Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
1 Bruger, 1288 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
23
Forfatter
Emne: Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League (Læst 72620 gange)
Larsby
Ynglingespiller
Sv: Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League
«
Svar #60:
10 Apr 2013, 14:43 »
Hey Ymer, for det første, fed blog! Sjovt og anderledes at læse om turen op gennem de danske serier, skrevet med god humor.
Jeg kunne godt tænke mig at spørge dig, hvad/hvordan man retter databasen til, således at den er til at spille med. Jeg er ikke ligefrem nogen haj til editoren, så kunne godt bruge en lille guide til hvad der skal rettes, så jeg kan begynde mit eget eventyr op gennem serierne.
Gunners - Arsenal - Pride of London -
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #61:
10 Apr 2013, 14:57 »
Citat af: Larsby 10 Apr 2013, 14:43
Hey Ymer, for det første, fed blog! Sjovt og anderledes at læse om turen op gennem de danske serier, skrevet med god humor.
Jeg kunne godt tænke mig at spørge dig, hvad/hvordan man retter databasen til, således at den er til at spille med. Jeg er ikke ligefrem nogen haj til editoren, så kunne godt bruge en lille guide til hvad der skal rettes, så jeg kan begynde mit eget eventyr op gennem serierne.
Tak for roserne. Det er kanon fedt at vide at folk kan lide min måde at blogge på. Jeg laver en ny update så snart der er vinterpause (og det er snart!)
SPOILERALERT
: Det kører bare for Ymers OKSer!
Mht rettelser i databasen, så var det super indviklet at få til at passe, jeg brugte virkelig lang tid på det (flere timer
) og skrev ikke rigtig ned undervejs hvad jeg gjorde. Men jeg kan vel uploade den et sted (hvor?)
Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed
Ymer - Episode III
Larsby
Ynglingespiller
«
Svar #62:
10 Apr 2013, 15:11 »
Citat af: Ymer 10 Apr 2013, 14:57
Tak for roserne. Det er kanon fedt at vide at folk kan lide min måde at blogge på. Jeg laver en ny update så snart der er vinterpause (og det er snart!)
SPOILERALERT
: Det kører bare for Ymers OKSer!
Mht rettelser i databasen, så var det super indviklet at få til at passe, jeg brugte virkelig lang tid på det (flere timer
) og skrev ikke rigtig ned undervejs hvad jeg gjorde. Men jeg kan vel uploade den et sted (hvor?)
- Det er jo ikke en voldsom stor fil, så mon ikke de fleste uploadsider kan håndtere den.
Har igen ikke så meget forstand på det
Gunners - Arsenal - Pride of London -
Ymer
Reserveholdsspiller
Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #15
«
Svar #63:
10 Apr 2013, 21:41 »
Det
(næsten)
perfekte efterår
OKS II lagde godt fra land i Serie 1. Tolv sejre ud af tolv mulige, og selvtilliden var i top på OKSon Park. Men kunne det fortsætte? Kunne Kammeraterne virkelig blive ved med at vinde? Resten af efterårets kampe gav svaret og svaret var: ja!
OKS II har endnu ikke tabt en Serie 1 kamp. Dog er det blevet til to uafgjorte kampe mod FS Midtthy og Næsby II.
OKS II
- Næsby II
2-1
mål: Pedersen, Margaard
OKS II
- FS Midtthy
3-3
mål: Margaard, Ørgaard, Arslan
Langtved SG & IF -
OKS II
1-2
mål: Margaard, Lorentzen
skader: Kingo
OKS II
- Egen UI
3-0
mål: Tychsen x2, Lorentzen
Varde II -
OKS II
1-4
mål: Vukicevic, Margaard x2, Tychsen
skader: Marcussen (GK)
Kolding IF B -
OKS II
0-6
mål: B.B. x2, Kingo x2, Ørgaard, J. Jensen
OKS II
- Tarp BK
2-0
mål: Arslan, Tychsen
OKS II
- Brandrupdam GIF
2-0
mål: Tychsen x2
Skibsby-Højene IF -
OKS II
0-2
mål: Lorentzen, Vukicevic
Næsby II -
OKS II
2-2
mål: Tychsen, Margaard
FS Midtthy -
OKS II
0-1
mål: Novovic
"En smule irriterende ikke at have maksimum point", som bestyrelses formand Flemming Lindquist formulerede det. Trods Lindquists surmulerier betyder de flotte resultater at OKS II ligger suverænt nummer et. Der er blevet skrabet imponerende 65 point sammen i 23 kampe. OKSerne har pt ikke tabt i 28 turneringskampe i træk! Der er hele 24 point ned til nærmeste forfølger, hvilket betyder at Ymers drenge blot skal vinde 5 kampe i foråret for at rykke direkte op i Kvalifikationsserie
n. Det ser ud til at være en overkommelig opgave, hvis det flotte spil fortsætter. Rosen vil da heller ingen ende tage fra dagspressen. Fyens Stiftidende er gået så vidt at kalde Kammeraterne for Serie 1's Galacticos, ført an af ikke mindst midtbaneslideren John Rydahl Lorentzen og denne sæsons assistkonge Michael Ørgaard, målmaskinerne Margaard (21 mål) og Tychsen (13 mål) samt en sublim forsvarskæde.
Jens Peter Villadsen, har som den første spiller i OKS II fået sparket som følge af brok. Jeg har ikke brugt ham så meget nede i forsvaret, hvor B.B, Dohn, P. Jensen og Pedersen suppleret af Elgaard og Hedegaard gør et fantastisk stykke forsvarsarbejde. Så spilletiden har knebet for den kære Villadsen, da han jo faktisk har været overflødig. Han er derfor blevet fritstillet til at søge efter spilletid andre steder, efter han brokkede sig over manglen på samme i OKS II.
Vinterpausen skal bruges på at holde, ja, pause. Der er ikke brug for forstærkninger til truppen. Det her hold spiller bare!
FORZA KAMMERATERNE !!!
Et andet sted overvintre Lyngby på Superligaens førsteplads med 36 point
Ymer - Episode III
Ymer
Reserveholdsspiller
Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #16
«
Svar #64:
11 Apr 2013, 14:53 »
Oprykningsfest 8 runder før tid!
Vinterpausen har været god for Kammeraterne fra Odense. Vi har overvintret solidt på førstepladsen, og har derfor kunnet tage ekstra for os af julemånedens dejlige mad og konfekt. Efter pausen ventede 5 træningskampe, der skulle bruges på at komme tilbage i bare nogenlunde form. Det blev til 2 uafgjorte og 3 sejre mod modstandere fra samme eller lavere rækker. OKSerne følte sig godt forberedte på at tage hul på forårssæsonen hvor kun et spørgsmål rejste sig: Hvor hurtigt bliver vi Serie 1 mestre?
Vejen mod guldet, kamp for kamp
Foråret starter skidt. De ellers så sejrsvante OKSer kommer bagud efter blot 6 minutters forårsbold. Men der skal ikke gå mere end en halv time før kingo bringer balance i regnskabet efter kontra angreb i samarbejde med Tychsen. Novovic sørger med et solo gennembrud på kanten af feltet for at OKS II er foran ved pausen. OKS II målmanden må stadig have været på juleferie rent mentalt, for efter 56 minutter lader han et langskud
OKS II
- Langtved SG & IF
2-2
mål: Kingo, Novovic
OKS II
- Kolding IF B
6-0
mål: Vukicevic, Tychsen x3, Burak Isik, P. Jensen
Egen UI -
OKS II
0-3
mål: Ørgaard, Tychsen x2
OKS II
- Skibsby-Højene IF
1-1
mål: Tychsen
OKS II
- Varde II
4-0
mål: Kingo x2, Tychsen, Burak Isik
passere lige igennem handskerne. Tak for det høje niveau, Marcussen. Kampen ender 2-2.
Næste kamp mod bundproppen Kolding IF B, går noget bedre. OKSerne viser klassen og sender dem hjem med et 6-0 nederlag i baggagen. Kampens helt store oplevelse var Johan Tychsen der brillierede med et hattrick.
Kampen mod Egen UI starter ligeså forrygende som Kolding-kampen. Novovic smider bolden indover efter 7 minutter og ved bagerste stolpe dukker Michael Ørgaard op og sparker den ind til 0-1. kampen er temmelig chance fattig, men Kammeraterne er mest effektive. Johan Tychsen får scoret 2 gange, i en kamp der kun har 8 skud indenfor rammen i alt.
Næsby II spiller uafgjort mod Tarp BK, hvilket betyder at Ymers drenge er trukket yderligere fra i toppen. Vi mangler nu kun 6 point for at sikre mesterskabet.
Skibsby-Højene blev en større udfordring end jeg havde regnet med. Mine spillere har åbenbart spist godt med fed mad i julepausen, for ingen af dem er i specielt god form og bliver hurtigt trætte.
Tychsen viser igen hvor skabet skal stå, dog denne gang kun med en enkelt scoring. Til mit held spiller Næsby endnu engang uafgjort og derfor er det nu kun 3 point der forhindre mig i at løfte Serie 1 trofæet. I princippet kræves der 4 point, men da min målscorer siger 78-19 og Næsbys siger 48-29, synes jeg godt jeg kan tillade mig at poppe champagnen allerede efter 3 point. Næste kamp er mod Varde II, som jeg jo har haft meget godt tag på i denne sæson. Jeg tror godt Lindquist kan smutte i Netto efter Asti allerede!
Lasse Kingo bringer os på vinderkurs allerede efter 2 minutters spil, på oplæg af Tychsen. Flemming Lindquist begynder allerede nu at vikle ståltråden af Asti-flasken ovre i hans VIP-lounge/plastic havestol opsat på et par europaller. 8 minutter senere er der atter huller i Vardes forsvar og endnu engang er det Lasse Kingo der scorer målet. Lindquist griner hånligt og peger med sin til lejligheden indkøbte cigar på Varde II træneren: "Så ka i lær'et!" flyver det på herlig fynsk ud af manden. Ti minutter senere er det Johan Tychsen der flyveheader bolden i rusen. Den nu småsnaldrede bestyrelsesformand klapper hænderne sammen af begejstring og kaster en dåse Albani ned mod udskiftningsbænken. Seks minutter senere er det Burak Isik der kan juble. 4-0 til OKSerne. Lindquist har fundet en ny Asti frem fra køleboksen.
Anden halvleg bliver en kedelig affære, og ender uden scoringer. Men underholdning har der været nok af da en hønefuld Flemming Lindquist truer med at streake, hvis ikke der snart skete noget. I sin iver efter at få tøjet af, snubler han i sine pressefoldede hørbukser og falder ned fra sit europallerepos.
Da det tikker ind med sms-beskeder om at Næsby har tabt til Bramdrupdam vil jublen ingen ende tage. Missionen er fuldført. OKSerne er Serie 1 mestre! Kammeraterne er rykket op! Ingen kan hente dem nu!
De resterende 8 kampe skal bare overståes. Dog skal ingen tabes. Denne sæson skal huskes som sæsonen hvor OKS II fejede al modstand af banen!
FORZA KAMMERATERNE !!!
Et andet sted er Daniel Agger blevet solgt til AC Milan for 85 mio.
«
Seneste Redigering: 11 Apr 2013, 17:05 af Ymer
»
Ymer - Episode III
LasseSJ
Reserveholdsspiller
«
Svar #65:
11 Apr 2013, 17:51 »
Hurra hurra hurra!!! Hvordan går det i øvrigt for det andet OKS hold, førsteholdet?
Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!
Bang
Ynglingespiller
«
Svar #66:
11 Apr 2013, 18:01 »
Rigtig fed blog du har gang i her! En fornøjelse at læse
"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #67:
13 Apr 2013, 16:22 »
Citat af: LasseSJ 11 Apr 2013, 17:51
Hurra hurra hurra!!! Hvordan går det i øvrigt for det andet OKS hold, førsteholdet?
Højt hurra!!! OKS "førsteholdet" ligger pt på en 6. plads i Danmarksserien, så der er ikke så langt endnu, før end jeg bliver det nye førstehold. Håber at jeg kommer til at spille kampe mod dem. Det kunne være fedt
Citat af: Bang 11 Apr 2013, 18:01
Rigtig fed blog du har gang i her! En fornøjelse at læse
Enormt meget tak!
Ymer - Episode III
LasseSJ
Reserveholdsspiller
«
Svar #68:
13 Apr 2013, 17:32 »
Citat af: Ymer 13 Apr 2013, 16:22
Højt hurra!!! OKS "førsteholdet" ligger pt på en 6. plads i Danmarksserien, så der er ikke så langt endnu, før end jeg bliver det nye førstehold. Håber at jeg kommer til at spille kampe mod dem. Det kunne være fedt
Enormt meget tak!
Hm, du kan vel ikke komme i samme liga som dem? Eftersom du er andetholdet, vil du ikke kunne rykke op i samme liga som dem tror jeg :S
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #69:
13 Apr 2013, 23:23 »
Citat af: LasseSJ 13 Apr 2013, 17:32
Hm, du kan vel ikke komme i samme liga som dem? Eftersom du er andetholdet, vil du ikke kunne rykke op i samme liga som dem tror jeg :S
Det tror jeg sagtens. For klubberne er ikke linket til hinanden i FM. De fungerer de som to selvstændige klubber. Så det burde ikke blive et problem
Ymer - Episode III
LasseSJ
Reserveholdsspiller
«
Svar #70:
13 Apr 2013, 23:34 »
Citat af: Ymer 13 Apr 2013, 23:23
Det tror jeg sagtens. For klubberne er ikke linket til hinanden i FM. De fungerer de som to selvstændige klubber. Så det burde ikke blive et problem
Ah, okay! Så går der jo ikke længe før du skal give dem tæsk
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #71:
13 Apr 2013, 23:52 »
Citat af: LasseSJ 13 Apr 2013, 23:34
Ah, okay! Så går der jo ikke længe før du skal give dem tæsk
Det er noget jeg ser enormt meget frem til! Krydser fingre for at jeg havner i samme pulje som dem
Ymer - Episode III
Ymer
Reserveholdsspiller
Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #17
«
Svar #72:
14 Apr 2013, 03:16 »
Farvel til Serie 3 - Sæsonafslutning
Der lå et kæmpe forventningspres på OKS II, efter de på fantastisk vis havde sikret sig oprykning med hele otte runder tilbage af sæsonen. De sidste par kampe skulle helst overståes med bravour. Den perfekte sæson skulle sikres. Dvs.
ingen
nederlag!
Det er gået udemærket.
De sidste 8 kampe:
Tarp BK -
OKS II
0-1
mål: B.B.
Bramdrupdam GIF -
OKS II
3-3
mål: Ørgaard, Margaard x2
OKS II
- Næsby II
3-1
mål: Tychsen, Margaard, B.B.
Langtved SG & IF
OKS II
0-3
mål: Margaard x2, Burak Isik
skader: B.B.
OKS II
- FS Midtthy
1-1
mål: Novovic
OKS II
- Egen UI
2-2
mål: Dohn, Lorentzen
Kolding IF B -
OKS II
1-2
mål: Tychsen x2
Skibsby-Højene IF -
OKS II
1-2
mål: Kingo x2
Lidt for mange uafgjorte resultater efter både min og Formand Lindquists smag. Sådan er det jo når man bliver for sejrsvant.
Der var pres på Niklas Margaard inden kampen mod Langtved. Han var udset til at spille sin 25. kamp for OKS II (og sin 25. seniorkamp i karrieren). Samtidig manglede han kun at scorer en gang for at komme op på 25 karrieremål. Hvad gør knægten? Han går selvfølgelig ind og laver to. På tilskuerrækkerne kunne man høre fansene synge: (på fynsk) "Det Margaard bar' der'u'af!!"
Den sidste kamp mod Skibsby-Højene var ved at blive en kold dukkert at slutte af på. Kammeraterne spillede rent ud sagt som en pose discount melboller fra Aldi. Vi kom bagud efter atten minutter og den stilling holdt stort set hele kampen. Jeg frygtede at sæsonen uden nederlag skulle ødelægges nu. De sidste par kampe havde trods alt ikke været gode, og det har haltet lidt med det flotte spil, som OKS II ellers er blevet notorisk kendt for i både Serie 1, 2 og 3. Det så sort ud. Men i det 85. minut tager jeg den geniale beslutning at pille Margaard ud og erstatte ham med en sulten Lasse Kingo og så ellers bare stå på sidelinjen og råbe holdet frem ad banen. Kingo viser klassen og afgør kampen med 2 mål i overtiden. Det ene mere heldigt end det andet. Supersub Solskjær-stil! Sæsonen ender med at blive en der er værd at huske. 94 point i 36 kampe, det er absolut godkendt! Endda uden at tabe
Niklas Margaard smuttede med topscorerprisen. Han blev noteret for intet mindre end 26 fuldtræffere, efterfulgt af Johan Tychsen med 23 af slagsen. En superskarp angrebsduo! På assistfronten kan OKSerne også bryste sig med at have både første og anden pladsen. Her finder vi med hhv 17 og 16 assists Michael Ørgaard og Danijel Novovic. Mikkel Dohn er af OKS II fansene blevet kåret som årets spiller. Godt gået af den unge forsvarsspiller når man tænker på hvor mange gange angriberne har kunnet kaste armene i vejret og fejret en scoring.
Kontraktforlængelse
r
Jeg blev mindet om at kontrakterne på nærmest samtlige spillere udløber ved sæsonafslutningen. Jeg har selvfølgelig forlænget med det væsentligste kræfter på holdet. Det drejer sig om min assistent og mine to trænere, Vukicevic og Ørgaard, der virkelig har været solide på midten, Mikkel Dohn, Thobjørn Pedersen, Peter Jensen, Mads Elgaard og B.B. hvis forsvarsspil har været med til at holde modstanderne fra fadet. Tychsen og Kingo har naturligvis også fået forlænget deres kontrakter. Så må vi se om de kan lave ligeså mange mål i næste sæson i samspil med Margaard. De tre har stået for 69 af 99 OKS II mål i denne sæson. Yderst imponerende.
Mange af spillerne har på eget initiativ krævet mindre i løn end de fik i forvejen, hvilket er skønt, da klubbens økonomi pt ikke er helt god. Lindquist vil gerne have at jeg sælger spillere og på den måde får penge i kassen. Desværre er mine spillere slet ikke vurderet til at koste penge, så det bliver nok lidt vanskeligt. Klubben har i år haft et underskud på 1,7 mio. Jeg ved ikke hvad betydning det kommer til at få. Det bliver interessant at følge med i... Håber at Flemming Lindquist får solgt nogle hørbukser og skyder lidt flere knaster i klubkassen
Næste sæson skal foregå i landets femte bedste række, hvor jeg er spændt på at se hvilket niveau der bliver lagt for dagen. OKS II har fået den tvivlsomme ære at blive i det jyske, hvor de på ingen måde høre til. Jyllandsserien er åbenbart der hvor Odensens Galacticos skal forsøge at gøre kål på alskens ravl og krat fra de mørkeste afkroge af Lars Tyndskids marker hvor selv den dyreste GPS må give fortabt. Vi vil meget hellere spille i Albaniserien.... suk.
FORZA KAMMERATERNE !!!
Et andet sted gik luften ud af Lyngby der endte på en femte plads i Suppen. FCK stak af med gulvet.
Ymer - Episode III
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
«
Svar #73:
14 Apr 2013, 06:11 »
Spændende nok det der, men hvis jeg var dig ville jeg droppe at bruge smileys i bloggen. Jeg følger dog med her.
FCK
OnkelMorfar
Landsholdsspiller
«
Svar #74:
14 Apr 2013, 14:33 »
Citat af: nicolajtmadsen 14 Apr 2013, 06:11
Spændende nok det der, men hvis jeg var dig ville jeg droppe at bruge smileys i bloggen. Jeg følger dog med her.
I og med at hele bloggen er lidt sjov og bizar, syntes jeg at smileyerne tilføjer en vis charme. Men det er selvfølgelig bare mig.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
23
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »