Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
1 Bruger, 1229 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
23
Forfatter
Emne: Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League (Læst 72603 gange)
LasseSJ
Reserveholdsspiller
Sv: Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League
«
Svar #75:
14 Apr 2013, 15:20 »
Jaaaa!!! Forventer direkte oprykning i næste sæson! Synes i øvrigt også at smileyerne bringer humor og charme ind i bloggen, så behold dem endelig! Forza Kammeraterne!!!!
Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #76:
14 Apr 2013, 22:04 »
Jeg beholder mine smileys. De tilføjer en ekstra dimension. Det er vel derfor vi har dem
Citat af: LasseSJ 14 Apr 2013, 15:20
Jaaaa!!! Forventer direkte oprykning i næste sæson!
Jeg skal gøre mit bedste
Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed
Ymer - Episode III
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #77:
14 Apr 2013, 23:31 »
Optakt til Jyllandsserie-bold
Vanen tro har der været gang i svingdøren på OKSon Park. Folk er smuttet af den ene eller den anden årsag og andre er kommet til for at hjælpe holdet i kampen om oprykning til Danmarksserien. Otte spillere er smuttet, mens der er blevet hentet syv ind. På trænerfronten er klubben i denne sæson godt besat med hele 5 trænere, imod forrige sæsons sølle to.
Mustafa Arslan og Burak Isik er blevet fristillet da jeg ikke følte de sådan rigtigt var brudt igennem i Serie 1 og dermed ikke ville have den fornødne kvalitet til Jyllandsserien. Novovic, Lorentzen og Jørgen Jensen er ligeledes blevet fristillet. Dette skyldes mest økonomiske årsager. De var nogle af dem der hev lønbudgettet i vejret. Lars Hedegaard, er taget til BK Sydlangeland, målmand-Marcussen er smuttet til Dalby IF og Slot, der har stået i skyggen af de tre angrebsraketter i front, er taget til Høng i håb om mere spilletid.
Nye ansigter i Truppen er det 16-årige målmandstalent Simon Dahl fra B67, Odense, højremidten René Bitch (ja det hedder han) fra Aarup, ny midtbaneslider i form af Alvaro Diaz, der trods sit eksotiske navn og chilenske baggrund har et par divisionskampe for Ølstykke på CV'et. Til venstrekanten er hentet Sebastian Henningsen fra Virum-Sorgenfri og Hayrettin Polat fra Fjordager. De kan som sagt begge spille på venstre kanten, men mestre også den centrale midt og en hængende angriber.
Jeg har desuden hentet to spillere op fra egne rækker. Her har jeg givet højrebacken Simon Jørgensen og central/højre midt Georg Götze chancen for at vise hva de kan præstere som førsteholdsspillere
.
På trænerfronten er den tidligere OKS II målmand Tommy Edelweiss blevevt tilknyttet som målmandstræner. Derudover er Steen Andersen fra FC Roskildes ungdomsafdeling og den uprøvede Martin Pedersen blevet udstyret med etårige trænerkontrakter.
Træningskampe:
Vamdrup IF -
OKS II
2-2
mål: Margaard, Polat
FC Kurant -
OKS II
2-4
mål: Margaard x3, Kingo
Fraugde GIF -
OKS II
2-5
mål: Kingo x2, Polat, Götze, Margaard
skader: Tychsen
OKS II
- Hobro
0-0
B67, Odense -
OKS II
1-1
mål: Ørgaard
OKS II
- FC Horsens
3-1
mål: Ørgaard, Margaard, Tychsen
skader: Kingo, Dohn
Kammeraterne er havnet i Jyllandsserien pulje 2 med stærke hold som Aarhus Fremad II, Hjørring IF, Herning Fremad, Aars og Kolding IF. Flemming Lindquist har som sædvanlig ja-hatten på og kræver som det mest naturligste i verden oprykning. Jeg er selvfølgelig med på den, men tror dog at det vil blive noget vanskeligere denne gang end de 3 foregående sæsoner. Serien består af 16 hold og deles efter 15 kampe. Jeg forventer selvfølgelig at spille med i øverste halvdel, hvor nummer et og to rykker direkte i Danmarksserien, mens nummer tre må ud i play-off kampe. Der skal spilles ialt 29 kampe.
Optaktsfasen har været fin for OKSerne. Der er blevet spillet seks træningskampe der fordelte sig ligeligt i uafgjorte og sejre. Den største udfordring var mod 1. divisionsholdet Hobro, der med velkendte navne som Sanel Kapidzic og Jonas Dambog i truppen, nok skulle kunne give kamp til stregen og mere end det. En kamp hvor OKS II defensiven virkelig skulle vise hvad den er lavet af. Det endte med et 0-0 resultat, som jeg selv er vældig tilfreds med. Det lover godt for den nye sæson der skydes igang den 15. august 2015 på udebane mod Herning Fremad. De kan bare lige prøve
FORZA KAMMERATERNE !!!
Et andet sted skal Brøndby efter samlet 7-2 over Aserbadjsjanske Qäbälä møde Rangers, der har kæmpet sig tilbage i toppen af skotsk fodbold, i Øvropa League kvalen.
Ymer - Episode III
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #78:
14 Apr 2013, 23:33 »
I øvrigt er OKS II rykket 291 placeringer op til 426.-pladsen i den nye Europæiske klubrangorden. Den liste skal man vist ikke tage alt for seriøst
Ymer - Episode III
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #79:
15 Apr 2013, 08:19 »
Nice nok med dit europæiske omdømme
måske de derude i Europa har forvekslet OB og OKS II
.. måske du burde ringe efter en Ivan Nielsen til at spille noget bold mod de dersens jyder, har hørt sådan nogle halvtids landmænd godt kan være lidt hårde at møde på en fodboldbane
I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!
LasseSJ
Reserveholdsspiller
«
Svar #80:
15 Apr 2013, 15:42 »
Det skal nok blive godt! Jeg er imponeret af Lindquist, en sand mand af ambitioner, haha!
Dida
Gæst
«
Svar #81:
15 Apr 2013, 15:49 »
Rigtig spændende blog, som jeg nyder at følge med i
Især efter du er kommet i gruppe med nogle af mine lokale hold (Nørager og Aars)
impervious
Reserveholdsspiller
«
Svar #82:
15 Apr 2013, 19:17 »
jeg overvejer selv at starte med denne database, men har hørt at der skulle være fejl i den, men som man kan rette. er der fejl i den, og hvis hvordan laver man dem så??
Brøndby IF!!!!
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #83:
15 Apr 2013, 21:07 »
Citat af: impervious 15 Apr 2013, 19:17
jeg overvejer selv at starte med denne database, men har hørt at der skulle være fejl i den, men som man kan rette. er der fejl i den, og hvis hvordan laver man dem så??
Det er fejl i den. Jeg har rettet dem så godt jeg kunne. Men man rykker ikke op i de rigtige serier. dvs at et hold fra fyn, som jeg jo spiller med, er endt i jyllandsserien. Men det er vel charmen. Jeg er ligeglad ihvertfald
jeg har lagt den op med mine rettelser
her
, jeg håber det virker
Citat af: Præludium 15 Apr 2013, 15:49
Rigtig spændende blog, som jeg nyder at følge med i
Især efter du er kommet i gruppe med nogle af mine lokale hold (Nørager og Aars)
Tak for det. Jeg har spillet to rigtig kedelige 0-0'ere mod netop de to hold. Ikke meget tjubang i dem, men en solid defensiv. Jeg napper dem i de næste kampe
Citat af: LasseSJ 15 Apr 2013, 15:42
Det skal nok blive godt! Jeg er imponeret af Lindquist, en sand mand af ambitioner, haha!
LINDQUIST SOM STATSMINISTER!! Han og jeg går godt i spænd
Ymer - Episode III
impervious
Reserveholdsspiller
«
Svar #84:
15 Apr 2013, 21:27 »
Citat af: Ymer 15 Apr 2013, 21:07
Det er fejl i den. Jeg har rettet dem så godt jeg kunne. Men man rykker ikke op i de rigtige serier. dvs at et hold fra fyn, som jeg jo spiller med, er endt i jyllandsserien. Men det er vel charmen. Jeg er ligeglad ihvertfald
jeg har lagt den op med mine rettelser
her
, jeg håber det virker
Tak for det. Jeg har spillet to rigtig kedelige 0-0'ere mod netop de to hold. Ikke meget tjubang i dem, men en solid defensiv. Jeg napper dem i de næste kampe
LINDQUIST SOM STATSMINISTER!! Han og jeg går godt i spænd
har fundet ud af det nu,man skulle sætte Fc Fyn ind i 1 division igen (muligvis behøver du det ikke, hvis du ikke vil spille med spilleropdateringen)
«
Seneste Redigering: 15 Apr 2013, 22:38 af impervious
»
Brøndby IF!!!!
Ymer
Reserveholdsspiller
Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #19
«
Svar #85:
17 Apr 2013, 17:16 »
Jyllandsserien pulje 2 part 1
ADVARSEL! MEGET SKRIFT I DETTE INDLÆG!
Der er lagt i kakkelovnen til endnu en sæson med pragtfuldt spil på OKSon Park. Den altid ambitiøse Lindquist har været ude at poste penge i OKS II-merchandise, nu hvor klubbens omdømme er steget i takt med det flotte spil i JBU Serie 1 sidste sæson. Der er efterhånden en solid fanbase rundt om i det jyske, hvilket valget af merchandise vidner om. Eksempelvis er en jydekrogskjuler med OKS II logo blevet sat i produktion. Op til sæsonpremieren er der sjælden larm fra Lindquists fax-maskine i hjørnet af kontoret. Det er Kværndrup BK der spørger om de må leje Niklas Margaard for resten af sæsonen. Lindquist sender en fa retur med et billede af hans røv og teksten "Tro på det!".
Grus i den velsmurte maskine
Ymes drenge havde et rimelig dårligt udgangspunkt op til sæsonens første kamp mod Herning Fremad, da vi var rendt ind i et mindre skadeshelvede. Både Kingo, Dohn og Dahl (og reserven Ulrik Christensen) måtte se til fra tribunen/sidelinjen. De havde følgeskab af Sebastian Henningsen der havde en spilledags karantæne tilovers fra forrige sæson.
Herning Fremad -
OKS II
1-2
mål: Chilleren, Polat
OKS II
- Aars
0-0
Nørager BK -
OKS II
0-0
Kolding IF -
OKS II
0-3
mål: Margaard x2, Tychsen
OKS II
- Vorup
4-2
mål: Margaard, Tychsen x2, Polat
OKS II
- BRH Fodbold
1-1
mål: Götze
Morud IF -
OKS II
1-0
OKS II
- Hjørring IF
3-0
mål: Ørgaard, Margaard, Bitch
Videbæk IF -
OKS II
0-0
OKS II
- SGI
1-2
mål: Tychsen
Østervraa IF -
OKS II
1-3
mål: Margaard x2, Tychsen
OKS II
- Ubberød
4-0
mål: Tychsen x2, Margaard, Henningsen
Stautrup IF -
OKS II
1-2
mål: Tychsen x2
OKS II
- Aarhus Fremad II
1-0
mål: Tychsen
Skovbakken Herrefodbold -
OKS II
1-3
mål: Tychsen x3
skader: Kingo
Kampen bølger frem og tilbage og allerede efter 7 minutter ligger kuglen i nettet. Det er Niklas Margaard der får headet den afsted, desværre bliver målet dømt offside. Ellers en god start med masser af godt OKS II spil. Kampen er fyldt med chancer til begge hold og det er blot et spørgsmål om tid før nogen vil komme foran. I det 73. minut rammer Ørgaard overlæggeren med et frispark langt udefra. Få centimeter fra OKS II's første Jyllandsseriemål. Minutter senere er den gal i den anden ende. Reservekeeper Frode Petersen må hente bolden ud af nettet. 1-0 til Herning Fremad. Denne stilling varer dog ikke længe, da Alvaro "Chilleren" Diaz, som han bliver kaldt grundet hans rolige gemyt og Chilenske ophav, efter flot forarbejde af Tychsen, der dribler Fremads forsvar i stykker, prikker et sløjt skud forbi målmanden, som Chilleren bare skal løbe hen og give det sidste skub ind over stregen. Fire minutter efter er det Hayrettin Polat, som for nemheds skyld blot kaldet Polat, der får skudt sejrsmålet i kassen og Kammeraterne kan gå fra deres første Jyllandsseriekamp med armene i vejret. En dejlig start på den nye sæson!
De kommende kampe bliver de kedeligste i OKS II's historie. De er mod Aars og Nørager BK, der begge gør det godt forsvarsmæssigt og holder Kammeraterne fra at score (hvilket sikkert vil glæde Præludium?). De ender begge 0-0.
Nu troede jeg et øjeblik at scoringsmaskinen var gået i stykker men i de næste tre kampe bliver det til hele otte scoringer, og såvel Lindquist som jeg selv kan ånde lettet op.
Men lykken vare ikke evigt. Kampen mod Morud IF bliver et vendepunkt for OKS II der må gå fra kampen med et nederlag i bagagen. Skuffelsen er ikke til at overse. Der er stille i omklædningen og humøret er i bund. Ymer får dog fundet smilene frem på de nedtrykte OKSer da han minder dem om at de op til denne kamp ikke havde tabt i hele 47 turnerings kampe. En imponerende præstation, der strakte sig over perioden 19. april 2014-20. september 2015. En rekord der nok bliver svær at slå i fremtiden, men vi vil gøre forsøget.
De efter følgende kampe byder på en 3-0 sejr over Hjørring IF, (endnu!) en 0-0'er mod Videbæk, og Gud-hjælpe-mig om ikke OKSerne render ind i deres andet nederlag denne sæson mod SGI. Den næste kamp er mod Østervraa IF og vil være Ymers kamp nummer 100 i spidsen for OKS II. Hvis ikke det skal være i denne kamp tingene bliver vendt og vi kommer ind i en stime af gode resultater kan det gå hen og blive en lang og svær sæson. Kampen ender 3-1 i OKS II favør og Ymer må give en kasse Albani.
De sidste fire kampe inden puljen deles op i to byder på lutter sejre. Det er Johan Tychsen der fører an med otte basser. I 15. spillerunde mod Skovbakken Herrefodbold får han et hattrick og fejre det i Christiano Ronaldo-stil ved at tysse på publikum. Ssamtidig sætter han scoringsrekkord for Jyllandsserien pulje 2, ved at kunne fejre sin 13 sæsonscoring (indtil nu!). Den tidligere rekord lød på 11 mål og blev sat af Michael Rødgaard i 2012.
Ligaen er blevet delt op i to og øverste halvdel er utrolig tæt og ser ud til at blive virkelig spændende. Der er således kun 8 point der adskiller nummer et, Morud IF, fra nummer otte, BRH Fodbold. Kammeraterne ligger med i den gode ende med 31 point, kun et point efter føreholdet.
Vi har ikke scoret så mange mål som jeg havde håbet på i denne sæson. Særligt i de kedelige 0-0 kampe har vi scoret for lidt
Men defensiven holder tæt og OKS II har kun lukket 10 mål ind, hvilket betyder at vi har den bedste defensiv i puljen.
FORZA KAMMERATERNE !!!
Et andet sted har Danmark kvalificeret sig til EM 2016 hvor de er havnet i gruppe D sammen med Belgien, Irland og Skotland.
Ymer - Episode III
LasseSJ
Reserveholdsspiller
«
Svar #86:
18 Apr 2013, 09:20 »
Hurra for Ymer! Oprykning i sigte, jaaaajajaja!! Forza Kammeraterne!!!
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #87:
18 Apr 2013, 12:20 »
Citat af: LasseSJ 18 Apr 2013, 09:20
Hurra for Ymer! Oprykning i sigte, jaaaajajaja!! Forza Kammeraterne!!!
Haha, jeg er VILD med din entusiasme, det er fantastisk
FORZA KAMMERATERNE!!!
Ymer - Episode III
ladelj
Ynglingespiller
«
Svar #88:
18 Apr 2013, 12:32 »
Fantastisk med en blog om OKS!
glæder mig til at se om du kan få de kære kammerater i Superligaen, kunne være godt med lidt succes på det legendariske OKSon park
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #89:
18 Apr 2013, 12:34 »
Citat af: ladelj 18 Apr 2013, 12:32
Fantastisk med en blog om OKS!
glæder mig til at se om du kan få de kære kammerater i Superligaen, kunne være godt med lidt succes på det legendariske OKSon park
Superligaen kan på ingen måde tilfredstille hverken Ymer eller Hr. Lindquist! Vi snakker om en erobring af hele fodboldeuropa
Ymer - Episode III
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
23
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »