home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1010 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League  (Læst 72721 gange)
Ymer
Reserveholdsspiller

Sv: Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League
« Svar #210: 09 Maj 2013, 19:02 »

Er du ikke med i pokaltuneringen??
Nej  Skuffet
Der er sket en fejl i databasen, der gør at Pokalturneringen har været gået i stå siden 2014. Så siden da har den ikke været aktiv. Det er ret irriterende  Sur Hvis nogen har en idé til hvordan det kan blive løst må de endelig sige til!

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #211: 09 Maj 2013, 19:47 »

Havde i dag tænkt mig at starte en karriere i de lavere danske rækker, men vil gerne kunne være med i pokaltuneringen. har du nogen ide om hvad der er galt??

Brøndby IF!!!!

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #212: 09 Maj 2013, 20:03 »

Havde i dag tænkt mig at starte en karriere i de lavere danske rækker, men vil gerne kunne være med i pokaltuneringen. har du nogen ide om hvad der er galt??
Jeg har ingen idé om hvor fejlen ligger

Ymer - Episode III

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #213: 09 Maj 2013, 20:22 »

Når jeg må se om jeg kan finde fejlen så Smiley

Brøndby IF!!!!

Ymer
Reserveholdsspiller

Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #47
« Svar #214: 10 Maj 2013, 10:39 »

OKSerne i Superligaen
30. september - 10. december 2019

Tæv i Parken og et "nej tak" til Århus
FCK - OKS II 3-1
mål: Tychsen

OKS II - FC Midtjylland 1-1
mål: Ørgaard

Sejersens mål i 3-1 sejren over Vejle den 3. november er blevet kåret til månedens mål.
Dohn, Elgaard og Sneijder er nomineret til årets spiller i superligaen (efterår). jeg har stemt på Makienok da han er uhyre farlig i år. de andre stemmer er også røget til brøndby spillere da jeg er utrolig farvet Smiley

OKS II skal på besøg i Parken i næstsidste spillerunde inden vinterpausen. Her lider de et nederlag på 3-1 til Københavnerne der kører OKSerne rundt i overlegen stil.
Et minut før tid får klublegenden Johan Tychsen dog pyntet på resultatet da han scorer et vanvittig flot mål. Oplægget kommer fra Malte Carlsen der i bedste Laudrupstil vipper bolden henover FCK-forsvaret der blot kan se til mens Tychsen tager bolden ned og forbi keeperen og sparker flot fra en skarp vinkel. Det varmer på en ellers kold aften for OKS II-fansene.

8. december henvender AGF sig til Ymer og forsøger på ynkelig vis at lokke OKS II bossen til Århus/Aarhus - Danish for Progress. Sølle 80.000 kr om måneden kan de diske op med. Det er mere end hvad Ymer får i OKS II, hvilket er 0 kr, men Ymer er OKS II-mand af hjerte og sind og intet kan rokke ham fra trænersædet på OKSon Park.

Kedelig vinterafslutning mod FCM
Sidste kamp inden vinterpausen er hjemme på OKSon Park mod FC Midtjylland der roder rundt i bunden af tabellen på en niendeplads. Første halvleg er et stort Midtjysk pres mod OKS II-feltet. FCM kommer foran efter 28 minutter og OKSerne har ikke et eneste skud mod mål i første halvdel af kampen. I anden halvleg får Kammeraterne hurtigt udlignet, men Custers' scoring annulleres for offside. Minutter senere får FCM en scoring annulleret i den anden ende. Der er sved på panden på OKS II-bænken! I 69. minut får OKSerne tilkæmpet sig et straffespark. Ørgaard tager sig af det og scorer til 1-1 som bliver kampens resultat.

OKS II må overvintre med 32 point på ligaens 6. plads. Det er en utrolig tæt liga i år, hvis man ser bort fra FCK og Brøndby der ligger i front. Kun fem point adskiller nummer tre og nummer syv. FCK og AaB går til vinterpause med en kamp til gode.

Og så fik jeg lige en god lol på, da Lokeren annoncerede at de fik ny manager  Thumbs Up

FORZA KAMMERATERNE !!!

Et andet sted er Danmark kommet i EM Gruppe D med Letland, Norge og Tyskland.

Ymer - Episode III

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #215: 10 Maj 2013, 11:16 »

Jeg vil da mene det er en tæt liga, også hvis vi tager nr. 1 og 2 med. Da man godt kunne forestille sig at der var et hold der havde rykket fra, og holdet på 2. pladsen var langt efter Wink

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #216: 10 Maj 2013, 12:26 »

Fantastisk arbejde du har gang i Smiley
Hvor henne i tabellerne ligger FC Fredericia?

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #217: 10 Maj 2013, 12:44 »

OKSerne i Superligaen
10. december - 1. marts 2020

Juleferie i Holland - transfertid
Hvis midlerne er til det skal truppen forstærkes i vinterpausen, og nogle skal sendes videre. Et par af hollænderne har eksempelvis ikke slået til, ligesom nogle af de gode gamle OKS II-drenge ikke længere er dygtige nok.

Jeg har været en tur inde hos Lindquist og fortalt at vi simpelthen bliver nødt til at forbedre ungdomsfacilitetern e for de unge spillere der kommer ud af systemet nu er noget lort. Lindquist er selvfølgelig med på den ambitiøse idé. Han kan trods alt tjene penge på det, på den lange bane! I samme ombæring spurgte den kære Flemming L. om jeg havde ændret forventninger til sæsonen? Vi blev enige om at vi nok skal ende i tabellens øverste halvdel (stort spil!) og derfor hævede han lønbudgettet.

Velkommen til:
Ymer har endnu engang været en tur i Holland og hente nye kræfter til truppen. Det drejer sig om hollænderne Sven Braken (MVV Maastricht) og Ilias Zaimi (FC Den Bosch) samt Togoleseren Mawouna Amevor (FC Dordrecht) der har to landskampe i bæltet. De var alle på fri transfer. Midt i min søgen efter forstækninger blandt træsko, tulipaner og vindmøller bliver jeg den 17. december oppasset af en agent fra hollandske Groningen, der fejlagtigt tror at de kan lokke Ymer i fælden med 190.000 kr om måneden. Næh, nej! OKS II er det eneste der tæller! Forza Kammeraterne!!
På vej hjem i Fiat Ducatoen med de herre Sven, Ilias og Mawouna på bagsædet bliver vi stoppet på en rasteplads i Niedersachsen af en skummel herre der tilbyder en ung Estisk venstreback. Han var ganske gratis og virker til at have en lys fremtid i OKS II. Han hedder Dmitri Ivanov, har syv landskampe på cv'et og en fortid i Flora Tallin. Jeg glæder mig til at se ham i aktion.
På trænerfronten har jeg ansat den gamle Brøndby spiller Søren Krogh, der var på Vestegnen i de glade dage omkring år tusind skiftet.

Tak for nu:
Hayrettin Polat har fået fri transfer da han er for ringe til suppen, og kun har spillet en kamp alligevel. Det er bedre for alle parter at han smutter. Han har ellers været ombord på OKS II-toget i fem år. Vi siger tak for god og tro tjeneste.
Lasse Kingo, gode gamle Kingo, har i en alder af 30 ikke længere den hurtighed der gjorde ham så god dengang han var på toppen. Han har været med siden der blev spillet Serie 2 på OKSon Park, og har en hel særlig plads i klubbens historie. Desværre er vi blevet nødt til at fritstille ham. En sorgens dag i OKS II.
Mikael Vukicevic er blevet solgt for 15.000 kr til svenske Trelleborg, der for nylig er rykket op i Allsvenskan. Det passer mig perfekt, da han er kommet i overskud i OKS II-truppen efter der er kommet to nye hollændere til. Vuk har været med siden Serie 1 og var i mange sæsoner en nøglespiller for OKSerne, men som niveauet er steget er hans faldet. Øv! Tak for seks års hårdtarbejdende indsats! De 15.000 kr er iøvrigt den højeste transfer indtægt i OKS II nogensinde! Pengene bliver brugt på nye overtrækstrøjer og kegler.
Patrick Philippart som kom til klubben i sommers for at skulle banke mål ind, har vist sig som lidt af et flop. Han er blevet sendt gratis til HB Køge, hvor de synes han passede ind. Tak for ingenting, Patrick. Men tak til Køge!

Dansk Fodbold Award
Vejles Henning Berg har taget prisen som årets manager i Danmark 2019. Nummer to og tre er Kent "altid shorts til kamp" Nielsen (FCK) og Henrik "Store" Larsen (Brøndby). Ymer er naturligvis skuffet!
Årets målmand i Danmark 2019 går til FCKs Derek Kwarteng. Nummer to og tre er OBs Mads Holm Sørensen og FCNs Lukás Hrádecky. Ymer er naturligvis skuffet!
Årets spiller i 1. division 2019 går til Simon Høgsholt. Ymer er fint tilfreds med det. Han gjorde det sgu godt i foråret!
Årets U19 talent i Danmark 2019 bliver Niklas Køhlert! Ymer er meget tilfreds med dette, selvom Køhlert endnu ikke har vist væsen af sig i Suppen. Det kan være det kommer.
Årets spiller i suppen bliver det lange monster fra Køge Bugt, Simon Makienok.
Årets Danske Spiller er for 9. år i træk Napolis Christian Eriksen.

I forårets første spillerunde kommer AGF på besøg i en kamp der helst skal vindes. Det skal næste kamp også, så vi kan være så højt rangeret i tabellen som muligt når der skal deles præmiepenge ud!

FORZA KAMMERATERNE !!!

Et andet sted er Casper Sloth taget fra Aston Villa til Sunderland for 46 millioner kroner

Fantastisk arbejde du har gang i Smiley
Hvor henne i tabellerne ligger FC Fredericia?
FC Fredericia ligger pt nummer 11 i 1. division hvor de er oprykkere.

Ymer - Episode III

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #218: 10 Maj 2013, 13:01 »

Kan lige fortælle dig at præmiepengene i suppen, uddeles efter hvordan man har klaret sig over en 11 kamps periode. Hvor suppen er inddelt i 3 perioder. Der hhv. er fra 1-11, 12-22 og 23-33 spillerunde Peace

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #219: 10 Maj 2013, 14:21 »

Kan lige fortælle dig at præmiepengene i suppen, uddeles efter hvordan man har klaret sig over en 11 kamps periode. Hvor suppen er inddelt i 3 perioder. Der hhv. er fra 1-11, 12-22 og 23-33 spillerunde Peace
Nå, ja for fanden. det vidste jeg da godt. d'oh  Opstemt
Men det ændre heldigvis ikke på at jeg helst skal vinde de to næste kampe så  Smiley

Ymer - Episode III

DIYAR2660
Førsteholdsspiller

« Svar #220: 10 Maj 2013, 20:45 »

Hvilket år er du i?

Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #221: 10 Maj 2013, 20:47 »

Hvilket år er du i?
2020. det står i toppen af updatesne, således at kvikke læsere lægger mærke til det  Wink Tunge

Ymer - Episode III

Ymer
Reserveholdsspiller

Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #48
« Svar #222: 11 Maj 2013, 00:46 »

OKSerne i Superligaen
1. marts -  30. marts 2020

Besøg fra Århus og The New New Firm
OKS II - AGF 2-2
mål: Sneijder, Zaimi

OB - OKS II 2-3
mål: Høgsholt x3
skader: Zaimi
Hjemme på OKSon Park var drengene klar til at give en øretæve til AGF. Det var ihvertfald hvad alle på lægterne håbede ville ske. Fem mulige debutanter, skulle have mulighed for at vise sig frem for deres nye hjemmepublikum. Alle glædede sig til at se hvad Berg, Braken, Zaimi, Ivanov og Amevor kunne med bolden og ikke mindst uden bolden.
Med fem debutanter i startopstillingen var der dømt usammenhængende fodbold på OKSon Park, og det er da også hvad hjemmepublikummet får. Heldigvis kan de fleste på holdet nu kommunikere med hinanden på hollandsk, så det lykkedes Zaimi at finde Sneijder oppe foran der kan bringe OKSerne i front. Stillingen holder til pausen, hvor AGF træner Michael Hemmingsen må have truet med anekdoter fra hans gloværdige OB-karriere, for Henri Anier får på bare fem minutter bragt århusianerne foran 2-1. OKS II's nye mand på midten, Henrik Berg finder heldigvis med et vip hen over forsvaret en fuldstændig fri Ilias Zaimi der med brystet tager bolden med videre og render ned og hakker en udligning i mål. Kampen ender 2-2. Et helt fint resultat for OKSerne der dermed forbliver på 6. pladsen.

I 22. spillerunde er der på TRE-FOR Park dækket op til en fantastisk omgang New New Firm. OB ligger nummer tre kun to point foran OKS II. For hulan, hvor vil vi gerne vinde den her!
Det starter som fod i hose for OKSerne. Efter 11 minutter sover sover OBs forsvar og Høgsholt får en friløber han ikke kan andet end at scorer på! Tyve minutter senere er det igen Høgsholt der er på spil, da Zaimi finder ham med en høj bold henover forsvaret. Høgen får heldigt bolden med og klapper til den i blinde. Da han åbner øjnene igen står den 2-0 til OKS II ! Et minut før pausen viser OB dog klasse og kombinerer sig legende let gennem OKS II forsvaret og Frode Drangsholt dribler først rundt om Dahl hvorefter han hamrer bolden op i nettaget. Tyve minutter inde i anden halvleg får OB kæmpet sig tilbage på 2-2 efter et hjørnespark. Tre minutter før slutfløjtet dribler Frederik Sejersen mod baglinjen. Han smækker den indover og på kanten af det lille felt står Simon Høgsholt der helflugter bolden i kassen hvor en sprællende OB keeper ligner en juniorspiller! OKSerne fører 3-2 over ny-fjenden OB og nu skal vi pakke os helt tæt i bageste geled og holde føringen! Dommeren lægger nervepirrende fem minutters tillægstid til, men de tapre OKSer holder stand og vinder deres første New New Firm på spektakulær vis! Ymer og Lindquist er i den syvende himmel  Opstemt Høgsholt er selvfølgelig på ugens hold.

Præmiepenge, tamme heste og chok-resultat på Vestegnen
Randers FC - OKS II 0-1
mål: Høgsholt
skader: Bonde

Brøndby IF - OKS II 2-2
mål: Sneijder, Braken
skader: Køhlert
Sejren over OB betyder at OKS II nu ligger nummer fem i Superligaen. OKSerne bliver tildelt 14,55 millioner kroner for at blive nummer fem i anden periode af suppen. Skønt! OKSernes flotte præstationer går som bekendt ikke ubemærket hen, og den 15. marts kommer AZ Alkmaar og tilbyder hele 195.000 kroner om måneden til Ymer. De må tage skuffede hjem  Cool

I 23. spillerunde venter Hesten fra Randers af. De kan bare lige prøve! De ligger aller sidst i tabellen og OKSerne er taget til Kronjylland med masser af selvtillid i bagagen.
Der er dog ikke særlig meget tju eller bang (eller held!) over OKS II's spil i denne kamp. Randers får annulleret et mål efter 15 minutter og ellers sker der ikke rigtig noget i første halvleg.
I anden, derimod er der knald på! OKSerne brænder på det skammeligste tre 100% chancer og først med tolv minutter igen
formår Simon Høgsholt at scorer til 1-0 efter et fælt koks i Hestenes forsvar. Resultatet holder hjem og OKSerne kan bestige superligaens fjerdeplads! I næste runde venter en stor mundfuld i form af Brøndby.

