|
ulle94
|
|
Gav den lige et forsøg..  Og én mere, hvis du er mere til striber..  Her er mit forsøg på din efterspørgsel   Tak begge to! De er fandme lækre alle tre, tror dog jeg bruger Katankas 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
Hvilket program bruger I naar I laver de animationer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Heeey! Nogen der kan lave et lækkert wallpaper? Det skal netop være dette billede. Jeg havde tænkt et par flotte effekter omkring Nicolai og evt. skåret ud sådan så han bare kan passe på en dækkende baggrundsfarve. Jeg tænker sort baggrundsfarve. http://i44.tinypic.com/314b7k6.jpg På forhånd tak!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Birkedahl
|
|
Heeey! Nogen der kan lave et lækkert wallpaper? Det skal netop være dette billede. Jeg havde tænkt et par flotte effekter omkring Nicolai og evt. skåret ud sådan så han bare kan passe på en dækkende baggrundsfarve. Jeg tænker sort baggrundsfarve. http://i44.tinypic.com/314b7k6.jpg På forhånd tak! Jeg gjorde da et forsøg....  
|
|
|
|
|
|
Veni, vidi, vici
|
|
|
|
|
|
BBV26
Lilleputspiller
|
|
Hey alle Nogen der kan lave et lækkert wallpaper? Det skal netop være dette billede. Jeg havde tænkt et par flotte effekter omkring Nicolai og evt. skåret ud sådan så han bare kan passe på en dækkende baggrundsfarve. Jeg tænker noget fedt med blå og gul og med logo og den nye trøjr baggrundsfarve. 
|
|
|
|
|
|
En gang Brøndby Altid Brøndby i medgang og modgang
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Hey alle Nogen der kan lave et lækkert wallpaper? Det skal netop være dette billede. Jeg havde tænkt et par flotte effekter omkring Nicolai og evt. skåret ud sådan så han bare kan passe på en dækkende baggrundsfarve. Jeg tænker noget fedt med blå og gul og med logo og den nye trøjr baggrundsfarve.  Kan ikke lige se nogen Nicolai på billedet? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rottenburg
|
|
Kan ikke lige se nogen Nicolai på billedet?  Kopi af AFC's indlæg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BBV26
Lilleputspiller
|
|
Hey Alle igen Nogen der kan lave et lækkert wallpaper? Det skal netop være dette billede. Jeg havde tænkt et par flotte effekter omkring Alexander Szymanowski og evt. skåret ud sådan så han bare kan passe på en dækkende baggrundsfarve. Jeg tænker noget fedt med blå og gul og med logo og den nye trøje baggrundsfarve. 
|
|
|
|
|
|
En gang Brøndby Altid Brøndby i medgang og modgang
|
|
|
|
|
|
|
Birkedahl
|
|
 Hej drenge, nu bliver jeg nødt til at bede om jeres hjælp/inspiration. Jeg var gået lidt død i spillet og oprettede derfor mit eget nye hold i Frankrig. Klubben kom til at hedde Chamonix FC, fordi jeg har været der på snowboard nogen gange og det er et fedt sted. Jeg har selv lavet logo og kits osv, men er sgu ikke helt tilfreds med logoet. Så hvis der er nogen som har nogen idéer, modtages de med kyshånd. Jeg har vedhæftet et billede af min hjemmetrøje. Der kan I også se mit logo, som jeg altså gerne vil have lavet om. På forhånd tak.
|
|
|
|
|
|
Veni, vidi, vici
|
|
|
|
|
POLAT58DK
|
|
Prøver lige herinde Håber nogle af jer gider at hjælpe mig Med at lave en trøje Har slet ikk styr på det Mht logo face kits osv
Håber den vedkommende kan lave efter Ønske😄 På det billeder jeg har lagt ud Har det trøje sponsor der hedder ucz Den ska erstattes af gazprom På armene ska det erstattes af championsleague logo og respect logo
Der er 3 trøjer der ska laves Blå trøje er hjemmebanen Hvid udebane Turkis 3.trøje
Seriøse kommenter tak Ska nok skrive id nummer på holdet Det drejer sig om en tyrkisk klub Kasimpasa
På forhånd tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xanor
|
|
Nogle der har mulighed for at "genskabe" denne baggrund? Ikonerne skal fjernes og linjen i bunden skal også fjernes osv, så der blot er det "rene" billede tilbage https://imgur.com/a/Vf3HFM6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|