home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1154 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League  (Læst 72811 gange)
Spardle
Landsholdsspiller

Sv: Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League
« Svar #165: 05 Maj 2013, 14:51 »

Han kunne jo bare tilføje en ny træner Rullende Øjne

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #166: 05 Maj 2013, 15:05 »

Han kunne jo bare tilføje en ny træner Rullende Øjne
Det er selvfølgelig rigtigt. Det kunne være spændende at overtage det danske landshold. Der er kommet nogle habile talenter frem  Opstemt
Eller redde Brøndby. Deres hold er helt rabundus  Forlegen

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

Ymer
Reserveholdsspiller

Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #41
« Svar #167: 05 Maj 2013, 17:00 »

OKSerne i 1. Division
12. december 2018 - 22. marts 2019

OKS II - Brøndby II 2-2
mål: Høgsholt, Tychsen

OKS II - AB 2-1
mål: Tychsen, Olsen

OKS II - Flensburg 08 2-2
mål: Dohn, Høgsholt

OKS II - FC Svendborg 2-0
mål: Dohn, Høgsholt
skader: De Freitas

OKS II - Brønshøj 2-2
mål: Dohn, Fisker
Vinterpause og nyt ansigt på venstrekanten
Der har været vinterpause i den danske 1. Division, hvor oprykkerne fra OKS II har indtaget førstepladsen og hele fodbolddanmarks hjerte.
OKSerne har i pausen skrevet kontrakt med Rasmus Redder fra Blokhus i 2. Division. Han er venstre midt og kan også spille fremme som wing. Han og Marc Olsen er tænkt at skulle roterer lidt, da Olsen har det med at blive træt. Jeg tror dog at Redder har kvaliteten til at presse Olsen ud af startelleveren inden længe. Nu må vi se.
Naturligvis har Kammeraterne haft gang i et par træningskampe for lige at blive varme inden det går løs med turneringskampene. OKSon Park har haft besøg af Brøndbys andet hold der for OKSerne endte med en skuffende 2-2. AB har været en tur forbi Odense og blev sendt hjem med et nederlag. For første gang har OKS II spillet en kamp mod et hold fra det store udland. Der var tale om Flensburg 08 fra Tyskland der fik et 2-2 resultat med hjem. Svendborg kiggede forbi og måtte ligesom AB tage hjem besejret af Kammeraterne. Sidste træningskamp var mod Brønshøj der kæmpede sig til 2-2 mod et noget sløjtspillende OKS II-hold.

Forårets første kamp bliver på udebane mod Aarhus Fremad, der ligger håbløst i bunden af tabellen.

OKS II truppen
På opfordring kommer her et overblik over og ss af OKS II-holdet.

Målmænd
Simon Dahl, Anders Post Toft

Forsvar
Kasper Larsen, Mads Elgaard, Malte M. Carlsen,
Peter Jensen, Mikkel Dohn, Michael Bonde

Midtbane
Frederik Sejersen, Mikael Vukicevic, Julian De Freitas,
Rasmus Redder, Michael Ørgaard, Gastón Leonel Antoniazzi,
Marc Olsen, Hayrettin Polat

Angreb
Lasse Kingo, Simon Høgsholt, Niklas Køhlert,
Ulrik Fisker, Johan Tychsen

FORZA KAMMERATERNE !!!

Et andet sted er Christian Eriksen blevet kåret som årets spiller af de danske sportsjournalister. ...For 8. gang i træk!

Ymer - Episode III

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #168: 05 Maj 2013, 21:20 »

Som altid fremragende læsning! Men jeg forstår simpelhent ikke, hvordan du ikke kan lukke flere mål ind med den flok knoldesparkere der render rundt i dit forsvar! Og hvordan kan Tychsen score så mange mål? Han er jo - mildest talt - røv hamrende elendig!? Yderst imponerende! FORZA KAMMERATERNE!!!

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #169: 05 Maj 2013, 21:51 »

Som altid fremragende læsning! Men jeg forstår simpelhent ikke, hvordan du ikke kan lukke flere mål ind med den flok knoldesparkere der render rundt i dit forsvar! Og hvordan kan Tychsen score så mange mål? Han er jo - mildest talt - røv hamrende elendig!? Yderst imponerende! FORZA KAMMERATERNE!!!
Jeg forstår det sgu heller ikke. Jeg fatter slet ikke at jeg bare kan blive ved med at vinde når jeg rykker op. Jeg nyder det så længe det vare  Opstemt Men ja, det er ret underligt  Huh

Ymer - Episode III

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #170: 06 Maj 2013, 07:58 »

Ymer du har vel ikke været inde i editoren, og lave dine spillere meget bedre end det der står?

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #171: 06 Maj 2013, 09:34 »

Ymer du har vel ikke været inde i editoren, og lave dine spillere meget bedre end det der står?
Det kan jeg garantere at jeg ikke har! Det havde der heller ikke været så meget sjov i.

Ymer - Episode III

Ymer
Reserveholdsspiller

Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #42
« Svar #172: 06 Maj 2013, 11:09 »

OKSerne i 1. Division
22. marts -  22. april 2019

Storsejr og en tabt førsteplads
Aarhus Fremad - OKS II 0-6
mål: Køhlert x2, Høgsholt x2, Ørgaard x2

OKS II - Hvidovre 0-0
skader: Bonde, Sejersen

OKS II - HB Køge 1-2
mål: Tychsen

Silkeborg - OKS II 1-1
mål: Ørgaard

Esbjerg - OKS II 0-2
mål: Ørgaard, Polat
Foråret starter perfekt for OKSerne. De tager på udebane mod Aarhus Fremad en imponerende 6-0 sejr, hvor den helt store oplevelse er Michael Ørgaard der styrer midtbanen med hård hånd, lægger op til to mål og selv scorer to gange. I front er det Køhlert og Høgsholt der render med opmærksomheden, da de begge scorer to gange hver i en kamp hvor OKS II spiller virkelig overbevisende. Debutanten Rasmus Redder spiller til 8.3 og lægger op til et af målene. Både han, Elgaard, Larsen, Ørgaard, Høgsholt og Niklas Køhlert er på rundens hold efter storsejren.
Næste modstander er tidligere FCK-keeper Kim Christensens tropper fra Hvidovre der ligger på en øjeblikkelig 8. plads. Christensen har læst på lektien, og Hvidovre forsvare sig forbilledeligt. Kampen ender 0-0 og er dødsyg at overvære.
Hjemme på OKSon Park lider Kammeraterne et sjældent nederlag i 23. spillerunde til HB Køge, der ender med at vinde 2-1 selvom de kun har 8 skud mod mål. Til sammenligning har OKS II 21, men formår altså kun at scorer på den ene. Elendigt. Ymer er mildest talt rasende og næste kamp mod Silkeborg SKAL vindes, da AC Horsens med en sejr over Frem har fravristet duksepladsen fra OKSerne.
Michael Ørgaard sender OKSerne på vinderkurs efter ti minutters spil i Silkeborg. Kampen er utrolig tæt, men det er Silkeborg der kommer frem til mest. Simon Dahl i målet viser gang på gang hvorfor han er med på u/19-landsholdet. I det 62. minut udligner Yogathas til 1-1 som bliver kampens resultat. OKS II er nu fire point efter Horsens. Er OKSernes fremmarch stoppet? Vil de rasle ned gennem tabellen? Næste kamp bliver udslagsgivende, da Esbjerg venter på Blue Water Arena. Med en sejr kan Esbjerg
overhale Kammeraterne, der virkelig skal finde deres bedste spil frem, hvis de skal vælte Den Gule Fare af pinden.
Kampen starter som fyr og flamme med bunkevis af chancer i de første ti minutter. i det tolvte bliver der begået straffe i Esbjergs felt og Michael Ørgaard tager sig af det og bringer naturligvis OKS II foran med 1-0. Ørgaard har aldrig brændt et straffespark for OKSerne (så vidt jeg lige husker ihvertfald). Kampen oser af spænding, og jeg sidder og hopper i stolen hver gang Esbjerg får fat i bolden af frygt for et mål. Ti minutter før tid er det dog glæder der får mig til at springe rundt, da Polat afdribler en forsvare og bringer OKS II foran 2-0. Samtidig kan der berettes om et uafgjort resultat mellem Horsens og Nørrebro United, hvilket vil sige at OKS II med en sejr i næste runde over netop Horsens vil fravriste dem førstepladsen. Et nederlag vil betyde at Horsens vil trække fra i kampen om guldet.

Inden Horsens-kampen bliver OKS II tildelt hele 2,57 millioner kroner i præmiepenge for at have opnået en 1. plads i 2. periode af 1.Division. Dejlige penge!

Kamp nummer 200 - Tilbage på toppen
Det er eftermiddag lørdag den 13. april. Ymer er udset til at skulle stå i spidsen for OKSerne for 200. gang i karrieren i en af de vigtigste kampe nogensinde for Kammeraterne. AC Horsens ligger pt på førstepladsen kun to point over OKS II og en sejr vil give dem et godt forspring inden de sidste syv kampe. Hvis OKSerne derimod vinder vil de snige sig i føretrøjen med et enkelt points forspring. Det er nu, OKSerne skal vise om de er mænd eller mus, om de skal være med i kampen om guldet helt til slut, eller de bare skal forære det til Den Gule Fare.
Kampen er kun 38 sekunder gammel, da bolden er i nettet førstegang. Det er Horsens der får sat en kontra igang og Mads Hvilsom får prikket bolden i mål. Heldigvis for OKSerne fra offside position. 22 minutter senere er det Peter Jensen der bringer OKSerne foran efter et hjørnespark og den efterfølgende obligatoriske klumpspil inde foran kassen. OKSon Park syder og bobler! Fem minutter senere er Høgsholt alene igennem og utrolig tæt på at bringe OKS II yderligere i front, men han misser. I pausen kommer Lindquist en tur forbi omklædningen. Man kan se han er glad. Han har spildt fadøl ned af sin jakke. "I kan gøre det meget bedre, drenge! Giv dem nu nogen stryg!" Siger han og løfter sin øl op og nikker anerkendende til drengene.
Der er spillet to minutter af anden halvleg før end Mads Hvilsom får taget hævn over hans annulerede mål i første halvleg, da han
OKS II - AC Horsens 2-1
mål: Jensen, Tychsen
stiger til vejres og header et indlæg forbi Simon Dahl i OKS II-målet. 1-1 og Lindquist brøler utilfredsheden ud så hele Odense kan høre det. To minutter senere finder Antoniazzi Tychsen på kanten af feltet. Tyhsen sparker første gang og kan efterfølgende kaste armene i vejret og juble, da bolden går ind. Lindquist er knap nok færdig med at brøle og får krænget sin gråd over i jubel. Rygtet siger at han blev set tørre en tåre væk fra kinden. Kampen ender 2-1 til OKSerne der dermed generobre førstepladsen i en kamp der blev overværet af 489 betalende tilskuere. En perfekt 200-kamps-jubilæumsgave til Ymer. Det er utroligt så langt OKS II er kommet på bare 200 kampe.
OKS II ligger atter i front af tabellen med et point ned til Horsens og syv kampe tilbage. Guldkampen bliver vanvittig tæt! Hobro og Esbjerg (og måske Silkeborg) er outsidere til en oprykningsplads, mens Aarhus Fremad må forberede sig på 2. divisionsbold i næste sæson. For dem er alt håb ude. Den anden nedrykker ser ud til at skulle findes blandt Frem og Skive.

FORZA KAMMERATERNE !!!

Et andet sted har FCK med 5 spillerunder tilbage vundet klubbens 16 mesterskab.

EDIT: Tychsens mål mod HB Køge var iøvrigt hans mål nummer 100 for klubben!
« Seneste Redigering: 06 Maj 2013, 18:22 af Ymer » Logged

Ymer - Episode III

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #173: 06 Maj 2013, 12:07 »

Gad godt vide hvad der sker med internationalt bold også når du nu vinder suppen om 2 år, hvilket jeg stærkt går ud fra du gør...

Det er underholdning der vil noget det her!

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

DIYAR2660
Førsteholdsspiller

« Svar #174: 06 Maj 2013, 14:22 »

Skulle du ikke vise os din trup? Opstemt Og spiller egenskaber.

Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #175: 06 Maj 2013, 14:24 »

Skulle du ikke vise os din trup? Opstemt Og spiller egenskaber.
Du kan se trup og spilleregenskaber i update #41  Wink

Ymer - Episode III

Ymer
Reserveholdsspiller

Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #43
« Svar #176: 06 Maj 2013, 14:30 »

OKSerne i 1. Division
22. april - 9. maj 2019

OKS II vs AC Horsens - kampen om guldet
Der er spænding for alle pengene i toppen af 1. Division i den sidste del af sæsonen. OKSerne hiver tre point hjem mod Skive i en kamp hvor Rasmus Redder får scoret sit første OKS II-mål. Det er tre vigtige point i den tætte topstrid.
OKS II - Skive 2-0
mål: Høgsholt, Redder
skader: Køhlert, Ørgaard

Frem - OKS II 2-0
udv: Høgsholt

OKS II - Aarhus Fremad 2-1
mål: Ørgaard x2
skader: Olsen

Hobro - OKS II 1-3
mål: Høgsholt x3

Kampen mod Frem blev af mange dømt til at være en walkover for Kammeraterne. Henrik Jensens tropper var på en 10. plads lige over nedrykningsstregen og skulle kæmpe hårdt for at få point mod divisionens nummer et. Men ak, OKSerne snubler og ender med at tabe kampen 2-0. En kæmpe sejr for Frem, der dermed lagde afstand til Skive på 11. pladsen. Simon Høgsholt fik en sjælden udvisning mod kampens slutning. Samtlige OKS II-forsøg røg forbi mål eller var for sløje. Samtidig vinder Horsens selvfølgelig deres kamp mod Hvidovre og overtager dermed førstepladsen.

I 29. spillerunde ventede Aarhus Fremad, som jo fik en på hatten sidst de to hold mødtes. Det starter også bedst for OKSerne denne gang da Michael Ørgaard, der på det kraftigste lægger op til at blive Årets Spiller i OKS II, gør det til både 1-0 og 2-0. Fremad får godt nok reduceret med en halv times tid igen, men sejren ender på OKSernes hænder, der samtidig kan fryde sig over at HB Køge stak en kæp i AC Horsens hjulet og spillede uafgjort. Dermed er OKSerne tilbage på toppen (i kraft af bedre målscorer. OKS II +26, Horsens +23), som skal forsvares i næste runde mod Hobro der ligger nummer tre. Horsens får besøg af 5. pladserne fra Silkeborg der er sultne efter en sejr!

Ved pausefløjt står der 1-0 til Hobro på DS Arena. OKSerne er pressede. Horsens fører mod Silkeborg og tingene skal vendes i anden halvleg. Efter ca et kvartersspil bliver Tychsen tacklet på kanten af feltet, bolden triller videre mod mål, og der bliver ikke fløjtet for frispark for ved bagerste stolpe dukker Simon Høgsholt op og reducerer for OKSerne. Godt dømt af kampens dommer der altså vælger at dømme fordelen. Ti minutter før tid er det igen Høgsholt der scorer. Denne gang er Tychsen igen indblandet. Han skyder mod mål, men skuddet blokeres og springer ud til Høgen der sparker bolden i mål til 2-1. Fem minutter senere er det igen Tychsen og Høgsholt der er i rampelyset. Denne gang finder Tychsen (med fuldt overlæg iøvrigt) med en aflevering i dybden Høgsholt i fuld firspring. Ingen slinger i valsen. Hattrick. 3-1. Horsens endte med at tabe 1-2 til Silkeborg. OKSerne mangler 3 point for at sikre sig oprykning. De skal helst komme i næste spillerunde mod Nørrebro United. 

FORZA KAMMERATERNE !!!

Et andet sted kæmper Randers, Viborg, Vestsjælland og SønderjyskE for at overleve i Superligaen

Ymer - Episode III

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #177: 06 Maj 2013, 15:03 »

hvor er de der Nørrebro United startet?

Tidligere: Baloo38

Ymer
Reserveholdsspiller

« Svar #178: 06 Maj 2013, 15:29 »

hvor er de der Nørrebro United startet?
De er startet i KBU Serie 1 pulje 1.

Ymer - Episode III

Dida
Gæst

« Svar #179: 06 Maj 2013, 18:08 »

Hvordan ser din økonomi ud Ymer? Smiley

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010