Den første halve time tilhøre OKSerne på Brøndby Stadion aka. Vilfort Park. Ymers drenge har bunkevis af chancer og er centimeter fra at tage føringen. Men i det 32. spilleminut begår Ale de Boer straffe, og Brøndby bringer sig foran. Jeg frygtede at det ville sætte det blågule igang, men to minutter senere er det istedet Cees Sneijder, røverkøbet fra Venlo, der får bolden i mål til 1-1. Fem minutter skal der gå af anden halvleg før Sneijder igen laver lækkerier. Han ser Sven Braken i et overlap og Sven skyder og scorer. OKSerne har taget en uventet føring i Brøndby! Et kvarter før tid stiger Makienok nok engang til vejrs og udligner. OKSerne holder skansen og tager et vigtigt point med hjem til Odense. Ymer har nok en gang nået de magiske 40.

Lige ved og næsten i Ålborg
AaB - OKS II 3-2
mål: Custers, Tychsen

OKS II - Viborg 2-0
mål: Carlsen x2
skader: Dohn
udv: Antoniazzi
Kampen mod Aab starter forfærdeligt. Efter bare 24 sekunder er det op ad bakke, da hjemmeholdets Mikkel Hansen bringer dem foran. Kammeraterne kæmper sig dog tilbage efter et kvarter da Sneijder header en bold ned for fødderne af Custers, der med lethed kan udligne. Kort efter kommer Aab dog foran igen og lige inden pausen får de bolden over linjen for tredje gang. Heldigvis bliver dette mål annulleret og OKSerne kan gå til pause bagud med en. I pausen pilles en meget træt Høgsholt ud og erstattes af gode gamle Tychsen, der takker for chancen og udligner med hovedet i det 67. minut. Fem minutter før tid kan han afgøre det på en friløber men skyder langt ved siden af. Minuttet senere er vi selvfølgelig bagud igen, da David Boysen bringer Aab i front. I de døende sekunder har Tychsen igen chancen, men må se sit hovedstød gå forbi mål. Død ærgerligt  Sur

Der er andre boller på suppen i kampen mod Viborg. Her er det OKS II der kommer foran efter 8 minutter, da Malte Carlsen får prikket bolden i mål med det yderste af knopperne. Viborg lægger et hårdt pres mod OKS II målet og Dahl disker op med bunkevis af fantastiske redninger. Kort før pausen bliver tingene gjort sværere da Antoniazzi får sit andet gule kort og må gå i omklædningen før tid. Men hvad gør det når man har folk som Niklas Køhlert der holder fantastisk godt i bolden og efterfølgende kan stikke den dybt til Carlsen der scorer sit og kampens andet mål. Virkelig godt gået! Som kampen skrider frem må Dahl hive flere vanvidsredninger ud af ærmet. Viborg prøver og prøver, men det lykkes ikke for dem. Kampen ender 2-0 til OKS II og Ymer og drengene rykker op på ligaens fjerdeplads.

I syvende sidste kamp i sæsonen venter Vejle der ligger 2 point foran OKSerne i tabellen.

FORZA KAMMERATERNE !!!

Et andet sted har FC vestsjælland skrevet kontrakt med en klubløs Christoffer Remmer. (Jeg gjorde hvad jeg kunne for at lokke ham til Odense, men 1. divisionsbold var åbenbart det der trak mest)

Ymer - Episode III

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #223: 11 Maj 2013, 01:02 »

Med lidt held(hvilket du nok får..) så er der metal allerede i år Opstemt

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #224: 11 Maj 2013, 02:47 »

indrømmet, jeg skimmer kun lige og kigger på tabeller og kommentarer osv., men jeg syntes ikke jeg har set det nogle steder... hvordan ser det ud med de nærliggende hold og europæisk deltagelse? tænker at hvis de nu er ude og lege med der, kunne det være de går all out for at få noget med hjem fra europa... selvom det nok ikke er så sandsynligt så langt fremme Smiley

Godt arbejde med Oksen ^^

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010