egen hånd. Helt alene. Ren Jon Dahl! Vejle når at få reduceret til 3-2 inden slutfløjtet.
I 25. spillerunde kommer FC Vestsjælland på besøg i Odense. De ligger aller sidst i ligaen og har gjort det sien femte spillerunde, så der er lagt op til store klø fra OKSernes side. Men storsejren udebliver og hjemmepublikummet er vidne til en virkelig dårlig kamp, der chancefordeling til trods ender 2-0 til Kammeraterne på mål af Daniel Møller og CC.
Guldaspiranterne fra FCK og Vejle spiller 1-1 i deres kamp hvilket betyder at Københavnerne og OKS II pt begge har 51 point. Vejle og OB har begge 47. Det bliver en meget spændende medaljedyst i år!
I den næste kamp må Ymer og vennerne en tur til nordsjælland. Daniel Møller er forinden blevet kåret som Månedens Spiller for marts måned og
Brøndby (der ligger på en skuffende 7. plads… det er trods alt bedre end IRL, men alligevel) har spillet uafgjort med FCK og OKS II kan derfor med en sejr over FCN endnu engang indtage førstepladsen i Superligaen.
OKSerne får en glimrende start på kampen da vi efter fire minutter får frispark på kanten af feltet. Høgsholt hamrer bolden på overlæggeren og CC er hurtig på reposten og scorer (de påstår at det var en indøvet detalje). Et kvarter før tid scorer Mads Elgaard sit andet sæsonmål da han tæt under mål helflugter en bold i kassen efter hjørnespark.
Der er nu kun syv spillerunder tilbage og OKS II ligger sig i spidsen med 54 point efterfulgt af FCK med 52 point. Bronzepladsen indtages af Vejle med 50 point og fjerdepladserne, der reelt set stadig er med i guldkampen, er bysbørnene fra OB. AaB FCN, Brøndby og FCM ligger og slås om den sidste europaplads i midten af tabellen. I bunden kæmper Viborg, AGF og Lyngby en intens kamp om hvem der skal med FC Vestsjælland en tur i 1. division.
FORZA KAMMERATERNE !!!
Et andet sted Sunderland købt Lucas Andersen i Lyon for 90 millioner kroner.
Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed
Ymer - Episode III
Ymer
Reserveholdsspiller
Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #57
«
Svar #271:
19 Maj 2013, 08:13 »
OKSerne i Superligaen
4. april - 20. maj 2021
Kamp om førstepladsen
Der er pres på OKSerne op til kampen mod AaB. FCK har vundet deres kamp tidligere på dagen, og OKS II skal derfor vinde for ikke at sakke bagud i forhold til drømmene om guld. Det starter godt og AaB får ikkeet ben til jorden. Efter 26 minutter skyder de en lang bold frem af banen som Ivanov let og elegant lægger død med en kattepotetæmning. Han stryger op ad venstre flanke og smækker den ind over hvor Johan Tychsen takker for startpladsen ved at brysttæmme bolden og klappe til den med sin modebydeligt berømte venstrefod og scorer sit første superligamål i denne sæson. Målet bliver efterfølgende kåret til ugens mål! Fem efter den første scoring dukker klubikonet Tychsen op igen og gør det til 2-0, kampens resultat.
Vejle taber vigtige guldpoint i deres kamp mod FC Vestsjælland. Taberrøve…
Kampen imod Brøndby får en rigtig skidt start for OKSerne. Hrannar Sigþórsson ligger en dårlig aflevering til Møller som han slet ikke er klar på. Den triller forbi ham og i målet står Carstensen og snork sover. 1-0 til Brøndby. Men kort efter udligner CC heldigvis på et kontrastød og bare fem minutter senere er CC endnu engang på pletten, denne gang fra en skarp vinkel. Der går
kun 26 minutter i alt før CC har scoret et hattrick og Brøndby er helt nede i sækken.
Assisterer kan han også. Det er Høgsholt der får lov at scorer til 4-1 efter 34 minutter. Fire minutter senere vil den unge Møller også være med. En frisparkskombinatio
n ender ved årets u17-talent der hamrer OKSerne foran 5-1. Der bliver virkelig spillet som guldkandidater i dag!
26 sekunder inde i anden halvleg bliver det 6-1 ved Henrik Berg. Brøndby ligner et lilleputhold! De får dog inden kampens slutning reduceret to gange til slutresultatet 6-3
OKSerne ligger inden dagens opgør mod AGF nummer et, to point foran FCK og med en kamp mindre. FCK er snublet mod Viborg der slog mestrene med 1-0. En sejr i dagens kamp vil betyde et lækkert fempoints forspring til OKS II.
Det lykkes desværre ikke. AGF vinder 1-0 og Ymer må skælde ud! Spændingen i toppen forbliver intakt.
Guldkampen!
Næste opgør vil blive udslagsgivende. OKSerne skal på besøg i Parken…. FCK vinder 2-1. Berg scorer OKSernes eneste mål. FCK er nu et point foran i mesterskabskampen med kun tre kampe tilbage.
OKSerne får i tredjesidste spillerunde en hjælpende hånd af OB, der hiver en uafgjort hjem mod FCK. Nu SKAL Kammeraternes kamp mod Viborg vindes!!
Efter 25 minutters spil chipper Henrik Berg bolden hen over målmanden til 1-0. Ti minutter senere er det CC's tur til at juble da han gør det til 2-0.
I anden halvleg får Viborg reduceret men kun fire minutter efter banker Høgsholt sejren fast med sin scoring til 3-1. Nu er det op til os selv at vinde det guld! Med et point ned til FCK kræves der to sejre. Næste kamp er mod Lyngby der netop har fået dødsstødet ned i 1. Division i denne spillerunde. DCK skal møde Vestsjælland.
Kampen mod Lyngby ender 3-0 til OKSerne. Det er CC og Høgsholt der står for scoringerne. FCK vinder med de samme cifre over Vestsjælland, der dermed også må en tur i landets næstbedste række.
Den altafgørende kamp (New New Firm)
OKS II
- AaB
2-0
mål: Tychsen x2
skader: Reyes
Brøndby IF -
OKS II
3-6
mål: CC x3, Berg, Høgsholt, Møller
skader: Berg
OKS II
- AGF
0-1
skader: Lundquist
FCK -
OKS II
2-1
mål: Berg
OKS II
- Viborg
3-1
mål: Høgsholt, Berg, CC
Lyngby -
OKS II
0-3
mål: Høgsholt x2, CC
OB -
OKS II
1-3
mål: CC x3
Det er sidste spillerunde. Det er på TRE-FOR Park. Det er mod OB. Det er New New Firm. Det er altafgørende! En sejr vil betyde håneret over OB og guldmedaljer om halsen på Ymer og Kammeraterne fra OKS II.
Efter kun syv minutters spil ser det dog ikke så lyserødt ud som man turde håbe. OB bringer sig foran og vælger derefter at pakke sig ned. De sataner! Men vi presser på. Kæmper for at få en udligning. Sidste spillerunde er det værste tidspunkt at tabe guldet på! Efter en halv time er der gevinst. CC springer højest i OBs felt og header en bold i mål til 1-1. Samtidig meldes der om scoring i FCK's kamp mod Midtjylland. Det er Ulvene der er kommet foran. Pt er guldet på OKS II hænder! To minutter før pausefløjtet er der frispark til OKSerne på kanten af feltet. Bolden ender efter flere stationer for fødderne af CC der gør det igen! 2-1 til OKSerne der kan gå til pause med store smil på læberne.
OKSerne løber på banen med masser af selvtillid. Vi skal vinde det guld. Vi skal bryde FCK's dominans i Superligaen! Efter to minutter slår General Custers en høj bold hen over forsvaret til CC der suser afsted i Usain Bolt tempe. OB's forsvarer kan slet ikke følge med. CC skyder fra en skarp vinkel og laver en fræk tunnel på målmanden. Lukket kamp, guld, hattrick!! 3-1 stillingen holder hjem og OKSerne kan fejre deres første Danmarksmesterskab nogensinde! FCK spiller uafgjort med FCM, så det bliver ovenikøbet med et trepoints forspring. En fantastisk præstation af det lille fynske hold! Ejer/bestyrelsesformand Jensen og tidligere bestyrelses formand Flemming Lindquist kommer stormende og omfavner Ymer. Nu skal der festes i Odense!! GULD TIL YMER, GULD TIL OKS II!!!
OKS II bliver tildelt 25,29 millioner kroner i præmiepenge.
CC sætter ny scoringsrekord for OKS II med 27 mål i en sæson. Tidligere rekordindehaver var Niklas Margaard med 26 scoringer tilbage i 2014.
Daniel Møller kommer på Årets Hold i Superligaen.
FORZA KAMMERATERNE !!!
KAMMERATERNE I CHAMPIONS LEAGUE, LÅ LÅ LÅ LÅ LÅ !!!
Et andet sted har Fulham med Bendtner og Nicolai Larsen (Mm) i truppen vundet EL-finalen 2-0 over Arsenal.
Ymer - Episode III
Jonaspetersen93
Manager
Sv: Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League
«
Svar #272:
19 Maj 2013, 11:58 »
SÅDAN!!!! Tillykke med et fortjent mesterskab
nu var det vel ikk bendtner der scorede for Fulham i finalen?
Tidligere: Baloo38
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #273:
19 Maj 2013, 15:56 »
Citat af: Jonaspetersen93 19 Maj 2013, 11:58
SÅDAN!!!! Tillykke med et fortjent mesterskab
nu var det vel ikk bendtner der scorede for Fulham i finalen?
Tak for det! Det er stort
Bendtner var ikke engang på banen. Det var Larsen heller ikke.
Ymer - Episode III
LasseSJ
Reserveholdsspiller
«
Svar #274:
19 Maj 2013, 19:50 »
WUHUUUUUHUHUHU!!! DET ER FOR VANVITTIGT!!! Forza Kammeraterne!!!!
Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!
b0nb0n
Landsholdsspiller
«
Svar #275:
19 Maj 2013, 19:52 »
Super stort tillykke med mesterskabet, det var godt nok flot.
Hvad med Maegaard, skal han købes tilbage? Så han var blevet topscore sidste sæson?
Wolverhampton - Klubben i England
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #276:
19 Maj 2013, 20:33 »
Citat af: b0nb0n 19 Maj 2013, 19:52
Super stort tillykke med mesterskabet, det var godt nok flot.
Hvad med Maegaard, skal han købes tilbage? Så han var blevet topscore sidste sæson?
tak tak. Det er noget jeg overvejer. nok mest for hyggens skyld
Citat af: LasseSJ 19 Maj 2013, 19:50
WUHUUUUUHUHUHU!!! DET ER FOR VANVITTIGT!!! Forza Kammeraterne!!!!
OKSERNE FOREVER!!
Ymer - Episode III
Ymer
Reserveholdsspiller
Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #58
«
Svar #277:
19 Maj 2013, 22:01 »
OKSerne i Superligaen
20. maj - 10. juli 2021
Sommertransfers og sørgmodige farvel
Vi siger ved sæsonstart farvel til Amevor, Zaimi, Køhlert,
Jensen og Ørgaard og en stor bunke ravl og krat fra ungdomsafdelingen der alle har kontraktudløb. Jeg er super ked af at se Ørgaard og Jensen gå. De har haft enorm betydning for klubben og har været med hele vejen fra Serie 3. Klubbens fans har samlet ind til en mindesten til ære for de to koryfæer. Den skal indtil videre stå foran OKSon Park. Ørgaard er den spiller der har spillet flest førsteholdskampe for OKS II. Hele 211 af slagsen er det blevet til. Den unge Vilfort lejes endnu engang ud til AC Horsens.
Når nogen går ud, skal der som regel nogle nye ind. OKSerne har skrevet kontrakt med et ungt forsvarstalent der stod uden kontrakt efter hans aftale med VB Kolding udløb. Der er tale om
Christoffer Clausen
, der også er med omkring de danske ungdomslandshold. Han er tiltænkt en rotationsrolle med Michael Bonde, nu hvor der bliver plads til Møller i midterforsvaret efter Amevor er rejst.
Jeg er stadig på jagt efter en forstærkning til midtbanen. Det skal gerne være en spiller med masser af kvalitet, nu når pengene er til det
CC bliver kåret til Årets Spiller ifølge fansene. Fuldt fortjent. Han spillede fremragende og var en af hovedrollerne i OKS II's DM triumftog. Det bliver spændende at se om det fortsætter i den nye sæson, hvor Randers og Silkeborg er tilbage i den bedste række.
Ny arena og træningskampe
SønderjyskE -
OKS II
0-1
mål: Sneijder
OKS II
- Dynamo Moskva
1-2
mål: Falk
AC Horsens -[ b]OKS II[/b]
0-8
mål: CC x3, Sneijder x2, Møller, Reyes, Høgsholt
Måløv -
OKS II
0-3
mål: CC x3
skader: CC
Ymer har været en tur på direktionsgangene for at få en sludder med klubejer og bestyrelsesformand Kasper Jensen. Vi forventer begge at vi i denne sæson vil være titeludfordrere. Derfor har han udstyret mig med et historisk stort transferbudget på 47 millioner kroner og en lønbudget på 2,1 millioner kroner om måneden. Samtidig fortæller han at vores spejdernetværk er blevet udvidet så vi nu kan sende scouts til alle verdens hjørner. Jeg luftede tanken om et nyt stadion, da OKSon Park er ved at blive for lille. Jensen var selvfølgelig smadder enig i dette og da han er rig, fremadsynet og ikke til at styre satte han straks et stadionbyggeri igang.
Her skuffer han mig dog, da planerne er at opføre et stadion med plads til sølle 7.901 tilskuere. Kom igen, Jensen. Det er alt for lidt!
Der er blevet spillet fire træningskampe op til sæsonstarten. De har budt på tre sejre og et enkelt nederlag til Dynamo Moskva. CC har været den helt store oplevelse med masser af mål i støvlerne. Nå ja, så blev AC Horsens da også smadret med en flot 8-0 sejr
I første spillerunde venter oprykkerne fra Silkeborg.
FORZA KAMMERATERNE !!!
Et andet sted er Brøndbys nu 26-årige Patrick Da Silva skiftet til Brande i 2. Division.
«
Seneste Redigering: 19 Maj 2013, 22:18 af Ymer
»
Ymer - Episode III
OnkelMorfar
Landsholdsspiller
«
Svar #278:
19 Maj 2013, 22:11 »
Et forsinket tillykke med 1. pladsen!
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #279:
19 Maj 2013, 22:18 »
Citat af: Iznogood 19 Maj 2013, 22:11
Et forsinket tillykke med 1. pladsen!
Det er ok. Det er også svært at nå det, med den fart jeg har på
Ymer - Episode III
OnkelMorfar
Landsholdsspiller
«
Svar #280:
19 Maj 2013, 22:22 »
Citat af: Ymer 19 Maj 2013, 22:18
Det er ok. Det er også svært at nå det, med den fart jeg har på
Ja du ligger jo ikke på den lade side.
Rottenburg
Førsteholdsspiller
«
Svar #281:
19 Maj 2013, 22:26 »
Fandme godt arbejde med OKS!
Og tillykke med mesterskabet!
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #282:
19 Maj 2013, 22:29 »
Citat af: Iznogood 19 Maj 2013, 22:22
Ja du ligger jo ikke på den lade side.
Nej. Det her blog-projekt har lært mig at jeg har utrolig meget fritid, som jeg forvalter ufornuftigt
Ymer - Episode III
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #283:
19 Maj 2013, 22:30 »
Citat af: Rottenburg 19 Maj 2013, 22:26
Fandme godt arbejde med OKS!
Og tillykke med mesterskabet!
Tak
Ymer - Episode III
Rottenburg
Førsteholdsspiller
«
Svar #284:
19 Maj 2013, 22:35 »
Citat af: Ymer 19 Maj 2013, 22:29
Nej. Det her blog-projekt har lært mig at jeg har utrolig meget fritid, som jeg forvalter ufornuftigt
Jeg har også meget fritid! - Men alt det skriveri gør mig syg i skalen!
+ Jeg afventer svar fra Christiania SC ang dataer af spillere, billeder .. så er jeg ved at lave dem i FM
Så starter med dem i KB'serie
«
Seneste Redigering: 19 Maj 2013, 22:38 af Rottenburg
»
Sider:
1
...
17
18
[
19
]
20
21
...
23
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »