|
ulle94
|
|
Hej alle sammen, Er der en venlig sjæl, der vil lave en fantasy Hellas Verona hjemmebanetrøje til mig?  Jeg vil gerne have, at den skal være i logoets farver og med striber ligesom i logoet. Noget ala den her. Veronas nuværende hjemmebanetrøje ser sådan her ud. Sponsoren må meget gerne være den samme!  På forhånd tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
|
|
Hej alle sammen, Er der en venlig sjæl, der vil lave en fantasy Hellas Verona hjemmebanetrøje til mig?  Jeg vil gerne have, at den skal være i logoets farver og med striber ligesom i logoet. Noget ala den her. Veronas nuværende hjemmebanetrøje ser sådan her ud. Sponsoren må meget gerne være den samme!  På forhånd tak  Gav den lige et forsøg..  Og én mere, hvis du er mere til striber.. 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 26 Aug 2013, 17:40 af ydersog »
|
|
|
|
|
|
|
Katanka
|
|
Hej alle sammen, Er der en venlig sjæl, der vil lave en fantasy Hellas Verona hjemmebanetrøje til mig?  Jeg vil gerne have, at den skal være i logoets farver og med striber ligesom i logoet. Noget ala den her. Veronas nuværende hjemmebanetrøje ser sådan her ud. Sponsoren må meget gerne være den samme!  På forhånd tak  Her er mit forsøg på din efterspørgsel  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Er der en venlig sjæl herinde der kunne finde på at lave et banner til en fremtidig blog om Dover Athletic? Ikke så mange krav, udover at logo'et gerne må være der samt teksten "Dover Athletic F.C."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Er der en venlig sjæl herinde der kunne finde på at lave et banner til en fremtidig blog om Dover Athletic? Ikke så mange krav, udover at logo'et gerne må være der samt teksten "Dover Athletic F.C."
Hvis du vil vente til en gang i aften, så skal jeg nok lave det. Skal lige et smut på stadion inden. 
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Jeg kan sagtens vente til i aften 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
 [IMG ]http://i39.tinypic.com/14d0wg7.png[/IMG] Det er mit umildbare bud 
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Det ser ganske nydeligt ud Thumbs up
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rottenburg
|
|
Hej! - Har skrevet brev til Katanka og Gundelach om nogle af dem kan lave trøjerne. Men hvis der var et venlig sjæl et sted der ville prøve må de gerne. Kan du lave Tupapa Maraerenga F.C's trøjer fra Cook-Øerne.  Trøjemærke: LOTTO Sponsor: http://www.bci.co.ck/ (deres logo) Klub Logo - Venstre brystkasse !  På forhånd tak!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katanka
|
|
Hej! - Har skrevet brev til Katanka og Gundelach om nogle af dem kan lave trøjerne. Men hvis der var et venlig sjæl et sted der ville prøve må de gerne. Kan du lave Tupapa Maraerenga F.C's trøjer fra Cook-Øerne.  Trøjemærke: LOTTO Sponsor: http://www.bci.co.ck/ (deres logo) Klub Logo - Venstre brystkasse !  På forhånd tak!  EDIT m. sponsor 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 03 Sep 2013, 16:53 af Katanka »
|
|
|
|
|
|
|
Rottenburg
|
|
EDIT m. sponsor  TAAAAAAAAAAAAAK!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Findes der mon en venlig sjæl der ville prøve at lave et Real Sociedad banner? Eneste krav er at logoet samt navnet Real Sociedad de Fútbol er at finde på banneret. Ellers er der kunstnerisk frihed. På forhånd mange tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Coldice
|
|
Findes der mon en venlig sjæl der ville prøve at lave et Real Sociedad banner? Eneste krav er at logoet samt navnet Real Sociedad de Fútbol er at finde på banneret. Ellers er der kunstnerisk frihed. På forhånd mange tak  Er ret grøn i at lave banner og lignende, men gjorde et forsøg. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner