ronen
|
|
haha tusind tak... hehe må sgu til at øve mig lidt på det her
Så lidt Du siger bare til en anden gang hvis det er
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Så lidt Du siger bare til en anden gang hvis det er hahaha okidoki... skal jeg huske... så må jeg se om jeg kan finde ud af at lave trøjer
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
DIYAR2660
|
|
PEAST? Jeg kan godt lave kits til dig hvis det er?
|
|
|
|
Tak til RCD For Et Skønt Signatur
|
|
|
|
PEAST
|
|
PEAST? Jeg kan godt lave kits til dig hvis det er? ville ikke være helt dårligt...
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Her er de... egentligt har "vi" kun en hjemmebane trøje men synes alligevel vi skulle have en udebane og en 3 trøje... hvis det er muligt så gerne ligesom disse trøjer... HER altså i formen på trøjen. helst med NIKE logo altså som dem der har designet trøjen... sponsor bestemmer du hehe bare det passer ind i trøjernes design... håber det kan laves EDIT: i øvrigt så skal hjemmebane trøjen helst ligne OB's trøje altså med ærmer i blå og så stribet på resten af trøjen... resten af trøjerne er der fuldstændigt frit spil bortset fra at jeg gerne vil have at farverne forbliver dem jeg har valgt på det billede du kan se
|
|
« Seneste Redigering: 22 Apr 2013, 19:37 af PEAST »
|
|
|
|
|
|
DIYAR2660
|
|
Her er de... egentligt har "vi" kun en hjemmebane trøje men synes alligevel vi skulle have en udebane og en 3 trøje... hvis det er muligt så gerne ligesom disse trøjer... HER altså i formen på trøjen. helst med NIKE logo altså som dem der har designet trøjen... sponsor bestemmer du hehe bare det passer ind i trøjernes design... håber det kan laves EDIT: i øvrigt så skal hjemmebane trøjen helst ligne OB's trøje altså med ærmer i blå og så stribet på resten af trøjen... resten af trøjerne er der fuldstændigt frit spil bortset fra at jeg gerne vil have at farverne forbliver dem jeg har valgt på det billede du kan se Går igang med det samme
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Går igang med det samme tusind tak makker
|
|
|
|
|
|
|
|
Birkedahl
|
|
har lige fundet ud af at jeg egentligt også godt kunne bruge det i størrelse 25x18 altså de små logoer hvis det kan lade sig gøre
Bare af ren nysgerrighed: hvorfor skal du bruge det i en størrelse der strækker det ud?
|
|
|
|
Veni, vidi, vici
|
|
|
|
DIYAR2660
|
|
Skal jeg bare putte det logo som er længere oppe her på siden, på logoet?
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Bare af ren nysgerrighed: hvorfor skal du bruge det i en størrelse der strækker det ud?
det er sådan de logoer er i den LOGO pack jeg har downloadet her fra siden Skal jeg bare putte det logo som er længere oppe her på siden, på logoet?
jeps... bare gør det
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DIYAR2660
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Hahaha kan så lige se nu at den har lavet noget ged i koderne selvom jeg var overbevist om at jeg tjekkede det 2 gange hahaha. Awesome job buddy hahaha... de trøjer er super nice
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
ikke for noget... men altså det er et skide flot arbejde du har lavet og jeg elsker trøjerne men er det muligt at fjerne den hvide baggrund på trøjerne???...
|
|
|
|
|
|
|
|
DIYAR2660
|
|
Jaer, du skal bare gøre det til en PNG fil - Du kan åbne paint, og derefter uden at have gjort nogen ændring, bare gemme som en PNG fil
|
|
|
|
|
|
|
|